TúRa Larával – 2. rész: TR Találkozó

>> ENGLISH VERSION <<

Októberben megejtettük az oldal történetében szám szerint a 27. Tomb Raider Találkozót, melynek keretében a játék mellett bőven jutott hely a felfedezés örömének is. Több különleges helyszínt is meglátogattunk a Dunakanyarban: körbejártuk a Visegrádi várat, kalandoztunk egyet a Rám-szakadékban, és Esztergomba is ellátogattunk.

Ezekre az összejövetelekre már a 2000-es évek óta rendszeresen sor kerül, ehhez hasonlóra külföldön is alig van példa, úgyhogy méltán lehet büszke a magyar Tomb Raider közösség, hogy ilyen összetartó csapat jött létre az évek során. Természetesen bárki velünk tarthat, mindig örömmel fogadjuk az érdeklődőket. 😊 Ha esetleg idén lemaradtatok az alkalomról vagy résztvevőként szeretnétek nosztalgiázni, a továbbiakban bemutatjuk, idén merre vitt minket a Tomb Raider láz.

Október 20-án Tomb Raider rajongókként indultunk útnak szerte az országban, hogy Dunabogdányban összefussunk és közösen, jó hangulatban és mini Lara társaságában saját Tomb Raider kalandunkra induljunk. Már a panzióba érkezve megállapítottuk, hogy a Dunakanyar mesésen szép hely. Lehetőségek tárháza áll rendelkezésre, ezek közül válogattunk magunknak pár érdekes programot.

1. nap

Az első nap volt a "tutorial", egy közös bográcsozás után felfedeztük a Croft Manort. A találkozót egy kis játékkal indítottuk: este elővettük Nicobass TR2 demóját és az egyik klasszikus, kihívásaival a játékosokat az őrületbe kergetni akaró szerkesztett pályát, a Run Lara Run-t, ami nem volt egy egyszerű menet, és kiválóan elszórakoztatott mindenkit, aki szerencséjére csak megfigyelőként volt jelen.

2. nap

Másnap útnak indultunk Visegrádba, az óriási ködben szépen feltekeregtünk a hegyre és bejártuk a várat, ahol épphogycsak meg tudtuk győzni Larát, hogy ne vigye el a történelmi jelentőségű értékeket, kalodába zártuk magunkat, és gyönyörködtünk volna a gyönyörű kilátásban a Dunakanyarra, amiben sajnos a rendkívül ködös idő miatt nem volt részünk. Ellenben ez egyfajta sejtelmes és különleges hangulatot kölcsönzött a várnak; az előttünk gomolygó sűrű ködfelhőbe burkolózó vár így még különlegesebben festett.

Laráék mulatnak a vár népével.

Csapatunk itt kettévált, a csapat nagyobbik felével elindultunk Dömösre, hogy nyakunkba vegyük a Rám-szakadékot. A dömösi hajóállomásnál a köddel borított hegyek látványa fogadott bennünket.

A ködös, borongós idő nem szegte kedvünket, nekivágtunk a 8 kilométeres túrának a patak mentén, az erdőn át. Egy idő után egyre szűkültek az utak, jó pár helyen be kellett vetni Tomb Raiderben szerzett tudásunkat, avagy helyből ugrások, egyensúlyozás, és ehhez hasonlókat. A szűkebb részeken kisebb sorban állás alakult ki, a vízesésnél ugyanis mindenki megáll egy fotóra, hát így tettünk mi is:

Tovább haladva a sziklák egyre magasabbra nyúltak, végül eljutottunk odáig, ahol már létrán kapaszkodtunk fel kisebb vízesések mellett. A kitartó mászás után elértük az út végét, ahol megpihentünk, majd a Lukács-árkon keresztül elindultunk lefelé. Útközben még egy secretet is találtunk, egy fa odvába rejtve. 😊
A nap további része a szórakozás jegyében telt, folyamatos poénáradat és nevetés kíséretében.

3. nap

A következő úticélunk Esztergom volt, ahol átvonatoztunk Szlovákiába, majd alaposan körbejártuk a bazilikát. (Larának ismét vissza kellett fognia magát a kriptában.)

A napot ismét egy felejthetetlen Activityvel és hosszú beszélgetésekkel zártuk.

4. nap

Az utolsó nap mindig a búcsúzásé, kissé átszellemülve indultunk hazafelé. Reméljük, hamarosan újra találkozunk!

csop3.jpg csop1.jpg

Természetesen képtelenség szavakba önteni, milyen élmény egy ilyen találkozó, így akit érdekel, járjon utána és tartson velünk! 😉

Galéria:

Élménybeszámolók:

A találkozó dátuma: 2017.10.20-23.