Tomb Raider Angel of Darkness Végigjátszás - Parisian Ghetto; Serpent Rouge


 

Parisian Ghetto

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Másnap reggel, 6 óra

Lara egy kimustrált metrókocsiban ébred.

Hagyd el a kocsit és fordulj balra. Szemben veled, az alagút dróttal elzárt végénél két hajléktalant látsz, akik egy égo hordó körül melegednek. Elegyedj szóba velük.

Lara: Ez itt a megszokott helyed?

Hajléktalan: Egész Párizs a megszokott helyem. Van egy kis felesleges apród? Egy kávéra való?

 

Lara: Talán. Meg kell találnom egy férfit.

 

Hajléktalan: Akkor ne keress tovább, ma petite.

 

Lara: Ez egy konkrét férfi. Bouchard. Louis Bouchard. Ismered?

 

Hajléktalan: Nem. Soha nem hallottam róla.

 

Lara: Még felesleges apróért sem?

 

Hajléktalan: Menj innen! Soha nem hallottam róla!

 

Lara: Hát akkor hol tudnék kérdezosködni? Hasznát venném egy kávénak. És te?

 

Hajléktalan: Próbálkozz a Metro kávézóban. A Place d'Arcade-on. A tulajdonos talán tud neked segíteni. Sokféle embert ismer.

 

Lara: Úgy hangzik, ez az én kávézóm.

 

Hajléktalan: Mi lesz az apróval, Mademoiselle?

 

Lara: Nem mondtam, hogy van nálam.

 

Hajléktalan: Isten hozott Párizsban!

 

Menj vissza a metrókocsihoz. A bal oldalánál találsz egy vastag csövet a földön. Mássz fel rá. Errol fel tudsz kapaszkodni a kocsi tetejére. Fordulj balra. Egy csövet látsz elotted a magasban, aminek az oldalán egy drót lóg le a kocsi tetejéig. Ezen fel tudnál mászni, de még ne tedd ezt. Ha átnézel a cso alatt, akkor egy nagy egészségcsomagot fogsz látni a kocsi másik oldalán. Kússz át a cso alatt, hogy felvehesd. Lara azt mondja:

Lara: Ezen könnyedén fel tudok mászni.

Miután felvetted az egészségcsomagot, fordulj jobbra. A falon, a leomlott vakolat alatt is drót van. Ugorj oda és kapaszkodj meg bent. (Ha akarsz, mászhatsz a cso túlsó oldalán lévo dróton is). Kezdj el felfelé mászni. Miután felértél mássz el jobbra, és ess le a fémhídra. Fordulj jobbra. Egy újabb fémhidat fogsz látni. Ugorj át rá egy nekifutásos-kapaszkodásos ugrással. A szemben lévo házfalon (Lumiere felirattal) van egy kis perem. Ugorj át rá. Fordulj jobbra és sétálj be a dróttal elzárt területre. Némi pénzt és egy rúd csokoládét találsz itt. Miután felvetted oket ugrálj vissza arra a fémhídra, amelyiken eloször voltál. Fordulj balra és sétálj a végéhez. Itt fordulj kissé jobbra. Ezen a helyen hiányzik a drót, át tudsz ugrani a peremre, ahol egy férfi áll. Fuss el mellette, majd a sarkon fordulj be jobbra. A lépcso alján találsz egy köteg pénzt. Szaladj vissza a férfihoz és beszélj vele.

Idegenvezeto: Valami különlegeset keresel, kishölgy?

Lara: Miért, mi vagy te? Idegenvezeto?

 

Idegenvezeto: Így igaz. Idegenvezeto vagyok. Kielégítek minden ízlést és érdeklodést.

 

Lara: Jó. Útbaigazításra van szükségem. Egy Bouchard nevu férfit próbálok megtalálni. Ismered?

 

Idegenvezeto: Ez egy nem túl egészséges kérdés.

 

Lara: Ne mondd nekem, hogy Párizs veszélyes.

 

Idegenvezeto: Ó, van itt mindenféle durva dolog Párizsban. Beleértve a saját sorozatgyilkosunkat is. Hallottál már a Monstrumról? Ha? Hallottál ouraságáról?

 

Lara: A Monstrum férfi? Honnan tudod ezt?

Lara: Valójában mit tudsz a Monstrumról?



Idegenvezeto: Azt nem tudom, hogy micsoda. De én gyakran a hátam mögé néznék, ha nem ismerném ki magam a környéken.

Lara: Ami biztos nem így van. Szóval, hogyan találom meg ezt a Bouchard-ot?

Idegenvezeto: Nem sokat. A gyilkosságok nagyon mocskosak. Tudod, szörnyuek. Senki sincs biztonságban.

Lara: Még Bouchard sem?

Idegenvezeto: Kislány, senki! Nincs kivétel! Hallottad, hogy mit tesz a Monstrum az áldozataival?

Lara: Szóval, hogyan tudok kapcsolatba lépni Bouchard-dal?

Idegenvezeto: Nem lesz ideje alkalmi látogatókra. Ahogy hallom, személyzeti problémái voltak a klubjában.

Lara: Bouchard klubot muködtet?

Idegenvezeto: Ja. A Le Serpent Rouge-t. Mutatós lebuj.

Lara: Miért lenne olyan nagy dolog, hogy elveszti a személyzetet?

Idegenvezeto: Mert ez a személyzet munka közben hal meg. Durva módon. Senki sem tudja miért. Vagy hogyan.

Lara: Nem hiszed, hogy Bouchard képes ezt a kézben tartani?

Idegenvezeto: Ne hamarkodd el a véleményedet. Bouchard a kezében tud tartani mindent, amit csak kell. De ez most valami más. Valami hátborzongató. Az emberei nem halnak meg túl szépen. Ez nagyon megrázta.

Lara: Az egész a Monstrum muve?

Idegenvezeto: Ki tudja biztosan? Én csak próbálom nem beleütni az orrom. Neked sem kellene.

Lara: Szóval fogalmad sincs, hogy Bouchard hol van.

Idegenvezeto: Nincs.

Lara: Nos, biztos vagyok benne, hogy valakinek van. Körbekérdezek.

Idegenvezeto: Ja. Tedd ezt. Miért nem próbálkozol a Metro kávézóban?

Lara: Mi van a Metro kávézóban?

Lara: Kivel beszéljek ott? A tulajdonossal?



Idegenvezeto: Semmi, ember. Csak a legnagyobb vesztes Párizsban. Ez egy vicc. Felejtsd el. Hadd mutassak néhányat a helyi sajátosságaink közül.

Idegenvezeto: Hé, csak viccelek, tényleg. A fickó komplett vesztes. Felejtsd el. Menj haza. Csinálj valami szórakoztatót. Ebben talán tudnék segíteni.

Lara: Kösz, de inkább ne.

Idegenvezeto: Kerülnöd kell a feltunést, he? Ez nehéz, különösen az ilyen lövöldözni szereto zsaruk mellett.

Lara: Átadjam az üdvözletedet Bouchard-nak, ha megtaláltam?

Idegenvezeto: Ne! Ne tedd ezt! De ha nincs semmi elfoglaltságod, keress fel. Biztos vagyok benne, hogy találnánk neked valami szórakoztatót. Tudod, valami különlegeset.

Lara: Viszlát.

Jegyzetfüzet:

Találd meg Bouchard klubját, a Le Serpent Rouge-t.

Az idegenvezetotol jobbra van egy ajtó. Menj át rajt. Lara a gettó utcáira érkezett. Vele szemben egy "hajnali pillangó" cigarettázik. Menj oda hozzá, és szólítsd meg.

Lara: Nincs túl sok futó üzlet ilyenkor.

Janice: Még korán van. Állj tovább, Ma Chere. Zsúfoltnak tunik toled a hely.

Lara: Régóta dolgozol ezen a környéken?

Lara: Én nem izgatnám magam, nem vagyunk egy kategóriában.



Janice: Mit tehetek érted, Cherie?

Lara: Keresek valakit, akit lehet, hogy ismersz. A neve Bouchard.

Janice: Ez a viselkedés nem juttat messzire ezen a környéken, édes.

Lara: Én csak meg akarok találni valakit. A neve Bouchard.

Janice: Ot nem fogod itt megtalálni, Ma Chere. Az út túloldalán lévo klubot, a Le Serpent Rouge-t vezette, de új helyre kellett költöznie. Sok gond volt ott, ahogy hallom. Le kellett csendesíteni a dolgokat egy idore.

Lara: És senki sem tudja, hogy hol van.

Lara: Óh? Gond?



Janice: Mi dolgod egy olyan veszélyes egyénnel, mint Bouchard?

Janice: Elvesztett néhányat a legjobb emberei közül. Nagyon piszkos ügy. Ami izgatottá tette, és ezzel sokmindent elmondtam.

Lara: Tudod, hogy hová költözött?

Janice: Fogalmam sincs. Vannak, akik tudják. De ha az embered rejtve akar maradni, akkor nem lesz könnyu kapcsolatba lépni vele.

Lara: Ezt sejtettem. Mindenki bújkál.

Janice: Nem mindenki, Cherie. Mit akarsz tole?

Lara: Próbálom lenyomozni egy barát lépéseit.

Janice: Elveszett?

Lara: Meghalt. De kapcsolatot létesített Bouchard-dal, mielott... elpatkolt.

Janice: Mondok valamit. Van két fickó, aki a Le Serpent Rouge-ban dolgozott.

Lara: Szóval Bouchard nem vesztett el mindenkit.

Janice: Nem. Ez a ketto még azelottrol maradt, hogy a gondok miatt be kellett volna zárni a helyet. Az egyik egy szánalmas öreg ördög, akit Bernard-nak hívnak, és aki portás volt ott. O néha a parkban lodörög.

Lara: És a másik?

Janice: A másik, Pierre, csaposként dolgozott. Rossz üzleteket csinál, amik visszafelé sülnek el. Most a Place d'Arcade-on lévo kávézót vezeti. A Metro kávézót. Soha nem tudhatod. Talán megér egy próbálkozást.

Lara: Azért több, mint amit eddig tudtam. Kösz. Nem mondtad a nevedet.

Lara: Miért olyan peches ez a kávézótulajdonos?



Janice: Janice. Mindenki ismer a környéken. Nézd, légy óvatos, Cherie. Bouchard nehézfiú. És az utóbbi idoben sokan célba vették.

Janice: Ó, o egy totál vesztes. Azt állítja Bouchard visszatartotta valamennyi pénzét, vagy milyét és a klubban tartotta. Nem tudom a részleteket.

Lara: Úgy látszik, sokmindent tudsz. Nem mondtad a nevedet.

Janice: Janice.

Lara: Tudja bárki is, hogy ki okozza Bouchard-nak mindezt a bajt? Vagy, hogy miért?

Janice: Senki. Vagy nem mondják. A Monstrum mindenkit túlságosan megrémített ahhoz, hogy beszéljen.

Lara: Azt gondoltam volna, Bouchard fel lenne pörögve a gondok miatt.

Janice: Rendesen kézben tudja tartani oket. Senki jobban. De ahogy az emberei meghaltak - amilyen csúnyán. És az a szegény no...

Lara: Milyen no?

Janice: Valaki, akit Carvier-nek hívtak. A rádióban azt mondták, a Louvre-ban dolgozott. Nem akarok errol beszélni.

Lara: Carvier!

Janice: Nem. Tartsd nyitva a szemed, Ma Chere. Sok beteges ember kószál az utcákon.

Lara: Ja.

Janice: Ez oké. Néhányan így szeretjük.

Jegyzetfüzet:

Találd meg a Metro kávézót a Place d'Arcade-on.

Találd meg Bouchard új tartózkodási helyét.

Találd meg Bernard-t, a klub ex-portását.

Lépj kapcsolatba a kávézótulajdonossal, Pierre-rel, a klub volt csaposával.

A párizsi gettót két különbözo útvonalon is teljesíteni lehet. Mindketto kissé más, de ugyanakkor önálló történetet ad. Mindenki döntse el maga, hogy melyiket választja.

 


Serpent Rouge - Bernard útvonal

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

A garázsban vagy. Balra egy lépcso vezet felfelé, egy kis iroda ajtajához, jobbra elotted egy terepjáró áll. Ha megpróbálod kinyitni az iroda ajtaját:

Lara: Nem vagyok elég eros.

A terepjáró elott kétoldalt két szekrény van. A baloldaliban egy régi pisztolyt és kötszert találsz, a jobboldaliban loszert és elemeket. Ha jobban megnézed, a terepjáró alatti szereloaknában van egy lejárat, ami egyelore zárva van. Menj az autó bal oldalához, ahol egy kapcsolót találsz. Húzd meg, mire az emelo a magasba emeli a terepjárót. Az akna másik oldalán van egy munkapad. Találsz rajta egy csokulcsot. Vedd magadoz. A munkapad jobb oldalán van egy nagy kar. Húzd meg. Hatására szabaddá válik az aknában lévo lejárat.

Lara: Most erosebbnek érzem magam.

És most már be tudod törni az iroda ajtaját. Az asztalon egy Desert Ranger-t és hozzá való loszert találsz. Most már lemászhatsz az átjárón. Kapaszkodj le a peremen és huppanj le a doboz tetejére. Ess le a mellette lévo dobozra. Ezen egy csokoládé és MV-9 loszer van. Ugorj le a dobozról és mássz fel a létrán.

Egy kis raktárba érkeztél. Mögötted egy ételhordó lift, balra kis lépcso dobozzal és ajtóval, szemben kis dobozokkal körülölelve egy törött kapcsoló van. A kapcsolótól balra egy üveg konyakot találsz. Javítsd meg a kapcsolót; a hiányzó fogantyút helyettesíteni tudod a csokulcscsal. Húzd meg. Az ételhordó lift lejön, de ez felkelti az egyik or figyelmét, aki beszalad a kis raktár ajtajához vezeto folyosóra. Nincs sok idod, mert hamarosan be is nyit az ajtón. Verd el jó alaposan, vagy lodd le. Hátrahagy egy MV-9 pisztolyt, amit fel tudsz venni. (Ha elbújsz elole, akkor rövid terepszemle után vissza felmegy a lépcson). Az ételhordó ajtaja meghibásodott, így nem tudsz hozzájutni a loszerekhez. Menj ki az ajtón, fordulj jobbra és szaladj fel a következo lépcson. Az itt található ajtón át bejutsz a táncparkettre. Itt lesz mégegy or, akivel végezned kell. Cserkészd be és üsd le, verd meg, vagy lodd le. A repertoár elég széles, van mibol választani. Vedd fel az MV-9-es pisztolyát.

Az ajtó mellett, amin bejöttél, jobbra van egy másik ajtó, de Lara ezt nem tudja kinyitni.

Lara: Ez az ajtó zárva van. Szükségem lesz egy kulcsra.

Fordulj balra és menj a dobozok mögé. Jobbra van egy bárpult. Menj be mögé. Mindjárt az elején, balra a falon találsz egy kapcsolót. Ez fel fogja hívni az ételhordó liftet. Most már hozzájuthatsz a tartalmához, két doboz sörétes puskába való loszerhez. A baloldali asztalon, a pénztárgép bal oldalán csokoládé van, szemben vele, a pulton, egy üveg jófajta konyak. Mégegy csokoládét is találsz itt, balra, a kapcsolószekrény elott. Menj ki a pult mögül. Kifelé jövet, balra szemben láthatod a Serpent Rouge fobejáratát. Ettol jobbra a pénztár ajtaja van, de egyelore nem tudsz bemenni.

Lara: Ez az ajtó zárva van. Szükségem lesz egy kulcsra.

Fordíts hátat az ajtónak. A terem másik végében egy emelvényt látsz, két óriási hangfallal a két végén. Fuss be a jobboldali mögé, és egy doboz gyógyszer tulajdonosa lehetsz. Fuss át a másik oldalra, ahol egy kis lépcso vezet fel az emelvényre. (Ha nem akarsz annyit futni, akkor állj a korláthoz és ugorj fel. Lara elkapja, és át tudsz ugrani felette). Ugyan már itt is összecsomagoltak, de a bal oldali doboz tetején, a lemezjátszótól balra találsz egy régi bakelitlemezt. Ideje, hogy bekapcsoljuk a zenét...

A lépcso tetején, a függöny mellett balra, a falon van egy kapcsoló. Húzd meg. Erre elindul a lemezjátszó és megszólal a zene. A hatás nem marad el, a pénztár ajtaján egy or rohan ki. Láthatod, hogy a fenti fényszóróállvány is elkezdett le és fel mozogni, miközben a reflektorok színes fénnyel pásztázzák a táncparkettet. Mire Lara felocsúdik, az or már majdnem a lépcso aljához ért. Intézd el. A hangoskodásra egy másik or jelenik meg a pénztár ajtajában. Miután vele is végeztél, vedd fel az elszórt fegyvereket, két MV-9-est. A hangszóróval szemben, amelyik mögött a gyógyszereket találtad, van egy lépcso, ami a második szintre vezet. Szaladj fel rajt, de készülj fel rá, hogy még mielott felérnél, a lépcso tetején lévo ajtó kinyílik, és egy or ront ki rajta. Intézd el, és vedd el a fegyverét, egy újabb MV-9-est. Menj jobbra körbe a párkányon, a következo lépcso irányába. Innen mégjobban meg tudod csodálni a fényeket. A lépcsohöz érve észre fogod venni, hogy dobozok zárják el a felfelé vezeto utat. Másképpen kell feljutnod. A lépcso mellett láthatsz egy erkélyszeruen kiugró részt, mellette egy nagy és egy kisebb dobozzal. Az erkély felett egy világítóállvány fut. A kis dobozt oda tudod tolni a peremhez, s ha erre felmászol, akkor felugorva már el tudod kapni az állvány peremét. Húzd fel magad. (Ritkán elofordul, hogy ezidotájt egy vagy két or jelenik meg a színen). Szemben látni fogsz egy rést a korláton, mögötte egy nagy egészségcsomag hever a földön. Indulj el felé a keskeny állványon. Abban a pillanatban, hogy rálépsz, a rozsdás világítóállvány megadja magát, és recsegve-ropogva leszakad. Állj szembe a korláton lévo réssel, lépj hátra néhány lépést, és nekifutásos ugrással ugorj át a peremre. Az egészségcsomaggal egyelore ne foglalkozz, mert a jobboldali sarokban lévo ajtón egy or lép ki. Rohanj oda, és végezz vele. Mihelyst megvagy, rögtön fordulj meg, mert egy másik or közeledik a hátad mögött. Intézd el ot is. Most már van idod összeszedni a fegyvereket, az ajtó mellett lévo kötszert és a nagy egészségcsomagot. Nem érdemes balra körbeszaladnod a peremen, mert az elzárt lépcso tetején lévo ajtót nem tudod kinyitni. Az ajtótól, amelyiken az or kilépett, nem messze van egy másik, kisebb rés a korláton. Menj oda, és sétálj a peremhez. Elotted látod, amint a világítóállvány emelkedik és süllyed. Várd meg amíg eléri a legalsó pontot, majd egy szimpla ugrással juss át rá. Amikor felfelé megy, ugorj mégegyszer elore. Fordulj balra és sétálj a függoleges, fém állványoszlophoz. Kapaszkodj fel rá, majd jobbra. Mássz fel rajt a világítóállvány tetejére. Egy háromszög alakú kis részen vagy. Fordulj 45°-ot balra, és sétálj a peremhez. Veled szemben, az állvány másik oldalán átlósan, van egy ugyanolyan, háromszög alakú rész, mint amin most állsz. Várd meg, amíg az állvány lefelé mozog, majd ugorj át rá. (Ugorhatsz felfelé is, de ekkor kapaszkodnod is kell). Fordulj jobbra és sétálj a peremhez. Figyeld meg, hogy a szemben lévo korlát felett nincs drót. Amikor a világítóállvány a legmagasabb pozícióba ér, könnyedén át tudsz ugrani felette. Fordulj balra. Láthatod, hogy a híd fel van emelve, így nem tudsz átmenni rajta. Jobboldalt egy létra van a falhoz rögzítve. Mássz fel rajt. Sétálj elore, és egy leszakadt, lejtos részhez fogsz érni. Toled balra van a rossz világítóállvány, amirol Bernard beszélt. A lejton háttal csússz le, majd kapd el a peremét. Függeszkedj el jobbra, körbe a sarkon. Amikor eléred a kis platformot, mássz fel rá. Vedd fel a loszert. Fordulj jobbra. A híd korlátja fölött ezen az oldalon nincs drót. Sétálj a peremhez, és egy kapaszkodós ugrással érd el a korlátot. Húzd fel magad, és ugorj át felette. Fordulj balra, és újra mássz fel a létrán. A lejton most szemben állva csússz le, majd félúton ugorj egyet elore. Egy kis platformon landolsz, ami a leszakadt padló egy része. Fordulj balra és sétálj a peremhez. A szakadékot átugorva juss át a szemközti platformra. Sétálj a platform végéhez. A rossz világítóállvány egy részével állsz szemben. Ugorj át hozzá és kapd el a peremét. Nem tudod felhúzni magad, mert a fejed felett cso húzódik. Függeszkedj el balra, amíg fel nem tudsz kapaszkodni. Fordulj balra és sétálj a kis, zöld platform széléhez. Ugorj át a hídra, a vezérloterem ajtajához. Az ajtót még nem tudod kinyitni.

Lara: Nem vagyok elég eros.

Fordulj balra és sétálj a felemelt hídhoz. Rúgj bele egy nagyot. A híd nagy csattanással lecsapódik.

Lara: Most erosebbnek érzem magam.

A kamera a vezérlotermet mutatja, majd a látótér kitágul, és a rossz világítóállvány kerül középpontba, az ellenorzodobozzal az oldalán.

Menj vissza az ajtóhoz és rúgd be. Balra az ablak mellett találod a vezérlopultot, szemben egy lefelé vezeto létrát, jobbra egy ajtót és egy kapcsolót látsz. Az ajtó elott van egy kulcs, de az ajtót még nem tudod kinyitni. A kapcsoló sem muködik. Menj a vezérlopulthoz és húzd meg a baloldali kart kétszer. A világítóberendezések körbe mozognak az állványon. Most húzd meg a jobboldali kart. Az egyik világítóberendezés az ellenorzodobozba siklik. Hagyd el a vezérlotermet és fuss át a hídon. Mássz fel a létrán, és menj balra, az ellenorzodobozhoz. Nyisd ki, és megtalálod benne Bernard dobozát. Miközben magadhoz veszed, láthatod, amint egy or sunyi módon elbújik a vezérloterem ajtaja mögé. Mássz le a létrán, fuss be a vezérloterembe és lásd el a baját. Most, ha akarod, az ajtón át elhagyhatod a klubot, de van még néhány apróság, amit összegyujthetsz. Ha maradnál:

Miután végeztél az orrel, mássz le a létrán. Lent egy csokoládét találsz a földön. Menj az ajtóhoz. A dobozokkal elzárt lépcso tetején vagy. Fuss körbe jobbra, a korláton lévo résig. Már innét láthatod, hogy egy or mászkál a táncparketten. Ugorj át az állványra, majd ess le a kis dobozra az erkélyen. Szállj le róla. Az or lövöldözni kezd, vagy ha nem tud, elkezd felfelé rohanni a lépcson. Intézd el. Menj le a lépcson, amin feljött. Idoközben egy újabb or jelenik meg, aki a pénztárból jött ki. Ot se kíméld. (Elofordul néha, hogy ez a két or már akkor megjelenik, amikor a kis dobozt az erkélyre tolod. Ritkábban csak az egyikük. Ekkor itt már nem fognak ismét megjelenni). Újra a földszinten vagy. Menj a pénztár ajtajához és nyisd ki. Bent fordulj balra. Az asztalon egy péntárgépet látsz, mellette egy kulcsot és egy köteg pénzt. Ezeket vedd magadhoz. Hagyd el a pénztárszobát. Szaladj vissza fel a lépcson, menj az erkélyen lévo dobozhoz, mássz fel rajt, majd az állványra. Ugorj át a szemközti peremre. Fuss körbe balra, a lépcso tetején lévo ajtóhoz. Menj be és mássz fel a létrán. Miután felértél, menj ki a szemközti ajtón.

 


Serpent Rouge - Pierre útvonal

 

 

Mentések--Savegames (v42-v49-es ) A v52-es patchot feltéve, ezek nem mindenkor muködnek.

 

v52-es mentések--Savegames

 

Egy animáció következik, ami egy ajtót mutat egy lépcso tetején. Távolodunk, végigúszunk egy folyosón, aminek a végén Lara áll. Befordulunk jobbra, és egy kis szobába repülünk, amibol egy iroda nyílik. Egy or járkál itt fel, s alá. Az asztalon különféle tárgyak vannak, közöttük a lépcso tetején látott ajtó kulcsa is.

Az ajtó mellett állsz. Fordulj balra. Szemben veled húzódik a folyosó, balra van az iroda az orrel. Az ort többféleképpen is elintézheted.

1. A hagyományos módon: odarohansz és vagy lelövöd, vagy jól elpáholod.

2. Belopakodsz az iroda elotti kis szobába, és megvárod, míg hátat fordít. Ekkor odalopakodsz, és hátulról elkapod.

3. Elorelopakodsz a folyosón, a nyitott ajtó mögé. Ennek a jobb oldalán, a cso (amibol fúj a goz) és a kapcsolótábla között, találsz egy kapcsolót. Ezt meghúzva a fények kialszanak. Az ornek ez gyanússá válik, ezért elindul a kapcsoló felé. Ne várd meg, míg ideér. Lopakodj be a nyitott ajtón, bújj el egy sarokban, és ha az or elment elotte, ki a másik ajtón (azon is kilopakodhatsz, amelyiken bejöttél). Surranj az or mögé, és üsd ki. Egyébként, ha nem bántod, az or rövid vizsgálódás után visszatér az irodába. Ezért amikor kijön, nem érdemes az irodába lopóznod, hogy összeszedd a cuccokat, mert esetleg nem lesz elég idod visszalopózni.

Mostanra az or már Szent Péter irodájában orködik. Az irodában szedd össze a Desert Ranger-t, a loszert és a kulcsot az asztalról. Fordulj meg, és távozz. Kilépve a kis szoba ajtaján, amelyikbol az iroda nyílik, fordulj balra. A kartondobozokon találsz még némi loszert. Menj tovább, végig a folyosón. A végén fordulj balra és szaladj fel a lépcson. Balra lesz egy ajtó. Készülj fel rá, hogy amint kinyitod, egy orrel találod magad szemben. Intézd el kedved szerint, de nem árt, ha gyorsan végzel vele, mert egy másik or is ólálkodik a közelben. Ot is tedd el láb alól. Szedd össze az elszórt fegyvereiket. Menj vissza az ajtóhoz, amin át beléptél a táncparkettre. Ettol balra van egy másik ajtó. Lépj be rajt.

Fordulj balra, és szaladj le a lépcson. Újabb ajtó következik, balra. Ez egy kis raktárba vezet. A lépcso tetején állsz, egy nagy fadoboz mellett. A raktár szemközti oldalán van egy kapcsoló, amit dobozok vesznek körül. Jobbra egy létra vezet lefelé, mellette egy ételszálító lift van, aminek rossz az ajtaja. Fuss a kapcsolóhoz. Ez sajnos el van törve, így nem tudod használni. Balra tole, a dobozok elott találsz egy üveg konyakot. Vedd fel. Fordulj meg és menj a létrához. Mássz le rajt. Fordulj jobbra és menj a szemben lévo dobozokhoz. A közelebbin loszert és csokoládét találsz. A felfelé vezeto út zárva van, erre nem tudsz tovább menni. Szállj le a dobozokról és mássz vissza fel a létrán. Távozz az ajtón át, fordulj jobbra, majd irány fel a lépcson. Lépj be a klubba.

Fordulj jobbra és menj a dobozok mögé. Jobbra van egy bárpult. Menj be mögé. Mindjárt az elején, balra a falon találsz egy kapcsolót. Ez fel fogja hívni az ételhordó liftet. Most már hozzájuthatsz a tartalmához, két doboz sörétes puskába való loszerhez. A baloldali asztalon, a pénztárgép bal oldalán csokoládé van, szemben vele, a pulton, egy üveg jófajta konyak. Mégegy csokoládét is találsz itt, balra, a kapcsolószekrény elott. Menj ki a pult mögül. Kifelé jövet, balra szemben láthatod a Serpent Rouge fobejáratát. Ettol jobbra a pénztár ajtaja van, de egyelore nem tudsz bemenni.

Lara: Ez az ajtó zárva van. Szükségem lesz egy kulcsra.

Fordíts hátat az ajtónak. A terem másik végében egy emelvényt látsz, két óriási hangfallal a két végén. Fuss be a jobboldali mögé, és egy doboz gyógyszer tulajdonosa lehetsz. Fuss át a másik oldalra, ahol egy kis lépcso vezet fel az emelvényre. (Ha nem akarsz annyit futni, akkor állj a korláthoz és ugorj fel. Lara elkapja, és át tudsz ugrani felette). Ugyan már itt is összecsomagoltak, de a bal oldali doboz tetején, a lemezjátszótól balra találsz egy régi bakelitlemezt. Ideje, hogy bekapcsoljuk a zenét...

A lépcso tetején, a függöny mellett balra, a falon van egy kapcsoló. Húzd meg. Erre elindul a lemezjátszó és megszólal a zene. A hatás nem marad el, a pénztár ajtaján egy or rohan ki. Láthatod, hogy a fenti fényszóróállvány is elkezdett le és fel mozogni, miközben a reflektorok színes fénnyel pásztázzák a táncparkettet. Mire Lara felocsúdik, az or már majdnem a lépcso aljához ért. Intézd el. A hangoskodásra egy másik or jelenik meg a pénztár ajtajában. Miután vele is végeztél, vedd fel az elszórt fegyvereket, két MV-9-est. A hangszóróval szemben, amelyik mögött a gyógyszereket találtad, van egy lépcso, ami a második szintre vezet. Szaladj fel rajt, de készülj fel rá, hogy még mielott felérnél, a lépcso tetején lévo ajtó kinyílik, és egy or ront ki rajta. Intézd el, és vedd el a fegyverét, egy újabb MV-9-est.

Menj jobbra körbe a párkányon, a következo lépcso irányába. Innen mégjobban meg tudod csodálni a fényeket. A lépcsohöz érve észre fogod venni, hogy dobozok zárják el a felfelé vezeto utat. Másképpen kell feljutnod. A lépcso mellett láthatsz egy erkélyszeruen kiugró részt, mellette egy nagy és egy kisebb dobozzal. Az erkély felett egy világítóállvány fut. A kis dobozt oda tudod tolni a peremhez, s ha erre felmászol, akkor felugorva már el tudod kapni az állvány peremét. Húzd fel magad. (Ritkán elofordul, hogy ezidotájt egy vagy két or jelenik meg a színen). Szemben látni fogsz egy rést a korláton, mögötte egy nagy egészségcsomag hever a földön. Indulj el felé a keskeny állványon. Abban a pillanatban, hogy rálépsz, a rozsdás világítóállvány megadja magát, és recsegve-ropogva leszakad. Állj szembe a korláton lévo réssel, lépj hátra néhány lépést, és nekifutásos ugrással ugorj át a peremre. Az egészségcsomaggal egyelore ne foglalkozz, mert a jobboldali sarokban lévo ajtón egy or lép ki. Rohanj oda, és végezz vele. Mihelyst megvagy, rögtön fordulj meg, mert egy másik or közeledik a hátad mögött. Intézd el ot is. Most már van idod összeszedni a fegyvereket, az ajtó mellett lévo kötszert és a nagy egészségcsomagot.

Nem érdemes balra körbeszaladnod a peremen, mert az elzárt lépcso tetején lévo ajtót nem tudod kinyitni. Az ajtótól, amelyiken az or kilépett, nem messze van egy másik, kisebb rés a korláton. Menj oda, és sétálj a peremhez. Elotted látod, amint a világítóállvány emelkedik és süllyed. Várd meg amíg eléri a legalsó pontot, majd egy szimpla ugrással juss át rá. Amikor felfelé megy, ugorj mégegyszer elore. Fordulj balra és sétálj a függoleges, fém állványoszlophoz. Kapaszkodj fel rá, majd jobbra. Mássz fel rajt a világítóállvány tetejére. Egy háromszög alakú kis részen vagy. Fordulj 45°-ot balra, és sétálj a peremhez. Veled szemben, az állvány másik oldalán átlósan, van egy ugyanolyan, háromszög alakú rész, mint amin most állsz. Várd meg, amíg az állvány lefelé mozog, majd ugorj át rá. (Ugorhatsz felfelé is, de ekkor kapaszkodnod is kell). Fordulj jobbra és sétálj a peremhez. Figyeld meg, hogy a szemben lévo korlát felett nincs drót. Amikor a világítóállvány a legmagasabb pozícióba ér, könnyedén át tudsz ugrani felette. Fordulj balra. Láthatod, hogy a híd fel van emelve, így nem tudsz átmenni rajta. Jobboldalt egy létra van a falhoz rögzítve. Mássz fel rajt. Sétálj elore, és egy leszakadt, lejtos részhez fogsz érni. Toled balra van a rossz világítóállvány, amirol Bernard beszélt.

A lejton háttal csússz le, majd kapd el a peremét. Függeszkedj el jobbra, körbe a sarkon. Amikor eléred a kis platformot, mássz fel rá. Vedd fel a loszert. Fordulj jobbra. A híd korlátja fölött ezen az oldalon nincs drót. Sétálj a peremhez, és egy kapaszkodós ugrással érd el a korlátot. Húzd fel magad, és ugorj át felette. Fordulj balra, és újra mássz fel a létrán. A lejton most szemben állva csússz le, majd félúton ugorj egyet elore. Egy kis platformon landolsz, ami a leszakadt padló egy része. Fordulj balra és sétálj a peremhez. A szakadékot átugorva juss át a szemközti platformra. Sétálj a platform végéhez. A rossz világítóállvány egy részével állsz szemben. Ugorj át hozzá és kapd el a peremét. Nem tudod felhúzni magad, mert a fejed felett cso húzódik. Függeszkedj el balra, amíg fel nem tudsz kapaszkodni. Fordulj balra és sétálj a kis, zöld platform széléhez. Ugorj át a hídra, a vezérloterem ajtajához. Az ajtót még nem tudod kinyitni.

Lara: Nem vagyok elég eros.

Fordulj balra és sétálj a felemelt hídhoz. Rúgj bele egy nagyot. A híd nagy csattanással lecsapódik.

Lara: Most erosebbnek érzem magam.

A kamera a vezérlotermet mutatja, majd a látótér kitágul, és a rossz világítóállvány kerül középpontba, az ellenorzodobozzal az oldalán.

Menj vissza az ajtóhoz és rúgd be. Balra az ablak mellett találod a vezérlopultot, szemben egy lefelé vezeto létrát, jobbra egy ajtót és egy kapcsolót látsz. Az ajtó elott van egy kulcs, de az ajtót még nem tudod kinyitni. A kapcsoló sem muködik. Menj a vezérlopulthoz és húzd meg a baloldali kart kétszer. A világítóberendezések körbe mozognak az állványon. Most húzd meg a jobboldali kart. Az egyik világítóberendezés az ellenorzodobozba siklik. Hagyd el a vezérlotermet és fuss át a hídon. Mássz fel a létrán, és menj balra, az ellenorzodobozhoz. Nyisd ki, és megtalálod benne Bernard dobozát. Miközben magadhoz veszed, láthatod, amint egy or sunyi módon elbújik a vezérloterem ajtaja mögé. Mássz le a létrán, fuss be a vezérloterembe és lásd el a baját. Most, ha akarod, az ajtón át elhagyhatod a klubot, de van még néhány apróság, amit összegyujthetsz. Ha maradnál:

Miután végeztél az orrel, mássz le a létrán. Lent egy csokoládét találsz a földön. Menj az ajtóhoz. A dobozokkal elzárt lépcso tetején vagy. Fuss körbe jobbra, a korláton lévo résig. Már innét láthatod, hogy egy or mászkál a táncparketten. Ugorj át az állványra, majd ess le a kis dobozra az erkélyen. Szállj le róla. Az or lövöldözni kezd, vagy ha nem tud, elkezd felfelé rohanni a lépcson. Intézd el. Menj le a lépcson, amin feljött. Idoközben egy újabb or jelenik meg, aki a pénztárból jött ki. Ot se kíméld. (Elofordul néha, hogy ez a két or már akkor megjelenik, amikor a kis dobozt az erkélyre tolod. Ritkábban csak az egyikük. Ekkor itt már nem fognak ismét megjelenni). Újra a földszinten vagy. Menj a pénztár ajtajához és nyisd ki. Bent fordulj balra.

Az asztalon egy péntárgépet látsz, mellette egy kulcsot és egy köteg pénzt. Ezeket vedd magadhoz. Hagyd el a pénztárszobát. Szaladj vissza fel a lépcson, menj az erkélyen lévo dobozhoz, mássz fel rajt, majd az állványra. Ugorj át a szemközti peremre. Fuss körbe balra, a lépcso tetején lévo ajtóhoz. Menj be és mássz fel a létrán. Miután felértél, menj ki a szemközti ajtón.

Tovább (Bouchard's Hideout - 1, St. Aicard's Church, Rennes' Pawnshop - 1) >>

Twitter response: "Could not authenticate you."