Hamarosan jön Linuxra a Tomb Raider 2013

Írta: drlecter | .

Jó hír a Linux rendszert használóknak: a Feral Interactive bejelentette, hogy hamarosan Linuxon is elérhető lesz Lara rebootjának első kalandja. Nem is kell rá túlságosan sokat várni, ugyanis várhatóan tavasszal meg is jelenik.

Addig is, ha kíváncsi vagy a részletekre, akkor március 30-án, este 7 órai kezdettel ezen a linken keresztül belenézhetsz a játékba.

tr2013_linux.jpg

Rövid betekintő az utolsó nagy DLC-be

Írta: TombRaiderS Team | .

fixes4.jpg

Március 29-én jön a Rise of the Tomb Raider harmadik nagy DLC-je, a Cold Darkness Awakened Xbox-ra és PC-re. Egy szép rendert, és egy rövid videót kaptunk ízelítőül belőle.

Egy titokzatos csapás szabadult rá a szibériai vadonra, mely embert és állatot egyaránt vérszomjas gyilkológéppé változtat. Larának egyre nehezedik a dolga a hullámokban érkező zombihordák ellen, menet közben pedig gyűjtögetnie és barkácsolnia is kell. A kiegészítő új ellenféltípusokat és kihívásokat kínál, melyek legyőzése és teljesítése közben rá kell jönnöd, hogyan fordítsd vissza a folyamatot. A csomaghoz új öltözet és fegyver is jár.

Itt a DX12 támogatás a Rise-hoz

Írta: drlecter | .

Megérkezett a sokak által várt új patch, melynek tartalma nemcsak a DX12-es támogatást foglalja magában, de két nagyobb új technológia is belekerült. Lássuk mit hozott nekünk az új frissítés:

  • DirectX12 támogatás, mellyel jobb teljesítmény érhető el. Hogy jobb és stabilabb legyen a teljesítmény, le kell tölteni hozzá a videokártya legutóbbi driverét is. (A legújabb NVIDIA driver itt tölthető le, az AMD pedig itt)
  • NVIDIA-s kártyákhoz elérhetővé vált a VXAO környezeti fényszóródás technológia, mely jelen pillanatban a legfejlettebb fény-árnyék technológia, amit kifejezetten az NVIDIA Maxwell hardveréhez fejlesztettek ki. (Csak Steamen)
  • Immáron letesztelhetjük a Teljesítményteszttel, hogyan fut gépünkön a játék, így mindenki könnyebben testreszabhatja a beállításait
  • Javítva lett néhány HBAO+ és más AO hiba
  • Kijavították a sztereoszkópikus 3D mozgás homályosításának hibáit
  • Néhány kisebb optimalizáció és hibajavítás
rise_dx12.jpg

Bővebben angolul itt lehet olvasni a DirectX 12 előnyeiről.

A patch automatikusan letöltésre kerül a játék indításakor. Ha a javítás nem töltődik le, indítsd újra a Steam klienst, vagy manuálisan keresd ki a frissítést a Windows áruházban (a Windows Store javítás ezúttal is kicsit késik).

Ha esetleg problémád adódna a javításnak köszönhetően, visszaléphetsz a korábbi verzióhoz Steamen. (A könyvtárban jobb klikk a Rise of the Tomb Raiderre, Beállítások - Béta - válaszd ki a 629.1 verziót.)

Rise of the Tomb Raider - készülőben a magyarítás!

Írta: TombRaiderS Team | .

rise_hun.png Projektünk új mérföldkőhöz érkezett el, ezért (és a nagy érdeklődésre való tekintettel) úgy döntöttünk, ideje most már ténylegesen bejelenteni: készülőben a Rise of the Tomb Raider magyarítása! Nem sokkal a játék Xboxos megjelenése után kezdtünk bele a munkába, és hatalmas szövegmennyiségen át vezetett az út egészen mostanáig, amikor is a magyarítás megjelenése mind PC-n, mind Xbox 360-on már elérhető célként lebeg a szemünk előtt. Így ha minden jól megy, hamarosan magyarul is élvezhetitek majd Lara legújabb kalandját. Az alábbiakban pedig közzéteszünk egy kis kedvcsinálót - bár a videó még a tesztelés előtti verzióból származik, így a végleges megjelenésig még nagy valószínűséggel változhat az összkép. Jó szórakozást hozzá!

Twitter response: "Could not authenticate you."