Shadow of the Tomb Raider végigjátszás 2. Peru

Peruvian Jungle

Térkép a pálya végén:

Nem 100%-os mentések:

Fegyverek: Összetákolt kés, Íj, Hegymászó csákány, Vicar Mark II Assault Rifle, AB .45 Pisztoly

6: Plane Wreckage, Plane Fuselage, Jungle Ruins, Jaguar Den, Canyon Ruins, Jungle Cavern  (Az 5.,6. tábor majd később.)

Ruhák: 4 Eveningstar's Boots, Eveningstar's Cape, Vest of the Empress Jaguar, Boots of the Empress Jaguar

Kihívás sírok: 2.

*     Kihívások: 2. 1. 5 kék virág begyűjtése, 2. 4 tollaszsák lelövése,

Mellékküldetés: 1.

Kripták: 2 . 1, Sztárcsizma 2. Kabát

Kincses ládák: 1.  Relikviák: 9.  Documentumok: 13.  Faliképek, szobrok: 7.   Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 9.  Monolitok: 1. Térkép: 2 Felfedező hátizsák: 2.

Nézd meg, bekerült a Notebookba Doktor Dominguez, a Trintity főnök képe.

Gyűjtsd be a bogyókat, növényeket, faágakat, bújj át a fatörzs alatt, Kapaszkodj fel a sziklán, majd a következőn is, és kiérsz egy hatalmas szakadékhoz.

Jobbra menj a sziklaösvényen, ugrás a faágra, vedd fel a tojásokat a fészekből, majd ugrás a szemközti sziklára. Menj lefelé a fatörzsön, és a kiálló ágról ugorj a másik ágra, a végén pedig lecsúszol a sárba. Egy táborhoz érkeztél. Előtte menj jobbra, és egy kis ládából egy zsebkendőt vehetsz ki, ez az 1. relikvia.

Menj vissza, és a tábortűznél vedd fel az 2. relikvia-t, a repülési naplót. Ott, lekuporodva a tűzhöz, fejlesztheted a képességeidet, kedvedre.

Menj tovább, balra a repülőgéproncshoz, és törd le a propellerét. Az beleesik a vízbe, így utána kell ugranod. Mielőtt megszereznéd, megtámad egy muréna, szerencsére a letört darabbal végezni tudsz vele, a képernyőn megjelenő gomb gyors megnyomkodásával. Szedd össze a vízi növényeket, négy is van belőle, majd mássz a partra. Menj tovább, gyűjts be, amit lehet, majd egy barlangba bemenve megtalálod a 1. dokumentumot, a Harc a hatalomért jegyzetet. Kimenve, a parton XP-t áshatsz ki 9/1. Ugrás le a vízhez, menj jobbra, kutasd ki a hullát, majd vedd fel a fészekből a tojásokat, és egyensúlyozz át a kiálló fatörzsön. Ugrás a faágra, és gyújtsd be a kék virágokat. Ez egy kihívás, 5 kell belőle. ez a 5/1. Irány vissza a fatörzsön át, és a másik irányba menve, fel tudsz mászni az egyik fára. A kék virágok 5/2. begyűjtése után ugrás a szemközti sziklára, és felmászva egy kis ládikában meg is van az 3.relikvia, a Szeksztáns. Irány visszafelé a faágakon, liánokon át, gyűjtsd be a virágokat, 5/3, 5/4. tojásokat, majd visszatérsz a földre, a köteles oszlophoz. Menj tovább az ösvényen, és a szikla alatt kiáshatod a következő XP-t 9/2.

Leesve a sziklákra húst gyűjthetsz be, átgázolva a vízen, megtalálod a 2. dokumentumot, a Jack 6. folyóiratát. Irány vissza az ösvényen, gyűjts be mindent, egy helyen felmászva a fára megtaláltad az utolsó kék virágokat is, 5/5. teljesítetted ezzel a kihívást.

Menj vissza a tábortűzhöz, javítsd meg a késedet, élezd meg, nem messze onnan, vágd el a kötelet, majd felmászva egy sziklára a másodikat is. lent a sárga ládák mellett, egy szürke ládából kiveheted az Íjat, és egy Adóvevőt. Most már figyelj a magasba, le kell lőnöd 4 tollas zsákot, hogy teljesítsd a második kihívást. Az 1. tollaszsák 4/1 mindjárt ott van, fent a magasban. Most már állatokra is vadászhatsz. A szakadék szélén álló, köteles oszlopnál jobbra menve megtalálod a 2. tollaszsák 4/2. A repülőgép szárnyánál van a 3. tollaszsák 4/3. Egy sziklán felkapaszkodva egy barlangba mehetsz be. Rántsd ki az akadályt egy köteles nyíllal, menj tovább, óvatosan menj át a csapdán, és a kapcsolót benyomva nyisd meg az első átjárót. Menj lefelé, vágd el a kötelet, bújj át a csapda alatt, és balra egy beugróban megszerezted a 3. dokumentumot, a Jack 2. folyóiratát. Továbbmenve megnézheted az 1. fali képet, Urqu-t a cserkészt. Lecsúszol, és egy kriptából egy sztárcsizmát emelhetsz ki.

A halálfejes sziklánál balra menve találod az 1. kripta-t.

Bújj át a résen, mássz fel a falakon, majd lőj egy köteles nyilat a szemközti köteles rönkre. mássz át rajta, mássz át a szűk járaton, ugord át a csapdákat, majd a falon felfelé jutva, gázolj át a sáron. Nézd meg a fali képet, és nyisd ki a következő átjárót. Ezt a fali képet nem számolja, ez csak utalás a közelben levő rejtett részre, ahol egy térkép lapul. Figyeld hát jobbra  a falat, mert egy résen átbújva megtalálod a Levéltáros Térképet 2/1 Itt is nyomakodj át a csapdán, bújj át a résen, menj fel a lépcsőkön, és a szabadba értél. A sír kipipálva. :)

Keresd meg most a szakadék szélén a köteles fatörzset, lőj egy kötelet a szemközti oldalra, és mássz át rajta. Újabb tábortűzhöz értél.

Menj az ösvényen, húst találsz egy állathullánál, és mellette az 4. dokumentumot (Sisimite) Menj tovább, és balra z ösvényen, a fatörzs alatt átbújva lecsúszol a lenti részre.

Egy hulla esik eléd, és a magasban egy jaguár feni rád a fogát. Sőt, megjelenik egy mögötted is. Le is dönt a sárba, szerencsére nagyobb bajod nem történik. Viszont itt lelőheted a 4. tollaszsákot 4/4. így teljesítve a kihívást.

Itt már majmokra is vadászhatsz, nyersanyagot, bőrt begyűjtve. Tankolj fel nyíllal mert sokra lesz szükséged. (PC-n lenyomva tartsd a bal egérgombot) Bújj át a fatörzsek közötti résen, mássz fel a sziklán, majd lecsúszva harc következik. Lődd le folyton mozogva a jaguárt, kell neki jó pár lövés. De rád támad a másik is, azt a képernyőn látható gyors billentyűparanccsal, majd a késeddel ölöd meg.

A másik odajön hozzád, de annyira sáros vagy, hogy nem ismer fel. elvonszolja döglött társát.

Szedj fel mindent, majd egy sziklán felkapaszkodva mész tovább. Ha nem tudsz futni, akkor a sziklán sem tudsz felkapaszkodni. Megsérültél nagyon. Javíts az egészségedden, PC-n az F1-es gombbal. Újabb szikla, majd egy magasabb, majd átgázolva a vízen, a  fára felkapaszkodva jutsz fel a magasba. Ott találod meg az 5. dokumentumot, a Jack 3. folyóiratát.

Menj tovább, a vízeséshez, és ugorj a vízbe. A vízi növények begyűjtése után, a vízeséstől balra, a barlangban mássz a partra, ahol megtalálod az 1. Felfedező hátizsákot is. 2/1. Frissült a térképed.

Mássz ki, vissza a partra, és megtalálod a 6. dokumentumot, a Jack 5. folyóiratát. A vízeséstől jobbra, XP-t áshatsz ki. 9 /3.

Mássz fel a magas sziklán, majd az alacsonyabbon, tépd le a kék virágokat, és a faágon át juss el a túloldalra. Ott is mássz fel a sziklán, majd a fatörzsön átszaladva ugrás a faágra, majd lecsúszol a lezuhant repülőgépben.

Megvan a csákányod, és Jónás is előkerült. :) Miután megműtötted, elindultok az ösvényen. Csak hallgasd, mit szövegel a barátod. Várd ki türelmesen a végét. :)

Kutasd át a roncsok környékét, lődd le a magasban keringő sas-t, ez is egy külön feladat, és egy kis XP-is 9/4 áshatsz ki a közelben. Visszamenve a roncsokhoz, gyújtsd meg a tábortüzet, és javíts a képességeiden.

Felállva ugorj a vízbe, mássz a partra, fel a fára, onnan a sziklára kapaszkodj fel a csákánnyal. Felmászva a sziklából is csákányozz egy kis aranyércet, majd ugrás a faágon át a másikra, majd csúszás után ugrás, de balra is kormányozz, így a sziklán landolsz, ahol XP-t kaparhatsz ki magadnak 9/5.

2.kripta

Ugrás a vízbe, és törd át a falat a 2. kripta bejáratánál. Egy kis ládában megtalálod a 4. relikviát, egy Sírjelző keresztet. lefelé menve megolvashatod a következő 2. fali képet, a Történetírót.

Köteles nyíllal rántsd ki az útakadályt, balra vágd el a csapda kötelét, majd egy kis ládikából kiveheted a 5. relikviát, a hosszúkás koponyát. Kinyitottad a monolitot. Juss át az alacsony átjárón, a kapcsolóval nyisd ki az átjárón, de ne arra menj, a másik irányban is van egy, azt nyisd ki, azon folytasd az utadat. A túloldalon tudsz felmászni a szélső oszlopra, majd a középsőn kapaszkodj feljebb, végül a másik szélsőn jutsz fel. Menj a folyosón, ugord át a csapdát, vágd el a másik csapda kötelét, juss át rajta, és a kapcsolót benyomva nyisd ki a kaput.

Ugrás a falra, mássz jobbra, ugrás a másikra, majd felfelé ugrás, és fent balra kapaszkodás, ugrás az oszlopra, majd balra a másikra, és ott mássz fel a tetejére. Törd át a falat, És átmenve a résen megvan a 7. dokumentum, a Király váltságdíja. Menj ki innen, és a kriptából emeld ki a Kabátot. (vestige: Eveningstar's Cape) :)

Ugrás a liftre, lent pedig irány a folyosón át ki, a szabadba. A vízben balra menj, át a fatörzsön, ugrás az ágon át a túloldalra, fel a sziklán, jobbra a faágon át ismét eljutsz a repülőgéproncshoz. A tábortűznél megnézheted a szerzeményedet, változtathatsz is az öltözékeden, javíthatsz is a képességeiden. menj jobbra, Jónással átjuttok a fatörzs alatt, majd balra mentek, a keskeny sziklaösvényen araszolva. Te nézz be balra, a beugróban van a következő szobor, a 3. fali kép a Kon. Szemben vele megtalálod az 1. monolit-ot is.1/1 Menj fel mellette a lépcsőn, sé a kis ládikából kiveheted a 6. relikviát, a Hatalom Tálját.

Kicsit jobbra XP-kaparhatsz ki magadnak 9/6

Menj vissza, és le a széles lépcső mellett lefelé a folyóhoz. Az ösvény végén XP-kaparhatsz ki magadnak 9/7 Menj vissza, menj most már fel Jónás után, , és egy kis ládából kiveheted az 7. relikviát, a Láma Figurát.

Kapaszkodj fel a létrán, húzd meg a kart, lent pedig toljátok meg a kőkereket. Gyorsan menj le a folyópartra, és lőj egy kötelet a szemközti részre, amíg az innenső lent van. Menj vissza fel, ugrás át a hídra, menj Jónás után.

Jónás félretolja az akadályt, szabaddá teszitek a szobrot, és megnézve egy j tulajdonságod lesz, a Sasszem. :) Menjetek tovább az ösvényen, jobbra megnézheted az újabb szobrot, az 4. fali képet , a Halálos Urak-at. Menj tovább, balra egy sziklán lapuló kis ládikából kiveheted az 8. relikviát, a Pisztoly alkatrész-t. Vadászhatsz egy kicsit, majd a tábortüzet meggyújtva megint javíthatsz a képességeiden.

Menj be a tűz mellett a barlangba, egy sír lesz ez is. Mássz át az alacsony átjárón, felmászva egy ismeretlen területre értél. Menj az ösvényen, bújj át a csapda alatt, majd mássz fel a fára. ugrás a faágra, a sziklára, kapaszkodj balra, és ess le a lenti ösvényre. Vágd el a csapda kötelét, juss át rajta, és meg is találtad a 2. Felfedező hátizsákot is.2/2.

A fatörzsön átfutva ugrás az ágra, majd a következőről a sziklafalra. Mássz le, ereszkedj le kötéllel, és belengetve ugrás az ösvényre. Egy elhagyott táborhelyre értél. Kutasd át, többek között ott leled meg a 8. dokumentumot az At the gate-t. A kék virágoknál kapaszkodj fel jobbra, a sziklára, mássz fel, balra kapaszkodj, és ugrás balra, az ösvényre. Újabb tábortűzhöz értél, a Canyon Ruinshoz. Mássz át a szűk fali résen, és egy újabb sírhoz értél.

1. kripta.

Ugrás fel, a falon, a hídról ugrás a sziklára, mássz le, ereszkedj le a kötélen, és ugrás belengetve a kötelet az alsó részre. Bányász egy kis aranyat a sziklából, kint mássz fel a fára, a köteles csáklya segítségével juss át a túloldalra, és bemenve a barlangba, jobbra megtaláltad a 9. dokumentumot, a Finger Length Away-t. AQ folyosó végén, XP-t áshatsz ki 9/8 magadnak. /

Menj ki, menj át balra a fatörzsön, húzd meg a forgató kart, lőj egy kötelet a szemközti részre, és mássz át rajta. Fel a sziklán, és húzd meg a vastag forgató kart. Ugrás a liftre, onnan ugrás az előbbi forgató karhoz. most húzz rajta egyet, és lőj egy kötelet a liftre. Ugrás a liftre, vissza a nagy karhoz, húzz rajta ismét egyet. Ugrás megint a liftre, így eljutsz n a romokhoz. lefelé menve megolvashatod az újabb szobrot, a 5. fali képet, az Alvilág kapu-ját. Ugrás a szemközti sziklára, majd leesve jobbra a másikra. ha lezúdult jobbra a szikladarab, gyorsan ugorj a jobb oldali sziklára, ott kapaszkodj fel teljesen. Köteles nyíllal tedd szabaddá az utat, Majd kijőve, lenyomva a szobron a reteszt megnézheted, és megkapod az Eagle's Perch tulajdonságot. A sír teljesítve.

Menj le, majd fel a lépcsőn, tedd szabaddá a beugrót köteles nyíllal, vedd fel, ami bent van, majd ugrás az ágakon át a túloldali ösvényre. Szaladj át a fatörzsön, majd köteles csáklyával juss tovább, átjutva lecsúszol. Lőj kötelet a lenti ösvényre, csússz át oda, ess le az alsóbb részre, majd az ösvény végén ismét mássz fel a szűk résen a magasba. És tessék, megvan a Jónásod. :)

Menjetek Jónással a letört faldarabhoz, töltsd fel magadat nyíllal, megemelitek az akadályt, átbújsz alatta, és… és megtámad egy jaguár.

Kis segítség után, végezned kell az állattal, lesz billentyűparancs, és nyíllal is adnod kell neki, míg kinyiffan. majd segíteni Jónásnak, hogy átbújjon ő is.

A Croft Manor-os álom után folytatódik ez a pálya:

Peru

A Perui dzsungel másodszor.

Pálya végi térkép:

Nem 100%-os mentések:

Ha felébredtél álmodból, a tábornál, (Jaguar Den) a videó után szedj össze mindent, amit találsz, menj Jónás után, kapaszkodj fel szemben a falra, fent is találsz sok cuccot, és ha minden megvan, menj vissza a barátodhoz, és ismét egy farönkön juttok át közös erővel. Menj az ösvényen, majd lehajolva eljutsz balra egy kis vízhez, ahol aranyat bányászhatsz, és balra menve egy kis ládikából kiveheted az 9. relikviát, egy videókamerát.

Balra fordulva, a szikla tövében XP-t áshatsz ki. 9/9. A liánon át jutsz el a szemközti sziklára, elmenve a tábor mellett. (Plane Wreckage) vadássz egy kicsit, majd a halálfejes sziklánál mássz fel, menj balra, be a vízbe, törd át a falat, és bújj át a résen.

1. Kripta:

Kötéllel jutnál át a túloldalra, de beleesel a vízbe. Szedj össze, amit lehet, majd kimászva a vízből, a lépcső mellett balra megtalálod az 6. Faliképet, szobrot, a Halál Istene-t.

Kapaszkodj fel a sziklákon mögötted, és ugorj rá a súlykapcsolóra, ami kinyitja a kaput. Siess át rajta, és meg is van a következő tábortűz.(Jungle Cavern). Menj át a függőhídon, a vízben ússz át a járaton, és kimászva, a sarokban jobbra, mássz fel a falon. megtaláltad a 7. faliképet, szobrot, a Bírók Tekintet-ét.

Menj tovább, az új területen jobbra, törd át a falat a csákánnyal, Még ne menj át. Balra a fal mellett találod az 10. dokumentumot, a Surprise Witness-t.

Ugorj a súlykapcsolóra, liftezz le, és a másik alól húzd ki a kocsit, majd ha felemelkedett, akkor told, ameddig tudod. A baloldali kocsit is húzd rá a fagerendára, hogy kinyíljon az oldalfala, és a mögötte levő köteles gerendától lőj egy nyilat az első kocsi előtti köteles részre. A második kocsi mellett kapaszkodj fel a falra, vágd el a csapda kötelét, gurulj át alatta, és megtaláltad a 11. dokumentumot, a Jack folyóiratát.

Ugorj a liftre, és leérsz a földszintre. A híd alól, ahol kötél van rajta, lőj egy kötelet a jobb oldali felemelt szoborra. Told az első kost a másik fagerendára, ahol szétnyílik az oldala. Menj jobbra, és a falakon feljutsz oda, ahol áttörted a falat. Még mindig ne menj át rajta, hanem ugorj ott is a liftre, így most már teljesen felemelted a széles létrát. Mássz hát fel rajta, ugorj át, a leszakad résznél a túloldalra, és lenyitva a szobor elejét, megnézheted. Megvan a Caiman’s Heart.

Lőj egy kötelet a szemközti lejjebb levő folyosóra, csússz át, és most már átmehetsz az áttört falon. kapaszkodj fel a falon, majd a következőn, és csússz le a kötélen. Lecsúszás után ugrás a falra, majd jobbra a másikra, mássz feljebb, majd balra ugorva eljutsz egy kis ösvényre. egyensúlyozz át a fatörzsön, ugrás a faágra, majd a következőre, onnan a fára, és annak ágán keresztül jutsz le egy sziklaplatformra. Köteles csáklyával ugrás a szemközti falra, ott is a következőre, ahonnan a kötéllel ereszkedsz le az alattad levő ösvényre. Kiértél a bejárathoz.

Gázolj át a vízen, menj le a lépcsőn, át a kis patakon, majd balra menj, a köteles oszlopnál kicsit tovább, és kapaszkodj le a szakadék szélén. Mássz le a sziklán, kapd el az altatd levőt, kapaszkodj balra, és mássz fel a sziklarésbe. Mássz át rajta, és meg is van a 12. dokumentum, Fawcett utolsó levele.

Szedd fel az aranyat, de a Kincsesládát 1/1 Sajnos még nem tudod kinyitni, vissza kell még ide jönni. menj ki, fel amerről jöttél, jobbra, át a vízen, és a sziklák végében balra mássz fel a falon. menj át jobbra a kidőlt fatörzsön, balra menj, és meg is van a Jónás. :)

Balra mindjárt meg is találhatod a 13. dokumentumot, Jack 4. folyóiratát.

Menjetek balra, az ösvényen, leesve az alsóbb ösvényre, a vízesésnél ugorj át a túloldalra, és balra, nyisd ki a ház ajtaját a csákánnyal. Bent egy Levéltáros Térképet 2/2 találsz az asztalon.

Menj ki, balra tovább, és lecsúszol a sárban. Fegyveresek jelentek meg.

Végezz az elsővel, közben Jónás is teszi a dolgát. Balra menj, majd jobbra fel a sziklán, rántsd le a csákánnyal az őrt, és menj Jónáshoz.

A jármű alatt másztok előre, majd újra gyilkoltok. Szedj össze mindent a hulláktól, és menj a túloldali teherautó mögött jobbra a sziklára felkapaszkodva.

Most már van géppisztolyod, Vicar Mark II, és pisztolyod is, AB 45-ös.

Menj be a barlangba, menj végig a járaton, ugorj le az alattad levő járatba, és egy gyújtónyíllal tüntesd el az útakadályt.

Kiértél a Kuwaq Yaku pályára.

A kincsesládáért majd még vissza kell jönni.

Következő pálya: Croft Manor. Brave Adventurer Utána:  3. Kuwaq Yaku

-----------------------------------------------

Amikor a harmadik Paititi látogatás után visszatérsz:

Peruvian Jungle másodszor:

Menj a szakadékhoz, és a köteles gerenda mellett, mássz lefelé. Kapaszkodj balra, és juss be a már meglátogatott barlangba. Most már felfedezheted, mit rejt az 1. Kincsesláda: Silver Mirror. 1/1

Menj ki, kapaszkodj le, kapaszkodj jobbra, ugrás a sziklafalra, juss fel, és egyenesen menve, keresd meg a tábortüzet. Plane Wreckage.

100%-os statisztika:

Írta: OBig

Videeó végigjátszás: Krystal109

Twitter response: "Could not authenticate you."