Lara at the Movies

Egy régebbi, 2004-bn elkészült projektet mutatnánk be. Ne merüljön feledésbe az eddigi talán legjobb közös munkával elkészült alkotás. Egy moziba megyünk be, és filmeket nézünk meg, illetve mi magunk is részt veszünk benne. De olyan híres filmekben kalandozunk, mint Alfred Hitchcock filmjei, fekete-fehérben, vagy az Alien filmek, a Star Wars, itt még Jabbával is lesz találkozód, ahogy a képen is láthatod, és persze Indiana Jones sem marad ki, és a régi, Karib tenger kalózai filmek sem. A Stargate, a Jurassic park, és a 12 majom is része a 25 pályás projektnek. Ráadásul ezt a szintet, Macintosh gépen is tudod játszani.

A végigjátszásokat Sonyx írta, hatalmas meló volt, nagy kösssz neki, én csak belekotnyeleskedtem itt-ott, és a saját reviewjeimet is beleírtam.

A készítők, illetve a filmek rendezői: Michael Prager, Elvis Tupcijenko (eTux), Debbie Overstreet, Todd Shurtz (Raider X), Josep Borrut, Michael Allan (The Cowboy), Antonio Tarantello (Psiko), Thierry Maynard (Thierry Stoorne), Szymon Cupryn (Emoo), Scott Ginn (EssGee), Titia Drenth (Titak), George Maciver, Kerstin Schlott (Codo)

lara at the movies thumb

Történet:

Ehhez a pályához nincs külön történet.

A végigjátszást Itt megnézheted:

Vélemények pályánként, filmenként:

1. The Movie Theatre director: Michael Prager

Review:

Ebben a rövid, bevezetõ szakaszban kulcsokat kell megszereznünk. Keresés közben feljutunk a padlásra is, ahol gõzfúvókat cselezünk ki. Fegyvert nem találunk a pályán, de nem is szükséges, mert az a néhány kutyát kispisztollyal is könnyedén el lehet intézni. Minden szint teljesítése után ide jutunk vissza, és innen tudunk a következõ szintre lépni. (Sonyx)

Ez tulajdonképpen a kalandok bevezetõje. Be kell jutnunk a moziba, hogy beülhessünk az elõadásokra, amikben teljes átéléssel, saját magunk kalandozhatjuk végig a filmeket. 6 mozi terem van, javaslom, sorban üljetek be mindegyikre. Ne felejtsd el felvenni a crowbaar-t, és a vitrint elhúzva, a lépcsõnél visszafordulva felmászni a padlásra. A filmelõadások végén, ide fogunk mindig visszajutni, így tudunk bemenni a következõ mozi terembe. Ellenség mindössze pár kutya. Nagyon fontos, a befejezéshez, hogy amikor egy-egy film végén felveszed a Movie Star-t, mielõtt felvennéd, nézd meg, és jegyezd le a rajta levõ jeleket, mert akkor még jobban látszik.(OBig)

2. The Blair Witch Project (1999, Eduardo Sanchez/Daniel Myrick) - director: Elvis Tupcijenko

Review:

A pálya kicsit sejtelmes, de ezt el is vártuk a cím alapján. A textúra, és a hozzáadott hangok is remekül illenek a környezetbe. Három szívet kell megszereznünk a pálya teljesítéséhez, amiket a szimbólumnál kell használnunk. Van a rúdon forgás, kötélen egyensúlyozás, tükörbõl tájékozódás, és még néhány akrobatikus feladat. A szívek használata után a föld alá is lemegyünk, ahol egy óriás tûzszellemmel gyûlik meg a bajunk. Kiiktatni csak késõbb tudjuk, a felszínen, ahová vissza kell ugrálnunk. Ez az egyetlen nehezebb rész a pályán. A farkasokat nem nehéz megölni, a zombik meg lassúak, ezért könnyen kicselezhetjük õket. Összességében egy jó, bevezetõ pálya. (Sonyx)

Fantasztikusan szép ez a pálya. 3 Heart of the Unfortunata-t kell megszerezni, de közben kell a Crowbaar, és persze az Old Shovel is, mert ásni is kell vele. Ellenség nem sok van a pályán. Pár élõhalott, démoni kutyák, és a végén egy bosszantó, nagy tüzes démon. Az egész pálya a TRC Gallows Tree pályára emlékeztet, de ha lehet, ez még jobb. Sajnos a végén, a tüzes szellem kicsalt belõlem egy Small medipackot, miközben lerántottam a kart a fagolyó útjából, és felértem a sok tömbön a felszínre. Csodálatosak a textúrák, a hangulat, és a hangok is. Ne hagyja ki senki ezt a pályát. (OBig)

3. Alfred Hitchcock Double Feature - Rebecca (1940) director: Debbie Overstreet

Review:

Rendkívül eredeti ötlet volt fekete-fehérben elkészíteni a pályát. Lara frizurája, és ruhája is teljesen korabeli. Én egy kicsit féltem, mikor ezt meghallottam, mert azt hittem, hogy majd nem lehet észrevenni a tárgyakat. De szerencsére, azok színesek. Sajnos, vannak kötelezõ sérülések, de találunk elég medit. Kutyákat, denevéreket küldhetünk a másvilágra, de jó néhány csonti is az utunkba akad, a pálya egy lentebbi részében, pedig tûzszellemekkel hadakozunk. A végén egy nõ lövöldöz ránk, Õt kétszer kell megölnünk. Elõször, mikor találkozunk vele, másodszorra, mikor el akarjuk hagyni a pályát. Kb. olyan nehéz megölni, mint egy félistent. Rám az újdonság erejével hatott a pálya, és nagyon tetszett. (Sonyx)

Hát megint csak azt tudom mondani, hogy a készítõ, felülmúlta önmagát. Lehet, hogy szebb lett volna színesben a pálya, de így a hangulata valami fenomenális. Mintha régi filmet néznék, ami fekete-fehér. Csodálatosak a textúrák, és a helyszínek is azok. Én sajnos elmellõztem az elején a Revolver-t így szenvedtem egy kicsit. 3 secretet találtam a pályán. Ellenségek kutyák, denevérek, csontvázak, és tüzes szellemek. A végén, egy félisten bõrébe bújt nõvel is meg kell küzdeni, de az sem nehéz. Figyelni kell a tologatható gömbök színére, mert azokra a padlólapokra kell tolni õket. És sok szétlõhetõ gömb is van, amik nélkül nem juthatunk tovább, és persze a mozgatható tömbökre is figyelni kell. Csodálatos a pálya, a textúra, a hangok, ne hagyja ki senki. (OBig)

4. Alfred Hitchcock Double Feature - Psycho (1960) director: Debbie Overstreet

Review:

Húúú, megint egy izgalmas cím. Ez a pálya is beváltotta a hozzáfûzött reményeket. A Bates motelben, majd Norman Bates házában kalandozunk. Õ is többször támad ránk, az anyjának öltözve, ergo, többször meg tudjuk ölni. Ijesztõek a hangok is, tipikusan a filmet idézik. A pálya teljesítésének elengedhetetlen eszköze a motor, amibõl kettõ is van. A másikra egy secret megszerzése után tudunk felülni. Az ellenségek többnyire hatalmas pókok képében jelentkeznek, de egy csellel könnyen végezhetünk velük. Közvetlen a fal mellé kell állni, így nem marnak meg. Lesz még pár denevér és egy csonti is. Okosan felépített pálya, szintén fekete-fehérben. (Sonyx)

Hát ez a pálya még jobb, mint a Rebecca. Csak gratulálni tudok Debbie. Sok pályáját már végigvittem, leírásokat is írtam azokhoz, de ez valami fantasztikusan szép, és fantasztikusan jó hangulatú pálya. Szinte borsódzott a hátam néha a helyszíneken. Ellenség, óriás pókok, és persze a Hasfelmetszõ Jack is megjelenik sokszor. :) Bizony megakadtam, mire rájöttem, miért villog a lámpa a házban. Nagy ötlet volt. Gratula. Úgyszintén, a lerántható kart is nehezen találtam meg a fán. Sajna secretet nem találtam a pályán, majd a következõ végigjátszásra. Jó ötlet volt a tologatható ládák is. Most sem tudok mást mondani, hogy aki szereti a TR-t, ne hagyja ki ezt a pályát, mert nem tudja mit veszít. :) Fantasztikusak a textúrák, és a hangok is. (OBig)

5. The Movie Theatre Part 2 director: Michael Prager

Review:

Még mielõtt a következõ szintre lépnénk, néhány doboz kell mozgatnunk. Nem olyan bonyolult, mint amilyennek elsõre látszik. Célunk, hogy felvegyük a Movie Star-t, aminek majd a legvégén vesszük hasznát. (Sonyx)

Visszaértünk a moziba, az elsõ három film után. Ládák akadályoznak minket, azokat kell tologatnunk, hogy felvehessük az 1. Movie Star-t. És persze a secretet is keressük meg. (OBig)

6. Indiana Jones and the Temple of Doom (1984, Steven Spielberg)- director: Todd Shurtz (Raider X)

Review:

Ez az elsõ igazán húzós pálya. Itt már a tûzszellemek komolyabb kihívást jelentenek, valamint az eldugott, mozgatható tömbök megtalálása több idõ igényel. Találkozunk még: csontikkal, denevérekkel, harcosokkal. A technikai részek profibbak, és egy kis gyakorlás szükségeltetik hozzá. A cél, hogy kijussunk a templomból. Ehhez meg kell szereznünk két Shankara Stone-t, és két kulcsot. Még Indiana Jones csontvázával is találkozunk. Használnunk kell kétfunkciós kapcsolókat is, ami engem az elején megtréfált. A pályán különösen figyelni kell, mert ha elveszik a fáklya, akkor nem lehet befejezni a pályát. A textúra a Tr 3 Lost city of Tinnos-ra emlékeztetett. (Sonyx)

Ezen a pályán már sokkal ügyesebbnek kell lenni. Kicsit olyan TR3 Lost city of Tinnos hangulata van egyébként. Vigyázni kell a fáklyára nagyon, mert végig kell vinnünk majd az egész pályán, hogy befejezhessük, tehát akárhol nem dobhatjuk el. Figyelni kell a kapcsolókra is, mert némelyiket többször is meg kell húznunk. Shankara Stone-kat kell begyûjtenünk a pálya második feléhez, de az egyik csak amulett, nem mûködik. Észre kell venni a mozgatható tömböket is a továbbjutáshoz. A tüzes szellem elõl pedig vissza kell jutnunk a pálya legelejére, ahol a kis vizes medencében szabadulhatunk meg tõlük. Ezeken kívül még csontvázak, denevérek, és bennszülött fegyveresek próbálnak meg Indiana Jones csontváza mellé fektetni minket. J Nagyon jó ez a pálya is, ki ne hagyja senki. (OBig)

7. Blood from the Mummy's Tomb (1971, Seth Holt) - director: Josep Borrut

Review:

Ennél a pályánál egy helikopterbõl indulunk, és egy telepen kalandozunk. Kicsit Nevada-típusú. Elsõ feladat, hogy megszerezzük a Jeep kulcsát, majd használva a járgányt, eljutni a Temple of Cat-hez. Az elsõ Cat Eyes megszerzésénél tudunk még lent barangolni, lehet, hogy van lent egy secret, de én nem találtam meg. A templomból, egy logikai feladvány után, el kell jutnunk a helikopterhez, de a dolog, idõre megy, és néhány ellen is akadályoz minket. A pálya viszonylag rövid, de ez az idõre futás megnehezíti. Ellenség csak a szint végén van, de õket nem szabad megölni, mert kifutunk az idõbõl. (Sonyx)

Egy sziklás, szakadékokkal teli helyre érkezünk a helikopterrel, amibõl egy kis energiavesztéssel tudunk a földre érni. Nekem teljesen a TR3 Nevada pályája jutott errõl eszembe. Át kell jutnunk a nagykapun, felmászva a sziklákon, és kúszórések után, felmászva a vezérlõterembe, felvehetjük az italautomata tetejérõl a terepjáró kulcsát. Vissza is mehetünk érte, de az elsõ Cat Eye megszerzéséhez nem kell bemenni vele a barlangba, mert kijutni nehezebb. Utána a lifteket kell jól beállítani, hogy a terepjáróval megnyomva a liftgombokat, majd áttörve a falat, megszerezhessük a másikat is. A macskaszobrokról lelõve a kõburkolatot, a helyére is tehetjük õket. Visszafelé, amikor az utunkba kerülõ sziklát szétrobbantottuk, egy idõre rohanás következik, amíg a vezérlõterem tetején felmászunk a helikopterbe. Nincs idõnk a katonákkal vacakolni, vagy futás közben megöljük õket, vagy hagyjuk élve. Ha mégsem sikerül a dolog, ne keseredjünk el, legfeljebb kigyulladunk, de két medipack-ot betáplálva akkor is átjutunk a következõ pályára. Igaz, ez egy kis hiba a játékban, nem szabályos, de mûködik. :) Egyébként nagyszerû pálya, jó kaland volt. (OBig)

8. The Movie Theatre Part 3 director: Michael Prager

Review:

Ennél az átvezetõnél idõre ugrálás van, amit végig kell néhányszor csinálni, mielõtt sikerülne. Célunk, csakúgy, mint az elõzõ átvezetõben, a Movie Star megszerzése. Utána, már csak egy kutyával kell végezni, hogy a következõ szintre jussunk. (Sonyx)

Ismét visszaértünk a moziba, de most a vízzel teli alagsorba. Megkapjuk a 2. Movie Star-t is. A kapcsoló meghúzásakor kinyílik jobbra a terem túloldalán az ajtó, de csak egy kis idõre. Egyszer jussunk oda, tegyük a helyére a Star-t, majd újra menjünk vissza a kapcsolóhoz, és most már igyekezzünk bejutni a moziba. Öljük meg a kutyát, és menjünk be a következõ mozielõadásra. (OBig)

9-10: Pirates of the Caribbean (2003, Gore Verbinski) director: Michael Allan (The Cowboy)

Review:

Ez az elsõ eset a játékban, hogy két, egymást követõ pálya kapcsolódik egymáshoz. Az elsõ pályán egy tengerpartról indulunk, és egy dzsungelben folytatjuk. Ebbõl következik, hogy a pálya a TR 3 Junge-pályáira hasonlít, de a textúra engem több helyen a TR 1-re emlékeztetett. Még a Shotgun-lõszer is úgy néz ki, mint a nagy elõdben. A feladatok is többnyire ilyen jellegûek. A pálya viszonylag rövid, két Jade mask-ot kell megszerezni az utolsó ajtó kinyitásához. Örültem, hogy kevés technikai elem volt a pályán, mert így a játék folyamatos. Ellenségeink: óriáskígyók, fegyveresek, tigrisek, és az elején egy papagáj. Egy tûzszellembe is belebotlunk, de csak abban az esetben, ha felkutatjuk az elsõ secretet. A második pályán már egy hajón, illetve, annak kikötõjében nézünk szét. Igaz, a pálya mindjárt egy idegesítõ ugrással kezdõdik-egy vízesés mögé kell bejutnunk-, de én ezt a pályát is nagyon élveztem. Az ellenségekkel már kicsit több bajunk lesz, mint az elõzõ pályán, mert szellem harcosokkal, és a hajó kapitányával is többször kell megküzdenünk. Az elõbbiek érdekessége, hogy szellemek létére hatásos ellenük a Shotgun, az utóbbi meg- a TR 4 bádogharcosaihoz hasonlóan-, csak a mellkasán sérül. Itt találkozunk forgó pengékkel is, de egy csellel megúszhatjuk sérülés nélkül. Szánjunk egy kis idõt a terület felderítésére, mert a hajó, és a kikötõ álomszép. Én még nem játszottam a pálya készítõjének eddigi szintjeivel, de ez után biztos, hogy fogok. (Sonyx)

Ez egy gyönyörû, kétpályás szint. Az elsõben a tengerparton, és a dzsungelban kalandozunk, és két Jade Mask-ot kell begyûjtenünk. Nagy szerepe van a fáklyának is, amit a tengerparton, egy barlangban kell meggyújtanunk. Ellenségek tigrisek, óriás papagáj, óriáskígyók, bennszülöttek, tûzszellem, és persze kalózok. Fegyverünk is van bõven ellenük. Megkapjuk a Crossbow-ot, a Shotgun-t és az UZI-t is, bár kispisztoly is elég lenne. Két secretet találtam a pályán. Nem nehéz rész, inkább a látványon van a hangsüly, mert a textúra gyönyörû. A második pálya még gyönyörûbb. Egyszerûen fantasztikusak a textúrák. Itt egy barlangban, egy régi kalózhajón, és környékén kalandozunk. Találkozunk rég elporladt szellemkalózokkal, és a kapitánnyal is. Itt is lesznek csontvázak, múmiák,és tûzszellemek, még egy cápa is, de megkapjuk a Grenada Gun-t, a Revolver-t, és a Laser Sight-ot is ellenük. Itt már van bizony precíz ugrás, de kapaszkodás nélkül, nekifutásból be tudunk ugrani a vízesés mögé, a sarok mögül. Golden Key-eket, Pirate Key-t, és a Gem Stone-t is meg kell találnunk a pálya elhagyásához. A mozgatható hordókat is vegyük észre, mert ezek a kalózok némelyik alá eldugtak valamit. :) A forgó pengéket is meg lehet sérülés nélkül úszni, csak állj elé, és az End-el pördülj át rajta. (OBig)

11. The Treasure Island Director:Antonio Tarantello (Psiko).

Review:

Érdekes egy pálya, meg kell hagyni. Elméletileg, Jungle-típusú, de gyakorlatilag, egy kicsit más. A textúrázás olyan meseszerû. Minden lila, és rózsaszín, ami szerintem nem a legelõnyösebb. A kiszögelések oldala srég, ami kicsit megnehezíti a feljutást. Egyébként, a pálya nem nehéz, csak egy helyen kell egy kicsit izzadni, a tüskés golyók kicselezésénél. A játék során, erdõben, tengerparton kalandozunk. Fel kel kutatnunk a szigeten eldugott kincset, amiben skorpiók, krokodilok, csontik, és kalózok próbálnak megakadályozni. Nem a legjobb pályája a készítõnek, de egy misét megér. (Sonyx)

Sajnálom, de nekem nem tetszenek Psiko pályái, a textúrája miatt. Szerintem kicsit idegen Lara világától, és kicsit talán futurisztikus. Ez az egyetlen pálya, ebben a gyönyörû kalandban, ami nem tetszett. Na nem a játékmenet miatt, hanem a textúra miatt. Az egyik secretet is nehéz megszerezni, a szigeten, pont a sziget hegyén, élén lehet csak kikapaszkodni. Az ellenségek, skorpiók, csontvázak, krokodilok, kalózok. Fegyverünk van bõven ellenük. A kincses teremben, a pálya végén jól nézzünk körül, hogy megtaláljuk a pálya végét. (OBig)

12. The Movie Theatre (part 4)

Review:

A moziban, ezúttal ajtókon kell átjutnunk. Nem kell kapcsoló a kinyitásukhoz. Azonban, nem mindig az az ajtó nyílik ki, ami elõtt állunk, ezért elõfordulhat, hogy keresgetni kell az éppen kinyitott ajtót. Összességében nem nehéz, bárki könnyedén megtalálhatja a helyes utat. (Sonyx)

13. 12 Monkeys. Director: Thierry Maynard (Thierry Stoorne).

Review:

A soron következõ pálya kicsit bázis hangulatú. Kétpályás ugyan, de állandóan ingázni kell a köztük, tehát egy pályának is felfogható. Pár krokodil, denevér, kutya, és varjú nehezíti a dolgunkat, de kevés sikerrel. Rengeteg tömböt kell tologatnunk, és néhány, igen nehéz, akrobatikus feladatot kell végrehajtanunk a pálya teljesítéséhez. Sok majommal találkozunk, de ha nem bántjuk õket, akkor õk sem bántanak minket. A vége felé megkapjuk a motort is, amivel egy adott helyre kell parkolnunk, különben nem tudunk továbbmenni. A kaland során megkapjuk a Shotgun-t, és a Revolvert-t, de ez utóbbira csak azért van szükség, mert egy célzott lövést kell leadnunk egy rácsra. A kerítések felett csak oldalra ugrással juthatunk át. A textúra monoton, de semmiképpen sem csúnya. Talán többet ki lehetett volna hozni belõle. (Sonyx)

Érdekes pálya ez is, bár néha kissé monoton. Valahogy kicsit kihalt nekem a helyszín. Egy bázison kalandozunk, de emberekkel nem találkozunk. A majmokat nem kell bántani, akkor azok sem zaklatnak. Kétpályás a szint, így amikor átmegyünk egyikre, vagy a másikra, feltöltõdünk, így medipackot sem kell használnunk. Fontos, hogy a kerítést oldalt állva, oldalra ugrással tudjuk átugrani. Egy nehezebb kötélen ugrás van a pályán, amikor a kapcsoló feletti rácsra kell ugranunk. Bizony elõszörre összevissza rohangáltam a két pálya között, mire a helyes sorrendet megtaláltam, és felülhettem a motorra. A raktárba érve, nem mindegy hova tesszük le a motort, mert egy súlykapcsoló nyitja az ajtót. (OBig)

14.Hound of the Baskervilles. Director: Szymon Cupryn (Emoo).

Review:

Elsõre talán nem ugrik be az angol cím alapján, hogy melyik filmrõl van szó, de ha azt mondom, hogy: A sátán kutyája, akkor már mindenkinek világossá válik, hogy egy Conan Doyle-klasszikus a soron következõ pálya. A címbõl adódik, hogy kutyák lesznek az ellenfeleink,- és néhány bogár-, amik néha nagyon váratlanul támadnak ránk. Rengeteg kulcsot kell megtalálnunk, és bizony, nem mindegy, hogy milyen sorrendben nyitjuk ki az ajtókat, mert néhány secretrõl lemaradhatunk. A szép textúra mellett kicsit bosszantó, hogy könnyen belekavarodhatunk abba, hogy melyik ajtónak a kulcsát kell még megtalálnunk. Sok átjárási lehetõség van, ami csak tovább bonyolítja a pályát. Összességében, nekem nagyon tetszett ez a pálya. (Sonyx)

Érdekes pálya ez is, bár engem nagyon idegesített a kis házban az összevissza rohangálás. Rengeteg Door Key-t kell begyûjtenünk, és bizony mindegyik másik ajtót nyit ki. A falon levõ kapcsolódobozokat is szét kell lõni a továbbjutáshoz. Ellenség csupán ördögi kutyákból, ezek persze fõleg hátulról támadnak meg, és bogarakból áll. Humanoid ellenfél ezen a pályán sincs. Nehéz feladat nincs benne, a térképeket jól jegyezzük meg, mert késõbb hasznukat vesszük. A fáklyát is többször kell használnunk majd. A textúrára nem lehet panasz, illik a pályához. Az összes secret megszerzése külön feladat ezen a pályán. (OBig)

15. The Movie Theatre. (part 5). Distant Galaxies. Director: Michael Prager.

Review:

A moziban ezúttal csúszós részeken kell cseles ugrásokat végrehajtani. Nem nehéz, bár a kameraállas nem a legszerencsésebb. A pálya érdekessége, hogy a Movie Star-t a mozi központi részében tudjuk felvenni, ahol át kell menni egy zöld függönyön. (Sonyx)

16. Star Wars-Episode 1. Tatooine. Director: Scott Ginn (EssGee).

Review:

Én nem nagyon vagyok otthon a Star Wars világában, de ez a pálya látványilag megfogott, nagyon szép a textúra. Egy hárompályás szint elsõ pályája ez, ahol a Tatooine-on barangolhatunk. Még Anakin Skywalker házát is többször átkutatjuk. A pálya összességében nem hosszú, de van benne három idõre futás, amik elég nehezek. Párszor vissza kellett töltenem, mire sikerültek. A secreteket érdemes megkeresni, nincsenek eldugva. Mindegyik kúszórésben van, amik mellett így is, úgy is elmegyünk a pálya teljesítése során. Ellenségeink: birodalmi katonák, mutánsok, ewok-ok, repülõ gömbök, amik lõnek ránk, valamint, egy T-Rex-hez hasonló szörny. Ez utóbbit könnyû megölni, csak a hasa alá kell rohanni, és a Shotgun-nal lõni. Így egy lövés is elég. Fõleg Star Wars rajongóknak ajánlom. (Sonyx)

Ezen a pályán valóban a Star Wars helyszínén érezhetjük magunkat. Tökéletes a textúra, tökéletes a helyszín. Mintha mi lennénk Luke Skywalker. :) Az ellenségeket könnyû elintézni, fõleg, ha távolról tesszük ezt. Sajnos a kicsi ewok-k is sebeznek, így õket is ki kell nyírni. :) Pár ládatologatás mellett, van benne pár nehezebb idõre futás is, ami esetleg idegesítõ lehet, bár a környezet kárpótol minket. Találkozhatunk Jabba-val is. Összességében nagyon élveztem ezt a pályát, a nehézségek ellenére. A secreteket sem nehéz megtalálni, útba esik mindegyik. Ne hagyja ki senki, nagyszerû kaland ez a pálya. :) (OBig)

17. Star Wars-Episode 1. Podrace Director: Scott Ginn (EssGee).

Review:

Ez a pálya ékes bizonyíték arra, hogy nincs lehetetlen a TRLE-ben. A filmbõl ismert siklóval kell megtennünk három kört egy pályán, és mindegyik kör végén egy Checkpoint -ot kell felvennünk a szint teljesítéséhez. Természetesen, hogy a dolog ne legyen olyan egyszerû, idõre megy a futam. Egy kis nehézség, hogy a három körben nem ugyanazon az útvonalon kell haladnunk, hanem mindig ki van bõvítve. Ebbõl következik, hogy az elsõ kör a legrövidebb, és a harmadik a leghosszabb. Ha nem sikerül, akkor vissza tudunk menni az elejére, és elõröl kell kezdenünk a kört. Egy kis gyakorlással azonban könnyen teljesíthetjük a feladatot. Ha teljesítjük, akkor a három kártyát használva kinyílik egy újabb rács, valamint az egyetlen secret ajtaja, ahol nagyon gyorsan kell lennünk, különben lemaradunk a secretrõl. Sajnos, néhány ellenség van a pályán, õket le is lõhetjük, de akár el is üthetjük, így spórolunk a lõszerrel. A hozzáadott hangok szerves részét egy TR 2-bõl ismert klasszikus képezi. Összegezve szép, és érdekes pálya. (Sonyx)

Érdekes ez a pálya. Tulajdonképpen egy siklóversenyen veszünk részt. Ugyan egyedül versenyzünk, csak az idõ az ellenfelünk. 3 verseny, pálya van. Kicsit mindegyik pálya más, más ajtók nyílnak ki, így változik a futam. Javaslom, elõször csak nézzünk körül a pályákon, öljük meg a fegyvereseket, és vegyük fel, amit lehet, és fõleg, így felfedezhetjük, merre kell haladnunk. Így már nem lesz nehéz, idõre teljesíteni a futamokat. Persze bármikor újra is kezdhetjük, ha nem sikerül. Nagyon tetszett a sikló megvalósítása, a textúra is remek. (OBig)

18. Star Wars-Episode 1-The Battlecruiser (Battleship) Director: Scott Ginn (EssGee).

Review:

A három Star Wars pálya közül, talán ez a leghosszabb. Célunk, hogy a robbanóanyagot összegyûjtve felrobbantsuk az ûrhajót. Közben rengeteg droiddal, katonával, és repülõ szerkezettel találkozunk. Szerencsére, a szinten csak egy idõre futást van, az is csak az egyik secretnél. Az egész játék egy központi helyiség köré épül, ide idõrõl-idõre visszatérünk, és majd itt kell elhelyezni a robbanóanyagot is. Az elõzõ pályákhoz hasonlóan, a textúra káprázatos, és valóban a filmet idézik. Nekem nagyon tetszett, próbálja ki mindenki. (Sonyx)

Remek pálya ez. Tele feladatokkal, rejtvényekkel. Persze fegyveresekkel, droidokkal is meg kell küzdenünk közben. Össze kell gyûjtenünk 4 robbanóanyagot, amivel a központi teremben felrobbanthatjuk a bázist. Közben Key-ekre is szükségünk lesz persze a továbbjutáshoz. A pályának valóban Star Wars hangulata van, remek a textúra, nagyon jó a hangulat az egész pályán. Különösebb nehézség nincs, legfeljebb a tömbtologatás kerül kis idõbe. A pályán láthatjuk a filmbeni ûrhajókat, droidokat, és repülõ kis gömböket. A végén a fõgonosz testõreivel is meg kell küzdeni, de mivel velünk van az „erõ” így nem jelentenek nehézséget egy Jedi lovagnak. :) (OBig)

19. Stargate- Military Installation. Director: Titia Drenth. (Titak)

Review:

Az újabb hárompályás szint elsõ felvonásában azon a katonai bázison ’rabolunk’, ahol a Csillagkaput õrzik. Feladatunk, hogy megtaláljunk négy ’ékzárat’, amivel aktiválni tudjuk a szerkezetet. Szerencsénkre, a bázist nem õrzik annyira, csak néhány õrrel, és kutyákkal találkozunk. A központi épületben- ami köré az egész pálya épül- nem nagyon lehet eltévedni, nincsenek benne idegesítõ össze-vissza rohangálások. Igaz, van pár cselesebb ugrás, de egyébként nem nehéz teljesíteni a kitûzött célt. A textúra szép, és lehetett volna benne több hozzáadott hang. (Sonyx)

Egy bázison kalandozunk ezen a pályán. Célunk, hogy bekapcsoljuk a Csillagkaput, és elmenjünk vele a bázisról. Mérgezõ medencéken kell átjutnunk, a plafonon kapaszkodva, kúszóréseken mászunk át, és a vízben is jól kell tudnunk úszni. Ellenség nem sok van a pályán, kutyák, és pár fegyveres, ezekkel kell harcolni keveset. Nem is ez a lényeg, hanem inkább a továbbjutást kell megtalálni. Fontos, a Laser Fuse-t megtalálni, mert az kapcsolja ki a lézerkapukat. Mint már megszoktuk a készítõtõl, remek pályát alkotott, nagyon jó a textúra, illik a pályához. Jó kaland volt, ajánlom mindenkinek. (OBig)

20. Beyond the Stargate. Director: Titia Drenth. (Titak)

Review:

Az elõzõ pálya azzal végzõdött, hogy beléptünk a Csillagkapuba. Most tehát, egy másik bolygón vagyunk, ahol célunk, hogy bejussunk az ûrhajóba. De elõtte még, össze kell gyûjtenünk két talizmán, valamint egy újabb ’ékzárt’. Ellenségeink: skorpiók, óriás skorpiók, óriás darazsak, és a végén két félisten. A textúra káprázatos, a hozzáadott hangok jól illeszkednek a játékhoz. Összefoglalva, egy rövid, egyiptomi hangulatú pálya. (Sonyx)

Eljutottunk egy idegen bolygóra, ahol a hatalmas, Goauld ûrhajó környékén kalandozunk, a sivatagban és templomokban. Ellenségek óriás skorpiók, darazsak, és Anubis fejû félistenek. A szakadékokat is át kell kutatnunk, ha a secretet is meg akarjuk találni. Talisman-okat, kulcsokat, és üzemanyagot kell megtalálni, hogy a végén felliftezhessünk az ûrhajóba. Fantasztikus ötlet volt ezt megalkotni, nekem nagyon tetszett, mintha csak a filmbõl vágta volna ki a készítõ. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. (OBig)

21. Inside the Goa’uld Starship. Director: Titia Drenth. (Titak)

Review:

Igaz, hogy ezen a szinten egy ûrhajóban kalandozunk, de mégis, klasszikus TR 4 pálya. Négy szkarabeuszt kell összegyûjtenünk, hogy beléphessünk a Fõgonosz termébe. Õ olyan, mint a Last Revelation-ban Seth, tehát nem lehet megölni. Rajta kívül, csak néhány félistennel találkozunk. A pálya érdekessége, hogy miután elloptuk az ereklyét, és kijutunk a hajóból, akkor az elõzõ pályára érkezünk, és innen vissza kell menni az elsõ pályára. Itt még meg kell ölni néhány katonát, hogy elhagyhassuk a bázist. Én nagyon jól szórakoztam ezen a remek pályán. (Sonyx)

Beértünk végre a Goauld ûrhajóba. Feladatokat kell megoldanunk, közben jól figyeljünk a secretek megszerzésére, mert némelyikhez utána nem tudunk visszamenni, mert a liftek, egyszer használatosak. :) A feladatok sem egyszerûek, de ha megfigyeljük elõször, hogy melyik szín, melyik oszlopot aktiválja, azért rá lehet jönni a megoldásra. Az ellenfelek általában a félistenek, mert magát a Goauld-ot nem tudjuk megölni, csak ha felrobbantjuk az egész ûrhajót. Az ûrhajó oldalán sem tudunk lecsúszni, így marad, a visszafelé vezetõ út. Nagyon szépek a textúrák, a hangok is. Ez is egy gyöngyszem ebben a projektben, ne hagyja ki senki. (OBig)

22. The Movie Theatre Part 6. Director: Michael Prager.

Review:

Ebben az átvezetõben egy víz alatti járaton kell végigúszni, és közben nem szabad a falhoz érni. Én valami miatt nem bírtam az egyik folyosó átúszni, akárhányszor próbáltam. Ha ez Veled is megtörténik, akkor töltsd le a mentéseket. Egyébként, secret nincs a pályán. (Sonyx)

23. Jurassic Park 1-2. Director: George Maciver

Review:

Ez az utolsó kétpályás szint a játékban. Az elsõ nem olyan hosszú, és nem is olyan technikás, mint a második. A technikai részek, fõleg égõ lapok közötti ugrálásban, valamint sok idõre futásban merül ki. Az elõbbiek kicsit idegesítõk, az utóbbiak viszont annyira nem nehezek. A második pályán többször össze-visszarohangáltam, mire megtaláltam a helyes utat. A játék nagy területen zajlik, és ingázni kell a helyszínek között. Ettõl eltekintve, a játék hangulata rendkívül jó, mert az elsõ három fõrész hangulatát idézi. Például, mikor az egyik dzsungeles területen bolyongtam, akkor teljesen olyan érzésem volt, mint mikor a TR 1 harmadik pályáján kerestem a fogaskerekeket. Vagy, a templomi rész a második pályán, az kiköpött TR 3 India-pálya. Ellenségeink- a címnek megfelelõen – fõleg raptorok, kis dínók, amik mérgeznek, néhány krokodil, óriás darázs, és a második pálya vége felé két T-Rex-el is végezhetünk. Ezen nagytestû dínók legkönnyebb likvidálási módja, ha a hasuk alá rohanunk, és a Shotgun-nal lövünk. Így egy lövés is elég. A hozzáadott hangok nagyon illettek a játékhoz. (Sonyx)

Ezen a kétpályás szintben, egy kihalt bázison, és a dzsungelben kalandozunk. Az embereket megölték már a dinosaurusok, most rajtunk a sor. Nna de persze Lara nem hagyja annyiban a dolgot. Computer disc-eket kell megtalálnunk, és használnunk a továbbjutáshoz, és persze mindegyik pályát, egy Gate Key megszerzésével, és használatával hagyjuk el. Félelmetesen kihaltak az utcák, az épületek, de minden pillanatban dínók megjelenésére kell számítani.:) Bizony a második részben elõször össze-vissza bolyonghatunk a dzsungelrészekben, mire megtaláljuk a helyes utat. Módszeresen kell átkutatni minden sziklát, növényt. Sokszor a növények takarásában találjuk meg a továbbvezetõ utat. A fáklyát is használnunk kell, mindkét pályán. A másodikon nagyon vigyázni kell, a vízbe ne essünk bele, mert elvisz az áramlat. Nagyon jó hangulata van a pályának, remekmûvet alkotott ismét a készítõ. Szépek, és változatosak a textúrák, és a hangok is remekek a pályán, csak emelik az amúgy is jó hangulatot. Ajánlom mindenkinek. (OBig)

24. Alien-Resurrection. Director: Kerstin Schlott (Codo)

Hát, elérkeztünk az utolsó filmhez. Ez a pálya is, csakúgy, mint a többi, remek szórakozás volt. Kedvünkre irthatjuk az idegeneket. A végén még a Fõszörnnyel is találkozunk, de õhozzá nem kell lemenni, nem szükséges megölni. Egy-két kivételtõl eltekintve, nincsenek a pályán nehezen kivitelezhetõ ugrások, vagy bonyolult technikai részek. Egyedül, talán a végén van egy komolyabb idõre futás, vissza kell érni a kiindulópontra, mielõtt felrobban az egész létesítmény. Ezen kívül, két tûzköpõt kell kicseleznünk, amiket csak kis idõre tudunk eloltani. Rengeteg fegyvert, és lõszert kapunk, na meg jó néhány medit szerezhetünk, úgyhogy nem okoz gondot a szint teljesítése. A hozzáadott hangok nagyon illenek hozzá, és sohasem tudjuk, hogy mikor ugrik ránk egy szörny. Ezen kívül más ellenfél nem nagyon lesz, csak pár pók, és néhány kisebb idegen. Senki ne hagyja ki ezt a kalandot se. (Sonyx)

Nna ezen a pályán bizony többször hátraugrottam, és megakadt bennem az ütõ is. :) Bizony általában hátulról támadtak a filmbõl ismert Alien-ek, és hát persze hogy sötétben. :) Igaz, könnyen ki lehet õket nyírni, de akkor is. Fegyverünk is van bõven ellenük, nem kell sajnálni a lõszert. Én bizony a pálya végén az Alien Anyucihoz is lementem, és mint a T-Rex-eket, egyetlen lövéssel a hasuk alatt kinyírtam. Nehogy már életben maradjon. A végén, ha felrobbantottuk az egész bázist, igyekezzünk vissza, ahonnan jöttünk, mert mi is odaveszünk. Egyébként nagyon tetszett a pálya, a textúrák, és a hangok is, az egész kalandnak egy gyöngyszeme ez a pálya. Csak ajánlani tudom. (OBig)

25. The Movie Theatre Part 7 (Grand Finale) Director: Michael Prager.

Review:

Most már csak az a feladatunk, hogy kijussunk a moziból. Ebben elõször vázák akadályoznak, amiket a jelekre kell tolni. Nem nehéz, gyorsan rá lehet jönni. Miután visszajutunk, egy bonyolult feladványt kell megfejteni. Elöljáróban annyit, hogy jelentõsége van a Movie Star-okon található jeleknek. Nagyon ötletes megoldás. (Sonyx)

Talán ez a legremekebb rejtvény az egész kalandok során. Bizony két napig gondolkodtam, mígnem világosság gyúlt agyamban a megfejtésre. :) Nagyon fontos, hogy megnézzük a Movie Star-okon a feliratokat jeleket, ezeket jobb, ha a pályák során még akkor nézzük meg, amikor még nem vettük fel, akkor jobban látszanak. Én bizony visszatöltöttem a mentéseket, úgy néztem meg, de még akkor sem egyszerû a megoldás. Mindenesetre számoljuk meg a padlólapokat, és a jeleket megnézve rájövünk a megoldásra. Csupán pár perc maga a pálya, de mire megoldjuk…..:) A végén kutyák kíséretében lóra pattanva hagyjuk el, ezt a remek kalandok sorát. Hajrá Michael, még sok ilyen remek projektet szeretnénk látni. :) (OBig).

Twitter response: "Could not authenticate you."