Rise of the Tomb Raider végigjátszás #04 - Glacial Cavern

06 - Abandoned Mines
07 - Geothermal Valley
08 - The Acropolis
09 - Geothermal Valley (2)
10 - Flooded Archives

11 - Geothermal Valley (3)
12 - Research Base
13 - The Orrery
14 - Path of the Deathless
15 - The Lost City

4. A jeges barlang

Ne felejtsd el, hogy (a játék végéig Szíria kivételével) vissza tudsz térni minden helyszínre a táborok meglátogatásával, így később is össze tudod szedni a pluszokat. Sőt, néha bizony vissza is kell térni, hogy már fejlettebben, esetleg megszerezve a kellő fegyvert vagy felszerelést kinyithass, átkutathass mindent a területen.

100%-os magyar videovégigjátszás:

A videókat átlépheted a Space megnyomásával (PC). Persze az irányító gombokat átállíthatod tetszés szerint.

Mentések.

Táborhely: Mongol átjáró

Fegyverek: nincs

Felszedhető cuccok: Relikviák 3, Dokumentum 4, Falfestmény nincs, Érmekupac2, Túlélő doboz nincs, Monolit nincs, Kincsestérkép 1, Felfedező hátizsák nincs, Vasláda nincs

Sírok: 1.

Kihívások: nincs

Térképek: A jeges barlang.

Cél: Kövesd a mongol útvonalat, keresve az elveszett város titkait.

Ess le az alattad levő szintre, majd lecsúszol még lejjebb. Kapaszkodj vissza a jégfalon, és máris felveheted az 1. dokumentumot.

Menj vissza le, és a másik irányba folytasd az utadat. Lehajolva tudsz továbbmenni a szűk résen át.

Lara - Francba... ez hideg lesz.

A nagyobb barlangban, balra felveheted a ládikából a nyilat. Ez az 1. relikvia.

Irány a jeges vízbe. A felszín alatti úszáshoz nyomd meg a gyorsfutás gombot. Jobbra ússz, és kimászva a vízből kis ládikát törhetsz szét pontokért, és itt találod a 2. relikviát is.

Visszafelé megint jobbra ússz, és egy táborhelyhez értél. Itt már használhatod a pályák közti utazást. Fejlesztheted is magadat, ahogy akarod. Jobbra xp-s dobozt találsz, majd irány tovább, felfelé a járatban. Ugrálva jutsz át a deszkapalánkokon.

Ugrás a jégfalra, mássz fel, juss fel a deszkákból tákolt körplatformra. Ha továbbmész itt felfelé, akkor hamar vége a pályának, de nem teljesítetted az első sírkihívást. A kihívás a jégbefagyott hajó meglátogatása.

Lara - Egy bizánci harci gálya! Mégis, hogy került ez ide? Ez a mongol útvonal. Itt haladhattak át... Közel járhatok az elveszett városhoz. Kell lennie valaminek odafent.

A jégbefagyott bizánci hajó (1. Challenge Tomb)

Balra menj a kiálló árbocrúdon. Ugrás a jégfalhoz, kapd el, mássz fel rajta. Balra xp-s dobozt találsz, ugorva kapd el a szemközti árbocot, menj végig rajta, majd juss fel a felső szintre. Jobbra az ülő csontváz előtt találod a 2. dokumentumot.

Lábgombája is van a fickónak, vedd csak fel azt is, xp-t kapsz érte. :) Menj oda a tekerőhöz, és a csákánnyal törd el. Fentről leengedtél egy jégtömböt, oda kell feljutnod. Kapaszkodj fel a deszkapalánkon, az árbocra, menj végig rajta, és ugorj rá a jégből kiszabadult tartályra. Az nekicsapódik a jégfalnak, és betöri azt. Most már fel tudsz mászni ott a magasba. Ugrálva jutsz fel a falon. Kapaszkodj balra, és mássz fel. Tekerd meg a kereket, amíg csak tudod, leengedve a darut. Siess végig az árbocon, és ugorj rá erre a tartályra is. Ez is betöri a jégfalat. Ugorj át a jégfalhoz, és mássz fel rajta. Jobbra kapaszkodj, és a végén feljutsz a hajó tatjába. Jobbra vedd fel az 1. érmekupacot.

Itt vannak hát beraktározva a hajó kincsei.

Lara - Micsoda látvány... Miért hurcoltak magukkal ekkora vagyont?

De kár hogy nem tudod magaddal vinni. Kijönne belőle pár ferde éjszaka. :) Kinyitva a kódexet, bepillantást nyerhetsz az ősi képességekbe. Ettől kezdve képes vagy egy tartalék nyílvesszőt is tartani, amit rögtön a kilőtt után tudsz használni, és xp-t is kapsz. Ezzel teljesítetted is a kihívást.

Lara - Ez a kódex, a bizánci birodalom ellenségeinek íjhasználati technikáit részletezi. "Két vessző kilövése egymásután, késedelem nélkül. Lőj gyorsan még egy nyílvesszőt az első után."

Nézz jól körül. Itt találod a kincsestérképet, és a 3. dokumentumot is.

Az xp-s dobozt se hagyd ott, és a nyilakat sem, majd ugorj a kötélre. Lecsúszol rajta, majd a jégen tovább. Leesve egy újabb ülő csontvázhoz értél. Hogy ezek állandóan csak pihiztek…. Vedd fel az előtte levő kis ládikából a brosst, ez a 3. relikvia.

Ugrás a jégfalra, majd felmászva menj tovább az ösvényen. Ugrás át a sziklákon, de figyelj, a második után jobbra újabb a 2. érmekupacot találod.

Egy kis úszás következik a jeges vízben. Igyekezz, mert megfagysz. Nem elég a lemerülés gombot megnyomni, utána gyorsan a gyorsfutást is, mert nincs időd, lassan kihűlsz, és maradsz itt. :) Kimászva a vízből jobbra felveheted a 4. dokumentumot.

Továbbhaladva mássz fel a falon, menj át a sziklahídon, és kiérsz a szabadba. Ez már a szovjet terület, a következő pálya.

Írott végigjátszás: OBig
100%-os videovégigjátszás: Matie

05 - Soviet Installation >>

Twitter response: "Could not authenticate you."