Tomb Raider 2 - Dagger Of Xian Végigjátszás - Venice

 

Második fejezet: Velence (Venice)

 

Lara Velencébe indul, hogy megkeresse Bartolit, és megtudja, mit tud a kardról. Velence egy elhagyott részén megtalálja Bartoli rejtekhelyét (Bartoli Fiama Nera kultuszának központját), majd felrobbant egy épületet (mi az neki), így rátalál egy régi elhagyott operaházba, amit a Fiama Nera titkos dokként használ. Lara felszökik Bartoli éppen indululáshoz készülõ repülõgépére. Amint a farokrészbõl elõrefelé mászik, a következõ párbeszédet hallja a pilótafülke felõl:

2. párbeszéd: Marco és Fabio (Track 3 a CD-n)


- Nem a munka miatt görcsölök.
Talán a dagály elnyelte. Talán Gianni nem is…
És hát a sírja sem szolgált úgymond semmi "értékessel".
Az egész olyan érdekes.
Oh persze. Biztos. Elhiheti.
De most már más a helyzet. Nem de?

- Egyszer még csúnyán betömik azt a nagy szádat, Fabio.

- Hé... ezt csak a zsigereim diktálják…
Talán rossz helyen keresünk.

Marco behúz egyet Fabiónak, aki átmenetileg elveszti uralmát a gép felett. Lara is alig tudja megtartani az egyensúlyát a fedélzeten.

- Ilyen törékeny a hited?
Nyugalom. Mély levegő.
A gyomron keresztül, Fabio, csakis egy út vezet.
Talán őszinte, de nem elég világos.
Mikor apám kiskoromban elment, azt mondta megvilágosodott…
valami sugallatnál nagyobb dolog hívta.
Megszerezte a Seraph-ot... de ő csak egy tanítvány volt az egészben.
Halála kijelölte kiválasztott útját, amit a fia keresett.
Érted már? Hited legyen Fabio, ne gyomorgörcsöd. Jó helyen keresünk.

- Tudtam. Hiszek Önnek, Marco.

Lara előrébb óvakodik, nem veszi észre a mögötte megjelenő férfit.

- Helyes.

Marco kinyitja a pilótafülke ajtaját, és hátrakiált. Lara a pisztolyát készítgeti.

- Eros, megjavítottad... már azt a sínt?

Eros előrerohan, és leüti Larát.

- Si!

 

Mentések--Savegames

 

Egy zsákutcába érkezel. Menj a térre, majd lõdd le az eléd, sietõ dobermannt, és az emeleten lévõ manust. Jobbra van egy kijárat, a végén egy kutya és egy fickó. Ha végeztél velük, ugorj a vízbe, s az ajtó alatt ússz be a garázsba. Igen, egy motorcsónak vár rád, már most is tehetsz vele egy pár kört, használni majd csak akkor tudod, ha kinyitod a garázst, de ez odébb van. A falon van egy kapcsoló és egy kulcslyuk. A kapcsoló egy ajtót nyit ki valahol máshol. Ússz vissza az elõzõ pozíciódra, majd szaladj be a házikóba. A kapcsoló a feletted lévõ csapóajtót nyitja, a létrán mássz fel a következõ emeletre, majd az ott lévõ kapcsolóval zárd be a csapóajtót, s ezzel egy idõben nyisd meg a következõt. Mássz fel a létrán, lõdd ki az ablakot, mire egy kisebb folyosóra érkezel. lõdd ki a másik ablakot is, majd ugorj ki rajta, egyenesen a napernyõre. Egy kis ugrálás után a már lelõtt emeleti fickóhoz érkezel, akinél egy kulcsot találhatsz. Menj vissza a folyosóra, fordulj jobbra, lõdd le a dobermannt, majd kövesd az utat egészen a kapcsolóig, mely egy ajtót nyit ki a pálya sarkában. Menj vissza abba a szobába, ahonnan a legutolsó kutya fogadott, lõdd ki az ablakot, majd nekifutásból ugorj a csatornán keresztül a napernyõre. Napernyõrõl napernyõre ugrálva érkezhetsz el a nemrég kinyitott ajtóhoz, ahol a csatornaajtó kapcsolóját találod. Ugorj a vízbe, menj a garázsba, nyisd ki az ajtót a kulccsal, majd ússz ki, és lõdd le a manust. Menj vissza a csónakhoz, ülj bele, és hajts ki a csatornaajtón. Jobbra a csatornában egy mellékjáratot fedezhetsz fel, végén az elsõ szoborral, a Kõ Sárkánnyal. Menj jobbra, majd balra mindaddig, míg vissza nem találsz a csónakhoz. Útközben persze irtsd a patkányokat... Menj tovább a csónakkal, míg egy vízeséshez érsz. Szállj ki belõle, s a medence alján felfedezheted a következõ szobrot, az Arany Sárkányt. Folytasd az utad, mire egy terembe érkezel, melyben egy csomó oszlopot láthatsz. Balra egy házikófélét találhatsz. Szállj ki a csónakból, lõdd le a patkányt, majd az ablakon át menj a szobába. Egy fickó vár, öld meg. A csónakot vezesd a nagy fémajtóhoz, majd menj vissza a szobába, s a kapcsolóval emeld meg a vízszintet, így a csónak átmegy a következõ szekcióba. Hagyd el a szobát, mássz fel a létrán, és ugorj a vízbe. Egy kapcsolót találsz, ezzel nyisd meg a kijáratot, majd hagyd el a csatornát. Kerüld el az ellenséges tüzet, s hajts neki egyenesen a baloldalon úszkáló gondoláknak, mire azok összetörnek, s elsüllyednek. Szállj ki a csónakból a dobozokhoz, majd ugorj át a napernyõre, melyrõl csak egy ugrás egy összekötõ híd. Egy kutya és egy fickó tartózkodik rajta. Öld meg õket, figyelj elõre, egy emelettel lejjebb egy másik motorcsónakot láthatsz, mellette egy géppisztolyos mókust. Végezz vele. Jobbra egy kisebb teret találhatsz, amit egy õr véd. Nyírd ki õt is, vedd fel az acélkulcsot, ami marad utána. Egybõl vedd is hasznát, nyisd ki a térbõl nyíló ajtót. Menj be a szobába, ugorj le a lyukba, majd a kapcsolóval nyiss ki egy rácsot valahol. Mássz ki a lyukból, s fuss vissza az elsõ motorcsónakhoz, mellyel a gondolákat törted össze. Ha elõre haladsz tovább, felfedezheted a kijáratot, de elõtte a vízben aknák vannak. Hajts feléjük ezerrel, majd az utolsó elõtti pillanatban hagyd el a csónakot. Ha sikerült megtisztítanod a kijárat elõtti részt, ugorj a másik csónakba. Ahol megérkeztél, és balra fordultál, ott most menj egyenesen tovább, tehát ha úgy vesszük, válaszd a jobboldali elágazást. Egy rosszfiú lövöldöz rád, nyírd ki. Hajts egészen a teregetett ruhákig, majd válaszd a keskenyebb, baloldali járatot. Elõbb-utóbb felfedezhetsz két gondolát, törd õket össze. Mássz ki a csónakból, mire az ajtó mögül egy fickó jön elõ. Öld meg, gyújts fény-rudat, majd menj a szobába. Találsz valahol egy kapcsolót, mely egy ajtó nyitását eredményezi. Mielõtt beszállnál a csónakba, nézz fel: egy ablakot találsz, melyen át vezet az út a harmadik szoborig, a Jáde Sárkányig. Vissza a csónakba, s hajts az ajtóig, melyet nem rég nyitottál ki. Menj be a szobába, mire az ajtó becsukódik mögötted. Vedd fel a vízbõl a vaskulcsot, mássz fel a létrán, lõdd le a dobermannt és gazdáját, majd használd a kapcsolót. A csónakhoz vezetõ úton egy fickóba, botolhatsz, öld meg... Vissza a csónakba, majd hajts oda, ahol találtad, a kijárat mellé. A kulccsal nyisd ki az ajtót, lõdd le mókust, ezek után az ablaknál lévõ kapcsolóval nyiss ki egy másik rácsot. Futás a csónakhoz, majd menj vissza az elõzõ helyszínhez, oda, ahol megszerezted a vaskulcsot. Egy ajtó vár rád hívogatóan, hajts át rajta. A játék egyik legnehezebb része következik, érdemes menteni. A szobából egy rámpa vezet ki, a falon egy kapcsolót találsz. Amikor megnyomod a kapcsolót, kinyílik a kijárat. Még nem kell sietni. Ugorj a csónakba. Mikor elhagyod a rámpát, tizenkét harangszónyi idd, van ahhoz, hogy a kijárathoz érj, mely a következõ pályára vezet...

Kõsárkány: A sötét csatorna kezdetén, rögtön jobbra egy kis benyílóban keresgéljünk.





Aranysárkány: A sötét csatornákban, a vízesés alatti medence alján hever.

 

 

Jádesárkány: A nagyugrató tetején, a két ablak között bújik meg. Amikor kijövünk a garázsból, balra felugorva, és az ablakot szétlõve juthatunk hozzá.

 

 


Harmadik fejezet: Bartoli rejteke (Bartoli's Hideout)

 


Hagyd el a csónakot a dokknál, lõdd le a patkányokat. Menj balra, majd végezz a munkással, ugorj fel, nyírd ki a patkányokat, és aktivizáld a kapcsolót. Ha sikerült a fõbejáratot kinyitni, útközben öld meg az emeleten lesben álló mókust. A bejáraton keresztül két fickót kell kinyírni, az egyik a földszinten, a másik az emeleten van. lõdd ki ablakot, majd végezz a dobermannokkal. A sötétben egy folyosó van, melyben négy kardos szobor vár. Ha túl közel mész hozzájuk, kardjukkal alaposan megnyirbálnak. Sajnos viszont rajtuk át vezet az út egy kapcsolóig. Vigasztaljon a tudat, hogy visszafele már nem bántanak... csak az utolsó... A kapcsoló a csatorna másik végén lévõ ajtót nyitja. A fõteremben találsz egy, lejtõs kõkockát. Hátra szaltóval ugorj rá, majd egybõl ugorj elõre, s kapaszkodj meg az emeletben. Told félre az utadban álló kockát, majd nekifutásból ugorj át a szemben lévõ szintre, ahol nemrégiben egy ellenfeled tartózkodott. Az elsõ alkalom, hogy sziklamászó tulajdonságod használhatod, mássz el egészen az ablakig. Ha már lelõtted az erkélyen lévõ mókust, akkor fordulj balra, majd nekifutásból ugorj át a napernyõre. Mielõtt lecsúsznál róla, kapaszkodj meg, s oldalazz el a végéig. Húzd fel magad (nem átvitt értelemben, természetesen), majd ugorj egy hátra szaltót. Ha minden jól megy, egy másik erkélyen landolsz. Innen nekifutásból egy másik falkiszögelésre, onnan a szemközti napernyõre kell ugranod. Ha lenézel, a nyitott kaput láthatod, próbálj meg nem mellé ugrani... Odabent két dobermann vár, az emeleten pedig egy géppisztolyos munkás. Menj be abba a szobába, ahonnan ellenfeled jött ki. Az egyik sarokban találsz majd egy rejtett kapcsolót. Lõdd ki az ablakot, nyírd ki a munkást, aki egyebek közt az elsõ szobrot is elhajítja, a Kõ Sárkányt. Menj vissza a szobába, ahol kilõtted az ablakot. Az ablak környékén két munkás és egy dobermann vár. Hehe... Ha végeztél velük, keresd meg a szoba egyetlen berendezési tárgyát, a tûzhelyet. Bent találsz egy kockát, amit kétszer megtolva egy rejtett folyosót találhatsz. Öld meg a patkányokat, majd a pengék elõl ugorj a vízbe. Mássz ki biztonságos távolban, majd fordulj a lángokkal teli folyosó felé. Igen, rajta keresztül vezet tovább az út. Ügyes ugrálással át lehet rajta haladni (ha meggyulladsz, ugorj a vízbe), végül egy szobához érsz, ahol egy kutya és gazdija vár. Öld meg õket, majd ugorj a legalacsonyabban lévõ csillárra. Nekifutásból ugorj jobbra, ahol egy kapcsolót találsz, mely a tûzhely mögötti rejtekajtót nyitja ki. Vissza a csillárra, nekifutásból ugorj a középsõre, majd a legfelsõ csillárra, ahonnan egy jól kiszámított ugrás vezet jobbra, egy másik kapcsolóhoz, ami egy fali rejtekajtót fed fel, benne a Könyvtár Kulcsával. Vissza a csillárra, ahonnan gyerekjáték a gerendázathoz ugrani. lõdd le a patkányokat, menj jobbra, míg el nem érsz a fõgerendához. Ha lenézel, egy munkást vehetsz észre, próbálj megszabadulni tõle. Ugorj jobbra, kapaszkodj meg, majd addig araszol, míg fel nem tudod magad húzni. A gerendázat másik oldalán egy kapcsolót találsz, mely mûködésbe hozza a csillárok mozgatómechanizmusát, így megfordul az egész sor, amelyik a legalacsonyabban volt, az lesz most a legmagasabban. Ugorj rá, majd menj a legalacsonyabbhoz, ahonnan most már nekifutásból elérhetsz a rejtett fal odúba. Vedd fel a kulcsot, majd ugorj vissza a csillárra. A tûzhely mögötti ajtó egyenesen a vízbe vezet. Aktivizáld a víz alatti kapcsolót, majd ússz át az ajtón. Itt egy kissé sötét lesz, ráadásul a levegõvel is takarékoskodni kell. Jobbra egy kisebb átjárót találsz, a végén a második szobrot, az Arany Sárkányt. A legközelebbi kapcsoló egy csapóajtót nyit, ahol végre levegõt vehetsz. Ne mássz ki, nincs semmi értelme, inkább ússz vissza a könyvtárhoz. Nyisd ki a kulccsal, majd lõdd le az eléd, sietõ munkást. A nagy ajtón át egy szobába érkezel, ahol felmászhatsz a könyvespolcokra. Néhány patkány kinyírása után találhatsz egy kapcsolót, mely a fõterembõl egy másik ajtót nyit. Menj át rajta, öld meg az õröket, majd mássz fel a könyvespolcokra, lõdd ki az ablakot. A párkányon ugorj hátra, miközben megkapaszkodsz, szép lassan ereszkedj le, majd a lejtõ végén ugorj egy hátraszaltót a mögötted lévõ párkányra. Nekifutásból ugorj a szemközti tetõre, majd onnan balra, a kõfalra. Menj balra, egészen a fal végéig, majd nekifutásból ugorj a csatornán át, szemközti épület tetejére. Húzd fel magad, majd a kémények magasságában egy fali lyukat vehetsz észre. Ugorj át, majd araszolj mindaddig, míg fel nem tudod húzni magad. Odabent találsz némi lõszert. Távozz a lyukból, az épület járdájára, majd lõdd le a bejárat elõtt lévõ õrt. A szobában egy detonátor-kulcsot találhatsz. Hagy el a szobát, s vedd irányba a szemközti ajtót, a csatorna túloldalán. Az ajtó automatikusan kinyílik, felfedve a mögötte várakozó õrt. Végezz vele, majd menj vissza a könyvtár fõtermébe. Az utolsó ajtót egy kapcsoló nyitja. Mögötte két fegyveres tartózkodik, ne felejtsd el megölni õket. Balra hagyd el a szobát, ússz egyet a csatorna vízében. Balra mássz fel, megtalálod a detonátort, de még ne robbantsd fel, hanem kövesd az utat az építményig, ahol a szobában a harmadik szobrot találhatod, a Jáde Sárkányt. Vissza a detonátorhoz, amit a kulccsal aktivizálhatsz. Nagy, bumm, mire az elõbbi építménybõl csak romok maradnak. Néhány fegyveres túléli, gondoskodj róluk, majd a romok közt kapaszkodj fel a tetõre, ahonnan egy sötét folyosó vezet az Operaházba.

Kõsárkány: Itt az ajtó mögött a lépcsõn felhaladva az elsõ szoba bal sarkában van egy kapcsoló a falban. Ez nyit egy ajtót, ami visszavezet egy erkélyhez, ahol az elsõ sárkány van.

 

 

Aranysárkány: A pincében álló vízben ne másszunk ki a könyvtárhoz, hanem ússzunk le a másik elágazáson, amelyet a kar meghúzásával nyithatunk ki.

 

 

Jádesárkány: A bombánál, amikor még nem használtuk a bombakulcsot, a téglafal tetejére, és onnan tovább felhúzva magunkat az üvegablak mögött találjuk.

 

 


Negyedik fejezet: Az Operaház (The Opera house)

 

 


A pálya egy kis tûzharccal kezdõdik, érdemes gyõztesen kikerülni belõle. Ugorj a vízbe, ússz balra, majd mássz fel a létrán egészen a kis kiszögelésig. Menj ki a szélére, szemben a csatornával, ugorj elõre, és kapaszkodj meg, s húzd fel magad a legfelsõ szintre. A kapcsoló a tetõ egy ajtaját nyitja meg. Mássz fel a létrán, míg el nem érsz egy újabb kiszögelést, majd nekifutásból ugorj át a szemben lévõ erkélyszerûségre. Ismét egy nekifutásos ugrás, mire egy olyan platformra érkezel, ami felett egy lengõ fadoboz, nehezíti meg életed. Kerüld ki, ugyanis jóval erõsebb nálad, s komolyan veszélyeztetheti egészséged. Nekifutásból ugorj tovább a kis kiszögelésre, majd ismét nekifutásból ugorj át a csatornán, be a nyitott tetõajtót. Egy munkás állja utad, halála után felveheted a kulcsot. Szaladj fel a lépcsõn, majd öld meg az õrt, aki ajtó elõtt van. Menj vissza a lengõdobozos kiszögelésre, onnan a baloldali kis építménybe kell bejutnod. A padlón üvegcserepek vannak, amik olyanok, mint az elsõ rész karói, ha közéjük sétálsz (ne fuss!), akkor nem bántanak, ellenkezõ esetben az életeddel fizethetsz a próbálkozásért. Menj át a szobán, mássz fel a létrán, majd a kulcs segítségével nyisd ki az ajtót. A következõ rész elég advanced, érdemes menteni elõtte. Egy instabil tetõre érkezel, mely hajlamos leszakadni, úgyhogy csak óvatosan. A párkányon menj arra a részre, ahol az elsõ három tetõrész átfedésbe kerül. Ugorj át a tetõre, majd a harmadik részt követõen ugord át a lyukat, fuss a tetõrészleten, majd nekifutásból ugorj a másik párkányra. Vedd elõ a fegyvert, és készülj fel a harcra. A folyosó végén lõdd le az õröket és kutyáikat, majd mássz le a párkányról. Az operaház tetejére, a kupolára érsz. Balra találsz még lõnivalót, majd fordítsd figyelmed a bal sarokban lévõ párkányra, ahol egy lengõdoboz van. Az operaház tetejérõl ugorj át a párkányra, oldalazz el balra, ahol a doboz már nem tehet kárt benned. Ugorj le, majd aktivizáld a kapcsolót, mely az operaház tetején egy rejtekajtót nyit. Menj a lyukhoz, öld meg az ellenfeleket, majd a terem baloldali kapcsolójával nyisd ki a rácsos kaput. Mássz le a létrán, majd szaladj le a lejtõn. Egy kõgolyó fog követni, próbáld meg kikerülni. Balra egy rés van a falon. Ugorj fel rá, üdvözöllek az operaházban. Ugorj le, majd öld meg az ort. Vigyázz a magasban lengedezõ homokzsákokra, képesek rád esni, ha túl közel mész hozzájuk. Nyírd ki a közelben lévõ dobermannt és a gazdáját, majd a baloldali folyosót felkeresve találsz még két kutyát, akiket a kutya-menyországba segíthetsz. Egy kapcsoló van az egyik falon, de egy létfontosságú alkatrész hiányzik belõle. Majd késõbb foglalkozol vele. A felsõ részen egy nyitott ajtót találhatsz, késõbb a földön egy lyukat vehetsz észre. Nekifutásból ugorj elõre, kapd el a kiszögelést. Öld meg a két dobermannt és a fegyverest, majd ereszkedj le egy emelettel lejjebb. Két fegyveres vár rád, nyírd ki õket, majd mássz fel a fal közelében álló dobozra. Ugorj és húzd fel magad a folyosóra. A törésen át a függönyös részre érkezhetsz. Ugorj elõre, kapaszkodj fel az emeletre, majd lõdd le a fegyverest. Menj vissza a földszintre, s a hátsó falnál csalogasd elõ a kõgolyókat, s igyekezz nem alattuk végezni. Ugorj a vízbe, mássz ki a színpadnál, mire két fegyveres és egy kutya szalad eléd. Öld meg õket, majd keresd meg a falon a kapcsolót, mely a térség túloldalán lévõ ajtót nyitja. Menj át az ajtón, s nyírj ki néhány rosszfiút. Ugorj elõre, s húzd fel magad a magasabban lévõ szintre. Sétálj át az üvegcserepeken, majd nekifutásból ugorj át balra, a fal töréséhez. Araszolj el balra mindaddig, míg fel nem kapaszkodhatsz, ezt követõen a kapcsolóval ereszd le a híd másik részét, majd ugorj vissza a hídra. Balra egy kiszögelést találsz, ugorj át rá, majd nekifutásból ugorj a magasabb platformra. Öld meg a patkányt, s szaladj tovább, de figyelj, a lengõ homokzsákokra. Egy kiszögeléshez érsz, mely a színpad felett van. Állj a szélére, majd hátra szaltóval ugorj a padlón lévõ lyukba. Egy vízzel teli medencébe érsz, fordulj balra, majd a bal falat követve keresd meg a kapcsolót. A bejárattól jobbra megtalálhatod az elsõ szobrot, a Kõ Sárkányt. Ússz vissza a kiszögeléshez, s keresd meg a kapcsolót, mely a mögötted lévõ ajtót nyitja. Rövid úszkálást követõen jobbra megtalálhatod az elveszett alkatrészt, mely az Operaház bal oldalán lévõ liftet mûködteti. Menj vissza oda, majd az alkatrésszel lehelj életet a liftbe, és engedd elmenni. Mikor lement egy emeletet, a liftaknában lévõ létrán át egy rejtett szobát fedezhetsz fel, tele üvegszilánkkal... és a második szoborral, az Arany Sárkánnyal. Menj vissza a lift irányítópaneljéhez, s hívd vissza. Aktivizáld még egyszer, s szállj bele. Mikor kinyílik a liftajtó, két fegyveres fog rád rontani. A kapcsolóval küld a liftet vissza, mire alatta egy vízzel ellepett lejárót fedezhetsz fel, benne balra egy áramkör-panelt vehetsz magadhoz. Ússz vissza, fordulj balra, majd próbálkozz a másik liftaknával, melynek a rácsát a mellette lévõ kapcsolóval nyithatod meg. Mássz fel, lõdd le a patkányt, ugorj a szemközti platformra, fordulj meg, s ugorj át a felsõbb emeletre. Öld meg a fegyverest, a patkányt és a dobermannt. Folytasd az utad addig, míg egy ablakhoz nem érsz. lõdd be, majd ugorj a mögötte lévõ szobába. A falon lévõ kapcsolóval nyithatod ki az ajtót. Most érdemes menteni. Szaladj a folyosóba, majd a lejtõ alján az utolsó pillanatban ugorj elõre, mielõtt a propeller lapátjai felaprítanának. A platformon találsz egy kulcsot. Ugorj elõre, majd a lejtõ alján ugorj ismét elõre. A légcsatorna végén állj a lyuk szélére, majd hátra szaltóval ugorj a propeller elé. Lépj elõre, majd újabb hátra szaltóval ugorj a második emeletre, lépés elõre, majd egy utolsó hátra szaltó a harmadik emeletre. Ha felnézel, egy sötét folyosót láthatsz. Ugorj elõre, s kapaszkodj meg. A folyosó végén van a harmadik szobor, a Jáde Sárkány. Egyébként óvatosan a futkosással, ugyanis a szobor mögött egy propeller csak arra vár, hogy túl közel merészkedj hozzá... Ereszkedj le a hallba, majd keresd meg a mozgatható faládát. Húzd ki, mögötte egy kapcsolót találsz, mely nem messze egy ajtót nyit ki. Húzd a ládát az öltözõ ablaka alá, majd kapaszkodj fel rá. lõdd ki az ablakot, majd a bent lévõ ládát told rá az elõzõ ládára. Ez kellõképpen magas terület ahhoz, hogy a tetõablakot elérd róla. Öld meg az õrt, Aztán futás a liftaknához, kapaszkodj fel a legfelsõ szintre, majd a páholyok elõtt fuss a kulcslyukig, amibe a légcsatornánál talált kulcs pont jó. Az ajtó mögött egy létrát találhatsz, mely elõbb-utóbb arra a helyre vezet, ahol az Operaház tetõajtaját kinyitottad. Az áramkört illeszd a két kapcsoló között lévõ táblára, ami felhúzza a színpadról a tûzfüggönyt. Menj vissza a színpadhoz, öld meg a kutyákat és a fegyvereseket. A falon az ajtó egy ládákkal teli terembe vezet. A szoba közepe-táján az egyik mozgatható. Húzd meg kétszer, mögötte egy kapcsolót találsz. Öld meg az õröket, majd a dobozokra felmászva keresd meg a falba vágott lyukat. Lent van egy fegyveres, nyugodtan lelõheted, de vigyázz a feletted imbolygó homokzsákra, nehogy rád essen. Ugorj elõre, kapaszkodj fel, mire találsz egy kapcsolót, mely egy ajtó nyitását szolgálja. Az ajtó mögött egy terem található, egy csomó lengõ ládával. Ugorj le, öld meg Bartolit, és a segítségére sietõ fegyvereseket, majd az elõszaladó dobermannokat. Ha végeztél mindenkivel, a terem túloldalán kapaszkodj fel a ládára, onnan a magasabbra, juss el vissza a bejárat melletti ládára, ahol egy fali gombot megnyomva, kinyitottad lent, a pálya utolsó ajtaját. Persze vigyázz a lengő zsákokra, ládákra. Menj hát át a kinyitott ajtón, le a lépcsőn, és jobbra fordulva vége is a pályának, egy repülőgép vár rád.

Kõsárkány: A színpad alatti uszoda egyik szûk alagútjában található, a kapcsolóval szemben.

 

 

 

Jádesárkány: A szellõzõben, a forgó ventillátorok után, a láda elõtt van egy sötét rész, ahol egy fáklyával észrevehetjük a harmadik szoborhoz vezetõ utat.

 

 

Aranysárkány: Ha a liftet leküldjük, fel tudunk mászni egy létrára, ami felvezet a sárkányhoz. Itt .

Animáció: A repülõben kihallgathatunk egy beszélgetést a fõgonosz, Marco Barteli és a csicskája között, melybõl újabb infókat tudunk meg a tõrrõl. A beszélgetést egy csavarkulcs szakítja félbe, melyet egy harmadik fiatalember lendít meg, és éppen Lara tarkóján csattan.

Twitter response: "Could not authenticate you."