Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 4. Trial of the Eagle

Peru

1. Trial of the Eagle

100%-os mentések:

Táborok: 2. Trial of the Eagle, Quipu Overlook. Bár csak egyet ír. :)

Documentumok: 1.  Faliképek, szobrok: 2.  Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 1.

A hídról ugrás a falra, kapaszkodj feljebb, majd jobbra, és ugrás a jobb oldali sziklafalra. Mássz fel, menj végig a járaton, majd ismét ugrás a falra, és fent bújj át a szűk járaton. Menj lefelé az újabb gerendahídon, köteles csáklyával jutsz most át a túloldalra, És végigmenve ott is a járaton, a szabadba érsz. Balra menjk, ugrás fel a deszkafalon, juss fel egészen, és az új tábortűznél megpihenhetsz. Nekem ez már a 1. Tábortűz a Trial of the Eagle 1/1.

Ugrás át a lépcsőhöz, menj balra, felfelé a lépcsőkön, és megnézheted balra, a 1. Falfestményt, szobrot, a Crumbling-t. 2/1

Szemben vele kiáshatod az 1. Túlélő dobozt. 1/1

Menj vissza, és a lépcsőről ugrás a deszkafalra. Mássz fel, és felértél a forgó toronyhoz.

Menj le a lépcsőn, kapaszkodj át a korláton a túloldalra, menj át a gerendán a toronyhoz, kapaszkodj fel rá, és balra kapaszkodva ess le a másik hídon. Ugrás a deszkafalra, kapaszkodj balra, mássz le a sziklán, és ereszkedj le a kötélen. Menj át a hídon, a túloldalon le a másikon, ugrás a szemközti falra, és mássz fel rajta. Jobbra, majd megint jobbra kapaszkodj, mássz le a sziklafalon, ereszkedj le kötéllel, és belengetve ugrás jobbra a sziklafalat elkapva. Mássz fel, menj a köteles oszlophoz, fordulj meg, és lőj egy kötelet a másikra. Menj oda, és amikor a kis létra odaér, ugorva kapd el. Mássz fel, menj végig a gerendán, és amikor forgás közben odaér a deszkafalhoz, ugrás, és kapd el. Amikor elment a forgó penge a fejed felett, feljebb mássz, elkapva a gerendát. Mássz fel rá, és irány jobbra rajta. Amikor a forgó falon mászható lesz a létra, mássz fel rajta, kapaszkodj jobbra, és felmászva ugrás a középső részre. menj le , és a gerendán átmenve ugorj a faállványra. Kapaszkodj a baloldalára, ott mássz fel, menj tovább, ugrás a kövekező faállván yra, és amikor elment a forgó penge, másssz fel az alacsony részbe. gyorsan menj jobbra, mielőtt jön a másik, menj lefelé, és megleled a sziklákon az 1. dokumentumot, A Proverb 1/1

Menj vissza a köteles, forgó oszlopig, onnan lőj egy kötelet a jobb oldali kötélre, és rántsd meg. Lőj egy kötelet a mögötte levőre, és azt is rántsd meg. Menj le az alacsony köteles oszlophoz, és most onnan lőj egy kötelet, odarögzítve az oszlophoz. Menj a forgó köteles oszlophoz, és onnan lőj egy kötelet, jobbra a fali résen át a köteles részre. Ugrás a forgó létrára, majd vigyázva a forgó pengékre, felmászva, átmenve középre a gerendán, ott juss fel a magasba. Ott kapaszkodj balra, fel a gerendára, és balra egyensúlyozva ugrás a sziklafalra. Ugrás jobbra a másikra, mássz jobbra, és mássz fel. Menj a gerendán, ugrás időben középre, a toronyra megint, a kapaszkodóra, ugrás feljebb, és megint feljebb, kapaszkodás jobbra, felmászás a gerendára, és fel is jutottál a torony tetejére.

A forgó gerendáról időben ugorj a deszkafalra, mássz le, mássz le a kötéllel is, és belengetve ugrás jobbra, a létrára. Az majdnem leszakad, de gyorsan kapaszkodj fel, fel a lenyíló hídra, és ugrás a magasabb részére. Szemben megnézheted a 2. Falfestményt, szobrot, a Golden Days-t. 2/2

Oldalt menj be a járatba, és a végén ugorj le a vízbe. Mássz a partra, ugrás a sziklafalra, mássz fel, ott a falon felkapaszkodva jutsz feljebb. A rúdon át jutsz el a túloldalra most, ahol a járat végén átbújva a résen, a szabadba érsz.

Írta: OBig

Előző pálya: 3. Kuwaq Yaku             Következő pálya: 5. The Hidden City (Paititi)

Videóvégigjátszás: Krystal109

18:20-ig

Twitter response: "Could not authenticate you."