Megjelent a Tomb Raider II Revised 1. része

Írta: Matie | .

tr2revisedNapvilágot látott az eddigi legteljesebb Tomb Raider 2 átdolgozás első része, ami magába foglalja a Croft Manort és az első 6 pályát (a Great Walltól a Diving Area-ig). A készítő nem csupán grafikai újításokat alkalmazott új textúrák és modellek által, hanem minden pályát kibővített és új kihívásokkal töltött meg úgy, hogy közben abszolút hű maradt az alapanyaghoz.

A játék a 18 éve megjelent Tomb Raideres pályaszerkesztővel készült, amit a rajongók azóta is foltozgatnak, javítanak, és aminek már majdnem 3000 egyedi, fanok által készített Tomb Raider kalandot köszönhetünk.

Gigantikus Tomb Raider akció Steamen

Írta: drlecter | .

sale.jpgElkezdődött az idei Steam Nyári Vásár, és a jópofa űrlényekkel való csatározásokon túl, az egész Tomb Raider franchise be lett akciózva. A kedvezmények ismételten igen jelentősek, hiszen -70%-tól egészen -89%-ig terjednek, ami bőven korrektnek mondható. A legnagyobb figyelem talán a Rise of the Tomb Raidert illeti, hiszen az alapjáték mindössze 15 euróba kerül, míg a hozzá kapcsolódó Season Pass/Szezonbérlet (ebben az összes kiegészítő tartalom benne van) 8,39 euróba. De említésre méltó az új Reboot első része is, ami 3 Euróért szintén baráti ár. Mindemellett pedig a PS4 tulajok is akciósan tudják megvásárolni a Tomb Raider: Definitive Editiont Playstation Storeon keresztül, nekik sem kell 6 dollárnál többet fizetniük érte.

Shadow of the Tomb Raider E3-as összefoglaló (frissítve)

Írta: drlecter | .

e3 kicsiAlig egy hete ért véget az idei E3, melynek keretein belül rengeteg új infót kaptunk Lara legújabb kalandjáról. Egymást követték a kisebb-nagyobb bejelentések, többek közt láthattuk a story előzetest, belenézhettünk egy kicsit a gameplaybe, felfedezhettük az első sírt, illetve néhány új screenshotot is megcsodálhattunk. Így ha lemaradtatok volna valamiről, akkor itt a kiváló alkalom, hogy bepótoljatok mindent.

Közösségi interjú Daniel Chayer-Bissonnal

Írta: Thak | .

daniel chayer bissonAz "Út az E3-ra" videósorozatban már találkozhattatok a Shadow of the Tomb Raider játékigazgatójával, Daniel Chayer-Bissonnal, aki egy Discordon megrendezett közösségi interjúban mesélt részletesen a játékról. Olvashatunk a Shadow fejlesztésének kihívásairól, a játékmenetbeli változásokról, a mozgástér bővüléséről, és még sok minden másról...

Twitter response: "Could not authenticate you."