Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 9. Cenote

Mentés --Savegames

Táborok: 3

Kihívás sírok: 1.

*     Kihívások: 2:  1. 5 láda kinyitása a vízben, 2. 5 köteles gerenda lerántása,

Relikviák: 5.  Dokumentumok: 6.  Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 8.  Térkép: 1   Felfedező hátizsák: 1.

Csússz le a kötélen, és megpihenhetsz az 1. Tábortűznél. 3/1 Cenote Vista

Bent, az épületben megtalálod jobbra az 1. Dokumentumot. 6/1 Journal of T. Serrano 2

Ugrás fel a falra, mássz fel, majd az ösvény végén ugorj le a vízbe. gyűjts be mindent, és nyisd ki az 1. Ládát is. 5/1.

De a 2. Láda is ott lapul nem messze, a szemközti oldalon. 5/2.

Lent, nagyon mélyen találod a 3. Ládát is. 5/3.

A piranhakra vigyázz. Vele szemben kiáshatod az 1. Túlélő dobozt. 8/1

Sőt, a kis ládából kiveheted az 1. Relikviát. Crucified Figura 5/1

Alatta bányássz egy kis aranyat, majd a piranhakra vigyázva ússz fel, mássz ki a kis szigeten, célozz balra, az épület melletti 1. Köteles gerendára, és rántsd le. 5/1

Kint, a parton kiáshatod a 2. Túlélő dobozt. 8/2

Bent, az épületben találod az 1. Felfedező hátizsákot. 1/1

Az épület túloldalán, a vízben találod a 4. Ládát. 5/4.

Továbbúszva, a híd mellett, a sekély vízben van az 5. Láda. 5/5. Kihívás teljesítve.

A híd alatt mássz ki a vízből, és kötéllel rántsd ki az útakadályt. Bemenve mögé meg is van az 1. Levéltáros térkép. 1/1

Irány a víz, és ússz be jobbra az épületbe. Ússz a járatban, majd a fenéken, balra a kis ösvényen kiáshatod a 3. Túlélő dobozt. 8/3

Továbbúszva, kimászva a vízből Jadekupacot találsz, és egy festményt a falon. Alattad, a vízben találod a 2. Relikviát. Knight’s Morion-t. 5/2

Vegyél levegőt, majd ússz lefelé, és jobbra újabb levegővétel után felfelé úszva a sarokban, kimászva egy kis lépcsőnél Jadekupacot, találsz, és a 2. Dokumentumot. A Warning 6/2

Irány vissza a vízbe. Jobbra ússz, és felfelé, majd kimászva a vízből, vágd el a csapda kötelét, és bújj át alatta. Ugrás a falra, kapaszkodj feljebb, és felugorva kapd el a sziklafalat. Kapaszkodj balra, majd ugrás balra, ott pedig ereszkedj le a kötéllel. Lendítsd be, és ugrás a kis útra. Felmenve bújj át a résen. Menj jobbra, ugrás a sziklafalra, majd felmászva balra menj be a vízbe. Egy zöld vízi növény mellett balra kiáshatod a 4. Túlélő dobozt. 8/4

Balra mássz a partra, törj utat magadnak a csákánnyal, és megfordulva irány vissza a vízbe. Ússz balra, a csónaknál jobbra, vegyél egy mély levegőt, és balra ússz, lent a növényekben, hogy ne vegyen észre a muréna. Bányássz balra egy kis Jade-t, majd visszafelé úszva vegyél levegőt. Ha elkap a muréna, végezz vele, a késeddel. Ússz tovább a járatban, és elkap az áramlat, belezuhansz egy tóba. Szedd össze a növényeket, és mássz a partra a koponyáknál. Ugrás fel a falra, mássz fel, mássz jobbra, ugrás a jobb oldali falra, és onnan is juss el szintén a jobb oldali falra. Ott juss fel a magasba, felugorva, elkapva a sziklaperemet, és osonj át az alacsony járaton. Ugorj a vízbe, mássz a partra, és pihenj meg a 2. Tábortűznél. 3/2 Collapsed Temple

Menj fel a sziklára, be jobbra a járatba, és préseld át magadat a résen. Balra megtalálod a 3. Relikviát. Primitive Doll-t. 5/3

A másik sarokban kiáshatod az 5. Túlélő dobozt. 8/5

Told el a kocsit az útból, majd az ágyút lökd a mélybe. Az áttöri a falat, így eljutsz egy elsüllyedt régi hajóhoz. Ugorj a vízbe, és a hajó mellett balra kiáshatod a 6. Túlélő dobozt. 8/6

Mássz a partra a csónaknál, és a túloldalán rúgd a vízbe a tutajt. Ugrás a hajó oldalára, majd feljebb mászva, balra kapaszkodva, és felmászva feljutsz a hajóra. A túloldalon menj le a lépcsőn, és balra ugorj a vízbe. Ott leled meg a 4. Relikviát. Rusty Sword-t. 5/4

Mássz ki a hajó melletti sziklára, mássz fel a létrán, és a karon húzz egy negyed fordulatot, hogy a hajó felett legyen az árbocon lógó ágyú. menj egészen le lépcsőkön, ugorj a vízbe, és ússz be a hajótestbe. Feszítsd ki a vasajtót, ússz végig az alagútban, és a túloldalon mássz a partra. A deszkafalon kell feljutni, majd balra ugrás a rúdon át a másik deszkafalra. ugrás rögtön feljebb, és feljutsz a hajóra ott is. Menj balra, a kidőlt árbocon, és köteles csáklyával kapd el a szemközti sziklafalat. Mássz fel, és átmenve a járaton, ugrás az árbocra. Menj az árbockosárba, a csáklyáddal szabadítsd ki a kereket, és mássz feljebb az árbocon. Feljutva balra menj, és ugrás a sziklára. Mássz fel, jobbra menve ugorj a sziklafalra, és ereszkedj le kötéllel, majd belengetve ugorj jobbra, az árbocra. Onnan ess le a fedélzetre, és húzz a forgató karon egy negyedet, hogy a felfüggesztett láda felé mutasson az árbocrúd. Balra, a ládán keresztül jutsz el rá, majd arról a zöld ládára, és onnan is tovább, a nagy árbocra. kapaszkodj jobbra, felugorva kapd el a létrát, és mássz fel. Ott is szabadítsd ki a kereket, majd lőj egy kötelet jobbra, a lenti köteles oszlopra, és csússz le a kötélen. Ess le a fedélzeten az alsó részbe, és felveheted a 3. Dokumentumot. A Captain’s Note-t 6/3

Vedd fel a szobor mellett az aranyakat, majd megnyitva a szobrot, tiéd az új képesség, a Caiman’ Breath II. Kihívás sír teljesítve.

Kötéllel rántsd ki az útakadályt, majd jobbra menve ugrás a tóba. Mássz a partra, menj felfelé, bújj át a résen, és ugrás ott is a vízbe. Mássz ki belőle szemben, irány felfelé, majd jobbra menve ugrás a sziklafalra. Mássz fel, kapaszkodj jobbra, felugorva kapd el a peremet, és felmászva megint ugrás fel a sziklafalra. Felmászva lecsúszol, elkapod a szemközti sziklafalat, felmászva, felugorva feljutsz, és lecsúszhatsz a kötélen. Köteles ugrással jutsz el a következő sziklafalra, és felugorva feljutsz ott is. Ugrás a vízbe, és átúszva a járaton, levegőt vehetsz. A csónaknál balra ússz, majd jobbra, és kimászva a vízből felveheted a 4. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 5-öt 6/4

Ugrás jobbra, a falra, mássz fel, oldalazz a peremen, és ugrás a szemközti sziklafalra. Mássz le, ereszkedj le a kötéllel, és belengetve ugrás balra, a sziklafalra. balra mássz, majd felugorva felfelé, ott is balra a peremeken, és szintén felugorva felfelé juss a sziklafalon. Ugrás jobbra, a falra, majd jobbra kapaszkodva, végre feljutsz az akasztott emberhez. Vágd le a kötélről, és tiéd a fegyvere a Shotgun. Bishop 600

Fordulj meg a falnál, nézz fel, és íjjal, köteles nyíllal rántsd le a 2. Köteles gerendát. 5/2

Megpihenhetsz az 3. Tábortűznél. 3/3 Cenote Temple Ruins

A puskáddal lődd szét az útakadályt, bújj át a résen, és menj át az alacsony folyosón. Rád ront egy zombi. Végezz vele, azután jön a többi, és még a magasban is tüzel rád pár. Ajánlom a shotgun-t, a felsőknek meg a géppisztolyt. Végezz minddel, szedj össze mindent, és mássz fel a falon, ahol az utolsók voltak. A folyosón balra rántsd le a 3. Köteles gerendát. 5/3

Gázolj át az alacsony vizes járaton, majd a terembe érve, szedd szét a víz alatti akadályt. Mássz a partra, és ott is szedd szét az akadályt. Bemenve, jobbra, meg is találtad az 5. Relikviát. Brigittine Rosary-t. 5/5

Menj ki, a tekerőnél lőj egy kötelet a zsilipre, és a forgatókarral emeld fel. Irány a vízbe, és ahol elbontottad az akadályt, ott ússz át a zsilipen, amikor lehet. Ússz a járaton át, balra bányássz aranyat, majd jobbra leúszva kiáshatod a fövenyen a 7. Túlélő dobozt. 8/7

Fordulj meg, ússz fel, és mássz a partra. menj felfelé, vágd el a csapda kötelét, bújj át rajta, végezz a zombival, és balra megtaláltad az 5. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 7-et 6/5

1. Mentés --Savegames

Ugrás jobbra, falra, majd balra, a sziklafalra, ereszkedj le, és belengetve ugorj balra, a platformra. Balra megtalálod a 6. Dokumentumot. Journal of T. Serrano 6-ot 6/6

Továbbmenve ugrás a sziklafalra, és ereszkedj le a hatalmas terembe. Ess bele a vízbe, és jobbra úszva mássz ki az állvány mellett a partra. Lődd a dögöket, legjobb, ha a korsóba belelőve felrobbantod őket, majd bemenve, kötéllel leránthatod a 4. Köteles gerendát. 5/4

Óvatosan menj tovább, mert megint jön kettő. Jobbra menve kötéllel rántsd le jobbra a köteles gerendát, és továbbmenve a forgatótól lőj egy kötelet, a szemközti, felső kötélre. Forgasd meg a kereket, hogy jobbra a falhoz forduljon a gerenda, majd menj jobbra, ott is végezz a köcsögbe lőve a zombival, és ugrás z elmozdított gerendára. Kapaszkodj fel jobbra róla a falra, mássz fel, csákányozd szét a kötél előtti akadályt, lődd le a zombit, majd csússz le a kötélen. Most az alsó kötélre lőj, forgasd azt el balra, majd a felsőt is balra, utána a legfelsőt pedig középre, és víz zúdul a kerékre.  A kötél megfeszül, a kerek ajtó elgördül. Most aztán eljött a háború. Fentről lőnek rád, lentről meg lerohannak a zombik. Végezz mindegyikkel, szedd össze, amit lehet, foszd ki őket, majd menj elfelé, amerről jöttél, ugrás jobbra, a deszkaplatformra, onnan tovább, és a beugróban kiáshatod a 8. Túlélő dobozt. 8/8

Ugorj a vízbe, és a baloldali keréken átúszva, balra úszva bontsd el az útakadályt. Mássz ki mellette a partra, és leránthatod az 5. Köteles gerendát. 5/5 Kihívás teljesítve.

1. Mentés --Savegames

Jobbra indulj felfelé, lődd a zombikat, majd lőj egy kötelet a forgatótól a jobb oldali kötélre, forgasd egy picit balra, majd a baloldali oszlopot feléd, hogy a tóba ömöljön a víz. Ugorj is a vízbe, szedd szét az oszlopon a torlaszt, és mássz ki a tutajra. Menj fel a lépcsőn, végezz a zombikkal, majd menj a forgatókarhoz. Most a jobb oldali oszlopot forgasd el jobbra, a kerék fölé, a baloldalit pedig a jobb oldali fölé, hogy a víz rázúduljon a kerékre.

Kinyílt a második kerek ajtó is, és átmenve rajta megjelenik a fő zombi is.

Az ajtó bezárul mögötted. De nem sokáig. A zombik áttörik, és neked rontanak. Illetve rontanának, de elrohansz. Nincs is más mód, rohanni, ugrani, gyorsan, gyorsan. :)

1. Mentés --Savegames

Rohanj, ahogy csak bírsz, mindig balra tartva, néhol köteles ugrás kell, máskor gyorsan fel, felugrás a falakra. A végén egy nagy ugrás, majd lecsúszol a vízbe.

Return to Paititi

Írta: OBig

Előző pálya: 5. The Hidden City (Paititi)   Következő pálya: Return to The Hidden City (Paititi) - Mellékküldetések

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."