Tomb Raider - kérdések és válaszok

Ezúttal kicsit késve érkeztek meg a válaszok a rajongók kérdéseire, mivel Karl az elmúlt hónapban többször utazott külföldre. Engesztelésül két extra kérdésre is választ kapunk! Magyarázatot kapunk arra, hogy miért egyszerűen "Tomb Raider" lett a cím, és kiderül, hogy Lara személyiségének mely klasszikus elemeit lelhetjük fel ebben a játékban...

A hivatalos Tomb Raider fórumról:

Az 1. kérdés Shaikh-tól: a játék későbbi szakaszában lehetséges a repülő- és hajóroncsos part felfedezése?

Karl Stewart: korábban említettük, hogy az egyik célunk az, hogy lehetővé tegyük a látott területek felfedezését. Hanyagok lennénk, ha kiemelnénk a hajóroncs-látképet, de nem hagynánk, hogy eljuthass magához a parthoz. Többet nem is árulok el!

 

2. kérdés Shakh-tól: kereshetünk tárgyakat ellenségek hulláinál és dobozoknál?

Karl Stewart: néhány rajongó észrevette és kommentálta a találomra elhelyezett felvehető tárgyakat a múlt évi demónkban. Megcéloztuk tehát azt, hogy hasznosítható holmik és lőszerek megszerzése szervesebb legyen a végleges verzióban. Holttestek és dobozok guberálása is ilyen tevékenység lenne.

 

3. kérdés Metalrocks-tól: miért csak “Tomb Raider” a játék címe, alcím nélkül?

Karl Stewart: ez az új elképzelés a játékról és Laráról egy végleges, tiszta lap. Egy teljes újrakezdés. Az egyszerű és klasszikus cím ezt a nézetet tükrözi. Ez kérdés nélkül Tomb Raider, csak újraindítva egy modernebb közönség számára. Nincs szükség alcímre.

 

4. kérdés R_Crofttól: számíthatunk arra, hogy Lara ruhája reagál a környezetre?

Karl Stewart: Lara és a ruházata is reagál majd a helyzetre és a környezeti tényezőkre. Nagyon nem részletezem, már megmutattuk Larát különböző állapotokban koszosan és mocskosan, vizes és száraz ruhában. Fontos számunkra, hogy Larát a környezet részeként érzékeljük, nem pedig onnan különállóként.

 

5. kérdés MetalRocks-tól: csak egy befejezés lesz vagy lesz több különböző is?

Karl Stewart: mint már említettük, igen specifikus történetet mesélünk el a Tomb Raiderben. Beszélgetési szinteknek és elágazó történetmeneteknek nincs helye ebben az erős elbeszélésben. Ebből kifolyólag egyetlen végkifejlet lesz, amit mindenki megtapasztalhat és élvezhet.

 

6. kérdés GemmaDarkmoon-tól: Lara múltbeli megtestesüléseiből milyen elemeket igyekeznek megjelentetni ebben a Larában?

Karl Stewart: számunkra a klasszikus Larában és ebben az új, fiatalabb Larában több közös dolog van, mint puszta hasonlóság. A tapasztalatlansága ellenére ez a Lara intelligens, ambíciózus, vakmerő, és hűséges. Igazán bátor és elhatározott, még akkor is, ha még épp nem került megpróbáltatás elé. A régészethez és ősi kultúrákhoz való vonzódása továbbra is a legfontosabb, és az semmit nem ér, hogy Lara fizikailag fitt marad. Míg a tornászi hajlam nem az utazásának a fő oka, a fizikai kitartása és lelki ereje irigylésre méltó.

 

7. kérdés Dark7Angel-től: az ezen a héten kapott két képen fellelhető néhány változás, különösen a hajon – azon, amin Lara egy fán van, a haja lenyűgözően kidolgozottnak tűnik, de azon a képen, amin Lara az íját használja, bár határozottan jobb, mint a múlt évi képek, nem néz ki olyan részletesen, mint a másikon.

Szóval a kérdésem a következő: a képek a fejlesztés különböző stádiumaiból vannak vagy a kép Larával a fán egy bejátszásból van, a másik pedig játékmenet??? Vagy van más magyarázat is arra, hogy miért néz ki másképp?

Karl Stewart: mindkét említett kép aktív játékmenetből származik, és ugyanabból a verzióból. Tulajdonképpen előre összegyűjtöttünk egy nagy adag képet a múlt héten az E3-mon való részvételünkhöz. Ha valami különbséget veszel észre a haján, az valószínűleg a különböző világítás és szemszög miatt van, nem pedig egy probléma a modellel.