Tomb Raider Angel of Darkness Végigjátszás - The Sanitarium; Maximum Containment Area; Aquatic Research Area


 

The Sanitarium




 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek

 

v52-es mentések--Savegames

 

A szanatórium és Kurtis kerül sorra.

Le kell jutnod ennek a teremnek az aljára. Ez egy elég egyszeru feladvány. Menj jobbra, és ess lejjebb egy szinttel. Sétálj jobbra körbe. Vedd fel a loszert. Ugorj át a létra feletti platformra. Menj le a létrán. A terem közepe felé állva sétálj balra, a platform végéhez. Ugorj és kapaszkodj a szemben lévo platformra. Sétálj körbe a másik oldalra, és ess le. Menj a kör alakú részhez, és ess le. Nyisd ki a csapóajtót. Hagyd el a felvonót, és fordulj balra. Menj le a létrán. Menj a másik létrához, és mássz le rajt.

Fordulj a felvonó-egység irányába, majd ugorj át, és kapd el a peremet. Menj át az ajtón. Bent van egy múmia vagy elmebeteg személy. Elég egyszeru megölni. Menj át a bekerített területen. Itt van egy halott fickó. Egy vágóképet fogsz látni egy katonáról, akit elhurcolnak, és át a szellozon. Van itt egy másik bepólyált személy, akit megölhetsz. Menj jobbra, és a folyosó végén lévo szobában találsz egy rabot, aki még életben van. Kurtis beszélget vele. A rab elmondja neki, hogy az Os szabadon kószál. A Fekete Angyal meg fogja ölni oket. Boaz életben tartotta ezeket a rabokat, hogy etethesse a kedvencét, az Üvöltot. Az Os-t. Távozz, és menj az ajtóhoz. Kurtis használja a távollátó-képességét. Átnéz a termeken és szellozokön, míg kikémlel egy kódot egy asztalon. 06289.

Lépj be a terembe. Menj a múmiához. Öld meg, és lépj be a kapuval elzárt területre. Folytasd az utadat elore a következo kapus területhez és egy múmiához. Menj át a folyosó végén lévo fehér ajtókon. Öld meg a következo múmiát. A jobbra lévo ajtóban egy újabb múmia van. Öld meg és vedd fel a csokoládét. Menj tovább a folyosón. Van itt egy múmia. Öld meg. A narancssárga fickó nem csinál semmit. Menj tovább körbe a folyosón a fehér ajtókhoz. Menj át rajtuk, és fel a lépcson. A laborban loszert, és egy halott tudóst találsz. A tudós mellett egy belépokártya hever. Távozz a fehér ajtókon át. Menj vissza a nagy terembe. A nagy teremmel szemben ajtók vannak. Állj szembe az ajtóval. Egy ötjegyu számot fogsz látni. 38471. Fordulj újra a nagy terem felé. A jobb kéz felé eso oldalán van egy ajtó. Használd a belépokártyát. Jobbra van egy szoba, de el tudod kerülni. Menj fel a lépcson.

A folyosó végén van egy nagy egészségcsomag. Menj elore és balra. Ugorj át. Üsd be a kódot. A nagy teremmel szemközti ajtók kinyílnak. Menj vissza az alsó szintre, és menj át az ajtókon. Egy folyosón kell lenned, ami egy laboratóriumra néz. Fuss jobbra, és egy vágókép fog lejátszódni. Egy felboncolt tetemet mutat, és egy tudóst, aki egy asztalnál ül. Ezután a szellozoben rejtozködo Os-t látod. Kiugrik a szellozobol. A tudós megpróbál elmenekülni, de az Os elkapja. A vágókép véget ér, és egy múmia közelít feléd. Öld meg.

Menj a folyosó végére, és át a nyitott ajtókon. A folyosó végén, a duplaajtótól jobbra van egy szellozo. Húzd ki a szellozo fedelét, és lépj be. Mássz át. Állj fel és balra feletted láthatsz egy másik szellozojáratot. Ugorj fel, és el fog juttatni a laboratóriumba. Ess le. A szoba ellenkezo végén, a padlóhoz közeli falban találsz egy szellozot. Egy papírkosár mellett van. Mássz be és ugorj fel egy másik szellozojáratba. Egy vágókép az Os-t mutatja, amint egy orbol lakomázik. Ííí.

Ugorj le. Loj a ventillátor közelében lévo gáztartályokba. Az egyik fel fog robbanni, és leveri a létrát. Mássz fel a platformra, és kattintsd le a kapcsolót, hogy kikapcsold a ventillátort. Mássz át a másik oldalra. Kússz át balra a ventillátor alatt. Most egy folyosón vagy. Menj jobbra, és át a nyitott ajtókon.

 


Maximum Containment Area

 

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Kurtis elég unalmas srác (ez még elmegy anélkül, hogy hutlen lennék?). Itt nincsenek igazi rejtvények. Csak meg kell szerezned a belépokártyákat. Csak az ido telik, amíg átjutunk ezeken a pályákon.

Most a szigorúan orzött területen kell lenned. Egy vágókép mutatja a területet. Menj elore. Menj át jobbra a kapuajtón, és ne a zöld ajtón. Nyomulj át az ajtókon. Menj jobbra. A kísérleti teremmel szemben lévo ajtón van egy kis aranyszínu kukucskáló. Kurtis újra használja a távollátó-erejét, hogy megtalálja a kódot: 17068. Menj vissza a zöld ajtós terembe. Lépj be, és üsd be a kódot. Térj vissza ehhez a cellaajtóhoz. A bent lévo katonánál van egy belépokártya, és loszer. Van itt egy csokoládé is. Egy múmia fog bejönni. Öld meg. Az ajtón kilépve menj balra. Használd a belépokártyát.

Menj elore, majd a jobboldali cellához. Bent loszert találsz. Távozz. Fordulj balra, és menj le a rámpán a duplaajtóhoz. Menj elore, át az ajtón. Két karmos múmia jön utánad. Menj jobbra. Balra laborajtók vannak. Az Os fog kiszaladni rajt, majd végig, és megöli az ort, aki a félajtó mögött helyezkedett el. Hagyd el a labort. Fordulj jobbra, és fuss a folyosó végéhez. Fordulj jobbra, a folyosó végéhez. Menj be a fém félajtó alatt. Kövesd a folyosót a csigalépcsohöz. Menj le rajt. Menj végig a folyosón jobbra. Kövesd az utat a fémajtóhoz. Menj elore, és át a baloldali ajtón. Egy kör alakú teremben kell lenned, ahol az Os-t orizték. Fordulj jobbra, és fuss a létrához. Menj fel rajt. Menj körbe a hídhoz, ami egy lógó kalitkával áll összeköttetésben. Ugorj fel a kalitkára. Egy peremet kell látnod, ami elég közel van ahhoz, hogy ráugorhass. Ugorj, és kapd el. Sétálj körbe a peremen lévo réshez. Ugorj át. Sétálj végig, és nézz fel jobbra. Feletted van egy szellozo. Ugorj fel, és kapd el a szélét. Mássz be. Ess le. Mássz be a szellozobe. Kövesd a szellozot jobbra. Fordulj balra. Fordulj jobbra. (Csak egy megjegyzést itt. Kurtis úgy sétál, mintha egy szörnyu sérüléstol szenvedne a jobb lábára. Mégvalami. Észrevetted, hogy a loszerek piros, az egészségcsomagok pedig zöld színnel csillognak?). Juss el a szellozo végében lévo létrához, és mássz fel rajt. Szerezd meg a belépokártyát. Vedd fel a csokoládét, és távozz. Menj végig a folyosón, és kétszer balra. Használd a belépokártyát.

Egy vágókép következik. Kurtis a különleges erejét használja, hogy bezárja maga mögött az ajtót, de látható, hogy az Os a szellozorendszeren át jön. Itt az ideje, hogy megöljük. Boaz olyan szomorú lenne, ha a Gubó még nem fogyasztotta volna el. Ebben a teremben van egy egészségcsomag, és loszer. Lodd az Os-t egyideju célzás és hátrálás mellett. Úgy hisszük, hogy 6 vagy 7 menetet kell küzdened vele. A hetedik menet után odamentünk a testéhez, és megnyomtuk a Guggolás-gombot. Kurtis eloveszi a speciális Szilánkját és megöli az Os-t. Igazán nem is volt olyan nehéz végezni vele.

Kattints le az áramellátó kapcsolót. Egy vágókép azt mutatja, hogy Kurtis belép egy terembe. Lara a plafonon lóg. Leesik Kurtisre. Kurtis és Lara Eckhardt-ról és a Lux Veritatis-ról cseveg, Lara alkalmasnak tartja Kurtis-t. Kitervelik, hogy össze fognak dolgozni. Kurtis megy és megkeresi az utolsó Szilánkot, Lara pedig a festmény után megy. Eckhardt tudja, hogy jönnek. Hagyni fogják, hogy Lara megszerezze a festményt.

 


Aquatic Research Area

 



 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

A terem padlóján gépfegyverek vannak. A terem ellenkezo oldalára kell eljutnod. Ess le a lépcso bal oldalán. Azonnal guggolj le, és katonai kúszással menj balra. Van itt egy kis átjáró. Kövesd az alagutat át, egy dobozok mögötti területre, ahol egy szelep van. Ez gázt enged a levegobe. A gáz elrejti Larát a padlón lévo védelmi fegyverek érzékeloi elol. Kússz ki. Fuss a terem ellenkezo oldala irányába. Az egyik védelmi fegyver mögött balra, van egy függoleges cso. Mássz fel, át, majd újra fel, a szegélyre. Ess le a peremre. Kövesd a folyosót körben. Nyomd meg a gombot. Ez egy biztonsági kamera. Figyeld meg, hogy a padlón védelmi fegyverek vannak, és egy jelzés egy balra mutató nyíllal, valamint egy villogó fény.

Lépj be a terembe. Észre fogod venni, hogy ez az a terem, amit a kamerán keresztül láthattál, kivéve, hogy a kameranézet ellenkezo irányú. Át kell jutnod a védelmi fegyvereken az ellenkezo oldalon lévo ajtóhoz. Sétálj elore, úgy a terem feléig. Jó kis helyet találhatsz, ha katonai kúszással a védelmi fegyverek felé haladsz. Amikor a védelmi fegyverek loni kezdenek, hátrálj egy kicsit, és állj fel. Válassz ki egy fegyvert. Mi a Skorpiót választottuk. Lara a villogó fényre fog célozni. Lojj bele néhányszor, és fel fog robbanni. A dobozok megvédenek attól, hogy a védelmi fegyverek rádlojenek. Menj a folyosó végére, és át az ajtón. Mássz fel a létrán. Kövesd a folyosót balra. Menj fel a lépcson, és át a duplaajtón. Egy vágókép a vezérlopultot fogja mutatni.

Úgy tunik, itt van egy programhiba, mert Larának nincs életereje (a srácok biztos nem vették észre, hogy a felrobbantott csobol kiáramló goz sérüléseket okozott Larának. Én is csak másodszorra vettem észre, mivel elsore én sem tudtam mire vélni a dolgot - a ford.). Mi indulás elott megpróbáltunk egy nagy egészségcsomagot adni neki. A Kurtis-szel folytatott beszélgetés biztos leszívta az összes energiáját. Menj jobbra, és le a lépcson. Van itt egy zöld jelzés, villogó fényekkel. A zöld jelzésnél fordulj jobbra, és kövesd a platformot körbe egy ajtóhoz sárga és fekete jelekkel. Van ezen a részen egy másik kis platform is, rajta dobozokkal. Ugorj a vízbe. A kalitkaszeru kerítés meg fogja akadályozni, hogy a vízi fenevad megegyen. Ugorj be, és ússz a kerítés felol a nyílás irányába. A fémrudak el vannak törve. Fordulj balra, és ússz végig a folyosón a kapcsolóhoz. Fordulj meg vissza, és tarts a lépcso fele. Kövesd a sárga-fekete ajtókat. Menj egyenesen fel. Menj át a sárga-fekete ajtón, majd újra fel. Ez egy sárga-fekete jelzéssel ellátott nagy nyíláshoz visz el. Mássz ki a vízbol a terembe. A baloldalt lévo korlát mögött van egy kis egészségcsomag. Menj át a folyosón, és ott fogod találni magad, ahonnan a vízbeugrás elott elindultál.

Menj a közvetlenül szemben lévo, sárga-fekete jelzésu folyosó végéhez. Nyomd meg a sárga gombot. Fuss végig a terem bal oldalán. Van itt egy kamera. Egy szoba képét mutatja, ahol gáz szivárog a csövekbol. Fuss végig a folyosó jobb oldalán, és nyomd meg a gombot. A nyitott ajtókon át, menj a felvonóhoz. Fordulj meg, és állj szembe a felvonó nyílásával, majd nyomd meg a jobboldali gombot. Hagyd el a felvonót. Az ajtótól jobbra van egy gomb, amit megnyomva le tudod hívni a felvonót.

Lépj be a terembe. Sétálj elore, és ess le. Menj át az ajtókon. Menj a folyosó végéhez, és húzd meg a nagy kart. Egy vezérlopultot kell látnod, ami ugyanolyan, mint az, amit az elso belépésed alkalmával láttál. Azt fogja mutatni, hogy a zöld csíkok mind kigyulladnak. Menj vissza a felvonóhoz, és menj vele fel. Megfigyeltük a vágóképen, hogy volt egy nyílás a felvonó tetején, de nem voltunk képesek elkapni a peremét, annak ellenére, hogy majdnem 15 percig próbálkoztunk vele. Ez azon pillanatok egyike, amikor a tudatom gyakran megbomlik.

Távozz. Fordulj jobbra, és menj fel a lépcson a platformok legfelso szintjére. Egy nagy fémkonténert kell látnod, egy nyitott fémkalitkában. Húzd a konténert a kis kék négyzetre, ami a vonal végénél van. Két sárga gomb van a platformokon lévo szobával ellenkezo oldalon. A gombok el fogják tolni maguktól a konténert. Szóval nyomd meg a gombot, és a konténer át fog menni a platform másik végére, párhuzamosan a szobával, amiben a kapcsoló van. Told be a konténert a szobába, addig, amíg csak tudod. Menj a szoba végébe, és húzd meg a kapcsolót. Ez eledelt szór a konténerbe. Húzd vissza a konténert a pályára. Így növekedni fog az erod. Nyomd meg a gombot, és a konténer a függo platform irányába fog mozogni. A konténert told vissza a platformra.

Menj az elso szintre. Nézz közvetlenül keresztbe. Van itt egy másik vezérloszoba balra. Ebbe a vezérloszobába egy csapóajtó alatt lévo létrán át lehet bejutni. Menj fel a csapóajtón a szobába. Itt két biztonsági kamerát találsz. Az elso biztonsági kamera egy kart mutat egy kotömbön, amin egy kettes van. A második egy kart mutat egy kotömbön, amin egy egyes áll. Távozz jobbra. Kövesd a platformot körbe, és jobbra látni fogsz egy csövet. Fel kell másznod a csore, amíg csak Lara már nem mászik tovább, majd menj balra. Épp csak annyi erod lesz, hogy leess az alattad lévo platformra.

Nyomd meg a gombot. Egy függo platform jön át hozzád. Állj rá, és át fog vinni a másik oldalra. Menj át az ajtón. Balra van egy kapcsoló, ami le fogja engedni az eledelt a vízbe.

Menj vissza a folyosón a balra lévo ajtókhoz. Lépj be. Nyomd meg a sárga gombot, és vedd elo a sörétes puskádat. Van itt egy fickó, aki loni fog rád. Balra és jobbra kis zugok vannak vezérlopultokkal. Szekrények vannak a fallal egy síkban jobbra (ha a bal oldali egységben vagy) és balra (ha a jobb oldali egységben vagy). Ezen szekrények mindegyikében loszer van. Elotted van egy hosszú, üveg egység, amiben egy készüloben lévo újabb gonosz vízi fenevad van. Itt van egy újabb programhiba. Ha egynél többször (pl. háromszor) megpróbálsz felmászni a gonosz vízi fenevad védoburkának elejére a jobb oldalon, akkor Lara egy zöld feledésbe fog zuhanni. Sikolt, de soha nem hal meg. Oldalszaltóval fel tudsz jutni a gonosz fenevadat magába foglaló egység lapos részére, de nem úgy tunik, mintha lenne itt valami.

Távozz. Fuss végig a jobboldali folyosón. A folyosó végén van egy terem, egy nagy kapcsolóval. Fel kell ismerned, mert egyike volt a vágóképen látott szobáknak. Nyomd meg a kapcsolót, és egy vágóképet látsz, amint az eleséges konténer leereszkedik a vízbe. Ugorj fejest a vízbe, és keresd meg a kart, amelyiken az egyes szám van. Húzd meg a kart. Ússz elore a felszín irányába. Van itt egy létra. Mássz fel a létrán, ki a vízbol. Fuss az ellenkezo oldalra, és ugorj fejest. Van egy nyílás a falon, amin a kettes szám áll. Menj át a nyíláson. Egy vágókép következik. Lara fel fog venni egy búvárruhát. Meg fog nyomni egy gombot is. Víz telíti meg a szobát. Keress egy nagy követ, rajta egy kettessel. Alatta van egy kar. Húzd meg. Egy vágókép következik egy kettest mutatva egy hatszögön, ami elfordul, és a medence egy része lefelé mozog. Ússz le a vízbe, és ki a fo medencerészbe. Menj a terem közepe felé, és ússz be a padlón lévo nyílásba. Ússz tovább lefelé. Egy vágókép következik, a "Diadalok Emlékének Barlangját" mutatva.

Tovább (The Vault Of Trophies; Boaz Returns; The Lost Domain; Eckhardt's Lab) >>

Twitter response: "Could not authenticate you."