Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: Return to Paititi harmadszor

Shadow of the Tomb Raider végigjátszás:

Return to Paititi harmadszor:

100%-os statisztika:

Táborok: 11 Quipu Overlook, Village Caves, Temple Path, Temple of the Sun, Temple District, Wild Jungle, Ossuary, Paititi Market, Unuratu’s Home, Fishing District, Abandoned Village,

Kihívás sírok: 3.

*     Kihívások: 6.

Mellékküldetés: 11

Kripták: 5.

Kincses ládák: 3.  Relikviák: 28.  Dokumentumok: 42.  Faliképek, szobrok: 23.  Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 34  Monolitok: 7 Térkép: 6. Felfedező hátizsák: 6.

Hát visszacsónakáztatok Paititibe, van még ott dolog bőven. :)

Fontos! Feltétlenül beszélj a Jónás melletti fickóval, másképp nem tudsz átmenni, egy fali résen, mert az nem jelenik meg!

Ugorj a vízbe, és bányássz egy kis Jade-t.

1. Mentés -- Savegame

Menj ki a barlangból, át a fali résen, le a folyóhoz, át a hídon, a piacon jobbra, fel utána a lépcsőkön, az elágazásnál is jobbra fel a lépcsőn, és a kis medence mellett menj be az alacsony folyosóra. Menj át rajta, menj balra az ösvényen, gázolj át a kis vízen, utána jobbra menj az ösvényen. Nézd meg a nagy kerek, botokból rakott platformot, vedd fel a Misztikus XP-t, majd balra mássz fel a sziklán, és bújj át a résen.

Ha nincs rés, nem beszéltél a Jónás melletti fickóval. Menj akkor vissza a barlangba, és beszélj vele, utána gyere ide vissza, és ne feledd el felvenni a körplatformról a Misztikus XP-t.

Csússz le, menj be a barlangba, de készítsd elő a fegyvereidet. Egy beöltözött jaguár jelenik meg.

Megsebesíted a videóban, de kirohanva a barlangból, meg kell ölnöd. A vége a barlangban lesz. Még meg is sajnálod. :) Egy új íjat találsz a földön.

1. Mentés -- Savegame

Menj ki, balra fel a sziklákon, majd jobbra fel a lépcsőn, és ugrás balra, a tóba. Bányássz aranyat, majd mássz a partra, és gázolj át a kis vízen, a völgyön. Jobbra menj az ösvényen, menj át az alacsony járaton, menj balra, le a lépcsőn, le a vízpartra, át a hídon, menj vissza a barlangba, és beszélj az emberrel, Jónásod mellett.

Kupaktanács lett a beszéd után. Új rucit kaptál. Manko’s Tunic

No, akkor most szedjük össze, amit elhagytunk az előző pályákon, mert nem volt megfelelő fegyverünk, tehetségünk hozzá:

Cozumel másodszorra:

Menj a tábortűzhöz, és irány a Cozumel Cliffs tábortűz.

Menj egyenesen, átbújva a csapda alatt, és az alacsony folyosón, beérve a nagy terembe, jobbra, a folyosó végén kiáshatod a 3. Túlélő doboz-t. 3/3

Balra kapaszkodj fel a falon, majd ugrás át jobbra, a túloldalra, lemenve balra, rontsd el az útakadályt. Most már megteheted. Vedd fel a Jade kupacokat, majd nyiss utat tovább a késeddel. Balra menj, át a csapda alatt, majd ugrás a sziklafalra.

1. Mentés -- Savegame

Mássz fel, ugorj jobbra, a liftre, majd tovább, mássz fel ott is, jobbra fel a sziklára, majd megint felfelé haladva, ugrás a következő lengő platformra. Ugrás balra, és eljutsz a fal melletti beugróba. Köteles nyíllal jutsz tovább, felmászva a kötélen. Most visszafelé lőj egy kötelet, egy emelettel feljebb, és átmászva kinyithatod végre az 1. Kincsesládát Gold Mask 1/1

Mássz vissza a kötélen, és lőj egy kötelet, a lentebbi részre. Csússz át, és a lifteken keresztül juss le a tábortűzhöz. Irány a Plane Wreckage tábortűz.

Peruvian Jungle másodszor:

Menj a szakadékhoz, és a köteles gerenda mellett, mássz lefelé. Kapaszkodj balra, és juss be a már meglátogatott barlangba. Most már felfedezheted, mit rejt az 1. Kincsesláda: Silver Mirror. 1/1

Menj ki, kapaszkodj le, kapaszkodj jobbra, ugrás a sziklafalra, juss fel, és egyenesen menve, keresd meg a tábortüzet. Plane Wreckage.

Kuvaq Yaku másodszor:

Utazz el a Jungle Cliffs táborhelyre. Irány a vízbe. szembe úszva, majd jobbra szedd szét az akadályt, és a keskeny folyosón, meg is találtad az 1. Kincsesládát, benne a Copal-t.

Ússz ki, ússz jobbra, nyomakodj át a víz alatti résen, mássz a partra, lődd szét shotgunnal az akadályt, és bemenve a kriptából kiveheted az új rucidat. Condor Cowl of Urqu.

Menj ki, menj jobbra, és beszélj az árussal. Adj, és vegyél kedvedre. Menj balra, fel a rámpán, végig az ösvényen, át a kidőlt fatörzsön, majd jobbra ugrás a másik fán levő platformra. most kötéllel jutsz tovább, majd leesve a területre, szemben felmászva a sziklára, megnézheted a 3. Monolit-ot. 3/3

Jobbra menj, lődd szét shotgunnal az útakadályt, bányássz egy kis aranyat, és a földön megtalálod a 18. Dokumentumot, Fever Dreams.

Menj ki, balra, kapaszkodj fel jobbra, a sziklára, és kiáshatod a 14. Túlélő doboz-t.

Jobbra menj most a területen, egyenesen kapaszkodj fel a falra, majd balra menve elérsz egy tábortűzhöz. Kuvaq Yaku Ruins.

Utazz el a Temple of Life tábortűzhöz.

1. Mentés -- Savegame

Menj balra, át a fali résen, majd jobbra, és irány le a vízbe. Lent ússz a járatban, de egészen lent, ismét vigyázz a piranhákra, levegővétel után ússz be jobbra az épületbe, aztán felfelé jobbra a lépcsőnél, és újabb levegővétel után és szedd ki a 2. Kincsesládából, az Inti Statuette-t.

Ússz tovább, a már ismert úton, és pár levegővétel után felfelé úszva a szabadba érsz. Mássz a partra, az ösvény végén át a kidőlt fatörzsön, majd balra kanyarodva a szakadék mellett az autó mögött bújj át a szűk, növényekkel borított résen. Menj szembe, mássz fel a deszkakerítésen, át jobbra a sáron, és bújj át a fa alatt. Egy tábortűzhöz értél. Airfield Dirt Road.

Utazz el a Skull Cave tábortűzhöz.

1. Mentés – Savegame

Öltözz át, húzd fel a Serpent Guardian ruhát. Ez azért fontos, mert az emberek egy része csak ebben a ruhában tisztel, és beszél veled. A másik része meg épphogy nem. :) Menj ki, le a tóhoz, át a kis szigetre, és beszélj a fiúval.

Most menj fel egészen a barlangig, át rajta, és fent bemenve szabadítsd meg a foglyot, így teljesült a harmadik kihívás. Persze, ha ezt már korábban megtetetd, akkor nincs ott a fogoly. Ehhez azonban fel kell öltened magadra egy tábortűznél először a Serpent Guardian ruhát.

Még egy kihívás van vissza, a fejesugrások. Már ha eddig ezt nem tetted meg. Menj le a tóhoz, a híddal szemben, kicsit jobbra fel a kis falon, gázolj át a sáron, bújj át a résen. Oda kerültél, ahol Paititi előtt találkoztál a nővel először. Nos, ott menj a tóhoz, lőj egy kötelet a szemközti részre, csússz át, juss fel a sziklafalon, és meg is csinálhatod az 1. Fejesugrást (előre-ugrás-gurulás) 4/1

Menj vissza egy tábortűzhöz, és utazz el a Temple of the Sun-hoz. Ott találod mielőtt, bemennél a templomba, balra, egy botokból gyártott rámpát. No ott kell megcsinálnod a 2. Fejesugrást (előre-ugrás-gurulás) 4/2

Irány vissza a faluba, és menj a teraszos művelésű rizsföldekhez, ott, a túloldalon balra találod a következő rámpát, ahol végrehajthatod a 3. Fejesugrást (előre-ugrás-gurulás) 4/3

Valamelyik tábortűztől utazz el a Wild Jungle tábortűzhöz. Ott keresd meg a kis tavat, juss fel a magasba a sziklákon, és ott találod az utolsó botrámpát, és ott hajthatod végre a 4. Fejesugrást (előre-ugrás-gurulás) 4/4 Kihívás teljesítve

100%-os statisztika:

Menj vissza a Paititi pályára, a barlangba.

1. Mentés – Savegame

Írta: OBig

Előző pálya: 11. Mission of San Juan Következő pálya: 12. City of the Serpent

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."