Shadow of the Tomb Raider 4. DLC: The Price of Survival végigjátszás

Shadow of the Tomb Raider végigjátszás:

1. DLC: The Price of Survival

Mellékküldetés: 1.  Kihívás sírok 1.    Dokumentumok: 2.

1. Két úton lehet elérni ezt a DLC-t. Ha végeztél a játékkal már, akkor a menüben a Challenge Tombs menüből tudod indítani A Hatodik pecsét pályát. Ott beállítod a nehézségi fokot, és már indulhat is a kaland. Ebben az esetben azonban kimaradsz pár kisebb kalandból, dokumentumból. Viszont a három lehetőséggel újabb pontokat, eredményeket érhetsz el.
  2. A másik megoldás, az utolsó táborhelyen, vagy akármelyiknél, ahol lehet utazni, visszautazol Paititibe-be, a Skull Caves tábortűzhöz, és ott keresed meg a pályát. Én ezt választottam, kicsit nagyobb, kalandosabb az odajutás. És nagy előnye ennek, lehet menteni benne, míg az első változatnál csak automata mentés van.

Tiéd a Classic Trinity Gear és hozzá jár a Silent Sting fegyver is.

The Dragon and the Prince (A sárkány, és a herceg)

Menj, fel a tábortűztől a lépcsőn, majd jobbra, és beszélj a fiúval, aki neked ad valamit, mégpedig a Cypher Wheel Position 1-et, majd a kopasz nővel is dumcsizz.

Menj fel utána a lépcsőn, kapaszkodj fel szemben a kis falra, és megtaláltad a Cypher Wheel Position 2-őt.

Menj ki a barlangból, le a folyóhoz, át a hídon, át a piactéren, és jobbra tartva menj fel a nagy épülethez. Beszélj a lépcsőn üldögélő fickóval.

A rejtett város

Menj jobbra, mássz fel a falon, fel a sziklán, foszd ki a sasfészket, majd balra, át a kis farácson, és a vízben kötsz ki.

Ússz a fény felé, amíg ki nem tudsz mászni a partra. Felfegyverkezel.

Lődd le a harcosokat, majd ugrás fel balra, a sziklára, az ösvény végén újabb sziklára mászol fel, majd átugorhatsz a leszakadt hídon.

1. Mentés --Savegame

Menj be a romokhoz, menj balra, csússz le a kötélen, és harc következik. Rád bízom, a kézi, vagy gépi öldöklést. :) Lesből öldökölve több pontot kapsz. A fejlövésért is. Ha végeztél velük, menj fel a romoknál a lépcsőn, és ha végeztél mindenkivel, és összeszedtél mindent, akkor nyisd ki a kerek ajtót.

Bent, felmenve a lépcsőn, vágd el a csapda kötelét, Gurulj át alatta, ugrás át a gödrön, és a romos udvarban megcsodálhatod a fali festményt.

Egy kulcsot is találsz előtte. Hidden Clue.

Visszatértél a faluba. Megvan a Cypher Wheel Position 3. is.

Menj le a sziklán, beszélj újra a lépcsőnél a fickóval, majd irány lefelé, a tópart felé, és előtte balra, a nagy vízeséstől jobbra, a kis kútnál mássz be balra a résen.

1. Mentés --Savegame

Menj át az alacsony járaton, vágd el a csapda kötelét, bújj át alatta, majd jobbra menve törd át a falat. Újabb alacsony járaton kell átjutnod, majd a kapcsolóval nyisd ki a kaput. Menj át rajta, balra bújj át a fali résen, menj fel a lépcsőn, és a kapcsolóval nyisd ki ott is a kaput. Ugrás át a toronyra, köteles nyíllal rántsd ki szemközt az akadályt, juss át oda, majd futás, ugrás, a köteles csáklyával elkapod a sziklafalat, és felmászva fordulj meg, és ugrás a kijárathoz. Mássz át a kötélen, majd jobbra menj, átugorva a forgó pengéket.

A beugróban leszakad alattad a padló és a vízbe esel. keresd meg, és húzd meg a vízi kapcsolót, majd megfordulva a kis emelvény alól lőj egy nyilat szemben, jobbra, a köteles részre, és felkötve lassan kinyílik a szemközti ajtó. Fordulj meg, és most a másik köteles részt kösd oda, így felemelkedik újra a vízszint, és átjutsz az előbb kinyitott kapun. Mássz a partra, menj fel a lépcsőn, rántsd ki szemben az akadályt, majd balra menve kösd össze a két köteles részt.

Ugorj a vízbe, és ismét ereszd le a kapcsolóval a vizet. Fordulj meg, és ismét kösd össze a szemközti köteles részt, hogy forogjanak ott a pengék, majd balra juss fel a falon, és jobbra menve a forgó köteles résztől lőj egy kötelet a másik udvarban levő köteles gerendára. Felnyílt ott is a zsilip. Menj vissza, le az előző terembe, és ismét emeld fel a vízszintet, odakötve ismét a zsilip kötelét a forgó részhez. Juss át most a másik terembe, de ott NE húzd meg a vízi kart, mert kezdheted előlről, leengedve a vizet, csak ússz felfelé. Ússz felfelé, és mássz ki a vízből. Menj, és a kulcsoddal nyisd ki szemben a kis ládikát, kivéve belőle az 1. dokumentumot, a Source of the Food-ot.

Ismét a faluban folytatod a kalandot.

1. Mentés --Savegame

Menj jobbra, gázolj át a sáron, a már ismert úton, bújj át a fali résen, és ismét a kis faluban találod magadat, ahol a Paititi pálya kezdődött.

Menj fel, majd balra le a másik lépcsőn, gázolj át a vízen, nézz be a farkasbarlangba, és ha kinyírtad őket, nyúzd is meg mindet.

Irány a víz, balra ússz, mássz a partra, fel a sziklára, és balra menve, találsz egy kis viskót, aminek az emeletén egy köteles gerenda van. Juss fel oda, és lőj egy kötelet a szemközti kötélre, és mássz át rajta. Menj jobbra, és amikor kiérsz a szabadba, balra menj át a fali résen. Új pályarészre értél.

The Dragon and the Prince - A sárkány, és a herceg

Menj át a kidőlt fatörzsön, kapaszkodj fel a sziklán, menj végig az ösvényen, majd ugrás, jobbra, a sziklafalra. Mássz fel, majd balra menve ugrás át a másik sziklára, majd köteles ugrással jutsz tovább, és jobbra menve a csontváznál felveheted a 2. dokumentumot. Amaru' Note

Menj ki innen, jobbra kapaszkodj fel a sziklán, vágd el a kötelet, és az ágyú lezuhan. Menj oda le, és lőj vele egyet. Menj a kilőtt akadályon át, köteles ugrással juss el a túloldalra, kapaszkodj fel a sziklára, és bújj át az alacsony járaton. Kiértél a szabadba.

1. Mentés --Savegame

Menj át a fatörzsön, ugrás át a leszakadt hídnál, menj felfelé az ösvényen, és a kötélen csússz le jobbra. Jobbra menj, be a fészerbe, és lökd le onnan a kocsit. Told tovább a sínre, majd a baloldali, köteles kocsit húzd rá. Kapaszkodj fel a tetőre, ahol a köteles kocsi volt, onnan tovább a falra fel, majd menj jobbra, be a faházba, és lökd a mélybe a ládát. Menj le, vissza a kocsihoz, és told rá a másik sínre. Menj balra, a köteles gerendától lőj egy kötelet a kocsin levőre, húzd fel a kocsit, majd vágd el a kötelet, és az alágurul az ágyút tartó platform alá, de neked is be kell segíteni, mielőtt odaérne, rohanj jobbra, és ugorj rá arra a platformra, ahova a ládát lökted. Így már aláfér a kocsi az ágyú alá, és most már tudsz lőni az ágyúval, nem akadályoz az előtte levő fal. Juss fel hát az ágyúhoz, lőj egyet, majd a kötélen mássz vissza a túloldalra.

Menj a romokhoz, fel jobbra, be az épületbe, juss fel a falon, menj balra, jobbra mássz át a fali résen, menj fel a lépcsőn, és egy hatalmas terembe értél.

Balra kapaszkodj fel a fára, onnan ugrás tovább balra, a falra, mássz fel, és köteles ugrással kapd el a sziklafalat. Jobbra ugrás, kapd el a fali peremet, majd kötéllel ereszkedj le a sziklafalon. Nyisd ki a szobrot, és új tulajdonságot kaptál. Raptor's Eye

1. Mentés --Savegame

Az erdőben találod magadata kis elhagyott faluban. Menj fell majd le a lépcsőkön, át a sáron, át a fali résen, és visszaérsz Paititibe. Menj fel ismét, a nagytemplom előtt, a lépcsőn üldögélő öreghez, és beszélj vele.

Menj le most egészen a piactérig, ott jobbra, át a hídon, amit fegyveres harcosok őriznek. Voltál már arra régebben. Az őr nem enged be. Át kell öltöznöd. Keress egy tábortüzet, legközelebbi a piac melletti, és húzd fel a Serpent Guard ruhát, a zöldet, amihez álarc is jár. Most már fogadnak, főleg, hogy az őrnek adod a korongot.

Menj vissza, fel a pálya elejei nagy barlangba, és meséld el a kopasz nőnek a történéseket.

Kaptál egy új fegyvert: Silent Sting - Scorpion

És egy ruhát is: Hunter's Array- Apex

És természetesen a misszió teljesítve. Teljesítményt is elértél.

OBig

Videóvégigjátszás: NRMwalkthroughHD

Twitter response: "Could not authenticate you."