The Angel of Darkness: Dobozborítók
Helló Tomb Raider közösség! Üdvözöljük ismét a BEYOND THE COVER oldalon. Most a Tomb Raider legkülönlegesebb borítóit fedezzük fel: The Angel of Darkness, A sötétség angyala.
A Beyond the Cover logó banner
„Számomra ez a legkülönlegesebb blog. A Tomb Raider: The Angel of Darkness volt az első játék, ami a franchise-ban megvolt nekem, és játszottam, és a kedvencem. Tökéletesen emlékszem, ahogy a szüleim (sok gondolkodás után) megvették nekem a játékot néhány nappal a megjelenése után, 2003 nyarán, amikor még csak ötéves voltam. Ma, 2021 nyarán, 23 éves vagyok, és a játék és a Tomb Raider iránti szenvedélyem erősebb, mint valaha. Ha a jelenlegi énem azt mondaná a múltbeli énemnek, hogy 18 évvel később ezt a blogot fogom írni, valószínűleg nem hinné el. Csak köszönetet mondhatok mindazoknak, akik ennyi éven keresztül támogattak ebben. Elsősorban a szüleimnek, mert nélkülük ez a csodálatos utazás nem úgy kezdődött volna, ahogyan kezdődött. Továbbá a Tomb Raidernek és minden érintettnek, amiért megengedték, hogy feltétel nélkül szeressek egy franchise-t. És a játéknak, amely megmentette az életemet, amikor a dolgok nem voltak rendben.” -- Alejandro Cambronero Albaladejo (Alex)
A Tomb Raider: The Angel of Darkness 2003. június 20-án jelent meg, kizárólag PlayStation 2-re és PC-re, így a PlayStation és Dreamcast konzolok a következő generációba ugrottak. Az egykori mentora, Werner Von Croy meggyilkolásával megvádolt Lara szökevényként menekülni kezd. Hogy tisztára mossa a nevét, Larának nincs más választása, mint szembeszállni a titkos szövetséggel, amelynek az a terve, hogy átvegye a világuralmat. A robbanékony akcióval, és lebilincselő történettel rendelkező Tomb Raider: A sötétség angyala egy teljesen új játékélményt nyújt.
A franchise legjobb soundtrackje, a történelem egyik első döntéshozatallal rendelkező RPG játéka, és személy szerint a Tomb Raider-saga legjobb forgatókönyve. Minden megvolt benne ahhoz, hogy példátlan sikert arasson, és megalapozza sok jövőbeli játék alapjait. Gyakorlatilag nyitott világgal az első rész a városban, a második rész pedig a sírokban vagy titkos komplexumokban játszódik. A játék azonban fejlesztési okokból nem felelt meg az új generáció elvárásainak, és nem győzte meg teljesen a játékosokat. A mai napig és majdnem 20 évvel a megjelenése után is azon játékok közé tartozik, amelyeket a közösség nagyra értékel. Ha ma látnánk ennek a játéknak az adaptációját, az teljes forradalmat jelenthetne.
Itt az ideje, hogy elkezdjük! Íme, egy személyes válogatás a Tomb Raider legkülönösebb borítóiról/kiadványairól: The Angel of Darkness!