Tomb Raider 2 Remake Végigjátszás

Készítette: Nicobass

Statisztika:

Mentések -- Savegames

Mindjárt az elején nálad van a Lara's Journal.

Lecsúszva menj a vízbe, de mássz is rögtön jobbra, ki a partra. Menj be az átjáróba, és jobbra, a földön megtalálod az 1. Dokumentumot. Richard Dorntorn’s Diary-t.

Egy medipack is lapul a csontváznál.

Menj ki, irány a víz, ússz át a túloldalra, és kimászva menj be a barlangba. Menj balra, majd jobbra, bújj át a résen, vedd fel a fáklyacsomagot, és felmászva a sziklán a medipackot.

Kimenve jobbra, menj felfelé a sziklákon felkapaszkodva, majd átugorva a jobb oldalra, ott folytasd a sziklamászást. Jobbra kapaszkodj, majd hátra ugorva a mögötted levő sziklát kell elkapnod, majd felmászva menj be az alacsony járatba. Balra menve fáklyacsomagot találsz, és utána, jobbra egy beugróban leled meg a Silver Dragon-t.

A másik irányba menve visszaértél a mély szakadékhoz. Jobbra indulj el a sziklákon, ugorva kapd el a sziklaperemet, csimpizz balra, majd a mögötted levő sziklát kell elkapnod. Kétszer felfelé kapaszkodj, felugorva elkapod a sziklákat, majd balra folytasd az utadat. Ugorj a fal alatti sziklára, majd a falon juss fel, be az ablakon át az épületbe. Menj balra, ess le a vízbe, a sarokban kimászva tolj a forgatókaron egy felet. Ugorj a víz feletti második gerendára, ott kapaszkodj fel jobbra, a falra, és haladj balra. A rúdon át elérsz a asrokba. de most jól figyelj! Ott is két rúdonpörgés kell, DE a másodiknál úgy intézd, tudsz balra is haladni a rúdon, hogy úgy ugorj, hogy elkapd a törött fogaskerékgerendát. Onnan hátraugrás a mögötted levő gerendára, és letéped azt. Na leomlott az egész mindenség, most már kimehetsz az ajtón.

Menj a nagy falon lefelé, be a következő toronyba, ott lée az alagsorba, vedd fel a lőszert, és a csontváz előtt a 2. Dokumentumot, a Old Chinese Note-t.

Menj vissza fel, ki a falra, lődd le a varjúsereget, és felmenve a csonkatoronyhoz, előtte, ugorj balra az ablakba. Mássz át, és bent indulj el jobbra, a fali peremekbe kapaszkodva. Így a túlsó sarokban lejutsz a földszintre, és kimenve a fal tetejére, folytathatod az utadat lefelé. A leszakadt részen nem jutsz át, irány hát a vízbe. Mássz ki a sziklákon, és egy kis sziklabeugróban fáklyacsomagot találsz. Ússz most a vízesés felé, be az alatta levő járatba, és felveheted a Rusty Key-t.

Ússz ki, mássz a partra a kis szigeten, és lődd le a tigrincset. Menj be a barlangba, végezz a másik tigrincsel is, és vedd fel a kismedipackot, és a fáklyacsomagot. Menj ki, a vízesés mellett kapaszkodj fel a sziklákon, majd bemenve a barlangba, jobbra menj, ugrás a sziklára, majd feljebb, és balra az egyik kis sziklaperemen lőszert, és kismedipackot vehetsz fel. Irány vissza, ki a vízeséshez, és átugorva a túloldalra ott is találsz kismedipackot. Ismét menj be a barlangba, jobbra, ugorj át a csontvázhoz, és vedd fel a nagymedipackot, valamint a 3. Dokumentumot, a Johan Burbanks' Diary-t.

Ess le a földszintre, menj át vissza a járaton, majd lecsúszva, a második után ugorva kapd el a szemközti sziklát. Ugrás tovább, de gyorsan, mert eldől a sziklaoszlop, vedd fel a lőszert, és az ösvény végén jobbra folytasd a sziklamászást. A végén balra kell menned, ugorva elkapni a sziklaperemet, majd átugorva balra, ott feljutni a tetőre. Csúszás, ugrás következik, és a csontváznál fáklyacsomaggal, és kismedipackkal leszel gazdagabb. Után balra megint sziklamászás következik, míg kiérsz magasan a szabadba. Ott balra folytasd a sziklamászást, majd fent lődd le a varjakat, és a falon folytasd a mászást felfelé. A falon rúgd be a toronyba vezető út deszkaakadályát, menj be, és lefelé. Kismedipackot találsz ott, majd menj fel két emeletet, mássz fel a létrán , és meg is van a 4. Dokumentum, a Melissa Trints' Diary.

Lőj bele a hullába, lődd le a pókokat, és zsebeld ki a hullát, így tiéd a Guardhouse Key.

Menj le a létrán, le az alagsorba, közben lődd ezerrel a pókokat. Akár kicsalhatod őket a fal tetejére is, és a rúgással el is taposhatsz párat, ha a kezedre tapad, lökd le az Interaktív gombbal. Ha sikerült, lent nyisd ki a kulcsoddal a deszkaajtót. Jobbra nagymedipackot, és lőszert vehetsz fel, majd ugrás a jobb oldali falra. Ugrás a gerendára, a végéről tovább, majd a túloldali gerendán jutsz tovább. Újabb gerenda, majd a túloldalon jobbra kell átjutnod egy alacsony járaton. Nyisd ki a másik kulcsoddal az ajtót, juss végig a folyosón, és a túloldalon egy kis emelvényről leveheted a Jade Dragon-t.

Visszafelé menve a szakadéknál a jobb oldali falra kapaszkodj, majd ugrás a kis gerendára, onnan jutsz át a túloldalra, és kijutsz a halálos folyosóról. Irány vissza az alacsony járaton, vissza a két gerendán, majd balra ugrás a törött gerendára. Ugrás balra, a hosszabbra, a végén jobbra be a beugróba egy fáklyacsomagért, majd vissza a gerendára, onnan ugrás a szemközti beugróba. lefelé menet írtsd a denevéreket, pókokat, kapaszkodj le a rés túloldalán, kapd el alattad a gerendát, kapaszkodj balra, és mássz át az alacsony járaton. A sziklák között találsz fáklyacsomagot, és kismedipackot, majd jobbra, és balra menve, átjutva a már ismert szűk járaton, lejutsz a legalsó szintre. Ott is lefelé menj a lépcsőn, és lent, az utolsó jobb oldali oszlopnál vedd fel a fáklyacsomagot. Menj vissza, fel a lépcsőn, jobbra, a karzatra, a törött oszlopon át eljutsz a túloldalra, és középen, a két szobor között húzd ki a tömböt a falból. Húzd egészen a jobb sarkába az erkélynek, és ugrás róla a zászlórúdra. Onnan megfordulva ugrás a fali gerendát elkapva, majd jobbra kapaszkodj, és mássz be a törött ablakon. Menj balra, nyisd ki az ajtót, a szemközti fali karral felemeled lent, a láncos jelet, és kinyílik a nagykapu. Jobbra a beugróban kismedipack lapul. Menj vissza, ki a terembe, kapaszkodj le, és indulj el balra, körbe a termen. Néha lefelé, néha balra ugorva kell elkapnod a következő gerendát, oszlopot. A végén eljutsz egy törött gerendára. Mássz fel rá, és a túloldalon kapaszkodj le róla. Jobbra kapaszkodj, mássz fel a gerendára, és ugorva kapd el az emeleti folyosót. Mássz fel, menj végig a folyosón, vedd fel a nagymedipackot, és a fáklyacsomagot a romoknál, majd térj vissza az erkélyen kihúzott tömbhöz, menj be a folyosóra ahonnan kihúztad, mássz fel a létrán, menj ki újra a nagyterembe, lekapaszkodva a gerendára. Menj körbe ismét, és amikor a kis gerenda darabra érsz, most ne ugorj tovább, hanem a hátad mögött levő zászlórudat kapd el. Ugrás a másikra, majd az oszlopra. De gyorsan ugrás vissza a zászlórúdra, mert az oszlop leomlik, és letöri alattad a korlátot. Menj vissza most már a tömbhöz, és lökd a mélybe.

6. Mentés

Betörte a padlót, menj hát oda le, és kapaszkodj le. Kapaszkodva juss el jobbra a fali köveken át, de lefelé is menj, és a végén a törött gerendákon át jutsz le a mélybe.

7. Mentés

Ott még ugorj rá a gerendára, azt elkapva kapaszkodj jobbra, de a lehulló romok letépik a gerendát, és a vízbe pottyansz.

Innen folytatódik majd a kaland, ha elkészül a folytatás.

Írta: OBig

Videó magyar kommentárral (készítette: MRF1RE)

Twitter response: "Could not authenticate you."