Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: 3. DLC: The Nightmare

1. DLC: The Nightmare.

100"-os mentések --Savegames

Mellékküldetés: 1. Dokumentumok: 1.  Faliképek, szobrok: 2,

1. Két úton lehet elérni ezt a DLC-t. Ha végeztél a játékkal már, akkor a menüben a Challenge Tombs menüből tudod indítani A Howl of the Monkey Gods pályát. Ott beállítod a nehézségi fokot, és már indulhat is a kaland. Ebben az esetben azonban kimaradsz pár videóból, dokumentumból, szoborból, és nem utolsó sorban egy rémálomból. :) A Croft Manorba sem teszel egy látogatást.
  2. A másik megoldás, az utolsó táborhelyen, vagy akármelyiknél, ahol lehet utazni, visszautazol Paititibe-be, a Skull Caves tábortűzhöz, és ott keresed meg a pályát. Én ezt választottam, kicsit nagyobb, kalandosabb az odajutás. És nagy előnye ennek, lehet menteni benne, míg az első változatnál csak automata mentés van.

Path of Fear:

Tiéd a Fear Incarnate Gear,

Menj, és beszélj Jónással, és a fickóval.

A rettegés útja:

Menj le a vízhez, ússz át a járaton, és nyomakodj át a résen. Ússz a fény felé. majd felfelé, és kimászhatsz a vízből. Ugrás balra a vízbe, ismét ússz a fény felé, majd felfelé, az elágazásnál jobbra, és mássz a partra. A sziklára felmászva csáklyával ragadd meg a sziklafalat, ugrás jobbra a szilára, juss fel, menj körbe a kis ösvényen, és a liánon át, ragadd meg a csáklyával a következő sziklafalat. Ereszkedj le, és belendülve, átugorva a gátat a vízben landolj. Ússz jobbra, mássz a partra, és a csáklyáddal ragad meg a következő sziklafalat. Balra, és felfelé kapaszkodj, majd köteles csáklyával ragadd meg balra a felső sziklát, és ott mássz teljesen fel. Menj az épülethez, előtte balra fel a sziklára, és a liánon át ugrás a kiugró platformra. Kapd el, mássz fel, menj be az épületbe. Menj ki az erdőbe, és találkozol egy varázslónővel, aki LKBeat. :)

Rémálom következik.

A Croft Manorban kezdődik a rémálom.

Körülnézhetsz a szobában, de a végén bújj át a résen, és új videó következik.

Menj balra, és lökd be az ajtót. Bevillan pár múltbéli esemény, a fény felé menve, majd találkozol kicsi magaddal.

A vízbe esel. Ússz a fény felé, nyiss utat magadnak a csáklyáddal, bújj át a résen, úsz tovább, majd felfelé a szörnyű aknában, és ha el is kapják a kezedet, a végén partra mászol. Fegyvert a kézbe, és öld a zombikat, harcosokat, fegyvereseket, mindenkit, aki az utadba kerül. ne felejtsd el, a fejlövésért több xp-t kapsz. A végén azért elkapnak, és Mexikóban térsz magadhoz. Igazi rémálom mi? :)

Menj le a térre, gázolj át a vízen, menj fel a lépcsőn, és nyisd ki a nagykaput. A Croft Manor sírkertjében vagy. Keresd meg, és ásd ki Jónást, villogó fény mutatja hol áss, először kettő sír mögött keresed, majd a harmadikra kihúzod a földből. Csak épp nem Jónást. :)

A videó után végre elmúlik a kábulat.

Menj előre, és bújj át a sziklarésen. A fatörzsön, majd a faágon át jutsz el a túloldalra. Menj fel a lépcsőn, köteles csáklyával ugrás a szilafalra, ereszkedj le, majd köteles csáklyás ugrással, utána a falból kiálló rudakon jutsz tovább. Ne próbálkozz a súlykapcsolóval, inkább menj tovább, lefelé jobbra, át a gerendán, majd ugrás a sziklafalra, jobbra a másikra, és megint jobbra a sziklapárkányra. Tovább a szemközti falra, juss fel, és olvasd meg balra, az 1. Faliképet, szobrot Gathering Followers 2/1

Csúsz át a kötélen, balra köteles ugrással irány a sziklafal, fent menj lefelé, át a gerendán, és megolvashatod a 2. Faliképet, szobrot Exiled Twins 2/2

A súlykapcsolóval itt se szórakozz, inkább a szobor melletti falon juss fel, fel, a gerendára, majd tovább, és a köteles csáklyával kapd el a szilafalat, és ereszkedj le. Menj le a kis lépcsőn, és jobbra ugrás le az alsóbb szintre. menj balra, a deszkapalánkon át juss el a túloldalra, mássz fel a falon, fel a létrán, És megtaláltad az 1. dokumentumot Instrument Blueprint 1/1

Csáklyázd meg a kapcsolót, kinyílik a deszkapalánk, így továbbjutsz. Told meg mindkét kapcsolót, és kinyílik a kapu, és bejutsz a végső helyszínre. Nincs más feladat, mint eljutni a völgy túloldalára. De ez nem egyszerű. :)

A Majomikrek Völgye:

Juss át a felemelkedő gerendán át, a túlsó platformra, majd lemenve jobbra, juss át a mozgó, lándzsás helyeken, és az utolsónál benyomva a kapcsolót, kijön a harmadik fejes szobor. menj vissza, mássz fel a falon, és most jól időzítve juss át a fejeken át a túloldali platformra. A köteles gerendától lőj egy kötelet a túloldalra, és mássz át rajta. Told be jobbra mindjárt a kapcsolót, majd balra menve a kapcsolóval kijön a másik szobor a falból. Jobbra menve nekifutásból kapd el a szemközti falat, kihasználva a felemelkedő gerendán levő rudat, mássz fel, fordulj meg, és a felemelkedő gerendán át juss el a túloldalra. Juss át a két bunkós fejen át is a túloldalra, menj le a lépcsőn, ugrás át a másik oldalra, és nyomd meg szemben a kapcsolót. Menj balra, és a fejen túl is nyomd be a kapcsolót.

Menj vissza, átugrás a túloldalra, menj fel a lépcsőn, és jobbra juss át a két bunkós fenjen a deszkapalánkra. vagy akár lent is mehetsz előttük. Lényeg, a végén a köteles gerendától lőj egy kötelet a szemközti köteles gerendára, és mássz át rajta. Menj jobbra, irány a felemelkedő gerenda, majd a rúdon át a szoborra, végül a lógó ládára. Onnan is tovább a felemelkedő gerendán át a túloldalra. Húzz a darun egy kicsit, és a köteles gerendához kösd ki a darut, hogy ne forduljon vissza. Ugrás a ládára, majd balra az oszlopra, és ess le mögötte a forgató karhoz. Lőj egy kötelet a szemközti, sötét beugróba a köteles gerendára, és kösd oda a forgatóhoz, majd forgasd el a darut, jobbra teljesen, hogy felmászva a falon, át tudj a ládán keresztül jutni a túloldalra. Ugrás a ládára, és most ügyes légy!

Ugrás a bunkós fejeken át, a felemelkedő gerendán is át. majd egy újabb fej után, egy rúdon át jutsz el az utolsó fejre, és végre a lépcsőhöz. Menj fel, és nézd meg a szobrot, lenyomva annak két oldalát. Új cuccot kaptál. White Breath.

Sír teljesítve. És teljesítményt is elértél! Monkey Do

Vissza is értél a tábortűzhöz, és beszélhetsz újra a barátoddal, és a fickóval.

Új rucit kaptál: Griff of Fear - White Knuckle

És megkaptad a Scales of Q - Feathered Serpent-et is.

Misszió teljesítve.És teljesítményt is elértél! Harmony

OBig

Videóvégigjátszás: NRMwalkthroughHD

Twitter response: "Could not authenticate you."