Tomb Raider Anniversary Edition (Core Design)

Írta: Matie | .

A 10. évforduló környékén a Core Design belefogott egy új projektbe, az 1996-os Tomb Raidert kezdték el felújítani, szebbé varázsolni. Elsősorban PSP-s képek és videók jelentek meg, de tervben volt a PC-s és PS2-es kiadás is. Jól is haladt a dolog, ám egyszer csak az Eidos beszüntette a munkálatokat, az évfordulós kiadás elkészítése pedig a Crystal Dynamics kezébe került, így kaptuk meg 2007-ben a Tomb Raider Anniversary-t, az eredeti projekt pedig a feledés homályába merült sok rajongót megfogott, akik továbbra is remélik, hogy (bár vajmi kevés esély van rá), a játék egyszer még napvilágot láthat.

A mai napig kerülnek elő újdonságok belőle, amiket eddig nem láthattunk. Nemrégiben a Tomb of Ash rajongói oldalon jelent meg egy interjú Richard Mortonnal, aki hosszú ideig a Core Designnál dolgozott, és vele egy új kép a TRAE Croft Manorából, illetve pár kép a görögországi pályákról. Ma pedig egy új videó is felbukkant a Natla's Mines pályából:

Ki tudja, mik kerülhetnek még elő, addig is érdemes előrendelni a 20. évfordulóra készített könyvet is, ami több információval szolgál a meg nem jelent játékokról is, köztük a Tomb Raider Anniversary Editionről.

Tomb Raider a San Diego Comic-Conon

Írta: drlecter & Matie | .

sdcc.png Minden évben több gamer eseményt rendeznek meg, azonban mind közül egy mindig ki szokott emelkedni. Mi más is lehetne, ha nem a San Diegoi Comic-Con (SDCC) fesztiválja, hiszen ezt a jeles eseményt nem csak a játékosok, hanem a filmek és a sorozatok kedvelői is szívesen látogatják. A Square Enix idén is képviseltette magát, és ha már ott volt, akkor nagy örömünkre bejelentett pár dolgot. Cikkünkben kompletten összefoglalunk minden érdekességet.

Lost in Sand - TR Meeting 2008

Írta: TombRaiderS Team | .

 

lost_in_sand_thumb.jpg

Az idén túl vagyunk a 26. Tomb Raider találkozón. Sajnos magyar pálya még nem készült ennek emlékére, ám a Németországi Tomb Raider találkozók már adtak ötletet, többek között Clara-nak.

Történet:


Ezt a pályát a IX. TR találkozó alkalmából készítettem. Lara felfedezi a természet házát Bad-Emstal-Sandben (Németország), ahol a találkozó zajlott. Az első kellemesen nyugodt végigjátszás során versenyezni is lehetett, hogy kiderüljön, ki tud végigmenni rajta a leggyorsabban – ezért is van számláló a játékban. (Clara)

Vélemény:

A játék célja, hogy minél gyorsabban végigjátsszuk a kalandot, ehhez kávét és levest kell főznünk, kulcsokat gyűjtögetnünk. A kismedit itt csokiszelet (Chocolate Bar), a nagymedit joghurt (Yoghurt), a fáklyákat gyufa (Matches) helyettesíti, a leírásban ezeket a kifejezéseket használtam. Ha sietünk, ezeket nem muszáj begyűjtenünk, sőt, az egyetlen Secret-et sem, de természetesen kitérek ezekre is. Muszáj viszont felvenni a Revolver-t, a LaserSight-ot, a Fáklyát,a Crowbar-t, a kávéskanna darabjait, a Húst, és rengeteg kulcsot, ezek nélkül nem tudjuk teljesíteni a pályát. Induljon is a számláló!

A végigjátszást ITT megnézheted

Tomb Raider Salvation (Part 5) - The Shard

Írta: TombRaiderS Team | .

salvation5.jpg

A legújabb TRLE pálya végigjátszása készült el.  A végigjátszást itt nézhetitek meg.

Történet:

Sok-sok kutatással eltelt nap után Lara felfedezi, hogy egy női ninja Párizsban, egy toronyházban őrzi a Dél-Amerikában megszerzett Artifactot. Be kell jutni oda, és meg kell szerezni ezt a kincset, a The Shard-ot.

Vélemény:

Hatalmas ez a pálya. Egy városrészben, és egy toronyházban kalandozunk. Rengeteg fegyverest, kutyát kell kinyírni, míg eljutunk a női ninjához. 4 secret is van a pályán, de az utolsót csak akkor tudjuk megszerezni, ha maradt addigra UZI lőszerünk, így azzal spóroljunk. Ellenségek a ninján kívül fegyveresek, és őrök, no meg persze a vérebeik. De nem nagy feladat, még a motort is használhatjuk ellenük. Persze azért kell lőszer, fegyver, és medipack is hozzá, de van a pályán bőven. De megoldható, mint a statisztikából is láthatod, medipack nélkül is, ha türelmes vagy. Nehéz feladat nincs benne, így kezdőknek is csak ajánlani tudom. Kikapcsolódásnak remek.

Twitter response: "Could not authenticate you."