Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 3. Kuwaq Yaku

3. Kuwaq Yaku

100%-os végigjátszás.

Eddig 100%-os mentések

Fegyverek: Összetákolt kés, Íj, Hegymászó csákány, Vicar Mark II Assault Rifle, AB .45 Pisztoly

Táborok: 5: Nekem valahogy hat volt. :)

Ruhák:

Kihívás sírok: 1

*     Kihívások: 3 1.  Vízi növények begyűjtése a tóban, 2 5db Totem lelövése a fákról, 3. 5 db olajoshordó felrobbantása.

Mellékküldetés: 1.

Kripták: 2

Kincses ládák: 2  Relikviák: 4  Documentumok: 18  Faliképek, szobrok: 10   Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 14  Monolitok: 3 Térkép: 3 Felfedező hátizsák: 2.

Menj le a lépcsőn, és jobbra ott is az 1. Tábortűz a Base Camp Kuvaq Yaku 5/1. Most már utazhatsz is a tábortüzek között.

A hordók mellett találod az 1. dokumentumot, Company Town 18/1

Beszélgess mindenkivel, akivel lehet, infókat kapsz tőlük. Az ülő kalapos fickó után menj jobbra, át a folyón, le a lépcsőn, majd a mamával eltöltött csevej után a ház túloldalán dumálhatsz egy fickóval a korlátnál. Bent a halasboltban is kapsz infót, majd kint ugorj a vízbe, és egy kis ládából vedd ki az 1. relikviát, a Cone Mold-ot.

Ússz a szemközti part felé, szedj össze mindent, amit lehet, és a víz alatt, megtekintheted az 1. Falfestményt, szobrot, az Inti-t. 10/1

A csónak mellett, jobbra mássz a partra, és meg is van az 1. Felfedező hátizsák. 2/1

A parton megtaláltad a 2. Tábortüzet, a Jungle Cliffs-t. 5/2

A csónak mögött kiáshatod az 1. Túlélő dobozt. 14/1

Irány a víz, és a házakkal szemben a partra mászva megnézheted az 1. Monolit-ot. 3/1

Ha összeszedtél a vízben mindent, akkor meg is van az 1. kihívás, a Bottom Feeder.

Ússz be a házak közé, és jobbra, a ketrecben kiáshatod a 2. Túlélő dobozt. 14/2

A ház túloldalán, egy útakadályt csákányozhatsz szét a víz alatt. A járat végén van az 1. Kincsesláda, 2/1 de még nem tudod kinyitni.

Nézz körül jól a vízben, mert még aranyat is bányászhatsz, egy helyen. Jobbra kimászva egy kis beugróban áshatod ki a 3. Túlélő dobozt. 14/3

Ússz továbbra is jobbra, és préseld át magadat a szűk résen. A part felé úszva kapard ki a homokból a 4. Túlélő dobozt. 14/4

A parton megleled az 5. Túlélő dobozt. 14/5

A köteles oszloptól lőj egy kötelet a faágra, mássz fel rajta, bányássz aranyat, majd ugrás a vízbe, az ösvényre. menj felfelé, át a fatörzsön, ugrás a szemközti részre, majd a liánon át jutsz a következő platformra, ahol meg is van a 2. relikvia, a Promotional Toy

Lőj egy kötelet a szemközti fára, így jutsz tovább, Nézz lefelé, és lődd le az 1. Totem-et 5/1

A liánon keresztül ugrás az ágra és a következőről az ösvényre. Ugrás a túloldalra, robbantsd szét az 1. Hordót, 5/1, és megpihenhetsz a 3. Tábortűznél a Kuvaq Yaku Ruins-nál. 5/3

Menj tovább, át a sáron, és beszélgess a fickóval. Lelőheted a kőröző sast is, eléje célozva, majd bemenve a fal mögé megtaláltad a 2. Falfestményt, szobrot, a Coniraya-t. 10/2

Menj jobbra, be az épületbe, a boltoshoz.

Vásárolj kedvedre, beváltva a szerzeményeidet.

Menj vissza a tábortűzhöz, ott balra, fel a lépcsőkön, Balra a kis téren egy kidőlt fatörzs előtt kiáshatod a 6. Túlélő dobozt. 14/6

Robbants le lentebb az 2. Hordót, 5/2, ugorj le arra a részre, menj fel az első lépcső, de a második előtt balra menj. Lődd le a vaddisznókat, vedd fel a bőröket, és balra meg is találtad a 3. Falfestményt, szobrot, a Pachamama-t. 10/3

Mássz fel egy falon mögötted, és meg is van a 2. Monolit-ot. 3/2 Sajnos ezt nekem nem számolta.

Ha nem számol egy monolitot, az azért van, mert nem fejlődött fel eléggé Lara tudása. Ha elég dokumentumot, relikviát, falfirkát találsz, akkor fejlődik a nyelvtudása, és később vissza kell jönnöd ezekhez a monolitokhoz, amikor Lara már el tudja olvasni őket

Mögötte lenézve vadászhatsz egy kicsit, de a fán lógó következő, a 2. Totem-et. 5/2 is lelőheted.

Ugrás a faágra, majd a következőre, ugrás a sziklára, és ugorj le, gyújtsd be, amit sikerült lelőnöd. Figyelj a lába elé is, mert egy átjáróban kiáshatod a 7. Túlélő dobozt. 14/7

Felfelé is figyelj, egy sötétebb, dúsabb helyen lőheted le a következő a 3. Totem-et. 5/3

Egy póznára tűzött állatfej mellett jobbra, lelőheted a 4. Totem-et 5/4

Menj be a barlangba, és meg is van az utolsó az 5. Totem-et 5/5. Kihívás teljesítve.

Ott balra meg is találtad a szikla tövében a 2. Felfedező hátizsák-ot. 2/2

Menj át jobbra a fahídon, és ugorj le a mélybe, a vízbe. Szedj össze mindent, aranyat is bányászhatsz, mássz a partra, menj a járaton, a szakadék előtt kapaszkodj fel balra a sziklákon, és menj el az égő tűz mellett. Ez nem tábortűz. Csússz le, időben ugrás a szilafalra, kötéllel ereszkedj el, majd belengetve ugrás a lenti részre. Ugrás a falra, kapaszkodj jobbra, ugrás a sziklafalra, és ereszkedj le egészen, ess le az alsó szintre. Mássz át az alacsony járaton, ne félj, nem ér el a farkas. A túloldalon ugrás a szemközti oszlopra, de leesel. farkascsorda támad rád. Jó megoldás, ha futsz előlük, és néha-néha visszafordulva lelősz egyet-egyet. De előkapva a géppisztolyt brutálisan is halomra lőheted őket. :) Ha végeztél velük, szedj össze mindent, és olvasd meg a következő a 4. Falfestményt, szobrot, a Howling Caves-t. 10/4

A köteles oszlopnál lőj egy kötelet a szemközti, fenti részre, és mássz fel oda. Meg is találtad ott a 2. dokumentumot, Secret Winds 18/2

Ugrás a falra, mássz fel, menj balra, és kiáshatod a 8. Túlélő dobozt. 14/8

Melletted van a 3. dokumentum, Votan 18/3

A másik irányba menve megpihenhetsz a következő, a 4. Tábortűznél a Petroleum Deposit-nál. 5/4

Menj lefelé, jobbra fel a falon, a gerendán nem tudsz átmenni, mert lefúj a szél, a falon kell felkapaszkodnod, a farönk mellett, és beértél a nagy csarnokba.

1. Kincses kripta

Jobbra húz meg a kart, leengedve a szobrot, majd menj balra, ugrás a mozgó liftre, és onnan balra, a túloldalra. Mássz fel, és húzd meg ott is a kart. Ugrás jobbra menve a letört részeken át a túloldalra, és vedd fel az aranyat a fal tövében. Lőj egy kötelet a lengő részen levő kötélre, és magadhoz rántva lerombolod középen az akadályt.  Menj vissza az előbbi karhoz, és most told meg, visszafelé. ugrás vissza, a letört résznél, ott balra, és eljutsz a lerombolt részen át balra a következő karhoz. Most azt húzd meg. De nem tudod! Ugrás fel a falra, majd jobbra kapaszkodj, és ess le az alattad levő helyre. ott lőj egy kötelet, visszafelé a magasabb farönkre, mássz át rajta, középen ess le, és vissza az azon az oldalon levő első karhoz. Ismét húzd meg. A fény beárad a levegő megmozgatva a lengő súlyt, és összetöri a lengőnél levő akadályt. Irány vissza a másik karhoz, ami mellett a falra másztál. Most húzd meg, és a szél elfújta középen a tüzet. Told vissza. Ugrás mögötted levő középső platformra, és ott menj balra, eljutva a lépcsőig, szedd fel az aranyat, a szobor mellett is, majd lenyitva a szobrot, meg is van a Huracan's Mantle.  Kincses kripta kipipálva.

Menj le a lépcsőn, ki, amerről idejöttél, balra ugrás a sziklára, mássz fel, drótkötéllel ugrás a csúszdára, és lecsúszva ugrás fel a falon, csússz le a kötélen, majd beleesel a vízbe. Szemben ugrás fel a falon, fel a sziklán, át a farönkön, majd megint fel a sziklafalon, megint fel a falon, át a fatörzsön, és leesve a járatba, kijutsz amerről jöttél. A víznél jobbra kapaszkodj a sziklára, onnan a sziklafalra, mássz fel, ugrás a jobb oldali sziklafalra, és ott végre kijutsz a szabadba.

Menj balra, az ágon át ugrás a sziklára, át a fatörzsön, balra robbantsd szét a 3. Hordót. 5/3

Jobbra menve tovább, megvan a 4. Hordó. 5/4

Továbbmenve az ösvényen, balra, a dzsippel szemben megvan az 5. Hordót, 5/5. Kihívás teljesítve.

Jobbra tőle megvan az 5. Tábortűz a Hunting Grounds. 5/5

Továbbmenve meglelted az 5. Falfestményt, szobrot, az Urcuchillay-t. 10/5

Menj balra, irány ä víz, ússz le a mélybe, préselődj át jobbra a résen, és vissza is értél a házakhoz. Mássz ki az elsőnél, majd a söprögetőnél bemenve a másikba beszélgess a nénivel. :) menj ki, át a pallókon, és most egy sárga műanyag székben ülő fickóval beszélhetsz. Mögötte bent a karókerítés mögött találod a 4. dokumentumot, Trinity's Offer 18/4

A mólónál ugorj a vízbe, máász be az épületbe jobbra, és megtaláltad az 1. Levéltáros Térképet. 3/1

Ugrás ki a házból, menj végig az utcán, balra beszélj a kék ingessel, menj balra, és a zöld épület előtt megtalálod az 5. dokumentumot, Fuel for the Future 18/5

A házba bemenve leled a 6. dokumentumot, Family Tree 18/6

Menj ki, balra, a híd mellett jobbra be a vízbe a csónak mellett, ússz jobbra, és szemben a kék hordóknál partra mászva kiáshatod a 9. Túlélő dobozt. 14/9

A beugró végén ússz be a keskeny résen, ússz végig a járaton, bányássz egy kis aranyat, és a partra mászva kapaszkodj fel a falra, és osonj át a szűk, alacsony járaton. A túloldalon menj tovább, balra a kék hordónál vegyél fel egy Molotov Koktélt, és gyújtsd fel vele az útakadályt. menj be az épületbe, és balra, megtaláltad a 2. Levéltáros Térképet. 3/2

Továbbmenve megvan a 6. Falfestmény, szobor, a Wayta, the Tyrant-t. 10/6

Menj tovább jobbra, leesel, lecsúszol. Vigyázz, kormányozz is, és időben ugorj a köteleddel, és átlendülve elkapod a szemközti részt. Menj tovább, ugrás, és a kriptából kiveheted a Vestige: Nine Strides' Boots-ot. Kripta kipipálva.

Menj visszafelé, a köteles csáklyával jutsz tovább, majd elkapva a sziklafalat mássz lefelé. Ugrás a jobb oldali sziklafal, ott juss felfelé, a középső oszlopon aranyat lelsz, majd ugrás vissza, és tovább, végül egy köteles ugrással jutsz tovább. És ki is értél a szabadba. menj balra, az ösvényen, ugrás a vízbe, és ússz ki, amerről jöttél. Kint balra menj, a csónak felé, majd partot érve beszélgess a deszkamólón ülő fickóval. Irány a házak. Jobbra feszítsd ki az egyik ajtaját a csákánnyal, és bent kiveheted a kis ládikából a 3. relikviát, a Burial Doll Replica-t. 4/3

Menj ki, menj jobbra, és beszélgess a székben ülő emberrel. menj balra, be a kék épületbe, és meg is van a 7. dokumentum, Water Quality Report 18/7

Menj ki, jobbra,a ház mögött beszélj a talicska mögött növényeket ültető nővel, utána menj visszafelé, és a sárga ház előtt üldögélő hapsival dumálj. Szemben vele, egy asztalon találod a 8. dokumentumot, A Haunting 18/8

Beszélgess a lépcsőn üldögélő emberrel is, és továbbmenve egy ládikán ülő nőtől kapsz infót. Menj be mögötte a sikátorba, és elérsz egy emeletes épülethez, ahonnan épp egy fickót rúgtak ki, le a lépcsőn.

Menj fel a lépcsőn, és kérdezd ki a durva fickót is.

Menj ki, le a lépcsőn, szemben menj át a hídon, fel a lépcsőn, és most a fejét fogó fickóval dumálj.

Irány visszafelé, vissza a hídon is, a zöld háznál balra, a kék roncs autónál is balra, a talicska mögött bújj át a faágak alatt. Az ösvényen balra meglelted a 7. Falfestményt, szobrot, a Suppay-t. 10/7

Továbbmenve átbújsz egy alacsony járaton, és a kisfiút vigasztalod. Jó lenne egy saját is mi? Akkor ne a dzsungelben kóvályogj. :) Gázolj át a sáron, mássz át balra a sziklán, és négy fegyverest látsz meg. Végezz velük, felhasználva a növények takarását, majd menj fel a jobb oldali lépcsőn. Fent több őr is van, akik a rabokat őrzik. Végezz velük, akár egy-egy fejlövéssel. Kérdezd ki őket, majd feszítsd ki mellettük a rácsos ajtót. Bent, az asztalon, egy kis ládában találod meg a 4. relikviát, a Tumi Knife-t. 4/4

Mássz fel a bodega tetejére, onnan a falra, balra, majd felfelé kapaszkodj, és felérsz egy járatba. Lecsúszva lőj egy kötelet a szemközti részre, és csússz le. Menj jobbra, mássz át a falon, a szűk résen, és a sáros, szűk, alacsony járaton át visszaérsz az ösvényre, amerről jöttél. Átbújva a fatörzs alatt, visszaérsz a településre. Menj ismét át a hídon, fel a lépcsőn, és ismét a fejét fogó fickót kérdezd ki.

Új Pisztolyod is lett, a River Hawk.

Menj megint át a hídon a bodegák közé, a zöld háznál jobbra, a roncs kocsinál is jobbra, fel a kis lépcsőn, be ismét a dzsungelbe. Ismét lelőhetsz egy sast, ha elé célzol, majd menj balra az épületbe. Mielőtt bemennél, újra meglátogathatod a boltost. :)

Itt már Jónás is csatlakozott hozzád.

Kinyitva az ajtókat, egy új területre értél, a távolban azonban füstoszlop száll a magasba.

A vízbe ugorva kiáshatod a 10. Túlélő dobozt. 14/10

Aranyat is bányászhatsz, majd ússz el a híd alatt, ússz egészen a gátig, át a résen, és a csónakházban gyilkolj le mindenkit, lehetőleg a vízbe rántsd őket, akkor több xp-t kapsz. A vízben szedj össze minden növényt, és a túloldalon az egyik ketrec mellett, kiáshatod a 11. Túlélő dobozt. 14/11

Kimászva a mólóra, felmenve a lépcsőn, az asztalon leled a 9. dokumentumot, End Times 18/9

Menj tovább, az ösvényen, és rálelsz a 6. Tábortűzre a Docks-ra.

Mellette, egy ládán van a 10. dokumentum, Croft Report 18/10

Haladj tovább, és a teherautó mögött vedd fel a ládáról a 11. dokumentumot, Site Scrubbed 18/11

Mássz át a hordókon, és újabb harc következik. Molotov koktélokkal is kínálhatod a fickókat. Ha végeztél velük, gyűjts be mindent, feszítsd ki a vasajtót, ugorj a falra, és ereszkedj le a kötélen. lefelé menve, balra egy asztalon találod a 12. dokumentumot, Temple Survey 18/12

A hátad mögött pedig egy ládán találod a 3. Levéltáros Térképet. 3/3

Menj végig a járaton, és balra átugorva a tüzet, megtaláltad a 8. Falfestményt, szobrot, a Temple of Life-t. 10/8

A másik irányba menve beérsz egy nagyterembe. Menj le a lépcsőn, át a hídon. A baloldali tekerőn forgass egyet, menj át balra a megjelenő kis hídon, nyomd be a gombot, és az elgördülő ajtó mögött figyeld meg az ábrákat. Menj vissza, és most a jobb oldalin forgass egyet, és ott is menj át a megjelenő keskeny hídon, nyomd be a gombot, és figyeld meg ott is a jeleket a falon. Irány vissza, átugorva a leszakadt részt, és forgasd a tekerőket a látott jelek szerint. A baloldalin hármat, a jobb oldalin egyet. menj át a megjelent hídon, és nyomd meg az ajtón a gombot, így az elgördül. Igen ám, de mögötte van egy másik is. Irány vissza a forgatókhoz. tekerj a baloldalin kettő jelet, hogy ugyanolyan legyen egymáson, a jobb oldalin pedig négyet, hogy egy vonal legyen legalul. Most már kinyithatod a másik nagy kerek ajtót. A fene egye meg, van egy harmadik is.

Megjelent a notebookban a Maya Date kép.

Megint vissza a forgatókhoz. tekerd a baloldalit, hogy megint ugyanolyan jel legyen legalul, mint a többi, a jobb oldali pedig, hogy egy vonalon kettő pont legyen legalul. Most már kinyithatod az utolsó kerek ajtót. A teremben balra megtalálod a 13. dokumentumot, Balams 18/13

A túloldalon megnézheted a 9. Falfestményt, szobrot, a God of Suicides-t. 10/9

Menj fel a lépcsőn.

Path of Dead, és Path to the Hidden City képek jelentek meg a notebookban. Balra nézd meg a 3. Monolit-ot. 3/3

A Terem túlsó sarkában, hátul kiáshatod a 12. Túlélő dobozt. 14/12

Most már menj át a kitört falon, mássz át a következőn.

Videó 10 Eagle’s Talon

És megszerezted az Eagle’s Talon képességet.

Oldalt megtalálod a 14. dokumentumot, Birthing the Serpent 18/14

Menj tovább, ugrás le a mély vízbe, ússz le a fenékre, és a növényzetben ússz, akkor nem esznek meg a piranhák. Vegyél levegőt, ahol lehet, és ússz tovább. Jobbra úszva Jade-t bányászhatsz, majd levegővétel után ússz be az épületbe. A folyosó végén jobbra ússz, és vegyél levegőt fent. Ússz le a mélybe, és meg is van a 2. Kincsesláda 2/2, de még nem tudod kifosztani. Vissza kell majd ide jönni még.

Ússz hát felfelé, csákányozd szét az útakadályt, ússz le a mélybe, vegyél levegőt, majd bányássz egy kis Jade-t, majd ússz le a növényekhez, ússz balra, és vegyél levegőt, ahol lehet. Ott is találsz Jade-t, majd ússz jobbra, le a növényekbe, és a végén kiáshatod a 13. Túlélő dobozt. 14/13

Újabb levegővétel, újabb zöld növényekbe bújás a piranhák elől, és amikor elkőröztek, úszás lefelé és balra, de nagyon gyorsan, az újabb levegővételhez. Lent a mélyben újabb Jade leletet szerezhetsz, utána úszás felfelé. levegő vétel, és úszás felfelé a lépcsőkön. Végre kiértél a szabadba.

Mássz ki a vízből, fel a falra, és balra menve az ösvényen, a sziklafal tövében leled a 15. dokumentumot, Misdirection 18/15

Menj balra, át egy kidőlt fatörzsön, ugrás a faágra, fellógatod az első fegyverest, majd leesve a fáról kinyírhatod a másikat, amikor nem figyel rád. Menj balra, fel a falon, és uppsz, valaki előtted végzett a trinity-ssel.

A földön, jobbra, egy széttörhető ládika mellett találod a 16. dokumentumot, Operation Update 18/16

Bújj át mögötted egy zöld növényekkel takart résen, mássz fel a fára, és lógass fel itt is egy fickót, majd végezz a többivel is. van egy fickó a ketrec tetején is, cserkészd be, és nyiffantsd ki. ugrás mellette fel a fára lődd le a fickókat, de lent találsz üvegeket, amiből Molotov koktéllal is kínálhatod őket. tehát végezz tetszésed szerint az összessel, majd egy helyen mássz fel a deszkapallókon a sziklára.

Ess le a túloldalon, gázolj át jobbra a sáron, bújj át a fatörzs alatt, és a hullák mellet megtaláltad a 17. dokumentumot, Scouring the Globe 18/17

Menj tovább az ösvényen, ugrás a vízbe, mássz a partra, ugrás fel a sziklán, fel az első lépcsősoron, majd balra menj, és találsz egy most még nem felszabadítható útakadályt. Ide a Shotgun kell majd, vissza kell hát jönni. keresd meg az ösvényen a tábortüzet, majd menj vissza a településre. Menj a boltoshoz, adj el, és vásárolj be. Sok fegyvert megvehetsz tölténytárakkal együtt. Kint most két sast is lelőhetsz, majd menj fel ismét a lépcsőkön, bújj át a résen, és nézd meg a 10. Falfestményt, szobrot, a Temple of Death-t. 10/10

Fordulj meg, jobbra menj le a mélybe, és ott vár már rád Jónásod, a barátosnéjával. :)

Menj le a lépcsőn, ugrás a vízbe, ússz gyorsan a fény felé, és mássz fel a szűk járatban. Ússz, vegyél egy mély levegőt, és ússz lefelé, de a növényzetben, hogy a murénák ne vegyenek észre. Újabb levegővétel után ússz a fény felé, nyomakodj át a résen, ugrás be a másik vízbe, és bányászhatsz egy kis aranyat. Mássz a partra. Ha megtámad egy muréna, akkor interaktív játék következik. gyorsan kell nyomogatni a jobbra-balra-t, majd gyorsan a feladatgombot, és fejbe szúrod a rohadt dögöt. :)

Statisztika:

------------------------------------------------------------------------------------------

Amikor visszatérsz ide a 3. Paititi látogatás után:

Kuvaq Yaku másodszor:

Utazz el a Jungle Cliffs táborhelyre. Irány a vízbe. szembe úszva, majd jobbra szedd szét az akadályt, és a keskeny folyosón, meg is találtad az 1. Kincsesládát, benne a Copal-t.

Ússz ki, ússz jobbra, nyomakodj át a víz alatti résen, mássz a partra, lődd szét shotgunnal az akadályt, és bemenve a kriptából kiveheted az új rucidat. Condor Cowl of Urqu.

Menj ki, menj jobbra, és beszélj az árussal. Adj, és vegyél kedvedre. Menj balra, fel a rámpán, végig az ösvényen, át a kidőlt fatörzsön, majd jobbra ugrás a másik fán levő platformra. most kötéllel jutsz tovább, majd leesve a területre, szemben felmászva a sziklára, megnézheted a 3. Monolit-ot. 3/3

Jobbra menj, lődd szét shotgunnal az útakadályt, bányássz egy kis aranyat, és a földön megtalálod a 18. Dokumentumot, Fever Dreams.

Menj ki, balra, kapaszkodj fel jobbra, a sziklára, és kiáshatod a 14. Túlélő doboz-t.

Jobbra menj most a területen, egyenesen kapaszkodj fel a falra, majd balra menve elérsz egy tábortűzhöz. Kuvaq Yaku Ruins.

Utazz el a Temple of Life tábortűzhöz.

1. Mentés -- Savegame

Menj balra, át a fali résen, majd jobbra, és irány le a vízbe. Lent ússz a járatban, de egészen lent, ismét vigyázz a piranhákra, levegővétel után ússz be jobbra az épületbe, aztán felfelé jobbra a lépcsőnél, és újabb levegővétel után és szedd ki a 2. Kincsesládából, az Inti Statuette-t.

Ússz tovább, a már ismert úton, és pár levegővétel után felfelé úszva a szabadba érsz. Mássz a partra, az ösvény végén át a kidőlt fatörzsön, majd balra kanyarodva a szakadék mellett az autó mögött bújj át a szűk, növényekkel borított résen. Menj szembe, mássz fel a deszkakerítésen, át jobbra a sáron, és bújj át a fa alatt. Egy tábortűzhöz értél. Airfield Dirt Road.

Utazz el a Skull Cave tábortűzhöz.

1. Mentés – Savegame

Írta: OBig

Következő pályára léptél:

Előző pálya: Croft Manor Következő pálya:  4. Trial of the Eagle

Videóvégigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."