Tomb Raider 7 - Legend Végigjátszás - Japan, Ghana
- Bolivia, Peru
- Japan, Ghana
- Kazakhstan, England
- Nepal, Bolivia
- Croft Manor
03 - Japan - Meeting with Takamoto:
Vigyázz, ha meghalsz, akkor visszatöltéskor újra meg kell szerezned az ereklyéket a környéken!
Mentések--Savegames Full Rewards:
Time Trial Full mentések--Time Trial Savegames
- Felvehető cuccok: Gránát, gépkarabély, sörétes puska, medipackok, lőszerek
- Ellenségek: Yakuzák, vérebek, és persze Takamoto maga.
- Arany ereklye: 1
- Ezüst ereklye: 4
- Bronz ereklye: 6
Lara fekete estélyi ruhában érkezik meg Nishimura partyjára. Miközben a liftben utazik, még váltanak pár szót Zippel.
- Mi is történt pontosan, mikor legutóbb találkoztatok Takamotóval? - kérdezi Zip.
- Megpróbált rám sózni néhány hamis Asuka periódusbeli relikviát, és a hagyományos érvelés nem működik a yakuzánál.
- De te futni hagytad.
- És most egy hasznos beszélgetés elé nézünk. A dolog végülis kedvezően alakult.
Szűk a ruha, csak tipegni tudsz. menj le a lépcsőn.
- Lara most hívott Nishimura, az irodájában van, úgyhogy nem fogsz a vendégek között összefutni vele. A csapos fog bejelenteni.
- Mindig kiszámítható.
Menj a csaposhoz és diskuráljatok (nyomd meg az akció gombot).
- Jó estét, Nishimura úr vár rám.
- Ah, Lady Croft. Az irodájában van, az ön mögötti folyosón. Értesítem az érkezéséről.
- Köszönöm.
Menj hát a mögötted levő folyosón, és nyiss be a szobába.
- Isten hozta Lara, élvezi a kis partymat?
- Nagyon is, Nishimura-szán. De mikor Takamoto megérkezik, az okozhat némi kellemetlenséget.
- Legyen óvatos, Lara. Nagyon veszélyes ember, ha az érdekeik keresztezik egymást.
- Meg fog lepődni, hogy milyen meggyőző tudok lenni még veszélyes emberekkel is.
- Meg vagyok győzve, én is veszélyes vagyok, mint talán emlékszik. Élvezze a partyt míg lehet, aztán sok szerencsét.
Menj vissza a folyosón. Nincs már buli, ferdeszemű martalócokkal van tele a terem.
- Fogja rövidre Miss Croft, az időm be van osztva, gondolom, megérti.
- Hát persze, Takamoto-szán. Egy tárgyat, egy kard darabját keresem, amely a Wasumoto egyetem birtokában van. Azaz volt, míg ön el nem lopta.
- Nem vagyok tolvaj. És bölcs lenne, ha tartózkodna az ilyen vádaskodástól.
- Akkor javaslom, térjünk is rá a tárgyalásra.
- Fogalmam sincs, miről beszél.
- Dehogy nincs. Csak mondjon egy árat.
- Süket maga, Miss Croft ?
- Nézzük csak, nem is tudom, talán próbáljon meg újra az életéért könyörögni, mint mikor legutóbb beszéltünk.
- Öljétek meg, most!
Lara a lövések elől a bárpult mögé menekül, ahol kissé "átalakítja" a ruháját.
A pisztoly is megvan ám, csak rejtőzött. :) Lődd le a yakuzákat, ne kíméld őket. Nishimura is kidugja a fejét a végére.
- Hát azokat honnan vetted? - kérdi Zip a rádión.
- Alap etikett - sose érkezz partyra üres kézzel. - válaszol Lara.
- Takamoto kétségtelenül visszatért a tetőtéri fészkébe. Ne kövesse Lara, az emberei várni fogják. - javasolja a "veszélyes" Nishimura.
- Az előcsarnok be van csapdázva. Tudom hogy benne lennél, de ez most nem egy nyerő választás. - tanácsolja Zip.
- Ha nem tudok lemenni, akkor felmegyek. Hogyan jutok a tetőre?
- A tetőre? Van egy lift. Legyen óvatos, építkezés van odafent. - mondja Nishimura, és átadja a lifthez való kártyát.
- Nem is tudom, Lara. - bizonytalankodik Zip a rádióban.
- Pont ezért kell egy másik nézőpontból tekintenünk a problémára. Nevezetesen a tetőről. Nishimura odaadta a kártyát a lifthez, és én már indulok is.
Irány hát a lift, a kölcsönkapott kártyával használni is tudod, így felérsz az épület tetejére. Látod az üvegfal mögött a motort. Azt kellene megszerezni.
- Furcsa hely ez egy motornak. Főleg egy ilyen csinosnak. - mondja Lara, mikor megpillantja a Ducatit.
- Igazi bűntény egy ilyen motort a tetőn elzárva tartani. - kontráz Zip.
Balra menj ki az előtted kinyíló üvegajtón, és menj a szemközti irodaház felé.
- Rendben, az utca túloldalán lévő épület Takamotoé. - mondja Zip.
- Valószínűleg a legfelső szinten lesz. Oda feljutni igényel majd egy kis kreativitást. - állapítja meg Lara.
Az üvegajtó mellett, egy hordót látsz. Illő távolságból lőj bele, és felrobban, vele együtt a kerítés egy darabja is.
- Nishimura ezt még kiszámlázza neked. - viccelődik Zip.
- Nem igazi a party, míg valami el nem törik. - kontráz Lara.
Mássz fel az ereszcsatornán, ugorj jobbra, és juss fel egészen a legfelső tetőre. Lődd szét a ládát, és meg is van az 1. Bronz ereklye.
Menj most le az üvegtetőre. A csáklyával húzd el az egyik felét, és ugorj le a nyíláson. Menj le a lépcsőn, és a lépcső alatt szétlőve a faládát, meg is van a 2. Bronz ereklye.
A másik irányban told, húzd el a dobozokat, és lődd szét a mögöttük lapuló ládát, mert abban van az 1. Ezüst ereklye.
- Lara, pontosan mit is csinálsz most? - aggodalmaskodik Zip.
- Hallgasd csak, nulláról százra három másodperc alatt.
Ülj hát a motorra, hajts ki, hajts jobbra, át az ugratón. Interaktív rész jön ismét. Nyomd meg sorban, kellő időben, és csak egyszer a balra-fel-le gombokat, és megúsztad a mutatványt, és a robbanást.
- Legyél óvatos odakint, sokkal több út vezet le mint föl. - mondja először Zip, majd mikor rájön, mire készülsz, felkiált : - Lara ez őrültség.
De Lara sikeresen átugrat a szomszéd épületre.
- Sose csinálj többet ilyet.
- Ezzel a motorral már nem fogok. - fogadja meg a ravasz Lara.
Mássz le először a ládákon, és az állványzat túloldalán szétlőve a ládát, megvan a 3. Bronz ereklye.
Juss vissza fel, ahonnan jöttél. A rúdon keresztül juss el a felső állványra, lődd le az üveget tartó bilincset, és a kötélen juss át a túloldalra. Most csússz le balra a kötélen a szemközti épületre. A csáklyával lengesd be a drótkötélen lógó munkaállványt, majd elengedve a csáklyát, amikor a közeledbe ér, ugorj rá. Ugorj, és a csáklyával kapd el a felső bilincset. Fordulj el a kötélen, és eljutsz a sarkon túli állványra. Ott is lengesd be az első munkaállványt, és rajta keresztül eljutsz a másodikra. Újabb csáklyázás, újabb kötélen lengés, most jobbra fordulva, és fent is vagy a kis tetőkertnél. Lődd is szét a fogadóbizottságot, vérebeikkel együtt.
- Oké, akkor innentől lesz rosszabb, olyan a hely mint egy yakuza gyár.
- Akkor talán nézzük meg, hogyan állíthatjuk le.
Nyiss be az ajtón, menj először le a lépcsőn, és a ládát szétlőve meg is van a 4. Bronz ereklye.
Most felfelé menj a lépcsőn, de legfelülre. Menj jobbra, a csövekre, ugrás a baloldali fali csöveket elkapva, majd hátraugrás a mögötted levőkre. Lődd szét a ládát, és meg is van az 2. Ezüst ereklye.
Menj vissza egy emeletet, és nyiss be az ajtón.
- Hol lehetnek? Nem mintha nem tudnák, hogy ott vagy.
- Meglátod majd őket, mikor én is.
Lődd le a yakuzákat, és vedd fel a lőszereket, de hagyd meg a géppisztolyt, az hasznosabb lesz, mint a shotgun.
- Úgy látszik nincs kiút. - mondja Zip.
- Mindig van. - bizakodik Lara.
Menj fel az emeletre, rúgd be a szekrényajtókat, mert a baloldaliban lapul a 3. Ezüst ereklye.
Lent az egyik üvegfal mögött balra, lődd szét a ládát, és tiéd az 5. Bronz ereklye.
Most nézz szembe a hatalmas képernyővel. Lődd szét pontos célzással a tartó láncszemeket, majd a csáklyával rántsd le.
- Sosem volt oda a TV-ért. - sziporkázik Zip.
- Szívességet tett nekik, most talán majd elolvasnak egy könyvet a változatosság kedvéért. - kontráz Alister.
Ugorj fel rá, végezz a két fickóval, nyisd ki az ajtót, és kint vagy ismét a szabad levegőn.
- Többen is lehetnek odakint, legyél óvatos.
- Milyen csodálatos este van ma idekint.
- Oh-oh, tudod ez mit jelent.
- Megyek a dedalonért.
Itt is az esőcsatorna a továbbvezető út. Mássz fel rajta, ugrás át a légkondihoz, annak túloldalára, mássz fel, rántsd le csáklyával a hidat, és rajta keresztül eljutsz a létrához. Mássz fel rajta, rántsd le a hátad mögötti állványt, rajta keresztül eljutsz a túloldalra. Mássz fel a rúdon, ugorj hátra, és mássz fel a platformra. Ugrás megint a következő rúdra, és mássz fel rajta.
- Légyszi ne nézz le. - könyörög Alister.
- Engem nem zavar a magasság, Alister.
- De én kifejezetten émelygek tőle.
- Mint ahogy én mondtam neki Bolíviában. - vág közbe Zip.
- Mindent megpróbálok, hogy ne készüljek ki, de koncentrálnom kell, ha nem bánjátok.
Ugrás a hátad mögött levő állvány rúdjára. Az elfordul lefelé. Ugrás vissza a rúdra, és most már a platform tetejére ugorj. Ugrás a másik oldalra, és ugrás az ott levő rúdra.
- Siess Lara, nem fog kitartani! - mondja Zip mikor a rúd nyekeregni kezd.
Most igyekezned kell, ha felértél, mert selejtes minden itt. Ugrás a mögötted levő rudakra, és ha gyors voltál, átjutottál mielőtt mind leszakadt volna.
- Siess Lara, bármelyik pillanatban letörhetnek! - mondja Alister is.
Nyisd ki az ajtót. Egy kis magángyűjteménybe értél. Végezz a fickókkal, az emeleten is. Felmenve az emeletre lődd szét a ládát, mert abban lapul a 6. Bronz ereklye.
Lent menj be oldalt a kis vezérlőterembe, nyisd ki, rugdosd a szekrényeket, mert az egyikben rejtették el a 4. Ezüst ereklyét.
Menj az üvegajtót kinyitva a folyosóra.
- Hé, állj csak meg, látod a géppuskát a folyosó végén?
- Igen, csapdát szimatolsz?
- Igen, légy óvatos.
Ha akarod, de nem kötelező, bemehetsz balra a kis szobába, megnézheted a biztonsági kamerák felvételeit, és bekapcsolhatod a tűzjelzőt. Erre vízet permetez be a folyosóra, és meglátod a lézereket.
- Jó gondolat. - ismeri el Zip.
A lényeg, a folyosó végén szedd le az állványról a nagy gömböt.
- Mi ez? - kérdi Zip.
- Inkább modern művészet, mint archeológia, legalábbis ebben a kontextusban. - okoskodik Alister.
- Akármilyen szép is, nem gondolod, hogy egy kicsit nagy lesz egyedül hazahozni. - akadékoskodik Alister.
- Hagyd csak a hölgyet dolgozni, barátom.
Magad előtt tolva menj a géppuska felé, így nem sérülsz. Ha elhallgatott a fegyver, engedd el a gömböt.
- Ez formával és funkcióval bíró művészet! - lelkendezik Zip.
- Megsérültél? - kérdi Zip.
- Voltam jobban is. Ezt ne csináljuk újra.
Menj most már tovább a folyosón, be balra az előtted kinyíló ajtón.
Lara egy felfüggesztett sárkányszoborral díszített tárgyalóterembe ér. Takamoto egy felső ablakból kiált hozzá:
- Nem kellett volna idejönnie. Ez az én területem, nem a maga valamelyik rohadt kis sírja.
- Meséljen a kardról, Takamoto.
- Mi van vele? Miért izgatja annyira az a kard, Ms Croft?
- Hadd lássam, és megmondom.
- A konoksága az életébe fog kerülni.
Nyírd ki az újabb ferdeszeműeket.
- Takamoto eltűnt. Hogyan tovább? - kérdi Zip.
- Elkapom.
Menj a bejárat felől nézve jobbra az asztal mögé, csáklyával húzd magadhoz a lógó sárkányt, majd elengedve az betöri vele szemben az üveget.
- Csodálom a célratörő megközelítésed. - hízelkedik Zip.
Lődd le a két megjelenő fickót, és juss fel oda. Menj jobbra, be a szobába, és szerezd meg a fegyvereket az asztalról. Told ki a folyosóra, és lökd az alsó szobába a nagy festett ládát, és a széttört ládából megszerezted az Arany ereklyét.
Menj most már fel a lifthez, és kiszállva belőle következik az első főnökharc, most Takamotoval.
A liftből kiszállva Lara belép egy kör alakú terembe, melynek felső erkélyén hamarosan Takamoto is feltűnik, kezében a kard, egy rúd végére erősített darabjával.
- Tiszteletlen volt velem. Betört a házamba. Megölte az embereimet.
- Csökkentettem a bérkiadásait, és most, ha most nem bánja, karcsúsítom a leltárát is.
- Erről beszél? Ez a gyűjteményem legbecsesebb darabja.
- És miért is?
- Szeretek halott angoloktól tárgyakat begyűjteni. Ez esetben az egyik kereszteslovagjuktól, egyesek szerint a maguk Arthur királyának lovagjától. Nem tudom hogyan jutott hozzá az ostoba, hiszen nyilvánvalóan a XI. század előttről való, amikor a maguk népe még sárkunyhókban élt.
- És emiatt inkább meghal, minthogy átadja?
-Nem emiatt. - mondja, és lesújt a fegyverrel, melyből zöld energianyaláb csap ki.
- Most nem okoskodik? Érti, Ms Croft, az ereklye az enyém. A mozgása elárulja a zavarodottságát. Most látni fogja az ostobaságát. Maga ostoba, jöjjön csak ide! Ezúttal nem lesz olyan szerencsés. Sikerült kielégítenem a kíváncsiságát? Ideje meghalnia! - kiabálja Takamoto támadásai közben.
Nem olyan veszélyes ám a dolog. :) Siess be az egyik szobor mögé, mássz fel a rúdon, és ugorj hátra, a felső szintre. Itt nem érnek el a géppuskák. Állj be egy szobor mögé, és amikor nem tüzel a japán dög, menj oldalra, és lődd. Amikor tüzel, bújj vissza a szobor mögé. Így szép lassan, kevés sérüléssel kinyírod, és tiéd a kard második darabja. Látod egyébként a jobb oldali életcsíkon, mennyi van még vissza a pokolba vezető úthoz.
- Ez az.
- Láttad mire képes!?- kérdi Alister.
- Igen Alister, láttam.
- Nishimura egy helikopterben vár rád odakint. - szól be a rádión Zip.
- Remek, mond meg neki, hogy ő az új kedvencem.
Lara egy kötélhágcsón felkapaszkodik a tető felett kőröző helikopterbe.
- Köszönöm Nashimura-szan. Igazán megkönnyebbültem, hogy itt találtam.
- Én is megkönnyebbültem. Mi van Takamotoval? Hol van?
- Attól függ, hogy rossz vagy jó volt-e.
- Mellesleg nyomot találtam James Rutlandhoz. Akarsz Ghánába utazni? - veti közbe a kérdést Zip.
- Hát persze, Afrika az egyik kedvenc kontinensem.
Irány hát a következő pályára.
Jutalmak a Time Trialért:
- Special - Infinite Assault Rifle Ammo
- Outfit - Goth, Lace Shirt
Jutalmak az ereklyék megszerzéséért:
- Cinematics - 7 új bejátszás
- Character Profiles - James W. Rutland, Toru Nishimura, Shogo Takamoto, Anaya Imanu
- Location Concepts - Japan
- Object Models - Japan
- Outfits - Evening, Ripped, Evening, Red, Catsuit
- Pistol Upgrades - Increased Magazine Size
Végigjátszás: OBig
Szöveg: bodlac
Videó végigjátszás: cesaritox09
04 - Ghana - Pursuing James Rutland:
Fontos! Ha meghalsz, visszatöltéskor újra meg kell szerezned a környéken az ereklyéket.
Mentések--Savegames Full Rewards:
Time Trial Full mentések--Time Trial Save games
- Felvehető cuccok: Gránát, gránátvető, gépkarabély, sörétes puska, medipackok, lőszerek.
- Ellenségek: Zsoldosok, leopárdok, és persze Rutland maga.
- Arany ereklye: 1
- Ezüst ereklye: 4
- Bronz ereklye: 5
Lecsúsztál egy lejtőn, visszaút nincs. :)
- Rutlandnak eddig nincs nyoma. Kiderítetted már mit csinál itt?
- Nem, de van valami más. Mikor a térképet néztem át, Winston mondta, hogy a szüleid jártak ezen a helyen. Apád dolgozott a helyszínen, még mielőtt megszülettél. - válaszol Zip.
- Ez nem annyira furcsa, néha előfordul.
Menj az ösvényen, és egy gyönyörű vízeséshez értél. A látványt elcsúfítja, hogy fegyveresek érkeznek a túloldalon, terepjárón.
- Ha minden más balul sül el, bekapcsolódok a képeslap üzletbe. Ó ne, nézd a kis hangyákat, ahogy tönkreteszik a kilátást. Így nem fog menni.
- Úgy tűnik nem erről a partról jutottak be. Van ötleted? - kérdi Zip.
- Majd meglátjuk. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy kitaláljam, hogyan lehet szirtekről lejutni.
Ugorj le a vízbe. Gyakorolhatod a fejesugrást is. :)
Kutasd át a mély vizet, mert balra találod az 1. Bronz ereklyét.
Naná, hogy jobbra pedig a 2. Bronz ereklyét.
Mássz ki a partra, a kis szigeten. Juss fel jobbra, a sziklákra, és ugorj rá a kötélre. Várj, amíg az lesüllyed alattad. majd leszállva róla, a csáklyáddal rántsd le a hidat. A vízesés ketté válik, és egy hatalmas templom bújik elő mögüle.
- Ó, szóval ide raktuk a templomot! - csodálkozik Zip.
- A nagy bejáratok sosem praktikusak. Ez teszi naggyá őket.
Rutland már szívrepesve várt.
- Lara! Te szorgalmas kis hód! - kiált Rutland.
- Ó, nézd csak, Rutland! Lejönnél ide egy kis csevejre? - invitálja Lara.
- Csak ha el tudsz lőni ilyen messze.
- Tudhatnád, hogy a távolsági kapcsolatoknak egyszer mindig vége szakad.
- Kívánnék neked ehhez szerencsét, ... de hát tudod! - mondja Rutland, és odébbáll.
Mielőtt bemennél a bejáraton, ugorj a vízbe, ússz a kis sziget alatti járatba, és meg is van az 1. Ezüst ereklye.
Most már menj be a bejáraton.
- Alisternek igazán látnia kellene ezt. - mondja Lara.
- Még mindig azt próbálja kideríteni, honnan származnak eredetileg azok a kard darabok. Most csak ketten vagyunk! - Zip.
Menj a vízhez. Csáklyával húzd magadhoz a tutajt, és róla már rá tudsz ugrani az első kötélre. Ugrás a másodikra, majd átjutottál a nagysodrású vízen. Felmenve a lépcsőn gyilkolj egyet, majd ugrálj át, bújj át a mozdulatlan csapdákon, és egy nagy terembe értél. Gyorsan menj át a hídon, fel jobbra, az emeletre. Öld le a géppuskást, és a géppuskával már kényelmesen leöldökölheted a többi fegyverest. Ahol felmentél az emeletre, ott van a 3. Bronz ereklye.
Most vagy ráugrasz a kötélre, és megrúgod az oszlopot, vagy a géppuskával lövöd el. Lényeg, hogy dőljön, így beindul az egyik kerék, és működni kezdenek a csapdák is kint. Ugorj rá a forgó kerék egyik rúdjára. Amikor átér a túloldalra, ugorj a kötélre, majd arról a szemközti párkányra. Ugorj jobbra, az állványra. Csáklyázd meg balra a kis oszlopot. Ha a lámpát csáklyázod meg, az lezuhan. :) Húzd magadat oda, majd ugrás ott is a kötélre. Ugrás az álló kerék rúdjára, majd a másikra, onnan a létrára. Mássz fel, fent egy újabb létra fogad, majd azon is felmászva a fali peremeken kell eljutnod a harmadik létra alá. Ugorj rá, és mássz fel azon is. Alattad egy üres medence fogad. Lődd le még fentről az eltévedt leopárdot, majd menj le, menj jobbra, fel az emeltre. Vedd fel a 4. Bronz ereklyét.
Visszamenve juss fel a sziklára, majd ugrás a lógó tömbre. Ugrás a másikra, mielőtt az lesüllyedne, ugrás a létrára, és mássz fel. Legegyszerűbb, ha beleugrasz a vízbe. A legszebb, ha fejessel. :) Ússz át a baloldali vizes részbe, mássz a partra, balra, és meg is találtad a 2. Ezüst ereklyét.
A vízben keresd meg a tutajt, és mássz fel rá. Van két oszlop, amit meg tudsz csáklyázni, egy abban a teremben ahol a tutaj van. Húzd magadat az átjáróba, ott csáklyázd meg a másik teremben levő oszlopot, így a parthoz húzva a tutajt, partot értél. :) Mássz fel a létrán, majd ugorj hátra az újabb hintára. Itt is az egyik súly emelkedik, a másik süllyed. Most az alattad levő süllyed, hiába, kicsit kondizni kéne. Amikor kicsit magasabb lesz a másik, akkor ugorj rá, így róla már felérsz a felső szintre, ahol balra meg is találod az 5. Bronz ereklyét.
Csáklyával juss át a túloldalra, ugorj rá a szemközti oszlopon levő törésre, kapaszkodj át a túloldalára, majd a fali repedésre. Közben le is, fel is kell mozognod a repedésekben kapaszkodva. A fali repedésen juss le az alsóra, ott kapaszkodj jobbra, majd ugrás is jobbra a másik repedésre. Onnan feljebb, végül jobbra ugorva eljutsz a sziklapárkányra, és ráállva a súlykapcsolóra a szemközti platformot megfordítottad. Leesett a nagy tömb. Menj le a kapcsolóról, várd meg, amíg teljesen visszafordul a platform, és akkor juss át a túloldali súlykapcsolóhoz. Told rá a kis tömböt, majd juss vissza az előző súlykapcsolóhoz, és állj rá.
Most időre fog menni a feladat. Gyorsan ugorj rá a forgó platformra, onnan a középső párkányra. Gyorsan csáklyázd meg a szobrot, és meghúzva, az leengedi a kezeit, és víz árasztja el a száraz medencét. Ugorj a vízbe, menj át arra, amerre a víz átfolyt. Mássz le a létrákon, a falon, juss le egészen a most már forgó kerékhez. A létráról ugorj az egyik rúdjára, majd a túloldalra fordulva a kötélre, és a most már működő csapdákhoz. Juss át rajtuk, de jól kell időzítened. Várd meg, amíg teljesen visszahúzódik egy-egy, majd előre+bukfenc, így talán könnyebb lesz. Ha átértél, a pengéken már könnyebb átjutni, fogd a tömböt, és told magad előtt, és átérsz simán. Persze választhatod a gyorsabb, de veszélyesebb módot is, átgurulva alattuk, vagy átugorva felettük. Lehetőleg középen tologasd a tömböt, akkor jobban fog menni.
Menj fel a lépcsőn, jobbra húzd ki a tömböt a falból, és a következő pengés csapdán is juss át. Menj fel, majd le a lépcsőkön. Egy hatalmas kőgolyó indul a nyomodba. Ugord át a jobb oldali lándzsát, majd gurulj át a baloldalin. Fuss, rohanj, ugrálj, és kiérsz a templomból, a golyó pedig lezuhanva megnyitja az utat.
Először is mássz le a létrán, és megkapod a 3. Ezüst ereklyét.
Mássz vissza, és ugrás a rúdra, majd a fali peremre. Csimpizz a baloldalára, majd feljebb ugorj, és ott is csimpizz balra. Ugorj a hátad mögötti peremre. Ott juss feljebb, majd gyorsan hátraugorva, a két rúdon átpördülve jutsz el a magasabb párkányra. Ugrás jobbra, a vas állványra, ha kicsi lesüllyedt, akkor a másik párkány következik, majd arról is egy vas állványra, és a túloldali párkányra kell átugranod. Most fordulj meg, ugrás a rúdra, majd a fali peremre, csimpizz balra, juss feljebb, majd ugrás a következő rúdra. A fali peremeken ne időzz, mert leszakad egy-egy szikladarab, és a mélybe üt. Ugrás a következő rúdra, majd megfordulva ugorj a magasabban levőre. Ugrás ismét a fali peremre, gyorsan kapaszkodj át a baloldalára, ott feljebb juss, majd balra kapaszkodj. Ugorj hátra a mögötted levőre, és végül eljutsz a biztonságos sziklapárkányra.
Menj be a kapun. A folyosón menve észreveszed, és felveszed édesanyád medálját.
- Ennek nem kéne itt lennie. - mondja Lara, felveszi a medált és felolvassa a belevésett sorokat. - "Kedves Amelia. Örökké a tiéd. Richard." Anyámé volt. ... Zip hallasz? Hol vagytok?
Továbbmenve két tüskés csapdán is a csáklyával jutsz át, majd gyilkold le a fegyvereseket, vagy a hídon átmenve, vagy az oszlopot a hídra döntve. Ha leszakad a híd, akkor a csáklyával jutsz át.
Kiértél egy vízeséshez. Ugrás a rúdra, majd a következőről a fali repedésre. Balra ugorj át a vízesésen elkapva a túloldali fali peremet. Egy kőkapuhoz értél. Robbantsd be gránáttal, és bemenve meg is van a 4. Ezüst ereklye.
Ugrás vissza a vízesésen át a másik oldalra, és most felfelé indulj el. Balra kapaszkodj, majd ugrás felfelé kétszer. Jobb oldalra csimpizz, ott is egyszer felfelé ugorj, majd hátra a rúdra. Ugrás a másikra, majd át a kis vashídhoz. Itt most igyekezned kell, nehogy észrevegyenek, mert a hordók nagyot robbannak. :) Menj le, végezz a fegyveresekkel, majd siess át a hídon, nehogy veled együtt felrobbantsák. Ha nélküled teszik nem baj, a köteleken is átjutsz a túloldalra. No, végezz a túloldalon is a fegyveresekkel, majd szedj össze mindent, amit hátrahagynak. Most felveheted a gránátvetőt, ha úgy akarod. Én meghagytam a géppisztolyt. :)
Menj tovább, lődd le a leopárdot, majd kapaszkodj fel a baloldali lépcsőre. Menj fel kicsit, de gyorsan ugorj jobbra le a lépcsőről, vagy a kötélre, amíg két golyó legördül fentről. Most a jobb oldali lépcsőre juss el a kötélen keresztül. Ott is fog jönni egy golyó, vagy visszafordulsz, vagy beszaladsz a fali beugróba. Ha az is elment, menj fel, és állj rá a kapcsolóra, amíg az ajtó teljesen fel nem ment. Még ne menj át rajta. Rohanj le a lépcsőn, mert lent is kinyílt az ajtó, és bemenve a sötét folyosóra megtaláltad a pálya Arany ereklyéjét.
Most már felmehetsz újra a súlykapcsolóra, és ha felment az ajtó, menj át rajta. Már vár Rutland.
- Lara! Ezek szerint te is a Ghalali kulcsért jöttél. Pompás. - mondja Rutland.
- Csináljunk úgy, mintha nem tudnám, miről beszélsz.
- Tudod, amivel újra egybe lehet rakni a kardot. Öklömnyi méretű, és Amanda kutatásai szerint itt van.
- Mit tudsz Amandáról? Hol van?
- Szóval apád végzett ásatásokat itt, nem igaz? ... Amanda arra gondolt, talán ő találta meg a kulcsot.
- Nem tudom, miről beszélsz. Mesélj arról a kard darabról, amelyet olyan szeretettel lóbálsz.
- Töltöttem vele egy kis időt, és megtanultam néhány dolgot. Hadd mutassam meg! - mondja Rutland és támadásba lendül.
A harc lehet elég egyszerű is. Lődd egy darabig, majd felugrik az egyik párkányra, onnan akar a karddal kinyiffantani, ráadásul gránátokat is dobálhat. Állj az alá a párkány alá, amelyiken áll. Lődd meg a párkányok oszlopfőit, majd a csáklyával rántsd el az egészet. Mindezt nyugodtan, védett helyről meg tudod tenni. Az utolsó persze az legyen, amin áll. Most már nem tud hova felmenekülni, lődd hát, amíg az életcsíkja elfogy és megszerezted a kard következő darabját.
- Én igazán nem vagyok az ellenséged, Rutland. Ezek a darabok nem törtek szét, úgy voltak tervezve, hogy szétszedhetőek és összerakhatóak legyenek. Ezt csinálja a Ghalali kulcs? Gyanítom, nem mondod el nekem, honnan való ez. A keresztesektől? Arthur királytól? - faggatja Lara Rutlandot.
- Engem nem érdekel a történelem.
- Akkor miért nem maradsz itt, és gondolkodsz el a jövődön? De alakítsd úgy, hogy én ne szerepeljek benne. Nem fogod élvezni, ha viszontlátsz.
- Lehet, hogy apád nem találta meg a Ghalali kulcsot, de Amanda ezt nem tudja. Most a kastélyodnál van. Remélem jó biztosításod van.
Lara motoron száguldozik, keresztül a Dzsungelen, majd időközben Zippel, és Alisterrel beszél, akik végre kiszabadultak.
- Lara.
- Istenem, végre. Időtlen idők óta próbállak elérni benneteket. Mi történt?
- Ez a nő éppen most tört át a főkapun. Volt vele valami... nem tudom mi a fene volt... - mondja Zip.
- Mint a fekete füst, olyan. - Alister
- Egyből oda megyek.
- Ne, mi jól vagyunk. Figyelj, követned kell Amandát. A kard egy másik darabjáért ment. - mondja Alister.
- Mi? Hova ment?
- Kazahsztánba. Találtam egy fotót, amin a nálad lévővel megegyező darabok láthatók. - Alister.
- Rendben, csinálj leltárt, és próbálj meg rátalálni egy Ghalali kulcs nevű tárgyra. Úgy tűnik hidegebbre váltunk.
- Pakolj meleg cuccokat. - Zip
- Úgy értem hidegnek kell lennem.
Lara motorra pattan, és elviharzik. Nem japánból hozta ezt a motort? Úgy hasonlít ahhoz. :)
Irány a következő pályára, Kazahsztánba.
Jutalmak a Time Trialért:
- Special - Infinte Shotgun Ammo
- Outfit - Amanda
Jutalmak az ereklyék megszerzéséért:
- Cinematics - 7 új bejátszás
- Location Concepts - West Africa
- Object Models - West Africa
- Outfits - Legend, Pink, Classic, Gray
- Pistol Upgrades - Increased Accuracy
Végigjátszás: OBig
Szöveg: bodlac
Videó végigjátszás: cesaritox09