Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 7. DLC: The Path Home

Shadow of the Tomb Raider végigjátszás:

1. DLC: The Path Home

Mellékküldetés: 1.  Kihívás sírok 1.  Dokumentumok: 1.   Faliképek, szobrok: 1,

1. Két úton lehet elérni ezt a DLC-t. Ha végeztél a játékkal már, akkor a menüben a Challenge Tombs menüből tudod indítani a Védelmező nagyasszony pályát. Ott beállítod a nehézségi fokot, és már indulhat is a kaland. Ebben az esetben azonban kimaradsz egy nagy harcból, kisebb kalandból, 1 dokumentumból,1 fali képből, szoborból. Viszont a három lehetőséggel újabb pontokat, eredményeket érhetsz el.
  2. A másik megoldás, az utolsó táborhelyen, vagy akármelyiknél, ahol lehet utazni, visszautazol San Juan-ba, a Mission Gate tábortűzhöz, és ott keresed meg a pályát. Én ezt választottam, kicsit nagyobb, kalandosabb az odajutás. És nagy előnye ennek, lehet menteni benne, míg az első változatnál csak automata mentés van.

Ezt a pályát, csak akkor tudod megnézni, ha már végeztél a fő szállal, ha kivégezted a főgonoszt, ha végigvitted a City of the Serpent pályát. Ha nem tetted, akkor San Juanban, Abby, csak ennyit mond neked, és nem tudod ott folytani az utolsó DLC-t

Ha végigvitted a fő szálat, akkor a videók után a menüben klikkelj a Folytatás-ra, és Paititiben leszel, a barlangban.

1. Mentés

Rögtön megkapod az Ezüst csapás nevű íjat, az Éjjeli őrszem ruhát, és a Klasszikus taktikai rucit.

Örök jutalom:

Utazz San Juanba, a Mission Gate táborhelyre. Menj be a térre, menj felfelé, és jobbra már vár Abby az árkádok alatt, hogy dumcsizzon veled. :) Utána a templomban találkozol a többi barátoddal is.

1. Mentés

Menj a gödörhöz, ugrás a sziklafalra, és ereszkedj le a mélybe. Ess le, menj végig a folyosón, és ússz át a résen. A túloldalon rántsd be a fegyvereseket a vízbe, majd balra, a vízben, ússz át a fali résen. Balra ússz, és a lépcsőnél mássz a partra, a sűrű növényzetben. Végezz a fegyveresekkel kedved szerint, majd az égő tűz mellett jobbra, mássz fel a falon. Shotgunnal lődd szét az akadályt, és menj tovább.

A géppuskát nem tudod kilőni, tehát végezz, akivel a közelben csak tudsz, majd haladj balra, felhasználva a fedezékeket. Az épületben is van bőven fegyveres, de piros hordó is, amiket felrobbantva könnyebben végezhetsz a fickókkal. A folyosó végén jobbra menj, és újabb akadályt kell szétlőnöd a puskáddal. menj tovább, nyírd a fegyvereseket, a géppuska előtt osonj át a túloldalra a fedezéket kihasználva. Újabb fegyveresek zaklatnak, majd ugrás fel a kis faldarabon. Fent is végezz a fickókkal, majd balra mássz fel a magas falon. Menj át a letört oszlopon, ugrás a falra, kapaszkodj jobbra, és mássz fel a kis folyosóra. A túloldalon ess le az alattad levő géppuskafészekbe, és végezz a fickókkal.

Menj át a csapda alatt, majd menj végig a tüskés csapdán is, ahol szabad az út. Menj jobbra, fel a sziklán, ugorj át a leszakadt részen, majd ugrás a sziklafalra. kapaszkodj jobbra, ugrás jobbra, a másik sziklafalra, ereszkedj le a kötélen, és belengetve, a falon futva, ugrás az ösvényre. a tűz mellett megtalálod az 1. Dokumentumot, Szentháromság Iránymutatása.

Menj balra, át a fali résen, és a szabadba értél.

1. Mentés

Menj felfelé, át a fatörzsön, a faágon, majd ffel a sziklán. Jobbra egy köteles ugrással jutsz tovább, És felfelé menve megnézheted balra az 1. falfestményt, szobrot, In Xquic Dicsőségére.

Ugrás vissza a kötéllel a sziklaoszlopra, majd jobbra menj, újabb köteles ugrással, és kapd el a sziklafalat. Jobbra kapd el a fali peremet, majd a következő sziklafalon ereszkedj le a mélybe, ess le a barlangba. Menj a kerek kapuhoz, és nyisd ki. Egy terembe értél, nevezzük ezt most el a főteremnek egyelőre.

Balra ugorj az első kapcsolóra, és menj át a kinyitott ajtón. Menj végig a folyosón, vigyázva a csapdákra, állj rá a kerek súlykapcsolóra, majd rohanj át a szabad úton, a túloldalra. Vágd el a törött szobor mögött a kötelet, az rácsúszik a súlykapcsolóra, és irány vissza megint a túloldalira. Ha elgördült a kerek ajtó, menj vissza a főterembe, és balra ugrás rá a következő ajtónyitó kapcsolóra. Ott is menj át a folyosón, lépj rá balra a súlykapcsolóra, és balra a szobrok mögött juss fel az emeletre. Lőj egy kötelet a szemközti részre, és mássz át. Vágd el ott is a kötelet, és ott is rácsúszik a szobor a súlykapcsolóra. irány vissza a másik oldalra, és ismét rálépve a kapcsolóra, elgördül az ajtó, és a kék fény ott is beárad a terembe. Irány vissza a főterembe, és nyisd ki a szemközti ajtót is. Menj végig ott is a folyosón, és egy nagyterembe értél. Jobbra menj ugrás a falra, juss fel, és lépj rá a súlykapcsolóra. Ugrás vissza, majd jobbra, a tüskés oszlopra, és annak a túloldalán jobbra menve juss fel átugorva a falra. Gyorsnak kell lenned, hogy ki ne lukadj. :) Ott is vágd el a szobor kötelét, és az is rácsússzan a kapcsolóra. Irány vissza a tüskés oszlopra, juss vissza az első súlykapcsolóra, és rálépve elgördül a kerek ajtó, és ott is beárad a kék fény. Menj vissza a főterembe, és forgasd meg a kereket.

1. Mentés

Ha megfigyelted a beáradó kék fényeket, mindegyik egy-egy ábrát alkot. Nos, arra a jelekre kell forgatnod a nagy kerek ajtónál. Ha igaz, akkor hetet forgass, hét jelet kell jobbra menni, akkor odamehetsz és kinyithatod a kerek kaput.

Menj át rajta, majd köteles ugrással ugrás a szilafalra, ereszkedj le, és ess le az alsó részre. Egy nagy szobor elé értél. Figyeld meg az inneni kis szobrokat, hogy azokon hogy állnak a testrészek, mert az a feladat, hogy a nagy forgatható szobron is úgy legyenek a testrészek.

Húzz egyet a forgatható karon, és kinyílnak oldalt a kerek ajtók. Menj át a baloldalin, ugrás a kapcsolóra, át a folyosón, és ráállva a kapcsolóra, átmehetsz az elgördülő ajtón, fel a lépcsőn, két kapcsolóhoz értél. A baloldali húzd meg, hogy kettőt mozduljanak a szoborrészek. Told meg a jobb oldalit, így átvált alulra a fény, és az alsókat lehet most mozgatni. A baloldalit húzd meg ismét, hogy ismét kettőt mozduljanak a szoborrészek. Jobbra csússz le a kötélen, told meg a kart, és menj az előtte levő karhoz, és húzz rajta addig, hogy a szobor 5-öt forduljon. A baloldali kék égő meggyulladt. Ismét húzd meg a forgó kart, hogy ismét kinyíljanak oldalt az ajtók. Most a jobb oldalin menj át, lépj rá a súlykapcsolóra, és rohanj át a szabaddá váló úton a tüskék között. Ugrás át a mélységen, és a következő súlykapcsolóra rálépve, ott is felmehetsz a lépcsőn az emeletre. menj balra, és elérsz ott is két kapcsolóhoz. A baloldalit told meg, így átválta az alsó részre, majd a jobb oldalit addig húzd, amíg kettőt mozdulnak a szoborrészek. Most a baloldalit told meg ismét, hogy átváltson felülforgásra. A jobb oldalit húzd meg, amíg kettőt mozdulnak a szoborrészek. A baloldalin válts át ismét alulraforgásra, és a jobb oldali húzd meg, hogy egyet mozduljanak a szoborrészek. Ismét váltsd át a baloldali kapcsolót, felülforgásra, és a jobb oldalit addig húzd, amíg hármat mozdulnak a részek, így a szobor végre elkészült.

1. Mentés

Balra csússz le a kötélen, menj át a kinyílt hídon, és felmenve a lépcsőn nyisd meg a szobrot. Új képesség birtokosa lettél: Magikus Érintés

Teljesítményt is elértél: Put Herself Together

Menj át a szobor mögött kinyílt ajtón, le a lépcsőn.

1. Mentés

Megnézed a fali festményeket, rádiózol egyet a barátaiddal, megpillantasz egy álarcot is, majd vissza értél a barátaidhoz a templomba.

Kint a szabadban még körbenézhetsz a városban, megkaptad a Ezüstcsapás- Holdsugár-t, egy újabb íjat, és az Éjjeli Őrszem - Távolbalátó ruhát.

Missió teljesítve.

Kimenve a tábortűzhöz, kapsz még egy ruhát, a Felesküdtek tunikáját.

Újabb teljesítményt értél el: Seasoned Pro

1. mentés

OBig

Videóvégigjátszás:   The Perfect Gaming Zone

Twitter response: "Could not authenticate you."