The Training - Episode Zero (Revised Version)
Egy 24 pályás rajongói remekművet mutatnék be. Nehéz volt a végigjátszást megírni hozzá. A Rise-t megírtam két hét alatt, ehhez több mint egy hónap kellett. Felér egy fő Tomb Raider résszel ez az alkotás. Ne hagyja ki senki, ezt a néha nem könnyű, ám remek kalandot. Érdekessége az is, hogy nem csak Lara a főszereplő. Hárman vannak. De nem árulok el többet, nézzétek meg.
A pályát készítette: Donald Forgues (DNF Productions)
A végigjátszást Itt megnézhetitek.
Történet:
Lara Croft, 5 évvel ezelőtt, a tréningje előtt, az apjával ment el egy különleges útra, de még nem rendelkezett tapasztalattal a sírrablás terén. A Lordi rangot elért Richard Croft, Lara apja, úgy döntött, hogy elindul egy váratlan útra, megkeresni egy különleges ereklyét. Ráadásul magával vitte a lányát is erre a kalandra. De sajnos rossz dolog történt a dzsungelben. Lara elvesztette apja nyomát. Hiába futott, rohant olyan gyorsan, mint a szél, nem tudta megtalálni, és azóta is hiába. A kormánynak az volt a terve, hogy Larát elküldjék egy feladat megoldására, de tudták, még nincs elég tapasztalata. Úgy döntöttek, hogy kiképzésre küldik előtte, míg kész nem lesz arra, hogy Szaud-Arábiában sikerrel hajtson végre egy feladatot. Tehát tréningre küldték. 5 részből fog állni a tréning. 1. Túl kell élnie minden nehézséget. 2. Meg kell találnia a célt, az amulettet, vagy ereklyét. 3. Meg kell tanulnia ölni, lelkiismeretfurdalás nélkül, fájdalom nélkül. 4. Át kell jutnia minden akadályon. 5. És végül meg kell tanulnia összedolgozni, alkalmazkodni a partnereihez, amikor egyedül nem képes megoldani valamit. Ha sikerült neki a tréning, egyből megy Szaúd-Arábiába, megszerezni az első ereklyét. Szüksége van ott ehhez két kulcsra, hogy megnyissa a múlthoz vezető utat, ami a Végső Hatalom megszerzéséhez vezet, amit el kell pusztítania, mielőtt egy gonosz zsoldos megszerezné. Ez az ereklye, egy energiagömb, ami öregséget, gyengeséget hoz az ifjúságnak. Egy ősi szellem, amit az egyiptomiak hoztak létre, hogy védjék a családokat. A gonosz, Victor Powell, irányítani akarja az egész világot, eme hatalom megszerzésével azáltal, hogy megöl minden gyenge embert, aki az útjában áll. Egy sereg mutánst akar csatarendbe állítani, hogy a kormány ne vegye semmibe, hogy ne tudják nélkülözni a tudását. Senki, és semmi nem tudja megállítani a tervében, hogy csakis ő irányíthassa a világ összes országát.
Vélemény:
Remek, és hoszú kaland volt ez a 24 pályás szint. Ám jó pár pályát többször is meglátogatunk, így tulajdonképpen 33 helyszínen járunk. Sok medipackot el kell használnunk közben, én 36-ot használtam el a sok „kötelező” sérülés miatt. Nem tetszettek ezek. Nem életszerű, hogy egy secret megszerzésénél, miközben elhúzom a tömböt, egy géppuska tüzel rám, és a titok megszerzésével egy nagymedipack tulajdonosa lettem, amit rögtön el is kellett használni. Az meg már főleg nem életszerű, hogy egy bázison, elgázosított helyen három időrefutás közben 10 kismedipack elhasználása szükséges a továbbjutáshoz. Ám medipack, lőszer van bőven, még akkor is, amikor utazásaink során, a repülön, helikopterben felejtjük a felszerelésünket, és újra kell megszereznünk, begyűjtenünk mindent. A kaland során dzsippelünk is egyet, és egy teneralattjárót is meglátogatunk. Változatos helyszínek, változatos feladatok, változatos ellenségek jellemzik ezt a pályát, de a legtöbb bázisokon, laboratóriumban játszódik. De van Egyiptomi, Szaúd- Arábiai, Velencei rész is. 75 titkos helyet szerezhetünk meg közben, némelyik bizony jól el van dugva. A Rise végigjátszását megírtam két hét alatt, ezzel egy hónapig bajlódtam. :) 16 és fél óra NETTÓ játékidő. Hát nem semmi. És nem csak Larával kalandozunk, néhány pályán Amandával, és Kurtissal mehetünk. Össze kell szokni a csapatnak, hiába, no! :) Ne hagyja ki senki ezt a bizony nem rövid, és néha nem könnyű kalandot. Igazi kihívás.