Lara Croft and the Guardian of Light Végigjátszás - Xolotl's Stronghold

14. Pálya: Xolotl's Stronghold

A képek 1600*1200-as felbontásúak.

 

............................................................... 100%-os mentés (By Szizoli)

Gyűjts be 80 000, vagy 120 000, esetleg 140 000 pontot. Ha a maximum is megvan, a jutalmad a Spear of Light.
Megszerezhető plusszok:
10 perc alatt végezz Xolotl-al: Spear Darkness

Hát ez a pálya másról sem szól, mint harcról, és harcról. No meg harcról. És kemény harcról. :-) Fegyvert nem mondok, mindenki másra esküszik. Javaslom a gránátvetőt, a tűzlándzsát, esetleg a Hand Cannons-t, rakétavetőt. A nagy ellenségek ellen mindenképpen a tűzlándzsát javaslom, ha megszerezted. A sok megjelenő pók, csonti, stb ellen pedig a gránátvetőt. Nos, te döntesz, próbálkozz. :)

Sajnos a pálya elején van egy bosszantó, nagy bug. Nem mindig jön elő, és úgy tapasztaltam, főleg a Steam-es változatban okoz gondot. Amikor leugrasz az első csata színhelyére, és ott meghalsz, sokszor bizony visszatöltéskor újra, meg újra meghalsz. Kilépni sem tudsz a pályáról, csak ALT+F4-el kilépni az egészből, utána meg újra indíthatod az egészet. Próbáld tehát megúszni az első harcot, és amikor már a pókok jönnek, akkor nincs ez a probléma, ott már rendesen ment a játék. Mindenesetre van itt a végigjátszásban három mentés, ha másképp nem megy, használd ezeket.

No akkor induljon a menet. Menj, és ugorj le a küzdőtérre. Megjelenik Xolotl, és működésbe hozza a csapdákat. Látod előre a felvillanó körökből, melyik padlólapok lesznek tüskések. Kerüld el azokat, de közben lőnöd is kell az istent, amikor két oldalt megjelenik. Ha elfogyott az energiacsíkja elmegy feltölteni magát, de addig is, pókok özöne ront rád, és a csapdák még ekkor is működnek. Még egyszer le kell csapolnod az energiacsíkját. A végén felmegy az emelvényére a főisten, és rád indítja a hengert. Óvatosan menj ki a tér oldalára, és amikor elment a henger, menj mögé, és ezzel vége is az első küzdelemnek. Van más mód is. Tegyél egy bombát a henger útjába, robbantsd fel amikor odaér, és a felemelkedett henger alatt futva átérsz. Ha nem bírod a gyűrődést, innen itt egy Mentés (Savegame)

Töltsd fel magad az életerő kútnál, és lőszert is vételezz a raktárban, majd indulás lefelé. Ugráld át a törött részeket, és lent újra harc következik. Itt nem csapdák nehezítik a küzdelmet, hanem mérgező virágok. Ráadásul Xolotl igyekszik rád esni, így tehát legyél mindig mozgásban. És persze lődd, amíg elfogy az ereje. Ezután megjelennek a csatlósai is, tehát azokkal is végezz. Amikor az óriást is kinyírtad, újra megjelenik a főgonosz, tehát újra le kell nullázni az energiáját, már negyedszer. Ha sikerült, elmenekül, és te indulhatsz utána, a következő harc színterére. Mentés (Savegame)

Töltsd fel magadat az életerő kútból, és a lőszerraktárból. menj lefelé itt is, ugráld át a leszakadt darabokat, és a végén ugorj le az arénába. Megjelenik ismét Xolotl. Vedd le az energiáját, erre megint elmegy feltölteni magát. De addig is, a lávából tűzórásokat küld ellened. Mentés (Savegame)

Ráadásul lávabombázás is folyik ellened. Végezz azokkal is, szerencsére ezektől medipackot, lőszert is kapsz. A végén szaladj körbe-körbe a gyors lávabombákat kikerülve, így akár nem is sérülsz. Végezz utána majd az ismét megjelenő fény, és a sötétség istenével, végezz hatodjára, de utoljára. :) A végén elterül, és végre annyi neki.

Ezzel vége is ennek a kalandnak. Ha sikerült begyűjtened a maximális pontszámot megkapod a Spear of Light-ot.

Ha sikerült 10 perc alatt végezni a döggel, tiéd a Spear Darkness.

Hatalmas fegyverek ezek. Ezekkel már bátran újrakezdheted a pályákat, ha nem szereztél meg valamit, ezek mindent kinyírnak, még Xolotl-al is végeznek hamar.

- (Xolot) Hogy...lehet ez?!
- (Lara) Úgy látszik nincs szerencséd.
- (Xolot) Neeeee!
- (Totec) Gyorsan! Vissza kell tennünk a tükröt a helyére, még a hajnal első fénye előtt. Siess! Tedd vissza a tükröt!
- (Lara) Mi lesz veled?
- (Totec) Maradnom kell és meg kell védenem a fényt. Ez az én sorsom. Most tedd vissza a tükröt!
- (Lara) Légy jó, Totec.
A tükör visszakerült a titkos helyére és Xolot a börtönébe. Mikor elmegyek, ez a hely megint elveszik, de meddig? Amit minden utazásomon megtanulok az az, hogy semmi sem veszik el örökre, de van, amit soha nem is kellene megtalálni!


Végigjátszás: OBig, szövegkönyv: Horus

Videóvégigjátszás, készítette: MahaloVideoGames:

 




Twitter response: "Could not authenticate you."