Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 11. Mission of San Juan

Statisztika:

Fegyverek:

Ruhák:

Táborok: 6. Mission Gate, Deserted Cloister, Mountain Catacombs , Flood Basin, Ruined Tower, Riverside

Kihívás sírok: 2. Tree of Life , Thristy Goods

*     Kihívások: 1. 5 zászlókötél elvágása.

Mellékküldetés: 1.

Kripták: 1.

Kincses ládák: 1.  Relikviák: 9.  Dokumentumok: 27.  Faliképek, szobrok: 4.  Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 8.  Monolitok: 1. Térkép:  4. Felfedező hátizsák: 3.

Mission San Juan

Fordulj meg, menj ki a kapun, és vágd el az 1. zászló kötelét. 5/1 Ez lesz az első kihívás.

Pihenj meg mellette az 1. Tábortűznél. Mission Gate 6/1

Menj tovább, át a hídon, és a sziklaátjáró után beszélj jobbra az emberrel. Kicsit továbbmenve, kapaszkodj le balra a sziklán, ess le a mélybe, mert ott találod az 1. Relikviát Decorated Crucifix 9/1

Ugorj át balra, a kis szigetre, lőhetsz pár madarat, és vágd el a 2. zászló kötelét. 5/2

Mássz fel a fali létrán. Lőj egy kötelet a szemközti sziklán levő köteled oszlopra, és mássz át. Menj balra, és megcsodálhatod az 1. Monolit-ot. 1/1

Menj vissza, le a kis szigetre, menj a falnál balra, és végezz a lenti Jaguárral. Ha nem megy fentről, le kell jutnod hozzá, és megharcolni vele. Vadássz egy kicsit, majd az épület felé menve bújj át a vaskapu résén. Menj fel a lépcsőn, majd balra menve az épületben adhatsz, vehetsz az árusnál. Kimenve, baléra, megpihenhetsz a 2. Tábortűznél. Deserted Cloister 6/2

A keresztnél találod a 2. Relikviát a Mission San Juan-t 9/2

Balra leled az 1. Levéltáros térképet. 4/1

Menj be az épületbe, és jobbra az asztalon meg is van az 1. Dokumentum The Hills Are Alive 27/1

Menj tovább, és jobbra a földről felveheted az 1. Felfedező hátizsák-ot. 3/1

Kötéllel rántsd ki mellette az akadályt, ugrás a sziklára, és ereszkedj le kötéllel a mélybe. menj tovább, és a sötétben jobbra megleled a 2. Dokumentumot Checen and Chaca Trees 27/2

Meg pihenhetsz a 3. Tábortűznél. Mountain Catacombs 6/3 Ezt a tábort a statisztika nem számolja.

Tree of Life sír

Ugorj a falra, ereszkedj le a kötéllel, és belendítve ugrás az ösvényre. Menj lefelé, ugrás a falra, kapaszkodj jobbra és ereszkedj le itt is a mélybe. Gyújtónyíllal lőj bele a gázfújóba, és gyorsan kapaszkodj fel a sziklán. Ugrás a túloldalra, csáklyával szabadítsd ki a súlykapcsolót, és gyújtónyíllal lőj bele a gázfújóba. Az felrobban, és szabad az út továbbhaladásra. Lőj egy kötelet a lenti oszlopra, és csússz le. Jobbra menve kiáshatod az 1. Túlélő dobozt 8/1

Menj fel a lépcsőn, araszolj a peremen, majd egy köteles ugrással jutsz el a következő sziklaplatformra. Menj tovább, ugrás a sziklára, és ereszkedj le még mélyebbre. Menj át az alacsony járaton, és egy hatalmas terembe értél. Robbantsd fel szemben a gázfújót, ugrás a lengő platformra, majd balra, a sziklaplatformra. menj tovább lefelé, és átugorva a fal előtt megtalálod a 3. Dokumentumot World Tree 27/3

Ugrás vissza, és balra szabadítsd ki a következő súlykapcsolót. A falhoz visszajutva kényelmesen elintézheted a zombikat, majd felfelé menj most, és átugorva, felmászva a deszkapalánkon, fordulj balra, és robbantsd szét a kiszabadított kapcsolónál a gázfújót. A lengő platformon átjutsz a túloldalra, és átmehetsz az ingatag fahídon. Ugrás át, majd fel a deszkafalon, és megnézheted balra az 1. Falfestményt, szobrot, a Tree of Life-t 4/1

Menj tovább, és a tűz előtt találod a 3. Relikviát Primitive Doll-t 9/3

Vágd el a kötelet, menj vissza, ugrás a kiszabadított platformra, onnan kötéllel a következőre, majd a deszkafalra. Mássz fel, és szabadítsd ki ott is a kapcsolót. Lőj bele a gázfelhőbe, majd gyilkold halomra a zombikat, a túloldalon is. menj vissza a másik lengő platformra, onnan lőj bele a gázfelhőbe, és jobbra indulj, juss el a sziklaösvényre. Gyilkold a zombikat, kihasználhatod a gázzal töltött korsókat is. Készíts gyújtónyilat, ha elfogyna, majd lefelé menve lőj bele a gázfújóba, és ugrás a sziklafalra. Mássz fel, vágd el a kötelet, és a kis ládából vedd ki a 4. Relikviát Primitive Doll-t 9/4

Továbbmenve újabb gázfújót szabadítasz ki, majd ugrás a lengő platformra, utána a másikra. Onnan visszafordulva robbantsd fel a gázfújót, és leereszkedve a platformmal, ugrás a sziklára. Gyilkold a zombikat, menj lefelé, majd fel a falon, ahonnan a zombi lövöldöz, menj felfelé a sziklaösvényen, át az ingatag hídon, és felmenve a lépcsőn megnézheted a szobrot. Új tulajdonságot kaptál. Kinich Ahau's Boon Sír kipipálva. :)

Menj jobbra, lőj egy kötelet a lenti oszlopra, és csússz le rajta. Ugrás kötéllel a sziklafalra, ereszkedj le, vedd fel a Jade kupacot, majd újabb köteles lecsúszás jön. Menj felfelé, fel a deszkapalánkon, fel a létrán, csússz le a kötélen, mássz fel a falon, ugrás balra, a sziklafalra, mássz fel, jobbra, a másik szilafalra, majd felugorva kapd el a magasban levőt. Feljutva menj felfelé. át a fatörzsön, ugrás a sziklafalra, kapaszkodj balra, és ugrás balra, a sziklára. Felmászva törd át a falat, bújj át a résen, és a falon juss fel, ki a szabadba.

Jobbra menj le a lépcsőn, bújj át a vaskapun, menj át a völgyön, és jobbra tartva bújj át a fali résen. Menj végig az ösvényen, és a köteles oszlop mellett balra, kiáshatod a 2. Túlélő dobozt 8/2

Ugorj a vízbe, és a fenéken kaparhatod ki a 3. Túlélő dobozt 8/3

Sőt, nem messze tőle kaparhatod ki a 4. Túlélő dobozt is 8/4

Thristy Goods Sír:

Bányássz egy kis aranyat is, majd ússz be a sziklák közé, és mássz a partra. nem messze, egy pálma tövében találod a 4. Dokumentumot Last Words 27/4

1. Mentés -- Savegame

Gázolj át a vízen a vízesésnél, és a mélybe leúszva ússz át a járaton, vigyázva a murénára. A növényekben úszva nem vesz észre, de ha mégis, hát öld le. :) Partra mászva kapaszkodj fel a falon, majd újra vízbe kell menned. Balra úszva a lépcsőn kikászálódva megnézheted a 2. Falfestményt, szobrot, a God of Cocoa-t 4/2

Megfordulva, egy köteles nyíllal rántsd le a szemben, magasban levő oszlopot, így a zsilip felemelkedik, és lemegy a vízszint. Menj el a lépcsőn, be balra a zsilip alá, és lecsúszol a mély vízbe. Fent ússz át, nyomakodj á a fali résen, vágd el a vízben a tutaj kötelét, és rámászva a falon felugorva jutsz tovább. Megpihenhetsz a 4. Tábortűznél. Flood Basin 6/4 Ezt a tábort a statisztika nem számolja.

Juss fel a farúdból levő falon, és egy hatalmas terembe értél. Ugorj le alád a vízbe, és jobbra úszva a kis folyosó végén kiáshatod az 5. Túlélő dobozt is 8/5

Középen ússz fel, vigyázva a piranhákra, és mássz fel a tutajra. Ugrás a másikra, ess a vízbe, és most balra úszva kapard ki a 6. Túlélő dobozt is 8/6

Ússz át a kis folyosón, bányássz egy kis Jade-t, és a kis ládából kiveheted az 5. Relikviát Primitive Doll-t 9/5

Kiúszva, levegőt véve, keresd meg a szemközti részen a kis beugrót, ahol elvághatod a tutaj kötelét, majd felmászva a felemelkedett tutajra, a partra jutsz a falon felkapaszkodva. Balra menj, a kerék mögött át a fatörzsön, és a földről felveheted az 5. Dokumentumot Testament of T. Serrano 27/5

Balra tőle megnézheted a 3. Falfestményt, szobrot, a Thirsty Gods-t 4/3

Menj a forgatókarhoz, és tolj rajta egy negyed fordulatot. Így a víz egy tartályba folyik, és lemegy a vízszint. Ugorj le a lement víznél, és szembe a kapu emelőjére, a kerek köteles részre lőj egy kötelet, amit odakötsz az oszlophoz. Menj vissza a forgató karhoz, húzz rajta, hogy a kereket megforgassa a víz, így a kapu felemelkedik, majd tolj rajta ismét egy negyedet, hogy a ismét a tartályba folyjon a víz. Menj gyorsan a kerék mögött, a túloldalra, ess le, és menj be a kiszáradt járatba. Ha közben elszakadt a kötél, és zárva az ajtó, újra meg kell ezt ismételned. Menj fel a lépcsőn, ugrás a falra, és felmászva, balra, megtalálod a 6. Dokumentumot Alux 27/6

Menj tovább, balra, fel a falon, felkapaszkodva a magasabb részre, és ismét a falon jutsz feljebb, és a végén felmenve a lépcsőn megnézheted a szobrot, és újabb tulajdonsággal gazdagodtál. Síp’s Strike Sír kipipálva.

Csússz le a kötélen, majd a járaton, juss fel a falon, ugrás át a szakadékon, majd fel megint egy falon, majd újabb szánkázás után belecsöppensz a vízbe. Ússz most balra, ki innen, ismét vigyázz a murénára. Partra mászva menj végig az ösvényen, és újabb vízbe gázolsz. Ússz szemben a tóban, a beugróban kincset is bányászhatsz majd ott partra mászva juss fel a falon. Meg is találtad az 1. Kincsesládát benne a Warrior Pendant-ot. 1/1

Balra tőle van a 7. Dokumentum Missionary Work 27/7

Úszd át a tavat, és mássz a partra a szemközti részen. Ott áshatod ki a 7. Túlélő dobozt. 8/7

A sarokban megtalálod a 2. Felfedező hátizsák-ot. 3/2

Visszamenve a tóhoz balra, menj, mássz fel a sziklafalon, jobbra gyújtsd fel az útakadályt, és bemenve vedd fel a Jade-t, és a 2. Levéltáros térképet. 4/2

Menj ki, jobbra fel a falon, és a fatörzsön átmenve megpihenhetsz az 5. Tábortűznél. Ruined Tower 6/5

Balra rántsd ki kötéllel az útakadályt, és bemenve tiéd a 6. Relikvia Old Tome 9/6

Menj ki, át a hídon, és a shotgunnal lődd szét az akadályt. Bányássz egy kicsit, majd utadat folytatva, átugorva a következő hídon, beszélj jobbra, az emberrel. Menj be jobbra, mellette az épületbe, és meg is van a 3. Levéltáros térkép. 4/3

Ott találod a 8. Dokumentumot is. Journal of T. Serrano 13. 27/8

Menj ki, és pihenj meg a megpihenhetsz a 6. Tábortűznél. Riverside 6/6

1. Mentés -- Savegame

Menj felfelé a tér felé a lépcsőn, és beszélgetés következik.

Nagyon fontos!!! Mindenképp beszélgess mindenkivel, mert ha kihagysz egy fontos embert, akkor a farkasbarlang melletti keresztből nem lesz kapunyitó!!!

Menj a parthoz, és vágd el a 3. zászló kötelét. 5/3

Menj be a térre, és beszélj a dzsipp mögött fekvő fiúval. Balra, az épület falának támaszkodó nővel is beszélj, és a téren, a kapuboltozat falának támaszkodó férfival is. A tér bejáratánál, bemenve az épületbe, simogasd meg a lámát, mind a kettőt. Kint, a kiszáradt szökőkútnál találod a 9. Dokumentumot. Disaster Upon Disaster. 27/9

Vele szemben beszélj a főzicskélő nővel. Vele üzletelhetsz is. Ha tudod, vásárold meg a fegyverkészletét.

Menj jobbra, és beszélj a harangnál lebzselő emberrel, majd vele szemben, az asztalnál ülővel is. Balra az asztalon leled a 10. Dokumentumot. Mission of Saint John. 27/10

Menj ki, jobbra, be balra, a kis térre, és a kereszt mellett a földön találod a 11. Dokumentumot. The Miracle Club. 27/11

Menj jobbra, fel a lépcsőn, és a fal előtt vágd el a 4. zászló kötelét. 5/4

Az épületben, egy hordón találod a 12. Dokumentumot. Damage Repair . 27/12

Menj ki, és balra beszélj az apácával. Fordulj meg, menj balra, és vágd el az 5. zászló kötelét. 5/5 Kihívás teljesítve.

Irány lefelé, a teherautó előtt be balra az épületbe, és megtaláltad a 13. Dokumentumot. On This Spot. 27/13

Beszélj ott is az apácával, hátha tud valamit. :) Menj tovább lefelé, a téren balra az épületbe, át a kidőlt falon, és megtaláltad a 3. Felfedező hátizsák-ot. 3/3

Jobbra találod a 14. Dokumentumot is. Journal of T. Serrano 12. 27/14

Menj ki a térre, jobbra fel a kis lépcsőn, és kövesd Jónás barátodat. A temetőhöz érve új kép került be a notebookba: Seven Steps Closer to God.

Menj ki, és beszélj a túloldalon álldogáló fejkendős nővel. Menj tovább balra, és egy kripta előtt megtalálod a 7. Relikviát Slave Collar-t 9/7

Balra, mögötte lapul a 4. Levéltáros térkép. 4/4

Menj továbbra is balra, és a sírok között beszélj a nővel. Ha megvan, menj jobbra, és a kis kerek kripta mellett ásd ki az 1. Misztérium XP-t.

Menj vissza és beszélj balra a fiúval is, majd a nővel felállítjátok a keresztet, és újra dumcsiztok. Utána a kereszt előtt kapard ki a 2. Misztérium XP-t.

Ha nem kapartad ki az első misztérium xp-t akkor nem működik, akkor nem állítja fel neked a keresztet, és akkor a farkasbarlang melletti keresztből nem lesz kapunyitó!!!

Menj ki innen, vissza a főtérre, sőt, onnan is ki, balra át újra a hídon, de utána most jobbra, lefelé menj az ösvényen. Balra a kis emelvényen meg is leled a 8. Relikviát Faded Writing-t 9/8

1. Mentés -- Savegame

Jobbra ugorj át a túloldalra, végezz a farkasokkal, menj be a barlangjukba, és kikaparhatod a 8. Túlélő dobozt. 8/8

Aranyat is bányászhatsz, majd kimenve, balra a keresztnél told meg a kapcsolót. Menj be a felnyílt ajtón, és vedd fel a földről a 15. Dokumentumot. The Chosen One. 27/15

Ugrás a falra, ereszkedj le a mélybe, bújj át az alacsony járaton, majd újabb falra ugrás, és lemászás, leereszkedés következik. Ess a vízbe, bányássz egy kis Jade-t, majd partra mászva vedd ki a kriptából a Kantu's Gilded Vest-et. Kripta kipipálva.

Beszélj azért az ülő nővel.

Bújj át oldalt a fal alatti résen, és nézd meg a 4. Falfestményt, szobrot, a Huascar the Syncretist-t 4/4

Menj tovább, vigyázz a csapdára, és a shotgunnal lődd szét az útakadályt. Vedd fel bent a Jadekupacot, majd kimenve megleled a 16. Dokumentumot. Believer’s Journal. 27/16

Menj vissza, és menj át a fali szobor mellett a fali résen. Balra vedd fel a földről a 17. Dokumentumot. Hubris. 27/17

Továbbmenve egy köteles ugrással jutsz el a túloldalra, és felmászva, balra, meg is van a 18. Dokumentum. Pure of Heart. 27/18

Jobbra mássz fel a falon, majd balra ugorj át a túloldalra, és meg is találtad a 9. Relikviát Wheel-Lock Pistol-t 9/9

Ugrás vissza a túloldalra, vigyázz a leomló padlóra, juss át az alacsony részen, pisztolyt a kézbe, és lődd szét a lezúduló csapdát. Jobbra egy kis folyosón találod a 19. Dokumentumot. Demons. 27/19

Kint, a kapcsolóval nyisd ki az átjárót, és köteles ugrással juss át a túloldalra, jobbra mássz fel a falon, és rántsd ki a köteles útakadályt. ugrás a sziklafalra, mássz jobbra és fel, feljutva menj át az alacsony részen, fel a létrán, és kiértél a szabadba. Lődd le a két keselyűt, ha akarod, és menj vissza a főtér felé. Jobbra a parton lőj egy kötelet a szemközti részre, és mássz át rajta. Csússz át, és beszélj a fickóval.

1. Mentés -- Savegame

Menj fel balra a lépcsőn, és a téren beszélj a sörözőnél ülő vak emberrel.

Újabb kép került be a notebookba: Skull. Mellékküldetés teljesítve.

Menj jobbra, vissza Jónásodhoz a templomba, és balra, a feszületnél törd át a falat. Nézd meg a fali képet, a keresztet, majd kimenve jobbra megtalálod a 20. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 8. 27/20

Balra mellette törd át a falat, és meg is van a 21. Dokumentum. De La Cruz Leaves. 27/21

Menj ki a nagyterembe, és a bejárat mellett, balra is törd át a falat. Nézd meg a fali képet, és balra menve, a sarokban egy szekrény előtt leled a 22. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 10. 27/22

Menj ki, jobbra fel a lépcsőn az emeletre, és áttörve a falat megtaláltad a 23. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 11. 27/23

Fordulj meg, olvass bele a könyvbe, majd menj át a túloldalra, és balra a sarokban megtalálod a 24. Dokumentumot. John the Apostole. 27/24

Jobbra menve, áttörve a falat, megnézheted a fali képet. A másik sarokban van egy kis szekrényen a 25. Dokumentum. Repelling the Demons. 27/25

Jobbra menj megfordulva, majd balra, és egy kis beugróban megtalálod a 26. Dokumentumot. De La Cruz Arrives. 27/26

Balra egy asztalon, egy könyvön hever a 27. Dokumentum. Ranting. 27/27

Menj le, a földszintre, és a nagy festménynél verd le a falat.

Menj egyenesen, a másik szobában a falon levő kereszthez.

Via Crucis

Húzd a tükröskocsit, hogy az ajtóra menjen a fény, és az kinyílik. menj Jónás után, megtisztítod a szobrot, és mehetsz tovább.

Menj jobbra, nézd meg a nagy fali képet, majd a másikat is. A tekerőt forgasd, hogy balra, az első képet világítsa meg, told meg a kép alatti kapcsolót, és lezuhantok a mélybe. menj át a kereszt alakú résen, és beértetek a templomba.

Nézd meg mind a hat képet, majd a kocsihoz menve told a fénybe. Forgasd a tükröt balra, és ha megvilágította aa baloldali középső képet, ott told meg a kép alatti kart. A túloldalim kosit is húzd a fénybe, és a forgatóval világíts meg a baloldali szélső képet, és told meg alatta a kart. Kinyílt a kapu, mehettek tovább.

Megvan végre a doboz, amit kerestél!

De leomlik alattad a padló, és a vízbe pottyansz.

1. Mentés -- Savegame

Gyorsan ússz végig a folyosón, nyomakodj át a résen, majd szedd szét az akadályt, és ússz tovább. Végre kimásztál a vízből.

A doboz árán megmented a barátodat, de végül is Jónás szerzi meg, és elrohan vele.

Veni Vidi Perdidi

Nagy harc következik. Egy újabb kép került be a notebookba. Andres Lopez

És megnézheted, nálad van Path of te Stars mappában a a Silver Statuette, a Stone Cup, Silver Box of IX Chel.

Türelemmel cserkészd be a fickókat, és végezz velük csendesen. Ha sikerült, bújj á a fali résen, és folytasd a gyilkolást.

1. Mentés -- Savegame

Ha bemész balra, a fal mellé, kényelmesen lelövöldözheted őket egyenként, amikor jönnek ellened.

Jó hasznát veszed a fellelhető üvegeknek, molotov koktéllal ajándékozhatod meg a fickókat. Ha itt is végeztél, mássz át a kapun, és újabb harc jön.

Ez már nagyobb terület, de sok a növény, amiben megbújhatsz. Ha itt is végeztél, menj fel a lépcsőn, és helikopter érkezik.

1. Mentés -- Savegame

Itt már mindenképpen kellenek a lőfegyverek.

Itt is megoldás lehet, ha előrefutsz, balra az épület mellé, és onnan lelövöldözöd őket, amikor megjelennek.

Végezz a fegyveresekkel, és az épületben nyisd ki, feszítsd ki jobbra a vaskaput. Kidobták a helikopterből a Jónást.

És jön a földrengés, cunami.

1. Mentés -- Savegame

Egy hatalmas rohanás következik. Fuss, ugorj, rohanj, amerre lehet, fel a lépcsőn, ugrás a lámpavason át, majd gerendán rohansz tovább, újabb lámpavas, amjd egy köteles, csáklyás ugrás, futás át az épületen, majd az elforduló gerendán, majd lecsúszol, és egy kötélen is le kell csúsznod, majd egy újabb csáklyás, köteles ugrás után ismét egy lámpavason jutsz tovább. Újabb csúszás, ugrás a leomló házon át, egy köteles ugrással, aztán be a vízbe.

Írta: OBig

Előző pálya: 10. Riverbed/ Porvenir Oil Fields  Következő pálya: Return to Paititi harmadszor

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."