TRLE: Reign of Chaos (A Káosz hatalma)

reign1 reign2Egy régebbi, rajongók által készített pálát mutatunk be:

Majd 15 éve szövetkezett 4, az akkori talán legjobb pályaszerkesztő, hogy megalkosson egy 20 pályás szintet. 2005 Júniusában meg is jelent.

Készítők: Agnes, Oliver Mausch (Karlo 002), Nadine L. (Horus), és Christoph Summerer ([christoph])

Bizony sok helyről levetették már eme remekmű letöltési lehetőségét, csak tőlünk lehet megszerezni. 

Történet:

Az intróban már utalás történt arra, hogy a játék még nem zárult le… Lara az elõzõekben Mexikón, Velencén, Cordóbán és Kínán keresztül üldözte ellenfelét, Natlát.

Miután 1996-ban diadalmas gyõzelmet aratott felette Atlantisban, visszatért Angliába, hogy folytathassa „megszokott” életvitelét. Már hosszú ideje minden békésnek és csendesnek tûnt. Túl hosszú ideje… Ugyanis Lara nem tudott egy sötét titokról. Natla gonosz követõi összegyûjtötték és elvitték halott vezetõjük földi maradványait egy titkos rejtekhelyre a semmi közepén, hogy vezetõjüknek egy új, még pusztítóbb életet szerezzenek. Míg Lara mit sem sejtett, Natla gengszterei öt romboló erejû követ rejtettek el Mexikóban, Spanyolországban, Kínában és Olaszországban. Ezek a hatalmas erejû kövek elnyeltek minden életet a környezetükben, sötétséget, fájdalmat és ûrt hagyva maguk mögött. És minden egyes élettel, melyet a kövek elszívnak, Natla ereje nõttön nõ… A hírek és újságok tele vannak a riasztó jelenséggel. Lara rájön, hogy a borzadály különösen öt területen ütötte fel a fejét, és már sejti is, hogy mit kell keresnie... Így aztán megragadja a hátiputit, és elindul, hogy megkeresse az öt követ, felszabadítsa a nemzeteket, és végleg leszámoljon Natlával, mielõtt túlságosan megerõsödne…

Vélemény:

1.Airport: Remek látvány volt ez a rövid kis pálya. Nem üres légikikötõ, hanem emberekkel találkozunk, és biztonsági fegyveresekkel. Ne lõjünk ezekre, akkor õk sem hiszik, hogy terroristák vagyunk, és nem bántanak. 1 secret van ezen a pályán. Fantasztikus a környezet, a textúra, és a hozzáadott hangok is. :)

2. Mexico: Csontváz hárpiák, repülõ bogarak, élõhalottak, és denevérek között kalandozunk egy kihalt városrészben, hogy megtaláljunk, és szétlõjünk 5 korsót, így megnyitva a másik városrészbe vezetõ utat. Ott a pálya végén miénk lesz az elsõ kõ, a Vilolet Chaos Gem. Megtörve ezzel a gonosz hatalmát, most már a Free Mexicó-ban folytathatjuk az utunkat. Fontos, a csatornában, a tüskéknél megszerezni a Revolver-t és egy mozgatható láda alatt a Laser Sight-ot is, mert csak ezekkel lehet szétlõni pár korsót. 2 secret van a pályán. Remek a textúra, és a hangok is.

3. Free Mexico: Itt csupán pár mexikói, pár skorpió, és két tûzszellem próbál megakadályozni utunk folytatásában. Hogy elrepülhessünk, két kék kulcsot kell megtalálni, és fontos a fáklya megszerzése is, amit egy pad mellett találunk. Ügyességre is szükségünk lesz. Van idõre futás, ferde platformokon ugrálás, és a gördülõ köveket is ki kell cselezni. Lemegyünk a csatornába, a házak tetejére.1 secret van ezen a pályán. Nagyon szépek a textúrák, és a hangok is.

4. Airport 2. Itt csupán meg kell keresnünk a Velencébe induló járatot. A biztonságiakkal itt se húzzunk ujjat. Secret nincs a pályán.

5. Sewer System Venice: Bizony ezen a pályán jó memóriádnak kell lenni. Sokszor össze-vissza kell rohangálni, amíg megtalálod a helyes, a legrövidebb utat. Az ellenség itt is zombik, de ezek már lelõhetõek, valamint denevérek, kutyák. És bizony feladat is van benne bõven. Mindjárt a pálya elején, egy oszlopon kell lerántani a kart, majd idõre futások, ládák tologatása teszi élvezetesebbé a kalandot. Velencében járunk, de egyelõre a csatornákban. A textúra ehhez képest remek, jól illik a történethez, a környezethez. Több kulcsot, és a hozzájuk tartozó zárat kell megtalálni, míg a végén, egy létrán felmászunk a városba. Sajnos én nem szeretem a kötelezõ sérüléseket. És bizony a kétszeri leesés a száraz medencébe, elvett egy medipackot. Azért jó kaland volt ez is. :) Secret nincs a pályán.

6. Hereafter Holiday-Venice: Bizony nem egyszerû, sem nem könnyû pálya ez. Mindjárt a pálya elején, nagyon ki kell számítani, mikor ugorjunk a karokra, hogy megússzuk a tüskéket. Majd a tûzfújónál is több nehéz feladat vár ránk. Az oszlop mögötti kart is meg kell találni, valamint fent az erkélyeken is jól ki kell számolni, hogyan tudjuk a feladatokat megoldani. A háztetõkön is több kulcsot kell megtalálni. Talán a legnehezebb feladat, egy gomb megnyomása, miközben kigyulladunk. Két medipackom ráment erre. Sajnos, én nem szeretem az ilyen kötelezõ sérüléseket, amit nem lehet kikerülni sehogy sem. Ez kicsit elvette a kedvemet ettõl a pályától. Amúgy viszont remek a textúra, tetszettek a holtak a véres vízben. Jó ötlet volt, illett a pályához. Nagyon szép a pálya végén a templom, és ott megszerezzük a következõ Red Chaos Gem-et. Közben sok kulcsot, és két Ruby Sphere Piece darabot kell felkutatnunk. Összességében tetszett a pálya, a textúra, és a hangok, de kezdõ játékos sokat fog szenvedni vele. :) Irány a felszabadított város. :) Secret nincs a pályán.

7. Say Cheese-Venice: Ez a pálya gyönyörû. Élettel teli utcák, rózsabokrok, emberek, gyönyörû teraszok. Ha már megtaláltuk egy rózsabokor mögött a betolható tömböt, nem is olyan nehéz a feladat. Igaz, a vízi kis labirintust is fel kell deríteni, de ha már megtaláltuk a levegõvételi helyet, az sem olyan nehéz. Egy idõre futás is van, a ruhák takarta kapcsoló után. A végén felmászva a létrán, szinte bántam, hogy nem nézhetek körül a gondoláknál. :) Remek levezetése volt az elõzõ pályának.

8. Airport 3: Itt nincs más dolgunk, mint megkeresni a Kínába induló járatot.

9. Rotten Underground Temple: Gyönyörû ez a pálya. Kínában kalandozunk, egy elsüllyedt, kihalt templomban, barlangokban, pagodákban. Az ellenség mindössze pókokból áll. Feladat van bõven. Fontos szerepe van a fáklyának, majd a templom környékén a karokat is meg kell találni a továbbjutáshoz. Kicsit idegesítõ volt a váza tologatása a pálya végén. Egy secret van a pályán, A tüskés teremben a gõzölgõ padlólapokat figyeljük. Medipack nem kellett, és a végén felvehetjük a Green Chaos Gem-et, felszabadítva ezzel Kínát is. :) Gyönyörû a textúra, a környezet, és a hangok is.

10. China Garden Part 1: Fantasztikusan gyönyörû ez a pálya. Ellenség nincs is. Gyönyörû pagodák között, vízeséseknél, épületekben kalandozunk. Bizony a pálya elején, a nagy medencénél jól körül kell nézni, néha elõvenni a távcsövet, hogy észrevegyük a folyosón a két rést, ami két szimbólumot rejt. Túl nehéz feladat nincs a pályán, idõre futás is csak az egyik secrethez kell. Inkább a karokat kell megtalálni, hogy továbbjuthassunk. 2 secret van a pályán, két Golden Rose, de az elsõnél még lõszert, medipackot is kapunk egy fal berúgása után. Talán ez a legszebb pálya eddig. :)

11. China Garden Part 2: Nagyszerû befejezése ez a pálya a Kínai kalandnak. Ellenség itt sincs, de ügyességre bizony szükség van. Nagyon tetszett ezen a pályán is, a gördülõ követ áttextúrázása. Itt is csodaszép a környezet. Magas falakon kell felmászni, fordulásos ugrásokkal továbbjutni, karokat megkeresni. Kalandozunk pagodákban, a tetejükön. 1 secret van a pályán, aminek a lerántható nyitókarja egy kis hídon van. Megtalálhatjuk a pályán a Shotgun-t is, amihez eddig csak lõszert találtam. A pálya elején találunk egy indítókulcsot. Kereshetünk hozzá terepjárót, de ez esetben ez egy motorcsónak, amivel elhagyjuk a pályát. Remek ötlet. :)

12. Airport 4: Itt sincs sok dolgunk. A sarokban zúzzunk, törjünk, nem kell ennyi mosdókagyló, majd a konferenciateremnél elõzzük be a többi utast, felmászva a szellõzõbe. Irány Spanyolország. :)

13. The Mystic Tree: Gyönyörû ez a pálya is. De bizony néhol elég nehéz feladatok várnak ránk. Tûzköpõk, lángok, tüskék, mozgó fal, és mozgó pengék között kalandozva kell megszereznünk a következõ Chaos Gem-et. Idõrefutás is van benne, több is. A legnehezebb talán a forgó pengéknél való túljutás volt nekem. Vagy 30* visszatöltöttem, mire sikerült. :) Egy kastélyban kalandozunk. Ellenség egy megölhetetlen, de bezárható démoni kutya, és a végén az életfánkat lövõ két hárpia. Sikerült medipack nélkül végigvinni, de nehéz volt. Nehezen találtam meg mind a 3 secretet is. Kulcsokat kell megtalálni, és jól elrejtett, a környezetbe belesimuló fali, lerántható karokat.

14. Córdoba: Remek folytatása az elõzõ szintnek. Ellenség nincs a pályán, de feladat annál több. Bizony jó fejtörõk, és persze nyaktörõk vannak a pályán. :) Jó kihívás ez mindenkinek. Egyáltalán nem lineáris a pálya, így bizony háromszor vittem végig, mire a leírást megírhattam, és a legjobb utat megkerestem. Több kulcsot, talizmánt kell megkeresni, és persze több kart. Nagyon tetszett a három karral vezérel ketrecajtók. A fáklyának is szerepe van, amit elég nehéz észrevenni az üres szobában a fekete lefolyóvason. Sok idõre futás is van, de kicsit begyakorolva megoldhatóak. Virágtartókat is kell tologatni, ezeknek is fontos szerepük van. Egy helyen még az emeletre is el kell juttatni. Secret nincs a pályán. Gyönyörû a textúra, csak ajánlhatom mindenkinek. Jó kaland volt.

15. Airport 5: Most sötétben érünk a légikikötõbe. Sötét, és kihalt minden. Egy fali kart kell lerántani, és megtalálni az Orange Chaos Gem-et, majd elrepülni az Alnwicki járattal.

16. Alnwick-Hellforge: Egy sötét kastélyban kalandozunk ezen a pályán. Ellenség itt sincs sok, egy hárpia, pár pók, egy megölhetõ csontváz, és egy szellem. Viszont a feladatok nehezek itt is. Kihívás ez a pálya is. Lávás termeken kell átjutnunk, lecsúszós részeken ugrálni, mozgó falak között szaladni. Nagyon tetszett a pálya végén a feladat, amikor egy gyertyával tüzet gyújtunk, és az edényeket felolvasztva jutunk a szükséges 2 Asshen Stone-hoz. A pálya elején persze fontos felvennünk a bõröndünkbõl az eddig begyûjtött 5 követ. Szép, és változatos a textúra, remek kaland volt. :)

17. Garden of Stone- Lavafluss & 18. Garden of Stone (Bibliothek): Gyönyörû ez a két, összekapcsolódó, átjárható pálya is. De bizony nem könnyû. A leírás alapján már Neked könnyebb lesz. Vannak benn nehéz feladatok, nehéz ugrások, idõre futások. Az elsõ pályán elõször csak rövid ideig leszünk, csupán egy fali kart kell észrevenni a falon a zárt ajtó mellett. A második pályán egy több emeletes, hatalmas terembe érsz. Találkozol egy vízi boszorkánnyal, hárpiákkal, denevérekkel és kutyákkal. A könyvtárban meg kell keresni a szétlõhetõ gömböket, mire a végén egy kulcsot kapsz, és visszatérsz az elsõ pályára. Ott egy hatalmas, lávás, lávafolyásos helyen kell begyûjteni a másik kulcsot. Bizony itt is ügyesen kell ugrálni, és a tûzfújóknál megkeresni még egy kulcsot. A végére marad még egy idõre futás, majd átúszol a következõ pályára. Néha kicsit idegesítõ a nehezebb feladatok, de tekintsd kihívásnak. :)

19. Cathedral: Folytatjuk a kalandozást. Most elõször egy kis bázison, majd egy hatalmas, vulkános Katedrálisban. Ellenségeink kutyák, és csontvázhárpiák. Két kis arany, Angyal szobrot kell megtalálnunk, hogy elhagyhassuk a pályát. Fontos szerepe van a szétlõhetõ kis csillagoknak is. Forgó, mozgó pengék, ajtók falak között kell átjutnunk, ferde platformokon ugrálnunk, mire megoldjuk a feladatunkat.A textúra itt is szép, és talán a feladatok is egy hajszállal könnyebbek, bár azért itt is vissza kell tölteni pár helyen. De az elõzõ pályákhoz képest semmiség. :) A textúra szép, jó kaland volt.

20. Death and Resurrection: Remek befejezés ez a pálya. Egy kicsit levezetés is, itt már nem nagyon van nehéz feladat, és ellenség is csupán Natla a végén, de az sem komoly ellenfél. Fejét vesszük, és lándzsavégre tûzzük. Ezzel talán most már örökre végeztünk vel. Na persze ha valaki fel nem éleszti majd újra. :) Egyetlen idõre futás van csak a pálya elején. A textúra itt is gyönyörû. Secret ezen a pályán már nincs. Köszönöm a készítõknek ezeket a remek pályákat, csak gratulálni tudok nekik. És persze ajánlom mindenkinek eme gyönyörû kalandot.

A pályát, és a végigjátszást ITT megtalálod:

Pár kép ízelítőül a kalandból: reign of chaos1 5 reign of chaos3 6 reign of chaos6 15 

reign of chaos7 8reign of chaos10 11 reign of chaos11 03 reign of chaos11 11 reign of chaos14 17

reign of chaos16 10reign of chaos18 04 reign of chaos18 06 reign of chaos19 04 reign of chaos20 15

 

Twitter response: "Could not authenticate you."