Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: Return to Paititi - Mellékküldetések

Shadow of the Tomb Raider végigjátszás:

Return The Hidden City (Paititi)

Táborok: 11 Quipu Overlook, Village Caves, Temple Path, Temple of the Sun, Temple District, Wild Jungle, Ossuary, Paititi Market, Unuratu’s Home, Fishing District, Abandoned Village,

Kihívás sírok: 3.

*     Kihívások:6. 1. 3 Kondorkeselyűfészek kifosztása. 2. 5 házból kilógó köteles gerenda lerántása, 3. 3 köteles, csáklyás ugrás, 4. 5 lakó kikérdezése a faluban, 5. 4lázadó kiszabadítása, 6. 3Szilafali csont letörése.

Mellékküldetés: 10

Kripták: 5.

Kincses ládák: 3.  Relikviák: 28.  Dokumentumok: 42.  Faliképek, szobrok: 23.  Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 34  Monolitok: 7 Térkép: 6  Felfedező hátizsák: 6

The Missions

Empty Handed & Side Missions

1. Mentés –Savegame

Ússz a vízben, egyszeri levegővétel után kimászhatsz a partra. Menj felfelé, ugrás át a túloldalra, majd lefelé mész az járatban balra. Ha kibányásztad magadat, menj vissza, és ugrás balra, a falra. Ugrás feljebb a sziklafalra, majd jobbra a másik falra juss el. Onnan is jobbra ugorj a szilaplatformra, és bújj át a résen. Egy szerencsétlenül járt ember rád hagyja a lábkarmait, amivel majd könnyebben tudsz sziklát mászni.

Lefelé menve ugorj át a túloldalra, kapaszkodj fel jobbra, a falra, mássz jobbra, majd felfelé, és kapd el a plafonsziklát. Mássz ott is felfelé, majd egy ugrással elkapod a sziklaperemet. Mássz fel, ugorj fel a felső, alacsony járatba, menj végig rajta, ugrás balra, a sziklafalra, ott is kapaszkodj fel a feletted levőre, jobbra kapaszkodj, ugrás a jobbra levő sziklafalra, azutám a következőre jobbra, ereszkedj le a kötéllel, és ugorj az ösvényre. megint sziklafalazás következik, megint a fejed felettire kell átkapaszkodnod, ugrás most a baloldalira, és ott juss fel, fel, felugorva. Felmászva, balra kapaszkodva egy köteles ugrással jutsz el a baloldali részre, ott mássz fel, és mássz át a résen. Ugrás le a vízbe, ússz végig a járaton, elbontva az útakadályt. Lehetőleg lent ússz a növényekben, elkerülve a piranhákat. Vegyél levegőt ahol lehet, majd ússz a világosság felé. Préseld át magadat a résen, és kijutottál a szabadba. Menj a halászok felé, át a hídon, és felfelé a pálya elejei barlang felé, de egy lépcsősor mellett balra, préselődj át a sziklarésen. Menj lefelé a járatban.

Új rucit kaptál, és egy maszkot.

Jobbra felveheted a 29. dokumentumot, a Resist!-t. 42/29

Balra megtaláltad a 20. relikviát, a Copper Mace-t. 28/20

Menj le a lépcsőn, és megpihenhetsz egy újabb 1. Tábortűznél Skull Cave /1

Menj felfelé, fel a lépcsőn, és beszélgess a fickóval.

1. Küldetés: A lázadók (4) kiszabadítása

Menj balra, fel a lépcsőkön, és bújj ki a szabadba a fali résen. Menj le a tópartra, át a hídon, fel a piacra, és adj el, vásárolj kedvedre a boltosoknál. Továbbmenve balra oldozd el az 1. Lázadót 4/1

Menj tovább a barlang felé, és átmenve a gerendán eloldozhatod a 2. Lázadót 4/2

Menj le a partra, ugorj a vízbe, és a házak alatt keresd meg az 1. Kincsesládát, és kinyitva tiéd a Ceremonial Fire Drill. Ez nem számít bele a relikviaszámlálóba.

Menj ki a vízből, menj a barlang felé, és jobbra a kőfalnál kiszabadíthatod a 3. Lázadót 4/3

Kapaszkodj fel balra mindhárom falon, menj fel az első lépcsőn, és a második előtt balra, kiszabadíthatod a 4. Lázadót 4/4 Kihívás teljesítve.

Menj tovább fel, be a barlangba, a végén fel a lépcsőn, és beszélgess a fickóval.

A bejárat előtti emberrel is beszélj

Menj vissza a barlangba a nőhöz. Menj fel ismét a lépcsőn, és be jobbra az épületbe.

A mögötte térdelőt is kérdezd ki, majd kapaszkodj fel oldalt a másik szobába, és ott is infókat kapsz.

Menj ki, jobbra fel a lépcsőn, és beszélgess a kerítés mögötti nővel.

Menj ki az épületből, jobbra fel a falon, és ott is dumálhatsz a nővel.

Menj el balra, a fa és a fal között, a gerendáról jobbra ugorj a másikra, majd a szemközti sziklafalra. Mássz fel, és jobbra menve kiáshatod a 27. Túlélő dobozt. 34/27

Újabb beszélgetés jön.

Menj be a házba, át a másikba, és kérdezd ki újra a térdén ülő embert, majd a fejdíszeset is.

Kiszabadítottad ezt is, küldetésnek vége.

Menj ki, jobbra, és lefelé, majd be a nagy épületbe, ahol megtalálod a 2. Kincsesládában az Airplane-t. Ez nem számít bele a relikviaszámlálóba.

Kimenve beszélj jobbra, a piros ruhás nővel, majd menj le, egészen a tóig, ússz át a túloldalra, majd felfelé menve ismét bújj át a résen, ahol Jónást hagytad. Beszélj a mutogató emberrel.

Kaptál is egy új ruhát. menj hát a tábortűzhöz, és javíts magadon. :)

1. Küldetés Save Colqui

Elutazol a Temple Path tábortűzhöz.

1. Mentés –Savegame

Menj lefelé, mássz át a fali résen, majd továbbmenve a következőn is, és egy nagy terembe értél.

Végezz mindenkivel, majd menj ki innen amerről jöttél. Küldetést teljesítetted.

Küldetés: Stop the Ritual.

Utazz el a Fishing District tábortűzhöz.

1. Mentés -- Savegame

Menj a kis szigetre, és beszélj a kislánnyal.

Menj ki jobbra, a partra, és a vízesés előtti falnál nézd meg az 1. Kőtáblát. 3/1

A vízesés előtt menj balra, fel a lépcsőn, majd jobbra a másikon, és a kis medencében megnézheted a 2. Kőtáblát. 3/2

Menj fel a lépcsőn, majd a másikon is, a nagy épületnél balra, fel a lépcsőn, át a barlangon, és fent, a kis kertben találod a 3. Kőtáblát. 3/3 Kihívás teljesítve.

Irány vissza a kis szigetre, és most kérdezd ki a nőt.

Vissza a partra, és jobbra gázolj át a már ismert sáron, És mássz át a fali résen.

Stop the Ritual.

Menj fel a lépcsőn, balra tartva a téren egy videó következik.

1. Mentés -- Savegame

Kiszabadítod a foglyot, ezért bosszút akarnak állni. Végezz hát kedvedre, mindegyikkel. Ha sikerült, a sáron át menj vissza a faluba.

Küldetés teljesítve.

Menj ismét a kis szigetre, és beszélj a kislánnyal, vagy az anyjával. :)

Menj a partra a piac mellett balra, és a két harcosnál balra, menj át a hídon. Kérj bebocsátást a harcostól.

Bújj át a résen. Huhh, itt nagy harcok voltak, rengeteg a hulla. Menj fel a lépcsőn, jobbra a késeddel nyiss utat, bemenve a kis kertbe jobbra Jade-t találsz, szemben pedig egy kis ládában a 21. relikviát, a Year Bundle-t. 28/21

Menj ki, jobbra, át a harcosok között, balra, és felfelé, ki a szabadba. Nézd meg a 7. Monolit-ot. 7/7

Fordulj meg, menj felfelé a lépcsőkön, és a megpihenhetsz az 1. Tábortűznél Upper City Main Gate.

Menj jobbra, és beszélj hátul a nővel. Mellette az asztalon találod a 22. relikviát, a Tlaloc Vase-t. 28/22

Menj vissza, tovább fel a lépcsőn, és a szobor lábánál kiáshatod a 28. Túlélő dobozt. 34/28

Folytasd az utadat felfelé, és egy kisfiú állít meg:

Menj balra és a koponyák melletti emberrel beszélj. Utána balra, a lépcsőn ülő kislánnyal.

Mögötted, a ketrec előtt térdelő ipsét se hagyd ki, majd a lépcsőn felmenve beszélj a harcossal. Jobbra is van egy fickó, és két nő is, akiktől infót kaphatsz.

/Nagyon fontos, beszélj jobbra a térdeplő emberrel is, aki elkezd dobolni. Lényeg, hogy a baloldali, és a jobb oldali ember is segítsen kinyitni az ajtót. Ha nem segítenek, kezd el előlről a beszélgetést.

Beszélj ismét a ketrec előtt térdelővel, és a túloldalival is, és kinyitják neked az ajtót. Kiszabadítod a foglyot, de az ajtó bezárul mögötted. Törd át a falat, és a folyosók végén eltolva a kőajtót, kiértek a szabadba.

Balra az épületben találod a kis ládikában a 23. relikviát, a Wooden Rifle-t. 28/23

1. Mentés -- Savegame

Menj a tér túloldalára, és mássz be balra az ablakon át az épületbe. Jobbra megtaláltad az 5. Levéltáros térképet. 6/5

Az asztalon leled a 30. dokumentumot, a Yaaxil-t. 42/30

Balra tőle meg is van a 31. dokumentum, a The Prophecy. 42/31

Menj ki innen, le balra a lépcsőn, majd megint le balra, be az épületbe. No megint adhatsz, vehetsz, javaslom a fegyvereket gyűjtsd be. Jobbra a sarokban kinyithatod a 3. Kincsesládát, és benne találod a Ear Spools-t. 3/3

Menj ki, és a tér túloldalán, a két őrnél menj be a sötét épületbe. menj le a lépcsőn, bújj át az ajtórésen, menj lefelé, és egy nagy terembe értél.

Balra megtalálod a 32. dokumentumot, a Priests of the Sun-t. 42/32

Menj tovább azon az oldalon, és a sarokban egy asztalkán leled a 33. dokumentumot, a Guidelines-t. 42/33

Továbbmenve jobbra, a lépcsővel szemben leled a 34. dokumentumot, a No One In, No One Out-t. 42/34

Mellette van egy kis dobozban a 24. relikvia, a Mask of Tezcatlipoca. 28/24

Továbbmenve, balra a sarokban leled a 35. dokumentumot, a Conspiracy-t. 42/35

Most azon az oldalon menj tovább, és a földön találod a 36. dokumentumot, a A King Sacrificed-t. 42/36

Még továbbmenve az őr mögött leled a 37. dokumentumot, a Trinity Recruits Amaru-t. 42/37

Kapaszkodj le az árokba, és a bal sarokban kiáshatod a 29. Túlélő dobozt. 34/29

A másik irányba menve a folyosó végén leled a 25. relikviát, a Mama Quilla Mask-t. 28/25

Mássz ki innen, és felmenve a középső emelvényre megtaláltad a 26. relikviát, a Bloodletetr-t. 28/26

Menj ki, le a lépcsőn, bújj át az ajtórésen, és kiértél a szabadba. Az őrök nem engednek át, menj tehát balra, menj lefelé két szintet, és kiáshatod a 30. Túlélő dobozt. 34/30

Menj be a barlangba, és ússz át a járaton, ahol kell, vegyél levegőt, nyomakodj át a fali résen, és kimászva a vízből, irány felfelé a sziklafalon. felmászva, jopbbra egy kis ládikában találod a 27. relikviát, a Primitive Doll-t. 28/27

1. Mentés --Savegame

Menj tovább felfelé, majd ugorj le a mélybe, és átugorva a szemközti sziklára, Jade-t találsz. Ugrás a vízbe, ússz át a másik oldalra, és kimászva, a sarokban kiáshatod a 31. Túlélő dobozt. 34/31

Menj tovább, balra fel a falon, és a következőn is, be jobbra a járatba, és megtaláltad a 19. Falfestményt, szobrot, a Ancient Aqueduct-t. 23/19

Fordulj meg, menj jobbra és felfegyverkezel. Továbbmenve megpihenhetsz az újabb, Tábortűznél Subterranean River.

Ugrás le a vízbe, a sarokban aranyat bányászhatsz, alatt pedig kiáshatod a 32. Túlélő dobozt. 34/32

Mássz ki a partra, és beértél a templomba. Ancient Aquaduct

1. Mentés --Savegame

Ess le a vízbe, rántsd ki a tutajt a sarokból, menj a köteles gerendához, és kösd hozzá a tutajt. Menj vissza, ahonnan leestél, húzd meg a zsilipet nyitó kart, így a vízszint felemelkedik, felemeli a tutajt, az pedig a csapóajtót. Ugrás a vízbe, és ússz át alatta. Ússz a járaton át, csákányozd szét az útakadályt, bújj át a résen, és jobbra aranyat bányászhatsz. A túlsó sarokban a csákánnyal rántsd le a kapcsolót, így lemegy a vízszint, és eltávolíthatod a köteles akadályt. Fegyvert a kézbe, jönnek a zombik. Ha végeztél velük rántsd be ahol voltál a másik terembe a tutajt, a fal mellé. Menj ki, fel, és ismét emeld fel a vízszintet. ússz be a tutajhoz, és rajta keresztül feljutsz a falon egy kis terembe. Öld halomra a zombikat, lődd szét közben a farakást is, majd felfelé menve újabb csapat ront rád. Ha végeztél azokkal is, majd húzd meg ott is a vízszint emelő kapcsolót. Állj a tutajra, és amikor közel ér, lőj egy kötelet a vízikerék melletti köteles gerendára. Juss fel oda, és megfordulva lőj egy kötelet, és kösd oda a gerendára, a fent lógó kerek kötélre. Újabb zombik jönnek. Ha elszabadul a kötél, meg kell ismételned. Ha sikerült, a tutajjal eljutsz a középső kis szigetre, ahol felkapaszkodhatsz a magasba. Sietned kell, vagy előlröl kezdeni ezt a feladatot, mert a láda egy idő után lesüllyed. A lógó ládán át eljutsz a túloldalra, ahol megnyitva a szobrot új tulajdonsággal gazdagodsz. Jaguar’s Paw. Kihívás sír teljesítve.

Jobbra kapaszkodj fel a falon, csússz le a kötélen, mássz a partra, és megint elrakhatod a fegyvereidet. Menj jobbra, ugrás a vízbe, mássz a partra, ugrás a sziklára, majd a túloldalra, ott is felfelé, majd jobbra kapaszkodj, és felmászva, a túloldalon ugorj a vízbe, és ússz ki innen a már ismert járaton át. Jobbra kapaszkodj fel a sziklákon, majd megfordulva ugrás a sziklafalra. Jobbra kapaszkodj, majd kötéllel ereszkedj le, és belendülve ugrás a jobb oldali sziklára. Addig lengesd magadat, amíg letöröd a növényt, ami a sziklából nőtt ki. Ez az 1. Sziklafali csont 3/1

Kapaszkodj balra, ugrás a baloldali sziklára. Mássz felfelé, majd újból balra juss el a következő sziklára. Ereszkedj el, és belengetve a kötelet törd le a 2. Sziklafali csontot 3/2

Kicsit jobbra fordulva ugrás a sziklára, onnan a szemköztire, kapaszkodj jobbra, majd felfelé, és felmászva köteles ugrással jutsz el a fali kapaszkodókra. Balra kapaszkodj, majd feljutva, a túloldalon ess le a sziklapárkányra, mert ott lapul a 6. Felfedező hátizsák.6 /6

Irány vissza fel, lőj egy kötelet a túloldalra, és mássz át. Jobbra megnézheted a 20. Falfestményt, szobrot, a The Winged Serpent-t. 23/20

Balra juss fel a sziklákon, majd balra kapaszkodva, feljutva a szikla tetejére, megnézheted a 21. Falfestményt, szobrot, a Uturunku the Ferryman-t. 23/21

Menj át balra a járaton, a túloldalon ugrás szembe a sziklára, ereszkedj le kötélen, és ess le az alsó ösvényre. menj lefelé a járaton, át a szűk résen, kötéllel rántsd ki az útakadályt, menj át a következő résen is, és a magas terembe érve balra kiáshatod a 33. Túlélő dobozt. 34/33

Menj fel a lépcsőn, ugrás a sziklára, balra a másikra, mássz fel egészen, és felugorva kapd el a fejed felett levőt. Ereszkedj le kötéllel, belendítve ugrás jobbra, a párkányra, és a kapcsolóval nyisd ki az ajtót. Mögötted vízzel telik fel a terem, de te továbbmenve a kriptából kiveheted a Ch'Amaka's ar West-et. Sír teljesítve.

Menj vissza, ugrás a vízbe, és most úszva mész visszafelé, amerről jöttél, át a réseken, járatokon. Kimászva menj felfelé a lépcsőn, át az alacsony járaton, és kiérva balra menj. Két sziklapárkányon lefelé, majd a rúdon át a túloldali sziklára. kapaszkodj jobbra, majd felfelé, ugrás jobbra a kötéllel. Ereszkedj le, és törd le a 3. Sziklafali csontot 3/3 Kihíváss teljesítve.

Mássz fel, kapaszkodj jobbra, ugrás a jobb oldali sziklafalra, mássz fel, jobbra, majd felugorva kapd el a párkányt, és megint jobbra kapaszkodj, majd felugorva végre feljutsz a szikla tetejére. Mássz át a falon, ahol már vár rád az ismerős nő.

Balra mindjárt felveheted a 38. dokumentumot, az In Name Only-t. 42/38

Bontsd ki a falat és bújj át a résen.

Menj jobbra, ess le az alsó szintre, majd egy kilőtt kötélen át szánkázz a túloldalra.

Kapaszkodj jobbra, majd fel, és amikor odaér a harcos, rántsd a mélybe. felmászva menj balra, majd kötéllel kapd el a jobb oldali sziklafalat, mássz fel, kapaszkodj balra, majd felfelé, és itt is rántsd a mélybe az egyik harcost. A másikkal és a következővel is barátnőd végez. Te menj fel a lépcsőn, át a függőhídon, és bemenve az épületbe jobbra meg is találod a 39. dokumentumot, a Cult of Kukulkan-t. 42/39

Mellette leled a 6. Levéltáros térképet. 6/6

A másik oldalon, egy kis ládika rejti a 28. relikviát, a Map of Search Areas-t. 28/28

Kissé balra van a 40. dokumentum, a The Cult’s Promise. 42/40

Menj vissza a függőhídon, le a lépcsőn, és megtaláltad a 7. Monolit-ot. 7/7

Menj lefelé, rántsd ki az útakadályt, és felmenve a sziklára kiáshatod a 34. Túlélő dobozt. 34/34

Menj vissza fel, át a másik függőhídon, a túloldalon balra, kapaszkodj le a sziklaperemre. kapaszkodj balra, majd lefelé, a kötéllel is, és belengetve ugorj az ösvényre. Ott balra kiáshatod az utolsó 35. túlélő dobozt. 34/35 Ezt valahol elszúrhattam, egyel többet írtam le. 😊 Még ellenőriznem kell.

Mássz át a falon, a másikon is, és lecsúszol a mélybe. Jobbra megtaláltad a 41. dokumentumot, a Reconnaissance-t. 42/41

A másik oldalon nézd meg a fali képet, majd ugrás a liftre, és lemész vele a mélybe. A kriptából vedd ki a Yaway's Wooden Greaves-t. Kihívás teljesítve: Speak of the Dead

Menj tovább, vágd el a csapda kötelét, bújj át alatta, majd a következőnél is így járj el. Menj utána jobbra lehajolva menj át az alacsony folyosón, vedd fel a Jade kupacot, és menj át a fali résen. Jobbra menj, át a két csapda alatt, utána most balra menj és megnézheted a 23. Falfestményt, szobrot, a Qispi the Mercant-t. 23/23

Szemben vele találod a 42. dokumentumot, a Crime and Punishment-t. 42/42

Törd át a falat, bújj át a résen. Ugord át a csapdát, a másiknak a kötelét vágd el, bújj át alatta, és megint egy ugrás következik. Kússz át a résen, majd balra rántsd le a köteles csapóajtót. Mássz fel ott a felső szintre, és újabb köteles csapóajtót ránthatsz le. Ugrás a lógó ládára, onnan balra a lerántott csapóajtóhoz. Juss fel a falon, majd jobbra kapaszkodva mássz fel a gerendára. Újabb csapóajtót ránthatsz le, juss el oda, majd jobbra a másikra, onnan is jobbra, a gerendára. Mássz fel rá, ugrás a ketrecre, majd a túloldalra. Bányássz egy kis aranyat, majd vissza a ketrecre, és onnan a sziklafalra. Mássz fel, juss át az alacsony járaton, és ess le az alsó terembe. menj fel a lépcsőn, jobbra kapaszkodj fel a falra, és rántsd le ott is a köteles csapóajtót. Mássz fel ott, fel a sziklafalra, balra, majd felfelé mássz, a folyosó végén rántsd el az útakadályt, ugorj át a túloldalra, és kimászva a fali résen, a szabadba értél. balra menj, köteles csáklyával kapd el a sziklafalat, mássz fel, jobbra kapaszkodj, és felmászhatsz a sziklatetőre. Ott vár már a barátosnéd. :)

Menj be a folyosóra, és film következik.

Menj a nő után, fel a lépcsőn, az aranyat se hagyd ott jobbra, és egy újabb ajtót nyitsz ki a kulcsoddal. Menj továbbra is a nő után, és kiérsz a szabadba. menj balra, fel a lépcsőn a nő után, és újabb film következik.

Jobbra mentek, az őrök kinyitják a kaput. Menj le balra a lépcsőn, juss fel a falon, Ugrás a szoborra, kapaszkodj balra, majd felugorva elkapod a peremet. Kapaszkodj jobbra, és felugorva feljutsz a tetejére, a tenyerébe. :). Köteles ugrással jutsz el a másikba, onnan szintén köteles ugrással kapod el a fali átjárót. Mássz fel, nézd meg oldalt a kis szobrokat, majd menj fel a lépcsőkön. egy újabb szobor vizsgálat után egy nagy terembe értél.

Kimenve a szabadba látod, hogy harcol az ismerősöd, még téged is megment újra. De a végén lelövik. Még átad neked valamit, aztán vége szegénynek. Ezért még bosszút kell állnod!

1. Mentés -- Savbegame

Harcosok jelennek meg, végezz velük kényedre, kedvedre, majd szedj össze mindent, majd átmenve a résen meglátod a Jónásodat, lent a vízparton.

A film végén elcsónakáztok a barátoddal.

Írta: OBig

Előző pálya: 9. Cenote                      Következő pálya: 10. Riverbed - Porvenir Oil Fields

Bizony, folytatása következik, de most indul az idei Tomb Raider találkozó. Utána folytatom. :)

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."