Tomb Raider 2 - Dagger of Xian Végigjátszás - Back to China

Tizenötödik fejezet: Xian császár szentélye (Temple of Xian)

 

 

Mentések--Savegames


Az Óriás Héja halála után egy kis közjáték során megtudhatod a történet folytatását, Lara repülõgépen Kínába, a Nagy Falhoz utazik. Az elsõ pályáról ismert ajtó kinyílik a Talion hatalmától, s feltárul Xian császár temploma, a tor otthona. Ugord át a pengéket, majd csússz le a lejtõkön. Itt van az elsõ szobor, csúszás közben egy ugrással meg kell fordulni, és megtalálhatod az Arany Sárkányt. Ugorj az alattad lévõ medence vizébe, s öld meg a halat, mielõtt felfedezõ útra, indulnál. Mássz ki a vízbõl, mire a templom elõtt találhatod magad. Öld meg a két tigrist, akik a fogadásodra érkeztek, majd a templom jobb oldalán keresd meg a rugós padlólapot, mely felrepít e szentély tetejére. A tetõn találsz egy kapcsolót, mely egy csapóajtót tár fel. Nyírd ki a sast, majd a létrán mássz le a terembe. lõdd le a pókot, majd irány a nagyterem. Mássz le a létrán, ereszkedj le, majd kapd el a kiszögellést. Húzd fel magad, s nézz le, megláthatod a második szobrot, a Kõ Sárkányt. A falon találsz egy repedést. Araszolgass jobbra mindaddig, míg fel nem veheted a szobrot, majd araszolj vissza. Öld meg a pókokat, kapd el a létrát, mássz fel rajta, egyenesen a karókkal teli szobába. Menj jobbra, s kapaszkodj fel. Ismét jobbra, majd hátra szaltóval ugorj a mögötted lévõ rámpára, majd onnan a fal tetejére. A menj elõre addig, míg meg nem pillantod a túloldalon lévõ platformot. Vedd fel az alattad lévõ lõszert, majd nekifutásból ugorj a baloldali lejtõre, onnan ugorj elõre, majd ugorj jobbra, s végül elõre. Kapaszkodj fel a sziklára, majd araszolgass balra, míg fel nem kapaszkodhatsz a kapcsolóhoz, mely a templomajtót hivatott kinyitni. A legközelebbi folyosó egy vízeséshez vezet, mely az ajtóig szállít. Az ajtó mögött egy terem van, benne az olaszországi pályáról ismert kardos szobrok. Szerencsére, ha nem mész közel hozzájuk, nem bántanak. A nyitott ajtón át hagyd el a szobát, még néhányszor visszajövünk ide. Egy terembe érsz, melynek a padlója helyén vörös (mondjuk:) láva van. A teendõ címszavakban ennyi: nekifutásból ugrás elõre, lecsúszás, ugrás elõre, lecsúszás, ugrás elõre, lecsúszás, ugrás elõre, sziklára felkapaszkodás, nekifutásból ugrás elõre, végre lementheted. Kövesd a folyosót a kapcsolóig, mely egy csapóajtót nyit ki. Ess le rajta, majd, mint az õrült, fuss a szemközti falon lévõ kapcsolóhoz, mely a hátad mögötti csapóajtót nyitja. Ja? A karókkal díszített oldalfalak közben megindulnak egymás felé. Ha túlélted a falak támadását, kövesd a folyosót, ahol találkozhatsz elsõ vörös fémgolyóddal, mely ugyanazt a célt szolgálja, mint az eddig pályákon a kõgolyók, vagy a hógörgetegek. Ugorj hátra, majd balra, hogy elkerüld a fémgolyót. Kapaszkodj fel a bal felsõ sarokban lévõ sziklához, majd keresd meg a létrát. Mássz fel rajta, mire egy sötét szobába érsz. A jobb oldalon találsz egy kapcsolót. Öld meg a tigrist, mely a hátad mögül osont elõ, majd kapaszkodj fel a nyitott nyílásba. Két pengével nézhetsz farkasszemet, próbálj meg eljutni a térség bal sarkába. Ereszkedj le, kerüld ki az újabb pengéket, majd kerüld el a görgõ pengéket, s juss el az ajtóhoz. Öld meg a két sast, majd keresd meg a kapcsolót a baloldali falon. Egy ajtó nyílik ki ennek hatására, igaz, csak rövid idõre. Ahhoz, hogy elérd, gyorsan, s ügyesen kell a gerendákon ugrálni. Kövesd a folyosót, s figyelj az árnyékban rejtõzködõ pengékre. A terem végén egy átjárót találsz, a végén egy zárt ajtót, a bejárat két oldalán pedig két kapcsolót. A jobboldali kapcsolóval helyére illesztheted a padlólapokat, ugorj balra, aktivizáld az ajtónyitó kapcsolót, majd amíg van idõd, szaladj át azon. Ne állj meg, hanem rohanj a keskeny kõpárkányon addig - nyomodban egy vörös fémgolyóval -, míg a túloldalán fel nem kapaszkodhatsz egy kiszögellésre. Húzd fel magad, mire megtalálhatod a Sárkány Maszkot, melyet majd a templom elsõ termében kell használni, de errõl késõbb. Jobbra felkapaszkodhatsz a kiszögelésre, ahonnan elérheted a Sárkányszobor mögötti területet. lõdd le a pókokat, mire találsz egy kapcsolót, mely a vörös láván keresztül egy hidat aktivizál. A helységet a szobor másik oldaláról hagyd el. Ugorj elõre, majd balra, egyenesen a ferde oszlopra. Onnan csúszás közben elõre, szobor felé. Onnan csak egy ugrás a szobortól balra elhelyezkedõ rugós padlólap, melynek segítségével eljuthatsz a terem bal sarkába. Itt különbözõ ferde kiszögelések és egyéb oszlopokon való ugrálással lehet a platform tetejére feljutni. Idõnként egy-egy vörös fémgolyó megindulhat feléd, de ilyenkor elég hátraugrani, s megkapaszkodni az aktuális oszlop szélében. Mielõtt azonban a struktúra tetejére másznál, vess egy pillantást az egyik tartógerendára. Ott megtalálhatod a harmadik szobrot, a Jáde Sárkányt. A magasba egy rugós lap segítségével kerülhetsz. Ha megszerezted a szobrot, újra végig kell küzdened az utat felfelé. A platform tetején egy sas vár. Öld meg, majd húzd fel magad a következõ szintre. Ott találsz majd egy mozgatható tömböt, melyet félretoszogatva egy kapcsolót vélhetsz felfedezni, mely egy csapóajtót aktivizál. A csapóajtó mögött egy hosszú folyosó van, egyik elágazásánál egy vörös fémgolyó vár. Az út vége a templomi szobába vezet, ahol a földszinten néhány tigrissel kell megmérkõznöd, mielõtt a Maszkkal megnyithatnád a mindeddig zárt utat. Kövesd a folyosót, majd kerüld ki a görgõ pengéket, míg el nem érsz egy szobába, melynek a mennyezete karókkal van teletûzdelve, s a falakon megszámlálhatatlan kapcsoló van. Ha egy kicsit jobban megnézed a kapcsolókat, találhatsz négy, eltérõ színût, melyet aktivizálva kinyithatsz egy kijáratot, persze mielõtt a karók felnyársalnának. Az átjáró egy medencéhez vezet, benne felfigyelhetsz egy halra, melyet érdemes kinyírni, mielõtt a vízbe vetnéd magad. A víz alatt egy kapcsolót találsz, mely megemeli a vízszintet, így elérhetsz egy eddig elérhetetlen távolságban lévõ folyosót. A folyosó bal oldalán lévõ kapcsolóval ne törõdj, inkább ússz be a jobboldali elágazásba. Az elágazás végén egy újabb kapcsolót találsz, mely a fõmedencébõl nyíló átjárót nyitja. Ússz át rajta, mire egy ugyancsak egy kapcsolóval találkozhatsz, mely a fõbejáratot teszi szabaddá. Menj a következõ szobába, és aktivizáld a kapcsolót. Vigyázz a közeledõ karós falra, s ereszkedj le a csapóajtón. Jobbra megtalálhatod az Arany Kulcsot, mely a közelben lévõ kapu nyitására szolgál. A kapu a létra tetejérõl érhetõ el, s egy víz alatti folyosót tár fel. A folyosóban egy elágazáshoz érhetsz, ahol fordulj jobbra, majd haladj át a rácsozat kis résén. Egy terembe juthatsz. Odabent egy hal feni rád a „fogát", valamint egy rakás oszloppal találkozhatsz, melyek egyikén egy kapcsoló vár aktivizálásra. Az újonnan kinyílt út az Ezüst Kulcshoz vezet. Ússz vissza az elágazáshoz, s válaszd a másik utat, mely egy barlangba vezet. Ha van még élõ hal a környéken, nyírd ki õket. A most következõ barlang egyike a játékban számosan elõforduló „sorskeserítõ" helyeknek. Ez speciel az óriáspókok lakóhelye. Egyrészt nehéz végezni velük, másrészt az egész barlang töksötét. Némi barangolás során eljuthatsz a fõterembe, ahol az óriáspókok szövögetik hálóikat, s terveiket az elpusztításodra. Lõj le mindet és mindenkit, aki él és mozog, aztán keresd meg az egyetlen kõoszlopot, melyre fel lehet mászni. Róla egy ugrás a fentebb lévõ, ahonnan felkerülhetsz a legmagasabb szintre. Érdemes állandóan menteni, ugyanis a melléfogás végzetes kihatással lehet rád. A barlang falát követve, balról megkerülhetõ majdnem az egész, mígnem a nekifutásból felkapaszkodhatsz a középpontban lévõ legmagasabb oszlopra. Az Ezüst Kulcs az egyik sziklán hever. Szerezd meg, majd menj vissza a vízhez, s ússz vissza a templom fõbejáratához. Ez így leírva milyen egyszerûen hangzik. A templom bejáratától jobbra van egy kisebb szentély, melyet az Ezüst Kulccsal nyithatsz ki. Haladj át az utolsó ajtón, majd ugorj s húzd fel magad a felsõbb szintre. Kerüld ki a vörös fémgolyó halálos közelségét, majd ezt követõen folytasd utad a függõhíd felé. lõdd le a sast, majd a késõbbiekben a tigrist. A teremben még egy tigris vár. Nyírd ki, s menj az elágazás felé. Egy kisebb szobába érhetsz, mely lépcsõszerûen két fokból áll. Az elsõn egy görgõ penge jár fel s alá. Kerüld ki, majd a második szinten menj balra. Egy újabb szoba, s benne egy nyugodtan álló penge. A földön egy sorstárs fekszik csontváz állagban. A terembõl egy kijárat van, egy függõhíd vezet a szemközti sziklákhoz. Mikor a függõhídra érsz, a görgõ penge megindul feléd. Szaladj át a hídon, majd a falon található kapcsolóval aktivizálj egy távolabb esõ kaput. lõdd le a sast, majd irány a kapu. Ha akarsz, visszafelé mehetsz a hídon is, bár szerintem a biztonságosabb, de hosszabb is leugrani az alattad örvénylõ mélységbe, kiúszni a templom fõbejáratánál, s megtenni a utóbbi negyedóra útját addig, míg el nem érsz a lépcsõs szobáig, ahol a penge jár-kel (ha lõszerre van szükséged, a második lépcsõfokról indulj jobbra, majd kövesd a folyosót). Nem szükséges visszamenni a pengék közé, inkább az oszlopról célozd meg a jobboldali elágazást. Egy folyosó-szerûséghez érsz, melyben rugós lapokon ugrálva érhetsz el a tetején lévõ ajtóhoz. Öld meg a sast, majd haladj át az ajtón, mely egy furcsa terembe vezet. Haladj elõre, majd ugorj át a falon lévõ zárhoz. Gyorsan ugorj balra, mielõtt a karókkal teletûzdelt falak össze nem érnek. Ha felértél a második emeletre, nekifutásból ugorj a létra felé, melynek segítségével megmenekülhetsz a következõ karós faltól. Balra egy beugrót találhatsz, benne egy folyosóval, mely a Fokapu Kulcsához vezet. Szerezd meg a kulcsot, (némi ugrabugra a falak mentén), majd a Sárkányszobor nyakán csússz le a földszintre. A kulccsal az egyik falon lévõ fali-padlólapot aktivizálhatod. Nekifutásból kapaszkodj meg benne, húzd fel magad, majd fordulj a létra felé. Mássz fel rajta, míg egy karókkal teli szobába nem érsz. Ugorj át a túloldalra, kapaszkodj meg, majd a jobboldalon húzd fel magad a tetõre. Szemben, biztosan a szemed ügyébe esik egy létra, mely a nemrégiben elhagyott Sárkányszoborhoz vezet. Az egyik oldalán lecsúszva, majd késõbb elugorva megkapaszkodhatsz egy oszlopban. Az oszlopon egy létrát találsz. Mássz fel addig, míg a penge a fejed felett épp csak egy centire lesz. Ugorj hátra, majd keresd meg a másik létrát a másik pengével a tetején. S most jön a „nem-mindegy", hátraugrás közben egy félfordulatot is tenned kell, hogy a mögötted lévõ létrát elkaphassd, egyébként kezdheted elölrõl az akrobatikázást. Ha ezzel megvagy, fellélegezhetsz. Mássz fel a létrán, majd kövesd a folyosót, mely a következõ pályára vezet...

Aranysárkány: Amikor a pálya elején csúszunk le, és az elsõ vízesés felé közeledünk, a levegõben forduljunk meg ugrás közben, hogy háttal csússzunk (elég nehéz). A vízesés szélén kapaszkodjunk meg, és oldalazzunk el balra, ahol egy kis fali fülke található.

 

 

Kõsárkány: A soklétrás terem legalján, a legalsó létra mellõl tudunk kapaszkodva eloldalazni egy újabb kis fülkéhez.

 

 

 

Jádesárkány: A sárkányfejes szobában a nagylejtõn is van elrejtve egy dobbantó. Azt használva megkapaszkodhatunk egy platformban, ahonnan átugorhatunk a szoborhoz.

 

 

 

Animáció: Lara elkésett. Már csak azt látja, hogy Bartoli a saját szívébe döfi a Xian tõrt, és összeesik. Ezután az emberei átviszik mozdulatlan testét egy másik szentélybe. Lara követi õket.

Tizenhatodik fejezet: Lebegő szigetek (Floating Islands)

 

A játék utolsó igazi pályája. Az ellenfelek kemények, úgyhogy kösd fel a gatyádat. elsõnek rögtön meg is ölhetsz egy Harcost, mely ugyan lassú mozgású, de tud repülni. Ha végeztél vele, menj a sziget bal végére, ahol megpillanthatsz egy kisebb szigetet. Nekifutásból kerülj a kis szigetre, majd szigetrõl szigetre ugrálva érd el a nagyobb térséget, melyen egy aranyketrec áll. A tetejérõl csússz le a bejárathoz, kapaszkodj meg a szélében, s ereszkedj le a ketrecbe. A végén egy kapcsolót találhatsz, mely egy másik szigeten lévõ csapóajtót hivatott kinyitni. Ugrálj át a másik szigetre, ahol kõõrök társaságában egy oltárt pillanthatsz meg. Az õrök egyike, mikor közel kerülsz hozzá, megelevenedik. Öld meg, majd távolodj el az oltártól, mire a második õr is neked esik. Az oltár mennyezetén mássz be a belsejébe, majd vedd fel az elsõ Dísztáblát. Hagyd el a szobát, öld meg a harmadik õrt, majd mássz fel az oltár tetejére, s keresd meg az elsõ szobrot, a Jáde Sárkányt. A sziget másik oldalán találsz egy kiszögelést, ami alatt egy kapcsolóra bukkanhatsz. Nekifutásból ugorj elõre, majd onnan a következõ szigetre. Menj a sziget másik oldalára, majd ugorj a balra, a sziklák felé. Egy másik szigetet pillanthatsz meg, melyen lépcsõk vannak. Nekifutásból ugorj, majd kapaszkodj meg a kiszögelésben, s húzd fel magad. Húzódzkodj fel a lépcsõsor tetejére. Fordulj jobbra, s nekifutásból ugorj a másik lépcsõsor felé. Menj fel a lépcsõkön, félúton öld meg a Harcost, majd a másikat is, akivel a lépcsõk tetején futhatsz össze. Mikor felérkezel a tetõre, balra egy ajtót pillanthatsz meg. Nekifutásból ugorj, s kapaszkodj meg a lejtõ aljában. Ereszkedj le, majd ugorj át a másik szigetre, ahol megtalálod a Második Dísztáblát. Egy másik ugrással a gerinc jobboldalára kerülhetsz, ahonnan csak egy pár ugrás a Nagy Sziget, ahonnan a zöld lépcsõk ahhoz az ajtóhoz vezetnek, ahol felhasználhatod a két misztikus táblát. Az ajtóval szemben lévõ platformra kell ugranod, hogy bemehess, ez igen nehéz feladat, de a gyakorlás a tudás anyja. Ha sikerül, vedd fel a földrõl a lõszereket, majd nyisd ki az ajtót. Odabent egy Harcos vár. Nyírd ki, majd vedd fel a hídnál található második szobrot, a Kõ Sárkányt. (A fa mögött, a kis bejáróban bujdokol.) Óvatosan sétálj a zöld szikla felé, majd fordulj meg. Hátra szaltóval ugorj a sziklára, s tégy még egy hátra szaltót. A lejtõ végén kapaszkodj meg, s várd meg a sziklagolyó legördülését. Ereszkedj le, s öld meg a Harcost. Menj az építménybe, mássz fel a zöld kiszögelésre, majd ugorj a lejtõ magasabb végére, onnan a húzódzkodj fel a tetõre. Menj addig, míg fel nem húzhatod magad a homokos sziklarészre, ahonnan egy folyosószerûség vezet a hídhoz. Menj vissza oda, ahol a zöld sziklagolyóval találkoztál, s csússz le ismét. Ezúttal szembõl csússz le, majd a végérõl ugorj elõre, s kapaszkodj meg. Kövesd az utat, míg meg nem pillantasz néhány téglát. Nekifutásból ugorj feléjük, s kapaszkodj meg bennük. Mássz fel rajtuk, mire a következõ szigethez fogsz érni. Menj a kötélhágcsó felé, majd küzd meg a Harcossal, aki az építmény alsó szintjén vár rád. Két másik Harcos õrzi a kötélhágcsó végén lévõ ajtó kapcsolóját. Öld meg mind a hármat, majd aktivizáld a kapcsolót, s menj át az ajtón. Kapaszkodj meg a kötélpálya végén, mielõtt a lávába esnél. Húzd fel magad, majd az elágazásnál fordulj jobbra. Kapaszkodj meg a zöld kiszögelés szélében, s araszolj balra. Ereszkedj le a folyosószerûségre, ami az elsõ kötélpálya tetejére vezet. Némi csúszkálást követõen egy hallba kerülhetsz, melyben két szoba található. A szobák között halálos csapdák vannak. A hall egyik oldalán ugorj a szoba jobb oldalára, ahol egy kõtömböt találhatsz. Mikor taszigálni kezded, egy Harcos libben feléd, öld meg. Ha végeztél vele, igazítsd be a tömböt úgy, hogy felmászhass rá, s onnan a magasban lévõ kiszögelésre. A kapcsoló, amely egy hidat aktivizál a láva felett, az egyik oszlopon rejtõzködik. Kerüld ki a pengéket, majd szaladj át a hídon, míg egy kapcsolót nem találsz, mely egy csapóajtót nyit. Menj vissza a falhoz, nekifutásból ugorj a csapóajtó felé, majd a levegõben nyomd meg a kapaszkodás gombot. Ha minden igaz, a csapóajtó jobb oldalát el tudod kapni. Menj a szoba végére, ahol egy kapcsolót találsz, mely a fõteremben egy csapóajtó nyitására szolgál. Menj vissza a medencéhez, ugorj a vízbe, s keresd meg a víz alatti járatot. Válaszd a baloldali elágazást, s kövesd, míg egy nagyobb terembe nem érsz. Odabent találsz egy kapcsolót, mely a lávás szobában egy csapóajtót nyit. Menj vissza oda, s haladj át az ajtón. A mozgatható kõtömböt told az oszlophoz, majd felmászva rá, ugorj át az ajtón. Ebben a teremben egy kapcsolót, egy ajtót és egy nagy rakás karót láthatsz. Ugorj elõre, s kapaszkodj meg a résben. Araszolj balra, majd húzd fel magad. Nekifutásból ugorj balra, ha minden igaz, a bejárat egyik oldalához érkezel vissza. Menj be a terembe, ahol két ajtót és egy Harcost találhatsz. Óvatosan ereszkedj le a padlón lévõ lyukon, mire egy újabb szobaféleségbe kerülhetsz, ahol négy Harcos és négy Nindzsa vár. Aktivizáld a kapcsolót, fordulj meg s ugorj fel a kiszögelésre. Húzd fel magad az oszlop egyik oldalán. Az oszlop mögött menj jobbra, majd balra, míg meg nem pillantasz egy ketrecet. lõdd le a Nindzsákat, majd az „álmukból" felriadó Harcosokat. Ha mindenkivel végeztél, vedd fel a földön, heverõ motyókat, majd aktivizáld a két kapcsolót, melyek a nemrég látott ajtók egyikét nyitja. Hagyd el rajra ezt a termet, s öld meg a mögéd lopakodó Nindzsát. Folytasd utad a lépcsõkön, míg el nem érsz egy ajtóhoz és egy kapcsolóhoz. A kapcsolóval nyisd ki az ajtót, majd lõdd le a két Harcost. Ha végeztél velük, menj át az ajtón, s mássz fel a rácsozat tetejére. Ugorj, a levegõben fordulj, s kapd el a rácsozatot, ami most mögötted van. Mássz fel a tetejére, húzd fel magad, majd hátra szaltóval ugorj a mögötted lévõ kiszögelésre. Ugrálj a kiszögeléseken, míg el nem érsz a Nindzsa által õrzött területre, a baloldalon. Öld meg, majd keresd meg a mozgatható kõtömböt. Húzd ki, mássz fel rá, majd ugorj balra, a sziklák felé. Menj jobbra, majd ugord át a lávafolyamot. Fordulj, majd nekifutásból ugorj a folyosó felé, ahol megtalálod a játék utolsó szobrát, az Arany Sárkányt. Nekifutásból ugorj ki a folyosóból, majd menj vissza a kihúzott kõtömbhöz. Taszigáld addig, míg el nem éred a kötélpályát, mely a végsõ összecsapás helyszínére vezet...

Jádesárkány: Ahol felvesszük a második pecsétet, az egyik fától fel lehet ugrani a tetõre. Itt van a sárkány.



 

 

Kõsárkány: A kétpecsétes ajtó mögötti hídról pillantjuk meg, és úgy juthatunk el oda, ha fáklyával a kezünkben a terem bejáratától jobbra lévõ elsõ fa mögé ugrunk, és megtaláljuk az alagutat, ami elvisz hozzá.

 

 

Aranysárkány: A pálya végén, az utolsó csörlõnél, ha a láva szélén lévõ jobb oldali sziklára ugrunk, eljuthatunk egy helyre, ahonnan egy alsó szemközti alagútba tudunk beugrani. Ez az alagút vezet az utolsó szobrocskához.

 




Tizenhetedik fejezet: A Sárkány barlangja (The Dragon's Lair)

Mentések--Savegames

 

Hát igen. lassan vége a játéknak. Idõközben kiderült, hogy a fõgonosz testõrei körében közös imádkozáson vett részt, minek keretében a megszerzett tort önönmagába döfte. Reméltem, hogy nem mûködik, de tudat alatt sejtettem, hogy lesz még egy harcom egy sárkánnyal. Így is történt. A pálya nem elágazó, egyenesen a Sárkányhoz vezet. Odáig viszont át kell verekedned magad néhány Harcoson és zsoldoson, míg be nem nyithatsz a Nagyterembe, ahol a fõgonosz már vár rád. Mint a legtöbb sárkánynak, neki is megvan az a bosszantó tulajdonsága, hogy képes tüzet okádni. Szerencsére a padló négy helyén egy-egy lyuk van, mely egy medencébe vezet. Ha meggyulladsz, ugorj a vízbe. A víz alatt sok felvehetõ motyó, van, gránátok, elsõsegélycsomagok, úgyhogy mindenképpen érdemes ide látogatni. A sárkány megölhetetlen. Ez alatt azt értem, hogy ne számíts látványos haláltusára, a lény csak legyengülhet egy huzamosabb gránátesõ következtében. Ekkor oda kell szaladni, - persze óvatosan, hisz ha a sárkányhoz érsz, életenergiád fogyni kezd - és kihúzni a mellébõl a tort. Ha nem vagy elég gyors és rátermett, a lény új erõre kapva ismét feléd, fordulhat. Ha végeztél vele, nincs más dolgod, mint hátradõlni, s csillogó szemmel bámulni, hogyan omlik össze a Nagy Fal...
Animáció: Lara kis híján felrobban a fal egy darabjával együtt, de aztán inkább mégis túléli a drága.


Epilógus: Otthon édes otthon (Home sweet home)

 

Mentések--Savegames:

 

Animáció: Otthon éppen hálóingben szemlélgetjük a tõrt, amikor jelez a házi riasztó: megjött a Bartoli-banda maradéka
A banda maradék embere néhány furgonnal most érkezett meg. Az ágy melletti ajtót nyisd ki a kulcsoddal, s vedd fel a sörétes puskát, a lõszereket, a jelzõ-rakétákat és az elsõsegélycsomagokat. Kb. pont ekkor ér oda az elsõ két zsoldos. Öld meg õket, majd vágj utat magadnak a elõszobán. Menj ki a bejárati ajtón, lõdd le a kutyákat s a gazdáikat. Balra a sövénylabirintus belsejében megtalálod az alvezért. Ha végeztél vele, már csak egy alapos zuhanyra marad erõd.


Vége.
Írta: TranSam
Szövegkönyv: Balázs (Namivanmar)
Videóvégigjátszás: Tomb Raider Collector