Shadow of the Tomb Raider végigjátszás: The Forge of Destiny DLC

The Forge Destiny DLC

Kihívások:  1,  Mellékküldetés: 1.   Kripták: 1.   Relikviák: 1.   Dokumentumok: 3.   Faliképek, szobrok: 2,

1. Két úton lehet elérni ezt a DLC-t. Ha végeztél a játékkal már, akkor a menüben a Challenge Tombs menüből tudod indítani A Forge Destiny pályát. Ott beállítod a nehézségi fokot, és már indulhat is a kaland. Ebben az esetben azonban kimaradsz pár videóból, dokumentumból, szoborból, és egy relikviáról is. Ha ezt választottad, menj a végigjátszásban lejjebb.
  2. A másik megoldás, az utolsó táborhelyen, vagy akármelyiknél, ahol lehet utazni, visszautazol Kuvaq Yaku-ba, és ott keresed meg a pályát. Én ezt választottam, kicsit nagyobb, kalandosabb az odajutás. És nagy előnye ennek, lehet menteni benne, míg az első változatnál csak automata mentés van.

1.mentés - savegame

Tehát, ha visszautaztál Kuvaq Yakuba, menj át a hídon, láthatod a statisztikádban, hiányzik egy kihívás, egy mellékküldetés, és egy falikép, szobor is.

1. mentés - savegame

No hát, menj át hát a bádoghídon, menj egyenesen lés keresd meg jobbra a rózsaszínű épületet. Várd meg, amíg a mami befejezi a trécselést, majd beszélgess az ősz hajú mamával.

Kapsz tőle egy térképet: Mariana's Map

Menj ki, jobbra, el a kék autó előtt, és be jobbra a házba, ott van az a férfi, aki a mamával dumcsizott az előbb. Kérdezd ki:

A barátnőd is megjelenik, és felfedezitek a térkép titkos jeleit. Egy részletét is megkapod: Marks on the Map

Menj balra, balra, fel a lépcsőn, gázolj át szemben a sáron, a tábortűznél is balra menj fel a lépcsőkön, ismét balra, majd átugorva a kidőlt fatörzset, jobbra, falban egy nyitógombot találsz. nyomd meg, és bekerülsz a titkos ajtó mögé.

1. mentés - savegame

Ess le a gödörbe, és bontsd ki balra a falat. Bújj át a résen, menj végig az ösvényen, és jobbra bújj át a következő fali résen is. Egy mély szakadékhoz értél, de középen már látod a kriptát, csak oda kell jutni valahogy.

Lőj egy kötelet a köteles gerendára, és megrántva gy mászható fal lesz a tábla helyén. Ugrás hát rá, mássz balra, és ugrás a fal melletti platformra. Újabb táblát kell megpörgetned a köteles nyiladdal, ugrás arra is, és onnan is ugrás a fali kis peremre. Még ne mássz fel, előbb pörgesd meg a következő táblát is. Most mássz fel a falon, ugrás jobbra, a táblára, onnan balra, a falra, és ott mássz fel. ugrás most a túloldalon a fali peremre, csimpizz jobbra, ugrás a falra, ereszkedj le a kötélen, és belengetve ugorj a platformra. Balra rántsd le a köteles táblát, és ha könnyítést akarsz jobbra tőle a másikat is. E nélkül is meg lehet csinálni, de így könnyebb, ha véletlenül majd lejjebb esel a felső falnál. Ugrás hát fel a fali peremre, csimpiizz jobbra, elengedve, kapd el az alsó falat, mássz jobbra, és egy ugrással elkapod a felső, vagy a második felemelt táblát. Mássz fel, rántsd ki a toronyban az akadályt, és átugorva vedd ki a kriptából a A Piece of the Chanaka-t.

Leomlok alattad a padló, és farkasok hada ront rád. Végezz velük, majd szabadítsd meg őket a bundájuktól, és mássz fel a sziklafalon. A permen csimpizz jobbra, majd felugorva kapd el, és mássz fel a másik sziklafalon. Felmenve a lépcsőn, vigyázz a leomló csapdára, majd ugrás a következő sziklafalra. Ugrás jobbra a másikra, és felmászva a peremben kapaszkodj jobbra, a sarkon túl pedig juss fel. Ugrását a kis lépcsőre, a kapcsolóval nyiss utat magadnak, így kiérsz erről a hnelyről.

Menj a kis dzsungelben balra, figyeld a jelzést, mert egy sziklára felmászva kiáshatod a földből a More of the Chanaka-t.

Irány vissza a faluba, vissza, a rózsaszínű házba a mamához, ahol újabb értekezlet vár rád. :)

Megvan a The Final Piece.

Így már teljes a Mariana’s Location Revelaed.

Ha végeztetek, menj ki, jobbra, vissza a dzsungelbe, az autó után jobbra menj, elérsz egy kis tóhoz, a közepén egy sziklával. No utána jobbra van egy rés a sziklán, bújj át rajta, és elértél a The Forge pályára. Innen már egy forma a két fajta feladat, azzal a különbséggel, hogy ha így csináltad, továbbra is menthetsz, míg ha csak a The Forge Destiny pályát töltötted be, nem tudsz, csak automata mentés van.

The Forge Destiny

Ugrás át a túloldalra, juss el a szilafalig, és mássz fel rajta. Az akadály előtt, nyomd meg a kapcsolót, így kitátja a száját a kígyófej, és gázt lövell ki. Gyújtsd meg egy tüzes nyíllal, és átmehetsz a felrobbant akadályon. Jobbra ugorj a súlykapcsolóra, és menj át balra, a felnyílt hídon. ott is ugrás a súlykapcsolóra, így a felemelkedett hídon átsietve, átugorhatsz a túloldalra. Beértél a vulkanikus terembe.

1. mentés - savegame

Menj jobbra, a túloldalról lőj egy gyújtónyilat a gázfelhőbe, így a súly kilendül, és ráugorva, eljutsz a túloldalra. Meg is nézheted a pálya 1. Falfestményét, szobrát, az Ancient Forge-t.

Menj jobbra, lőj bele a gázfelhőbe, így a lengő súly elmozdul, és átugorva a csáklyáddal elkaphatod a túloldali sziklafalat. Mássz fel, és a deszkaplatformról lőj lefelé, balra a gázfújóba. A súly kilendül, ugorj rá, így eljutsz a túloldalra. Nyomd meg a kapcsolót, és lőj bele a gázfelhőbe, amit megnyitottál. Menj a másik irányba, ugrás a súlykapcsolóra, és menj át a felemelkedett hídon. egy toronyhoz értél. Ennek a tetejére kell eljutnod. De hogyan?

A torony belsejében van egy súlykapcsoló, ha ráugrasz, kint felemelkedik egy kerek platform. Ha kimész, és belelősz a gázfelhőbe, a robbanás elkezdi felemelni a tornyot. de egy idő múlva lesüllyed, és nem tudod tovább emelni. No, hát, ha felment, ugrás róla ki oldalt a romokhoz, és a kapcsolót benyomva, egy újabb gázfújót aktivizáltál. Csakhogy addigra a torony visszasüllyed. Mielőtt visszamennél a toronyra, menj lefelé, és egy kis ládikából kiveheted az 1. Relikviát Porvenir Hardhat.

Felfelé menve megleled az 1. Dokumentumot, a Porvenir Field Report-ot.

Le kell ugranod rá, újból bemenni, a súlykapcsolóval felemelni a kerek részt, újra belelőni a gázfelhőbe, és ha felemelkedett, menj gyorsan körbe, és lőj bele a kinyitotta gázfújóba, így tovább emelkedik a torony. Gyorsan menj tovább, és lőj bele a következő gázfelhőbe, és még feljebb emelkedsz. Ha nem értél oda időben, menj be a toronyba, és a súlykapcsolóval emeld fel a kerek részt, majd kint lőj bele a gázfelhőbe. Arra figyelj, legyen mindig tüzes nyilad. Ha feljebb jutottál, ismét ki kell ugranod oldalra, de előtte gyorsan rántsd le a kaputól jobbra levő köteles részt. ha nem sikerül, az se nagy baj. :) No ha kiugrottál, menj balra fel, és a kapcsolóval nyisd meg a következő gázfújót. Menj még feljebb, és megtalálod az 2. Dokumentumot, a Mariana’s Confession-t.

Menj még feljebb, és megleled a 3. Dokumentumot is, a Mariana’s Journal-t.

Ezzel komplett a történet.

Juss vissza a toronyba.

1. mentés - savegame

És most balról jobbra ugorj rá mind a három súlykapcsolóra. Rohanj jobbra ki, és rohanj át a lassan lenyíló platformokon át, ki oldalt ugorva a romokhoz. Menj fel, és a kapcsolóval nyisd ki a következő gázfújót. Menj még feljebb, és a gerendaplatformról lőj bele jobbra a gázfújóba, így a lengő súly kilendül. ugorj rá, és rajta keresztül juss el a túloldalra. Ott is told be a kapcsolót, majd továbbmenve felfelé, a gerenda platform előtt menj le jobbra a lépcsőn, és nézd meg a 2. Fali festményt, szobrot. Exodus of Hope

A gerenda platformra állva nézz lefelé, a torony mellé balra, és lúj bele a gázfelhőbe. A torony elindul felfelé. Most jobbra a túloldalra lőj bele a másikba, és most már át tudsz jutni a toronyra. Menj be, ugrás a súlykapcsolóra, és kimenve lőj bele az utolsó gázfelhőbe. Végre teljesen felemelkedett, gyorsan ugrás a gerendára, így feljutsz a lépcsőkön a szoborhoz, és kinyitva új képességet kapsz: Grenadier.

Kihívás teljesítve.

1. mentés - savegame

Menj vissza a faluba, vissza a rózsaszínű házba, a mamához.

Új fegyvert kaptál: Umbrage 3-80 - Shade

És egy új rucit is: Brocken - Shadow.

Menj egy tábortűzhöz, és öltözz át. :)

1. mentés - savegame

A kalandnak vége. Elutazhatsz, és befejezheted az utolsó pályát, ha akarod, vagy kilépsz a játékból.

Paititbe mentem a barlangba:

OBig

Videóvégigjátszás: TetraNinja

Twitter response: "Could not authenticate you."