Kijött az első javítás PC-re

fixes.jpg

A Rise of the Tomb Raider debütálása PC-n gördülékeny volt, ám nem volt teljesen zökkenőmentes. Előfordultak indítási problémák, a térkép nem jelent meg megfelelően, csak némi noszogatásra volt hajlandó az adott pályát megmutatni, az Endurance mód félpercenként beszaggatott, a Remnant Resistance mód pedig nem mindig volt hajlandó elindulni. Ezeket, és még pár teljesítménybeli problémát igyekszik kiküszöbölni a közel 150 MB-os patch. Az Opciók szintén bővítésre kerültek, melyekről bővebben itt olvashatsz.

A javítás automatikusan letöltésre kerül a játék indításakor. Ha a javítás nem töltődik le, indítsd újra a Steam klienst, vagy manuálisan keresd ki a frissítést a Windows áruházban. (A részletekért olvass tovább.)

 

A következő hibák kerültek orvoslásra:

Indítási problémák (csak a Steam verzióra vonatkozóan):

  • C++ futásidejű hiba megjelenése indításkor, mely bizonyos felhasználóknál megakadályozza a játék elindítását
  • új megoldás azok számára, akiknél a VC++ nem került telepítésre megfelelően, így a játék nem tudott elindulni
  • indítási probléma javítva, ahol a Spacedesk vagy Bins Tálca rendszerező telepítve van

Frissített opciók:

  • az egér érzékenysége a célzás mellett a hagyományos navigációra nézve is külön beállítható
  • egér és gamepad X tengelye megfordítható
  • immár kikapcsolhatók a billentyűgombok jelzései
  • az egér mozgásjavítása kikapcsolható (ellenkező esetben minimális mértékben van jelen)

Egyéb javítások:

  • javítások sokasága a kezelőfelületen, beleértve a térképet, alaptáborokat és a Remnant Resistance módot
  • új grafikai beállítás, mellyel javítható a tükröződések, fényvisszaverődések minősége, némi teljesítménycsökkenés fejében
  • új grafikai beállítás, mellyel a Képernyő effektektől függetlenül kikapcsolható a film grain (filmszemcse effekt)
  • jobb HBAO+ minőség, mely jobb fényszóródást biztosít a távoli tárgyak esetében
  • jobb NVIDIA SLI teljesítmény (csak a Steam verzióra vonatkozóan)
  • SLI hibák javítva víz és hó effektek megjelenítésekor (csak a Steam verzióra vonatkozóan)
  • Képernyőfelbontás módosító opció, mely alacsonyabb felbontás használatát teszi lehetővé ablakos módban, az ablak méretétől függetlenül
  • teljesítménybeli javítások Razer Chroma effektekhez (csak a Steam verzióra vonatkozóan)
  • Razer Chroma effektek javítása (csak a Steam verzióra vonatkozóan)
  • ritkán felmerülő probléma javítása 16 vagy több rendszerszál esetén
  • gamepad használata közben olykor megjelenő kurzor javítva
  • az Endurance mód szaggatása javítva
  • javítások az Endurance mód ranglistájához
  • a Remnant Resistance küldetések olykor nem indultak el, ez javításra került
  • bizonyos tárgyak megjelenítése javítva NVIDIA 6x0 és 7x0 rendszereken - néhány hiba továbbra is fennáll, de továbbra is folyik az együttműködés az NVidiával ezek megoldására a jövőben
  • figyelmeztető üzenet a felhasználók számára a textúrák nagyon magas minőségre állításakor és az SSAA bekapcsolásakor annak jelzésére, hogy erősebb rendszerre van szükség
  • kisebb javítások sokasága, hibák kiküszöbölése

 

Ha esetleg problémád adódna a javításnak köszönhetően, visszaléphetsz a korábbi verzióhoz Steamen. (A könyvtárban jobb klikk a Rise of the Tomb Raiderre, Beállítások - Béta - válaszd ki a 604.2 verziót.)

Twitter response: "Could not authenticate you."