Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 01. Mexico

I. Mexico:

1. Cozumel Caves:

Nem 100%-os mentések

Amikor megkapod az irányítást, megjelenik egy kés képe. Kezdd el nyomkodni azt a gombot, a feladatgombot, amit kiírt a képernyőre. Nem kell túl gyorsan, csak ütemesen, addig, amíg feltelik, és utána még egy kicsit, és Lara kiszabadítja magát a kő fogságából.

Az újabb videó után csak nyomd az Előrét, és a lány felmászik a sziklakürtőben, ki a szabadba. Fent, talál magának egy újabb csákányt, így már könnyebb lesz a falmászás. Gazdagabb is lettél automatikusan egy Trinity jelvénnyel, és egy Notebookkal.

Indulj el a falig, kapaszkodj fel a sziklára, mássz fel, és fent, egy ugrással kapd el a magasabb sziklát. Mássz balra, majd felfelé, a végén egy ugrással elkapod a tető peremét és felmászhatsz. Menj a sziklaösvényen a kis piramishoz. Lara nem veszi észre a detonátort, de a barátja is későn kapcsol. Azért lefényképezi a fali képet, a Rejtett város rejtvényét, és a maja naptárat. Rálép a kapcsolóra, és a barlang összeomlik, alig tudnak kimenekülni.

1. Cozumel, Mexico:

Fegyverek: Kés, hegymászó csákány, pisztoly, shotgun, géppisztoly

Táborok: 2. Cozumel sziklák, Cozumel barlang

*  Kihívások: 1. 5 lógó Halálsíp lelövése

Kincses ládák: 1.  Relikviák: 2.  Dokumentumok: 1.  Faliképek, szobrok: 2.   Kiásható túlélő dobozok (XP-k): 3.  Monolitok: 0. Térkép: 1. Felfedező hátizsák: 1.

Térkép:

Nézz körül az utcabálban, ami a Holtak ünnepe, beszélgess, akivel lehet, vedd fel a zárt ajtó előtt a Medikit-et, majd a szökőkútnál balra menve egy kis erőforrást is felvehetsz. Jobbra menve Medicine-t vehetsz fel. Most a táncolók felé menj, dumálj kicsit a szökőkútnál, majd a nyakiban ülő gyerek mögött is találsz cuccot. A színpad mellett menj fel a lépcsőn, menj jobbra, és a folyosó végén vedd fel az XP-ket. Most menj a másik irányba, és a dumálás után menj ki innen, le a lépcsőn, menj jobbra, egy dobozban xp-t lelsz, majd a kapui felé menve fegyvereseket pillantasz meg. A barátod megpróbálja, hogy átengedjenek, de nem sikerül. Közben észreveheted, hogy az Inventory-ban 3 kép is megjelent, a Hidden City Riddle,a Hydra Constellation, és a Maya Date.

Te viszont addig átmászol a kerítésen. :) Menj tovább, le balra a lépcsőn, jobbra kis szövetdarabot találsz, majd egy kis kosárban gyógynövényeket, és a kriptánál átnyomakodva a tömegen úgyszintén. Észreveheted, hogy a Notebookba bekerült Jonah Maiava képe is. Menj át a nyitott nagykapun a következő térre, menj végig az utcán, végig a sikátorban, majd kússz át a fali résen.

Most már nem írom le az apróbb felvehető cuccokat!

Ugrás a fali palánkra, ugrás feljebb, és átmászol a falon. Most már felszerelkezel az íjjal.

Elolvasod a követ, majd a teherautó előtt mássz át balra a csövön. Az első ellenséget cserkészd be, végezz vele a csákánnyal, majd lődd fejbe a másikat, megmentve a régészedet. Ne felejtsd el, a lopakodásból gyilkolással több xp-t érhetsz el.

Jól nézz körül, bejárva a romokat, és felvéve a rengeteg cuccot. Ha megvan minden, ugrás a falra, ugrás fel, menj fel a lépcsőn, és olvasd meg az újabb követ. A kő mögött ugrás a szikára, mássz le, a kötél segítségével ereszkedj le, és ess le a kőpárkányra. Ugrás a szemközti sziklára, kapaszkodj balra, és ugrás a mászható sziklafalra. Újabb köteles ereszkedés, majd ismét ugrás a szemközti sziklára. Mássz fel, futás, ugrás a következő sziklapárkányt elkapva, kapaszkodj jobbra, majd le a falon. Ereszkedj le a kötélen, majd jobbra-balra belengetve, ugrás jobbra, a sziklafalra. Ott is mássz jobbra, majd le, le a kötélen, és a kötél gombját is nyomva, lengesd be előre-hátra, és ugrás a sziklapárkányra.

Hunter's Moon

Menj fel a lépcsőn, vedd fel a gombákat. Mássz át a sziklarésen, a vízen átgázolva nézd meg jobbra az írást a falon, ez az 1. falfestmény 2/1. XP-t is kapsz, és a maja nyelvet is gyakorlod. És jobbra menve az újabb Murals-t, követ. A nyilat használva rántsd ki az útakadályt. Vágd el a földön a csapda aktiváló kötelét, osonj át alatta, és lődd le az 5-ből, az 1. lógó tárgyat, ami egy tradicionális mexikói hangszer, lefordítva Halálsíp. Ez a különleges feladat a pályán. Még négy ilyet találsz. Menj jobbra, lehajolva menj át a patkányok járta járaton, és egy emeletes terembe értél. Használd az AIM-ot ha be akarsz gyűjteni mindent, nem írom le , csak a fontosabbakat. Ahol villog a föld, xp-t bányászhatsz ki magadnak,3/1. A túloldalon kapaszkodj fel az emeletre az egyik oszlopon, És a rúdnál nézz a túloldalra, és lődd le a 2. Halálsíp-ot. Ugorj is át oda, és balra menve felveheted az 1.relikviát (kerámia kulacs). Az akadályt még nem tudod megnyitni, ugorj hát a vízbe. Ússz jobbra, vedd fel a vízi növényt, majd az xp-ket, vegyél levegőt, majd a vízben, a kis ládából emeld ki a 2. relikviát (Faragott tál). Újabb vízi növényeket, és xp-is 3/2. találsz a mélyben, majd levegővétel után ússz most már végig a járaton. Nyomakodj át a résen, épp megúszod az első murénát. vegyél levegőt fent, majd továbbúszva egy újabb muréna karol át. Ússz át a résen, és kapaszkodj felfelé a szűk járatban, a képernyőn megjelenő gombot nyomogatva jutsz át a szűk résen. Végre kipihenheted magadat a levegőre érve. Újabb csak késsel nyitható átjáróhoz érsz, ami most zárva marad még, viszont találsz vele szemben egy térképet. Ugyanitt lőheted le a 3. Halálsíp-ot. Menj végig a folyosón, vágd el a csapda kötelét, osonj át rajta, és mássz fel a falon. Beértél a Hold templomába.

Jobbra ugorj az első liftre, majd a másodikra, a harmadikról át is érsz a túloldalra. Menj jobbra, lefelé, majd fel a lépcsőn, rántsd ki az íjjal az útakadályt, és lökd a csillét meg, le felé. Ugorj a felemelkedett liftre, majd a másikra. Onnan lődd szét a 4. Halálsíp-ot Most már juss át a túloldalra, és vedd fel az 1. dokumentum-ot (jelentés)   Lőj a szemközti részre egy kötelet, és mássz át rajta. Ha visszafelé nézel, látod, ott feljebb is van egy köteles gerenda. Ha oda átjutsz, találsz egy titkos kincsesládát, de még nem tudod kinyitni. Viszont találsz ott egy kupac aranyat is. Majd még visszajössz errefelé. Mindjárt mássz le a falon, ereszkedj le a kötéllel, és belengetve ugrás a kis folyosóra, ahol xp-t 3/3 bányászhatsz ki. Továbbmenve megtalálod a Felfedező hátizsákot,1/1, benne a Térképet. Ugrás a sziklafalra, mássz fel, ugrás-ugrás és feljutsz a magasba. Visszaértél oda, ahova a kötélen másztál fel. Olvasd meg az újabb Falfestmény-t 2/2 Menj lefelé, ugrás a liftre, juss át a túloldalra, a végén, a sziklafalon felkapaszkodva. Menj balra fel, és forgasd meg a kereket, hogy keresztbe álljon lent a forgatható rész. Menj le, menj balra, és lökd le a kocsit. Irány vissza a forgató karhoz, és úgy forgasd a kocsit, hogy a köteles része, feléd forduljon. Vágd el a kötelet, és lőj egyet a kocsira, azt kösd a forgatóhoz. Húzd fel a kocsit, majd elvágva a kötelet, az lezúdul, és áttöri az útakadályt, lelökve a lengő liftet. Nézz fel a magasba, itt találod az 5. Halálsíp-ot. Megvan hát, a Kihívás, teljesítve.

Menj, ugorj rá a kiszabadított liftre, onnan gyorsan a létrára, mássz fel, Menj fel a lépcsőn, ugrás fel az oszlopon, csimpizz jobbra a fali peremen, Majd a sziklán lemászva a kötéllel ereszkedj le a mélybe. Kis dumálás Jónással, a fali képek megnézése következik, majd a kövek elfordítása következik. Megjelenik a maja kés. Key of Chak Chel. Felvegyem? Ne vegyem? Felvettem. Lehet, nem kellett volna. :) Na mindegy, rohanás innen kifelé, mert összeomlik minden!

Menj a lépcsőkön felfelé, törd át a falat, átmászva rajta egy épp lefelé érkező lifthez értél. Ha legyilkoltad a fickót, mássz fel a deszkapalánkon, csusszanj a vízbe, és osonj a növényeket kihasználva a fickó után. Végezz vele, majd keress egy üveget, és eldobva csald magad felé a másik kettőt, és végezz velük szintén késsel, csákánnyal. Ha összeszedtél mindent, mássz fel a falakon, az újabb területre. Osonj a zöld növényekbe, lődd fejbe a magasban lebzselőt, majd végezz tetszésed szerint a többivel is. Ha mind kinyiffant, megérkezik az erősítés helikopteren. Közben persze vegyél fel, amit lehet, a hulláktól is visszanyerve a lőszert. Végezz ezekkel is, akár a hordókat is használhatod, de vigyázz, ezek már dobálóznak is gránátokkal. Legegyszerűbb, ha visszamész oda, ahol lecsúsztál a területre, és amikor a kis sikátoron átjönnek, egyenként lelövöldözheted őket, sérülés nélkül. :) Ha sikerült, menj át a kapun, kifeszítve azt, és kiérve az utcára, ..… hopp, elkaptak, és elvették a tőrt tőled, ami egy kulcs. Már megint ezek a Trinitysek. :)

Vezérük fényképe bekerült  a Notebookba. tnsottr01 cozumel cavesdominquez

Ők elhúznak a helikopterrel, te meg ott maradsz a sz@rban, a vízben. A gát átszakadt, jön az ár. El is sodor. Ússz, majd elkapva az oszlopot, utána igyekezz kerülni az akadályokat, először jobbra tarts, leesve a vízesésen is jobbra, majd balra. Elkapva a deszkapalánkot rád omlik a szemközti épület. Ússz a hullák között, vegyél levegőt, majd a világosság felé úszva feszítsd ki az ajtót. Ússz át a szűk részen, törd ki az ablakot, ússz át, ússz felfelé. Persze az ár újra elragad, Ússz jobbra, majd balra tartva, mássz ki, Ott meg egy hajó majdnem kilapít. Most a parton kell menekülnöd. A végén egy sziklafalon át egy deszkapalánkra ugorhatsz. Mássz fel, ugrás a falra, csimpizz a fali peremeken jobbra, néhol ugorva kell elkapnod a következőt. A végén fel tudsz mászni a tetőre. Előszörre simán ment a lámpavas elkapása, de másodszorra visszaöltöttem, vagy harmincszor, úgyhogy türelem. :)

Hát itt van! Megvan a Jónás! :)

Következő pálya: Peru, 02. A perui dzsungel

---------------------------------------------------

Amikor a harmadik Paititi látogatás után visszatérsz:

Cozumel másodszorra:

Menj a tábortűzhöz, és irány a Cozumel Cliffs tábortűz.

Menj egyenesen, átbújva a csapda alatt, és az alacsony folyosón, beérve a nagy terembe, jobbra, a folyosó végén kiáshatod a 3. Túlélő doboz-t. 3/3

Balra kapaszkodj fel a falon, majd ugrás át jobbra, a túloldalra, lemenve balra, rontsd el az útakadályt. Most már megteheted. Vedd fel a Jade kupacokat, majd nyiss utat tovább a késeddel. Balra menj, át a csapda alatt, majd ugrás a sziklafalra.

1. Mentés -- Savegame

Mássz fel, ugorj jobbra, a liftre, majd tovább, mássz fel ott is, jobbra fel a sziklára, majd megint felfelé haladva, ugrás a következő lengő platformra. Ugrás balra, és eljutsz a fal melletti beugróba. Köteles nyíllal jutsz tovább, felmászva a kötélen. Most visszafelé lőj egy kötelet, egy emelettel feljebb, és átmászva kinyithatod végre az 1. Kincsesládát Gold Mask 1/1

Mássz vissza a kötélen, és lőj egy kötelet, a lentebbi részre. Csússz át, és a lifteken keresztül juss le a tábortűzhöz. Irány a Plane Wreckage tábortűz.

100%-os statisztika:

Írta: OBig

Videóvégigjátszás: OBig

II. Peru

Twitter response: "Could not authenticate you."