Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 10. Riverbed - Porvenir Oil Fields

Statisztika:

Mentések --Savegames

Táborok: 1

Relikviák: 1.  Dokumentumok: 4.   Faliképek, szobrok: 1.

Egy új kép került be a notebookba, Commander Rourke.

Lőfegyvered nincs, így lopakodva, lesből kell kinyírnod az összes ellenséget. Viszont felhasználhatod a felvehető dobozokat figyelemelterelésre, vagy akár füstbombát is gyárthatsz. Az elsők után mássz fel a sziklán, menj át a kidőlt fatörzsön, és ráugorva a lenti fickóra, végezz vele. A többiekkel is végezz, akár lesből, a vízbe berántva. Most már molotov koktéllel is üdvözölheted a többit. A kis vízesésnél mássz fel a sziklára, és megtalálod pár lépésre az 1. Dokumentumot, a Journal of T. Serrano 9-t. 4/1

Menj tovább, kötéllel juss át a túloldalra, mássz fel a sziklán, felugorva kapd el a fejed felett levőt, azon is juss fel, majd felugorva felmászhatsz a szikla tetejére. Ott találod a 2. Dokumentumot, a Not Yet?-t. 4/2

Pihenj meg az 1. Tábortűznél The Beach. 1/1

1. Mentés --Savegame

Menj tovább az ösvényen, és a Porvenir Oil Fields pályarészre értél.

Bújj át a fatörzs alatt.

Végezz velük, először lehetőleg az éjjellátósokkal, majd a viskóba bemenve nyomakodj át a résen. Végezz ezekkel is, majd a völgy végében mássz fel a sziklán, és még feljebb a következőn. Lefelé menve az ösvényen ugrás a sziklafalra, mássz le, ereszkedj le a kötéllel, és megnézve a követ, végre felfegyverkezel az íjjal. Egy új tulajdonságot is kaptál. Jaguar’s Fear.

Balra menve megtalálod a 3. Dokumentumot, a The Truth-t. 4/3

Nem messze tőle találod az 1. Falfestményt, szobrot, a Mama Zara-t. 1/1

Menj tovább, mássz fel a fára, és végezz a lentiekkel. Leesve szedj össze mindent, újabb famászás, újabb gyilkosságok után, ha végeztél mindenkivel, keresd meg a rést az egyik oldalon, és nyomakodj át rajta. Legjobb megoldás, ha mindig felmászol egy fára, és halluciogén nyíllal meglövöd az egyiket, így az szétlövi a közelben levő társait. Utána le, másik fára mászás, és újra ez a megoldás. Türelem, és megoldod.

Az égő tűz után balra, a földön találod a 4. Dokumentumot, a A Lost World-t. 4/4

Nem messze egy hordón leled az 1. Levéltáros térkép-et. 1/1

Továbbmenve, balra egy kis ládikából kiveheted az 1. Relikviát Hardhat 1/1

1. Mentés --Savegame

Menj át a hídon. Hoppá, bekerítettek!

Csússz le a kötélen, majd köteles ugrással jutsz tovább. Mássz fel, jobbra kapaszkodj, majd megint fel, miközben záporoznak rád a golyók. Fent jobbra menj, ugrás a másik toronyra, ott is jobbra kapaszkodj, majd felfelé, kapd el, és mássz fel a létrán, újból jobbra kapaszkodj, és a végén felérsz a tetejére. De mielőtt felmászhatnál, beleesel a vízbe.

Kimászva a vízből egy gyilkos tekintetével szerzed meg a fickó fegyverét. Ölj hát le mindenkit, használd ki a hordókat, robbantsd fel mellettük. Gázolj át a vízen, öld le a toronyban levőt is, majd a téren lődd szét a hordókat, és lődd a fentről lövőket halomra. Közben azért vigyázz a helikopterrel is lőnek ezerrel. De a végén lezuhan.

Írta: OBig

Előző pálya: Return to Paititi - Mellékküldetések  Következő pálya: 11. Mission of San Juan

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."