Megérkezett a negyedik (kisebb) patch PC-re

Írta: Matie | .

fixes4.jpg

Itt a negyedik patch, vele pedig a 3D támogatás is bekerült a játékba. A sztereoszkópikus 3D megjelenítés sokak kedvence volt az előző játékban, megjelenéskor azonban a Rise of the Tomb Raiderben nem volt ilyen lehetőség, egészen mostanáig. A Steam verzió NVIDIA 3DVision és AMD HD3D támogatást kapott, a Windows Store változatba pedig Windows DXGI 1.2 Stereo 3D támogatás kerül. A kisebb javításokon és optimizáción kívül a Steames teljesítményeket is javították - több achievement is hibás volt, ezeket visszamenőleg megkapják azok a játékosok, akik emiatt rosszul jártak, és egy-egy teljesítményük kimaradt a játék során.

A patch automatikusan letöltésre kerül a játék indításakor. Ha a javítás nem töltődik le, indítsd újra a Steam klienst, vagy manuálisan keresd ki a frissítést a Windows áruházban (a Windows Store javítás kicsit később érkezik ismét).

Ha esetleg problémád adódna a javításnak köszönhetően, visszaléphetsz a korábbi verzióhoz Steamen. (A könyvtárban jobb klikk a Rise of the Tomb Raiderre, Beállítások - Béta - válaszd ki a 623.2 verziót.)

Late Summer (Késői nyár) Rajongói pálya

Írta: OBig | .


Készítette: Nick

A végigjátszást megnézheted ITT

 

Történet:

20 évvel ezelőtt sok szerzetesünk élt, és gyakorolta vallásunkat békében, ebben a templomban, a Nagy Fal közelében. De 20 éve egy olasz férfi, Bartoli és az emberei betörtek a templomba. Egy különleges tőr után kutattak, vagy valami hasonló. Nem találták meg, amit kerestek, így megvertek bennünket, és száműztek a saját templomunkból. Lerombolták a berendezést, letépték a könyveinket a polcokról, és elégették őket. A templomban kioltották a szent tüzet, és három szent imamalmunkat is ellopták, mert tudták, mennyire értékesek.

Vélemény:

Öt pályából áll ez a remek szint. A TR2 ihlette a készítőt, a Kínai nagy falnál, és a tengeri fúrótoronynál, és Velencében kalandozunk, hogy megszerezzünk, és a helyére tegyünk három imakereket. Közben varjak, patkányok, pókok, és fegyveresek akarnak ebben megakadályozni. Meg lehet oldani medipack használata nélkül is, de van ebből bőséggel. A Velencei pálya hatalmas, itt több az orvlövész is. Tetszettek a helyszínek, a történet, és feladatok is. Van benne minden, ami egy TR-t jellemez. Időrefutás, mozgó, forgó pengék, leguruló golyók, tologatós rejtvények. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot.

Már olvasható a Tomb Raider képregények folytatása

Írta: Matie | .

Emlékeztek még a Tomb Raider 2013 és a Rise of the Tomb Raider történetét összekötő képregénysorozatra? Most egy újabb Tomb Raider sorozat indul, mely a Rise of the Tomb Raider folytatásaként szolgál, a díjnyertes Mariko Tamaki tollából. Az első szám 32 oldalas, egy kis ízelítő is elérhető belőle:

Történet: Lara Croft a világ egy elveszett titka után kutat, ami a halál legyőzésének kulcsa lehet! Egy ritka gombát keres, mely állítólag halhatatlanságot biztosít, és egy olyan ellenséggel kell szembenéznie, aki egyszerűen nem hal meg!

A képregény megvásárolható a Dark Horse Comics webáruházában.

Az első szám borítójának alternatív változata és a többi szám (2-4) borítóképe:

comic-1-var.jpg comic-2.jpg comic-3.jpg comic-4.jpg

Továbbá a Lara Croft and the Frozen Omen mini képregénysorozat mind az öt száma itt elérhető.

Lara újabb díjat zsebelt be

Írta: drlecter | .

writersguild.jpg

Las Vegasban megrendezésre került az idei, szám szerint a 19-ik D.I.C.E. Awards, ahol kedvenc hősnőnk megkapta A Legjobb Karakter díját! A mezőny idén nagyon erős volt, Lara olyan karaktereket utasított maga mögé, mint az Assassin's Creed Sydicate-ből Evie Frye, a Her Story-ból Hannah Smith, a Life is Strange-ből Max, vagy a méltán nagy népszerűségnek örvendő The Witcher 3: Wild Hunt Ríviai Geraltja. Szép volt Lara!

Továbbá, néhány nappal korábban újabb sikert könyvelhetett el a Rise of the Tomb Raider, hiszen az írói gárda nyerte meg a Writers Guild of America díját. A csapatot Rhianna Pratchett mint vezető író, Philip Gelatt mint kiegészítő író, John Stafford mint vezető narratív tervező és Cameron Suey mint narratív designer alkotta. Nem kisebb címeket sikerült maguk mögé utasítaniuk, mint az Assassin's Creed Syndicate-et, a Pillars of Eternity-t és a The Witcher 3: Wild Hunt-ot. Ugyan nem a fő történeti szálban akad a legnagyobb élmény, hanem a bőséges tartalommal bíró háttértörténetekben, melyekből számos érdekességet tudhatunk meg. Szívből gratulálunk az íróknak!

Twitter response: "Could not authenticate you."