Itt a DX12 támogatás a Rise-hoz

Megérkezett a sokak által várt új patch, melynek tartalma nemcsak a DX12-es támogatást foglalja magában, de két nagyobb új technológia is belekerült. Lássuk mit hozott nekünk az új frissítés:

  • DirectX12 támogatás, mellyel jobb teljesítmény érhető el. Hogy jobb és stabilabb legyen a teljesítmény, le kell tölteni hozzá a videokártya legutóbbi driverét is. (A legújabb NVIDIA driver itt tölthető le, az AMD pedig itt)
  • NVIDIA-s kártyákhoz elérhetővé vált a VXAO környezeti fényszóródás technológia, mely jelen pillanatban a legfejlettebb fény-árnyék technológia, amit kifejezetten az NVIDIA Maxwell hardveréhez fejlesztettek ki. (Csak Steamen)
  • Immáron letesztelhetjük a Teljesítményteszttel, hogyan fut gépünkön a játék, így mindenki könnyebben testreszabhatja a beállításait
  • Javítva lett néhány HBAO+ és más AO hiba
  • Kijavították a sztereoszkópikus 3D mozgás homályosításának hibáit
  • Néhány kisebb optimalizáció és hibajavítás
rise_dx12.jpg

Bővebben angolul itt lehet olvasni a DirectX 12 előnyeiről.

A patch automatikusan letöltésre kerül a játék indításakor. Ha a javítás nem töltődik le, indítsd újra a Steam klienst, vagy manuálisan keresd ki a frissítést a Windows áruházban (a Windows Store javítás ezúttal is kicsit késik).

Ha esetleg problémád adódna a javításnak köszönhetően, visszaléphetsz a korábbi verzióhoz Steamen. (A könyvtárban jobb klikk a Rise of the Tomb Raiderre, Beállítások - Béta - válaszd ki a 629.1 verziót.)

Twitter response: "Could not authenticate you."