Shadow of the Tomb Raider - 6. DLC: The Grand Caiman végigjátszás

Shadow of the Tomb Raider végigjátszás:

1. DLC: The Grand Caiman

Mellékküldetés: 1.   Kihívás sírok 1.   Relikvia: 1,   Dokumentumok: 2.   Faliképek, szobrok: 1, Falfestmény, szimbólum : 3

1. Két úton lehet elérni ezt a DLC-t. Ha végeztél a játékkal már, akkor a menüben a Challenge Tombs menüből tudod indítani Zipacna szüksége pályát. Ott beállítod a nehézségi fokot, és már indulhat is a kaland. Ebben az esetben azonban kimaradsz pár kisebb kalandból, 3 falfestményből szimbólumból, 2 dokumentumból, 1 relikviából, 1 fali képből, szoborból. Viszont a három lehetőséggel újabb pontokat, eredményeket érhetsz el.
  2. A másik megoldás, az utolsó táborhelyen, vagy akármelyiknél, ahol lehet utazni, visszautazol San Juan-ba, a Mission Gate tábortűzhöz, és ott keresed meg a pályát. Én ezt választottam, kicsit nagyobb, kalandosabb az odajutás. És nagy előnye ennek, lehet menteni benne, míg az első változatnál csak automata mentés van.

1. mentés

Keress egy tábortüzet, öltsd magadra az új ruhádat, Reptile Hide, és ha akarod az új puskádat is megnézheted, Whispering Scourge. Ezeket már a kezdésnél megkapod.

Utazz el San Juanba, a Mission Gate tábortűzhöz.

Menj fel a lépcsőn, a téren már vár rád barátod Jónás. Beszélgess vele:

The Wrathful God

Megjelenik a barátnőd is, Abby, és meg is kapod a feladatot, meg kell látogatnod egy templomot, a Temple of Zipacna-t, és megszerezni egy ereklyét.

Menj ki a térről, menj lefelé az úton, jobbra le a folyóhoz, ugrás át a törött hídon, és az épületnél mássz fel a létrán. Lőj egy kötelet a szemközti oszlopra, és mássz át rajta.

Menj a barlang bejáratához, és elkezdődik a The Wrathful God pályarész.

1. mentés

Menj le a lépcsőn, rántsd ki kötéllel a romhalmazt, és megnézheted mögötte az 1. falfestményt, szimbólumot.

Menj tovább jobbra, majd balra, bújj át a lándzsák alatt, és balra menve rántsd ki az újabb akadályt, és nézd meg mögötte a 2. falfestményt, szimbólumot.

Jobbra mellette bújj át a fali résen. Menj lefelé, át a gerendán a túloldalra, majd ismét ugrás át a leszakadt részen, és a kapcsolót megtolva kinyitod a rácsot. menj át rajta, jobbra kapaszkodj fel a falon, és rántsd ki a kripta mögötti akadályt, és meglesheted a 3. falfestményt, szimbólumot.

Menj vissza, és fel a szemközti falon, és egy asztalkán megtalálod az 1. dokumentumot, a Trinity Log-ot.

Megfordulva indítsd be az aggregátot, és fénybe borul a sötét járat, és a vasajtó is kinyílik. Menj át rajta, menj jobbra, majd balra, át a következő nyitott vasajtón, utána jobbra haladsz, és a fali kép mellett jobbról bújj át a fali résen. Nyomd meg a kapcsolót, kinyitva a rácsot, majd fordulj meg, és menj lefelé a lépcsőkön, ugrás át a gerendán, át a következő leszakadt részen, majd balra fel a lépcsőn, át a nyitott vasajtón. Jobbra, az első beugróban told meg a kapcsolót, és menj át az elgördülő ajtón. Ugrás át a sziklafalra, és ereszkedj le a kötélen. Végezz a fegyveresekkel, és vedd fel az egyik oszlop tövében az 1. relikviát, amiért jöttél a Crab Relic-et.

Menj fel a lépcsőkön, nyisd ki az ajtót, és kiérsz a szabadba.

1. mentés

Menj lefelé, ugrás az épület tetejére, majd tovább a lentire, onnan is egyenesen, kissé jobbra juss el a következőre, menj át a gerendán, ugrás be az épületbe. Balra menj, ugrás át a következő bodegára, majd a következő épületen átmenve, balra indulj tovább. Ugrás át az épületbe, a túloldalon jobbra menj, és köteles ugrással jutsz tovább. Onna is ugrás tovább, és a végén a toronyban megtalálod a 2. dokumentumot, a Handwritten Sheet-et.

Balra ess le az épület melletti tetőre, majd a lecsúszósokon át eljutsz végül egy gerendára. Kapd el, majd a következőn kapaszkodj jobbra, ugrás az ágon át le az ösvényre. Ugrás a lengő hídra, a végén egy köteles ugrással haladj jobbra, elkapva a falat. Kapaszkodj jobbra, ugrás a sziklafalra. mássz fel, és fent menj fel a lépcsőn, be az épületbe. Bent, szemben olvasd meg, nézd meg az 1. falfestményt, szobrot, a In Honor of Zipacna-t.

A történet komplett lett.

Menj jobbra, kapaszkodj fel a falon, bújj át az alacsony folyosón, és beértél a hatalmas kajmán szoborhoz. ami lesüllyed. menj balra, ugrás a sziklafalra, ereszkedj le, leesve kapd el a fali peremet, csimpizz balra, mássz le a sziklafalon, ereszkedj le kötélen, és ugrás a tűzfújókhoz. Balra rántsd meg a köteles kapcsolót, és kialszik a tűz, de csak egy időre, így rohanj át a folyosón, és ugrás át a túloldalra. Jobbra menve told meg a kapcsolót, és a kajmánszobor elfordul balra, és feljebb emelkedik. De ez még kevés.

Menj kiscit vissza, az épületben jobbra, és ugrás az első liftre. Fordulj meg, és kösd össze a két köteles részt. Köteles ugrással juss el a másiik liftre, és onnan tovább a tűzfújóhoz. Itt is rántsd le a köteles kapcsolót, és rohanás, majd jobbra a következő tűzfújóhoz. Rántsd le ott is a kapcsolót, majd ugrás a kapcsoló baloldalára, a fali peremet elkapva.- Balra csimpizz, majd ugrás a fali rúdon át, le a platformra, ahol jobbra menve megtolhatod a következő kapcsolót, és a szobor ismét elfordul balra, és ismét emelkedik közben. De ez még mindig nem elég.

Fordulj meg, kicsit vissza, és jobbra rántsd le a következő kapcsolót. Itt is siess át a folyosón, és elérsz egy forgatható nagy hídig. Kösd össze a forgatót a szemközti, hídon levő köteles résszel, és megforgatva a kart, elfordítod a hidat jobbra. Ugrás az első liftre, majd kötéllel a másikra, onnan a túloldalra. Menj balra, és itt is kösd össze a forgatót a szemközti, hídon levő köteles résszel, és megforgatva a kart, elfordítod a hidat jobbra. Ugrás az első liftre, majd kötéllel a másikra, onnan a túloldalra. Menj balra lefelé, és rántsd le a következő kapcsolót. Futás balra, ugrás a sziklafalra, csimpizz jobbra, és fel, és ugorva kapd el kötéllel a plafonsziklát. Kapaszkodj jobbra, majd felfelé, a fali peremeken jobbra, majd felmászva megtolhatod az utolsó kapcsolót, elforgatva ismét a nagy szobrot.

Kicsit megint visszamenve, jobbra kapaszkodj fel a falon, majd balra menve a keskeny ösvényen ugrás át a két liften át a túloldalra. Menj balra, és ismét forgasd el a hidat. Ugrás az első liftre, fordulj meg, és kösd össze a két köteles részt. Ugrás most a másikra, és eljutsz a túloldalra. Rántsd le a kapcsolót, és balra indulj, átugorva a fali peremet kapd el. Menj balra, a fahídon, a végén ugorva, kapd el kötéllel a sziklafalat, ugorj a másik fahídra, és felfelé menve rajta ugrás át a tüzes folyosóhoz.

1. mentés

Ez kemény lesz. Jól időzítve, meg, megállva juss át a folyosón, vagy épp egyhuzamban menve is megoldható, néha egy-egy ugrással. A végén lecsúszol, és elkapod kötéllel a sziklafalat. Ugorj, kapd el a peremet, mássz fel, és balra menve megnyithatod, megnézheted, mit rejt a szobor. A folyosón úgy is átjuthatsz, hogy a közepén jobbra menve elkapod a kötelet, és lecsúszol rajta.

Tiéd a Vulcano, ami az új puskához való, meggyújtja a célpontokat.

Teljesítményt is elértél: Caiman Conquered

1. mentés

Szereld fel hát a fegyveredet az ilyen lövedékekkel, és menj át a kinyílt rácson. Ugrás a sziklafalra, kapaszkodj balra, ugrás a másikra, majd kötéllel a harmadikra. Ott ereszkedj le, és ugrás belengetve a kötelet a folyosóra.

Nem vetted észre az aláaknázott folyosót, de megúsztad. Már lesnek rád. Nagy harc következik. Bújj a fal mögé, onnan nyírd a fickókat, de vigyázz, páran átcsúsznak a köteleken hozzád ismerkedni, sőt, gránátokkal is dobálnak közben. Végezz mindegyikkel, majd mássz át a kötélen a a túloldalra, és felmenve az emelvényre, tedd a kajmán pofájába a relikviádat.

Feladat elvégezve, a szabadban találod magadat.

1. mentés

Menj vissza a faluba, Jónás és barátosa Abby már repesve vár.

Kaptál egy javított puskát, a Whispering Scourge – Pandemic-t, és egy javított ruhát is, a Reptile Hide – Leviathan-t.

Küldetés teljesítve.

Teljesítményt is elértél: Leaping Lizards

1. mentés

Csak a megszokás kedvéért, menj egy tábortűzhöz, és utazz vissza Paititibe a központi barlangba. A kaland, a misszió véget ért, teljesítetted.

OBig

Videóvégigjátszás:   The Perfect Gaming Zone

Twitter response: "Could not authenticate you."