Tomb Raider Angel of Darkness Végigjátszás - The Monstrum Crimescene; The Strahov Fortress; The Bio-Research Facility


 

The Monstrum Crimescene

 



Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Új Lara felszerelés. Hosszúnadrág.

Menj, beszélj a riporterrel (Luddick). Légy kedves. Ne nevezd törpének. Aktákat fogsz tole vásárolni, és ha igazán kedves vagy hozzá, meg fogja szerezni neked a belépokódot a Strahov-ba, ahol Eckhard és kis csoportja tartózkodik. Fél óra múlva kell találkoznotok.

Lodd le a férfit a baloldalt lévo sikátor végén. A sikátor végén egy szemeteskuka van. Ha felmászol a tetejére, csinálsz egy felugró és kapaszkodó mozdulatot, a levegoben fogsz állni, és körülnézni. Ha átugrassz a kokerítés felett, Lara a végtelenségig fog zuhanni, és újra kell kezdened. Hátul találni fogsz egy kombinált, villásvégu kalapácsot. Miután megszerezted ezt a szerszámot, át tudsz jutni a két négyzet alakú aknafedélen. A sarkon lévo akna egy kis egészségcsomaghoz vezet. Mássz ki, és fordulj az elso jobboldali sikátor felé. A hátsó része ki van világítva. Van itt két rosszfiú. Öld meg mindkettojüket, és a kiskutyájukat is. Menj tovább körbe a hátsó sikátoron, míg meg nem látsz egy aknafedelet. Mássz le.

Menj jobbra. Van egy nyílás a falban. Lépj be a szobába. Menj a baloldalon lévo nyitott ajtóhoz. Menj fel a lépcson. A lépcso tetején egy folyosó van. Egy vágóképet fogsz látni Bouchard-ról. Lara kiüti egy pisztollyal, majd lesz vele egy beszélgetésed.

Lépj be a nagy, központi szobába. Menj fel a lépcson a könyvtárhoz. Menj körbe a másik oldalra, balra, és keresd meg a kis komódot. Told és húzd meg (mindegyiket egyszer), és az erod meg fog noni. Mássz fel az állványzat legfelso szintjére, és húzd meg a láncot. Húzd meg a baloldali láncot kétszer, hogy kissé kinyisd a kör alakú korongot, és szivárványszínu fény ragyog be. Egy vágóképet fogsz látni, amiben egy ritka szekrény félrecsúszik, láthatóvá téve egy kis egészségcsomagot. Húzd meg a jobboldali láncot négyszer, hogy kinyíljon a padlón álló ingaóra, és egy vágókép jeleket mutat a földön.

Fuss le a lépcson. A komódot újra el tudod mozgatni baloldalra, és növekszik az erod. Nem tudjuk, hogy ez egy programhiba-e, vagy tényleg segít. Fuss le a központi szintre. Menj a ritka szekrény háta mögé, ami elmozdult, és vedd el az egészségcsomagot. Menj az órához. Üsd be a 3:00-t és nyomd meg a Lopakodás-gombot és ne az Akció-gombot. Menj le a lépcson. Az íróasztal elott van egy fax. Vedd fel, és nézd meg. A faxból megtudod a hozzáférési kódot. 31597. Használd a kódot az asztal mögött lévo billentyuzeten. A festmény oldalra mozog, és mögötte található az utolsó Obscura metszet.

Egy vágókép következik. Bouchard eltunt. Lara kisétál a szobából, végigmegy a folyosón. Balra van egy ajtó. Nyisd ki. Újabb vágókép következik, és Bouchard kiesik az ajtón. A helyén kulcsok vannak. Fuss le a lépcson a kanális utáni kis szobába. Menj a piros ajtóhoz. Ez a sikátor hátsó részében lévo lépcsohöz vezet, ahol a két férfit és a kutyájukat megölted.


Újra találkozol a riporterrel. Át fogja adni a Strahov belépokódját, és egy fegyvert. Egy vágókép következik, és a riporter el fog vinni a Strahov-hoz. A nagy fémkonténerek egyike nyitva van. Van bent egy egészségcsomag. Menj a raktár nagy ajtóihoz. Egy vágóképet fogsz látni egy nagy mágnesrol, ami leereszkedik, és megmozdítja a konténert. Juss fel a nagy konténerre, ami a legközelebb van a raktár ajtajához, és ettol balra (ha szemben állsz vele). Ezután ugorj át a két konténer alkotta halmazra. Ugorj az egymásra rakott konténerekrol a légkondicionáló egységhez. Fordulj meg, és állj szembe az alacsonyabban lévo fallal.

Lara azt mondja, hogy nem szeretné felhívni magára a figyelmet. Ugorj az összeköto útra, ami merolegesen fut a falra, amin vagy. Végezz katonai kúszást a hídon át. A híd végén van egy létra. Menj fel rajt, és menj a csarnok végére. Nyisd ki az ajtót, és használd a biztonsági belépokártyát. A kamionok felett kell lenned. Van itt egy rosszfiú. Öld meg, és vedd fel amit hátrahagy. Van egy másik or a fémhíd másik részén. Ölj újra a loszerekért.

Menj fel azon a létrán, ami a legközelebb van ahhoz az ajtóhoz, amin beléptél. A létra tetején van egy or. Várd meg míg elfordul, majd mássz fel, lopakodj mögé, és üsd ki. Vedd fel a gépfegyverét, és mozdítsd el a kart. Menj vissza le és egyenesen végig, majd fel a létrán. Kövesd a fémhidat végig a kis teremig, ami alatt a villogó fény van. Egy vágóképet fogsz látni, amiben a mágnes tönkreteszi a felfüggesztett gépfegyvereket. Menj vissza oda, ahol eloször bejöttél. Az ajtótól jobbra (ha az ajtóval szemben állsz) van egy létra, ami a raktár padlójára vezet. Menj át a terem végében lévo kis, zöld ajtón.

A Strahov erod alagsorához érkeztél. A jobbra lévo területen van egy fémkerítés, a kerítés mögött egy kutya. A kerítéstol balra dobozok halmaza áll. Lara azt mondja: "Ezen át tudok mászni", és a vágókép egy kis csövet mutat.

Egy dobozt a halom elé kell tolnod, a kerítés mellé. Mássz fel a dobozra, és told a kerítéshez közelebbi dobozt elore, hogy közvetlenül a kerítés mellé kerüljön. Mássz fel újra, és húzd a legmagasabban lévo dobozt magad felé, olyan közel a kerítéshez, amennyire csak megy. Mássz fel, és ess le a doboz peremére, amit éppen most fedtél fel. Told a harmadik dobozt a kerítés felé. Az erod növekedni fog. Mássz le a dobozokról. A terem másik oldalán, jobbra, látnod kell egy két dobozból álló halmazt. Ezeket a dobozokat el kell tolnod a ventillátorhoz, ami a rejtvénydoboz-csoportodhoz legközelebb van. Mássz fel a ventillátor tetejére, és találsz egy szelepet. Forgasd el. Mássz le, és menj vissza a rejtvény-dobozokhoz. Mássz fel a tetejükre. Kapd el a csövet, és húzd fel a lábaidat. Függeszkedj át és ess le. Óvakodj a kutyától.

Balra van egy létra. Mássz fel és húzd meg a karokat. Ez elindítja a kovágó gépeket, és az egyik el fog vágni egy szellozojáratot. Térj vissza a padlóra. Ugorj fel a kolapra. Lara azt mondja: "Ezt az írást nem ismerem." Menj vissza fel a platformra a vezérloberendezéssel. Nézz fel, és egy hosszú, lapos szellozot látsz, ami végigfut a szobán. Ugorj fel, és mássz fel rá. Menj oda, ahol a kovágó gép elvágta a szellozot. Mássz fel az elvágott szellozo tetejére, menj a végéhez. Függeszkedj le a peremen, és ess le. Kapd el a szellozo alját, és húzd fel magad. Kússz a szellozo végéhez, olyan messze, ameddig csak lehet, majd ess le.

Egy vágókép következik, ami Eckhardt-ot mutatja, amint megöli a riportert. Amint Eckhardt ráteszi a speciális kesztyuben lévo kezét a riporterre, egy véres szimbólum rajzolódik a falra.

Menj a szellozo pereméhez a terem fölött, és ess le, miután a biztonsági or eltunik. Meg kell ölnöd a biztonsági ort, hogy felvehesd a belépokártyáját. A csarnok végében, közvetlenül a lézerek elott van egy kis polc. Van rajt egy fegyver. Vissza kell menned a terembe, ahol megölted a biztonsági ort. Van itt egy kis szoba. Be tudsz lopakodni, és el tudod törni a fickó nyakát. Loszer van nála. A fehér szekrényekben loszert találsz. A következo szobában van két fickó. Oket el tudod kerülni. Menj a számítógéphez.

Itt lesz egy vágókép Laráról, amint felfedezi a Bio-Dómot, és a tényt, hogy az útja ezen át vezet. Kikapcsolja az áramot, és azt mondja, hogy sietnie kell, mielott az áramellátás újra visszaáll. Egy másik vágókép a Bio-Dómot mutatja, és egy átalakult bestiát, ami kijut a ketrecébol és megöli az embereket.

Hagyd el az irodát, és félútig fuss végig a folyosón, majd fordulj balra. A folyosó végén van egy ajtó. A teremben a megégett riporter van. Kötszereket és egy fegyvert találsz. Térj vissza a fofolyosóra. Katonai kúszással juss át a lézerek alatt. A szárazföldi aknákhoz érve maradj minél jobban a baloldalon. Menj a terembe a romos kofalakkal. Tarts jobbra, és lépj be a jobboldali ajtón.

Most a Biológiai Kutatórészlegbe megyünk.

 


The Bio-Research Facility

 



Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

,v52-es mentések--Savegames

 

Menj egyenesen elore. Le fogsz menni a lépcson, egy csarnokszeru területre. A terem közepén, a szökokút mellett találsz egy férfit. O a Cabal egy tagja - egy új élet kezdete a Földön. A Cabal irányít mindent Prágában. Azt mondja, hogy halhatatlanná fognak válni. Eckhardt fel fogja éleszteni a Nephilimet, és visszatérve halhatatlanná fogja tenni a Cabalt. A Cubiculum Nephili már Prágában van. Ezután lefújja Larát valamilyen gázszeru anyaggal, és eltunik.

Tételezzük fel, hogy a bejárat (ahol bejöttél) déli irányban van. A terem északkeleti és északnyugati sarkában olyan növények vannak, amik megsebezhetnek. A növények mögött nyalánkságok vannak. Térj vissza a szökokúthoz. A fejek egyikébol nem folyik ki víz. Húzd meg. A déli bejárat alapzatának egy része utat enged (délnyugat). Menj oda, és fel a létrán. A fém peremen loszert, és egy kapcsolót találsz. Húzd meg a kapcsolót, és ki fogja nyitni a zárt ajtót (északi vég). Menj be, és nyomd meg a sárga gombot. Az ajtó kinyílik, és egy másik terembe érkezel, hosszú, urlényszeru gubókkal. Egy vágókép fogsz következni, és egy ijeszto csontvázember szabadul el.

Mi a sörétes puskát használtuk, hogy megöljük az ijeszto csontvázembert és a guruló százlábúakat. Menj a második szintre, és óvakodj a további guruló százlábúaktól. Menj a középso, boltíves támpillérhez, és állj szembe az urlény-gubókkal. Ugorj fel, és kapd el a csövet. Függeszkedj az urlény-gubók feletti platformhoz. Ess le, és menj a déli végén lévo szelephez (a kokorlátos és lépcsos bejáratnál). Folytasd az utadat a platform törött létránál lévo végéhez (északi vég). Forgasd el a szelepet. Egy vágóképet fogsz látni, amint az alattad lévo urlény-gubó alja lenyílik. Használd a törött létrát a lemászáshoz, és ugorj le. Egy kis életerot veszteni fogsz. Ugorj a gubóba, és a vizes medencébe. Mássz ki, és menj át az ajtón.

 

Második rész

 

A pálya végigjátszását megnézheted a Gameplayvideón. (DivX AVI 480x272, 27 MB) Készítette: EwilCZ

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek

 

v52-es mentések--Savegames

 

Csússz le a platformon, és félúton ugorj át a létrához. Kapd el, és húzd fel magad. Szolgáld ki magad egy egészségcsomaggal. Menj át az ajtón, és kövesd az utat, ami a lépcson felfelé vezet. A Bio-Dóm bejáratánál kell lenned. Öld meg az ort. Vigyázz, hogy bele ne ess a vízbe, mert egy gonosz fenevad meg fog harapni, és végül ölni. Menj keresztül a platformon, és ugorj. Menj balra, és fel a létrán. Menj körbe a bekerített kertrészen. Itt számos felveheto tárgyat találsz.

Menj le a létrán és térj vissza a falhoz legközelebbi platform aljára. Van itt egy keskeny perem, ami toled balra fut, de gáz szivárog a csobol. Meg kell találnod a szelepet, ami a csoben lévo gáz nyomását szabályozza. Ha mögéd nézel, egy nagy csövet fogsz látni a fal ellenkezo oldalán. El kell jutnod oda. Ugorj a platformra, ami a legalacsonyabban van a víz fölött, és legközelebb a csohöz. A platform szélérol, amin most állunk, mi végeztünk egy oldalszaltót. Fordulj meg, állj szembe a nagy csovel, majd ugorj rá. Vedd fel a loszert, és forgasd el a szelepet.

Fuss a füves területre azzal az ajtóval szemben, amin beléptél a terembe. Nézz a bal sarokba (ha szemben állsz az ajtóval). Van itt egy zöld kúszónövény, ami felfelé és jobbra nott. Ugorj fel, kapd el a kúszónövényt, és mássz fel, majd jobbra, míg el nem éred a platformot a zárt ajtóval és egy létrával. Mássz fel a létrán, és menj a cso végéhez. Van itt egy kapcsoló, ami egy platformot mozgat. Menj le a központi szintre.

Kövesd a fémplatformot felfelé, míg eléred a törött platformot. Ugorj át. Nézz a keskeny peremre. Fordulj háttal a falnak, és sétálj át rajt. Miután elérted a függoleges csövet, mássz fel rajt, míg el nem éred a következo keskeny peremet. Függeszkedj a peremen, és húzd fel magad a balra lévo kis platformra. Nézz kifelé, a víz irányába, és felfelé. Egy hosszú platformot kell látnod feletted, és azt a platformot, ami elmozdult, amikor megnyomtad a gombot a terem másik oldalán.

Áll szembe a kúszónövényekkel benott fallal. Ugorj fel, és kapaszkodj meg a kúszónövényben (az ugrás, a tapasztalataink szerint, lehetové teszi, hogy nagyobb távolságot tudj bemászni, mert Lara kevesebb ideig kapaszkodik). Mássz fel a növényzetre, és ess le a mozgatható platformra. Sétálj elore. Menj le a létrán. A platformon körbe egy másik létrához jutsz. Nyomd meg a sárga gombot, és menj át a nyitott ajtón.

 

Harmadik rész

 

A pálya végigjátszását megnézheted a Gameplayvideón. (DivX AVI 480x272, 27 MB) Készítette: EwilCZ

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Most egy másik csarnokszeru területen kell lenned. Egy vágókép következik, ami egy faszeru élolényt mutat, ami bezárja az ajtókat. Menj le a létrán.

A fánál van egy cso, egy zárt, szellozonek tuno valamivel. Menjünk és keressünk egy helyet, hogy bekapcsolhassuk a szelloztetot. Van némi loszer a fával és a duplaajtóval szemben lévo platform alatt. Menj fel a lépcson. Egy üzemképtelen kart fogsz látni a jobb oldaladnál. A terem hátuljában szelepek csoportja van. A szelepek fölött szimbólumok. Balra a szelepektol van egy kis asztal. Told el onnét. A falon rajzokat fogsz látni. A rajzok egyike a kulcsa a szelep-rejtvénynek. Mint minden TR-rejtvény esetén, keresd meg azt, ami különbözik a többitol. (Azt, amelyik egy piros X-szel át van húzva). Forgasd el az elso, második, és negyedik szelepet, majd menj, és húzd meg a kart. Egy vágókép következik, megmutatva, ahogy a gáz megöli a fát. Fuss le, és ki az ajtón, amit most már elengedett.

 

Negyedik rész

 

A pálya végigjátszását megnézheted a Gameplayvideón. (DivX AVI 480x272, 27 MB) Készítette: EwilCZ

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Most egy másik csarnokban vagyunk. A vágókép egy halott embert mutatott, és oröket a különbözo szinteken. Lépj be a terembe. Nézz balra. Balra platformok sorozata van. Öt szint van. Egy rosszfiú fog jönni, téged keresve. Vagy lopakodj mögé, hogy eltörd a nyakát, vagy lodd le. Egy belépokártyát hagy hátra. Menj a második szintre. Egy létrát fogsz látni, ami platformok egy sorozatához vezet. Juss fel a platformra, és menj balra. Van itt egy másik lépcsosor a harmadik szintre. A harmadik szint tetején van egy kék ajtó. Egyenesen elore egy sor négyzet alakú platform van. Ugorj egyenesen elore. Nézz balra le. Ugorj arra a platformra, majd utána a veled szemben lévo négyzet alakú platformra. Nézz balra fel. Van egy rés a korláton. Csinálj egy ugrós-kapaszkodós mozdulatot. (Mielott ugrassz, várj, amíg a járorözo or elmegy a közeledbol). O nem hagy hátra neked semmit. Fordulj balra, és fuss a kör alakú terület irányába. Fuss Larával a peremhez. Azt fogja mondani, hogy nincs elég ereje ahhoz, hogy átugorjon a peremre. Van egy híd, ami keresztülfut a termen. Látni fogod a kék ajtót. Most már ki tudod nyitni. Menj a terem végébe (a kék ajtóval szemben, és balra).

Egy nekifutásos-kapaszkodós ugrással juss át a másik oldalon lévo platformra. Lara megerosödik, és most már át tud ugrani a másik peremre. Térj vissza a kör alakú területre a törött peremmel. Ugorj át. Kövesd a platformot a lépcsofokokhoz, és fuss végig. Van itt egy kúszónövények által benott cso. Mássz fel függolegesen, majd jobbra, és húzd fel magad. Egy vágókép fog következni. Lara leguggol, és meglátja a fickót a kertbol - Müller-t. O és Eckhardt az áramkimaradásról beszélgetnek. Boaz, egy tudós, jön elo és azt mondja, hogy nem pusztította el az Os-Nephilimet. Azt magyarázza, hogy a Szilánkot kell használnod, hogy az Os-t megöld. Egy ijeszto, pókszeru valami ereszkedik le, és megeszi Boaz-t. O gubónak hívja - ne a gubót, ordítja. Ííí.

Fuss elore, és látni fogod a halott fickót a vágóképbol, amit akkor láttál, amikor eloször beléptél. Nála is van egy belépokártya. El kell jutnod a második szinten lévo platformra, ami a kerek területhez kapcsolódik. Mi ezt úgy csináltuk, hogy elmentünk a romos platform végéhez, nekifutottunk, ugrottunk, és kapaszkodtunk. Öld meg az ort. Vedd fel a belépokártyáját. Most három belépokártyának kell lennie nálad. Keresd meg a létrát, amin felmásztál. A létra mögött van egy út, ami balra vezet. Van itt egy terület a három belépokártyád számára.

Az ajtó ki fog nyílni. Lépj be rajt. Menj le a lépcson. Menj a platform alá, és fuss a jobb oldalon. Egy vízzel telt nyílásba fogsz esni. Ússz végig, majd jobbra. Hagyd el a vizet. A baloldali sarokban van egy kis doboz. Húzd a platformon lévo nyílás alá. Mássz fel, és nézd át a szekrényeket. Az elsoben egészségpirulákat, az utolsóban kötszereket találsz. Az ajtó be van reteszelve. Távozz. Menj vissza a platform tetejére, és fuss a végére. Lépj be a kis terembe. Nyomd meg a következo gombot, és távozz. Balra van egy azonosító szoba. Lépj be. Egy vágókép következik. Kurt bezárta Larát a terembe. Azt mondja, hogy Lara már elég dolgot elrontott. Kurt el fog menni, visszakapcsolni az áramot. Lara kissé ideges.

Tovább (The Sanitarium; Maximum Containment Area; Aquatic Research Area) >>

Twitter response: "Could not authenticate you."