Woman vs. Wild - 1. rész: Veszedelmes környezet

Írta: Matie | .

Egy új videósorozat keretében ismerkedhetünk meg még alaposabban a Rise of the Tomb Raiderrel. Az első epizód (pár új jelenettel megspékelve) azt mutatja be, Lara hogy állja meg a helyét a szibériai vadonban:

Frissült a Relic Run, megérkezett a Mountain Pass

Írta: drlecter & Matie | .

Egy hete végre megjelent a várva várt update a játékhoz, amelynek egyik fő attrakciója a már korábban említett tibeti pálya. Azonban nem csak ennyivel bővítették a kalandot, melyet a megjelenés óta immáron több mint 10 millióan töltöttek le. Összegyűjtöttük a fontosabb újításokat, íme:

  • Új pályaként most Tibetben kalandozhatunk, amihez 10 új achievement is dukál. Nem mellesleg jól visszaadja a TR2 hangulatát is :)
  • Most már kétféleképpen is lehet játszanunk, először is az újdonság az, hogy a három térképen immáron 120 mini kaland vár ránk. Voltaképpen egy pálya egy szakasznak tudható be, amin különböző feladatokat kell megoldanunk, lehetőleg minél jobban. A másik a hagyományos végtelen futás, azonban hogy ehhez hozzáférjünk, el kell érnünk a megfelelő szinteket (20-60-100) Kambodzsában, a Szaharában és Tibetben. Automatikusan átjönnek és elvégzettnek tekintődnek azok a részek, amelyeket már korábban megcsináltunk.
  • Új fegyver (minigun)
  • Új jármű (motorosszán)
  • Új ellenségek (yetik, pókok és Oni)
  • Olcsóbbak lettek a fejlesztések és az átkok, azonban elmondható az is, hogy mindent sokkal nagyobb szintre lehet fejleszteni. A korábban már véghez vitt fejlesztéseket automatikusan jóváírja a rendszer (ruháknál is).
  • Teljesen átalakult a menürendszer is, a ranglista leegyszerűsödött és hetente törlődik. Természetesen külön méri a 120 szakaszt és a végtelen futásos részt.
  • Minden futásunk végén extra pontokat kapunk a megölt ellenfelekért, a legnagyobb szorzóért, a parkour mozdulatainkért és a megtett távolságért. Ellenben a boss fightok után kevesebb drágakő jár, cserébe viszont talán némi kárpótlást jelent, hogy a harcok jóval nehezebbek (és kaotikusabbak) lettek.
  • A supply-t minden 24 órában csak egyszer vehetjük fel az eredeti 6 helyett, viszont az adott pályákon a megszerzett clue-inkat (ereklyéhez vezető nyomainkat) megmenthetjük és átvihetjük a következő futásunkra - igaz, ezért kőkemény drágaköveket kell adnunk. Minden egyes clue-ért egy drágakövet.
  • A 120 szakaszhoz bármikor visszatérhetünk farmolni, vagy akár csak egy jobb eredményt elérni, ehhez annyit kell tenni, hogy a térképet lehúzod a telefonodon, így érhető el a másik két pálya is. Apróbb érdekesség még, hogy minél többet futott már Lara, annál gyorsabb is lesz.

Legvégére pedig egy jó hír a Windows Phoneosoknak, az eddigi összes frissítés, ezt is beleértve, hamarosan jönni fog.

Az első 27 perc

Írta: drlecter & OBig | .

Már alig egy hónap van hátra a Rise of the Tomb Raider xbox konzolokon való debütálásáig, ezért a marketing csapat mindent bevet, hogy elkényeztessen minket Lara legújabb kalandjáig. A videóban a játék első 27 percét tekinthetjük meg - azonban vigyázzatok a spoilerekre!

Ezen felül kaptunk 3 új xbox 360-as képet is:

Ingyen letölthető a hivatalos LC GO soundtrack

Írta: Matie | .

lcgo_icon.png

Elérhetővé vált a Lara Croft GO zenei albuma 11 darab misztikus, elbűvölő számmal. A zenéket meghallgathatod és számonként letöltheted itt, az egész album egyben pedig letölthető innen.

A csapatot az első három Tomb Raider játék zeneszerzője, Nathan McCree munkája inspirálta a fejlesztés korai szakaszában. Belevitték a klasszikus misztikusság, elhagyatottság érzését, ugyanakkor mégis különbséget tettek a régi és új között, a játékhoz illő lágyabb, hangulatosabb motívumokat választották. A PAX-on megrendezett Lara Croft GO launch partyn koncertet is adtak, erről egy rövid videó is készült.

Twitter response: "Could not authenticate you."