Tomb Raider Legend Helyszínek

Croft Manor

09croftbirtok17.jpg

Hiába ez csak egy gyakorlópálya, mégis sokak kedvence a Legendből. Nem is csoda, hiszen egy olyan igazi Tomb Raideres környezetben van lehetőségünk gyakorolni az új dolgokat, ami abszolút méltó a "Sírrabló" szellemiségéhez, ugyanis a birtok számos ereklyét, és megannyi titkot hordoz magában.

Kis érdekesség: a TR Legend, Anniversary és Underworld Croft birtoka a Tomb Raider filmekben szereplő kastély mása (melynek külterületét pedig a Hatfield ház alapján mintázták).

Bolivia

Mint első pálya, ez a legkönnyebb. De nem is a nehézségről kell szólnia még a játéknak, hanem inkább arról, hogy felvázolja a történet alapjait és betekintést nyerjünk, miként is működnek az új mozdulatok és felszerelések a gyakorlatban, miközben csodás helyszíneken át vezet az utunk.

Vízesések, liánok, rejtett templomok és csapdák... ki vágyna ennél többre?

1bolivia13.jpg

Peru

2peru04.jpg

Itt már fokozódik a kaland. Akció, motorozás, találkozás egy régi baráttal, ráadásul még múltunk egyik fájdalmas emlékével is szembe kell néznünk, miközben Lara hajthatatlanul kutat egy régmúlt mítosz darabjai után.

Egy kihalt kisvárosban kezdünk, ahol látszólag egy lélek sem jár az ellenség katonáin kívül, még focizni is leállhatunk. Majd ismét egy rejtett, titokzatos helyre bukkanunk, egy újabb fejtörővel.

Japán

Lara tovább keresi az Excalibur darabjait. Utazásának következő állomásában nemcsak csinos alakját vehetjük szemügyre, hanem extrém magasságokba is kerülünk. Egyetlen rossz lépés is végzetes lehet! A helyzetünket pedig nemcsak a jakuzák tetézik, hanem egy boss harc is.

Egy bárban rontjuk a levegőt, majd hamar nekünk is ki kell mennünk levegőzni, amikor a hangulat a tetőfokára hág. Csak el ne szédülj, Lara!

3japan06.jpg

Ghána

4ghana07.jpg

A következő karddarabhoz zsoldosokon és csapdák tömkelegén át vezet az út, melynek végén ismét egy boss harc vár majd ránk - feltéve ha eljutunk odáig. De mit sem ér egy kaland, ha nincs benne egy kis izgalom, nem igaz? Afrika lélegzetelállító tájai és ősi, romos templomai kárpótlást nyújtanak minden nehézségért.

Az ellenfeleken kívül számos csapda állja utunkat, ezeken kell átügyeskednünk magunkat, ha a végére akarunk járni ennek a történetnek.

Kazahsztán

Újra motoros kalandok, egy kis orosz nyelvlecke, szupertitkos KGB projekt, egy elfeledett fagyos kutatóbázis és újabb nyomok az ősi mítosz felé. Melyik bátor kalandornak ne lenne ez ínyére? Főleg, ha ezúttal egy olyan ellenféllel kell szembenéznünk, melynek eredete nem emberi...

Szentelünk egy kis időt a tudománynak is, ha már itt vagyunk, saját kezűleg próbálhatsz ki egy rendkívüli találmányt is.

5kazakhstan17.jpg

Anglia

6anglia13.jpg

Lara visszatér gyökereihez, ugyanis brit földre kalauzol az útja. Hősnőnk szentül hiszi, hogy megtalálhatja Arthur király és a Kerekasztal Lovagjainak sírját. Azonban hogy oda eljusson, számtalan veszéllyel kell dacolnia, de ha sikerül túlélnie minden csapdát és ellenfelet, akkor jutalma nem marad el.

Kisebb múzeumlátogatás után a föld alatt vezet tovább az utunk, egy egészen különleges helyszínre...

Nepál

Jég és fagy. Erről szól ez a pálya. De nem szabad feladni, hiszen eddigi kalandozásai során kiderült, hogy az Excalibur legendája igaz volt, így ha Lara megtalálja a kulcsot, akkor kezébe veheti a történelem valaha volt egyik legnagyobb hatalommal bíró fegyverét.

Közben a múlt egy újabb darabját tesszük helyre.

7nepal04.jpg

Bolívia ismét

8bolivia02.jpg Elérkezett a végső leszámolás ideje, a körnek be kell zárulnia. Ahhoz azonban, hogy ez sikerüljön, Larának győzedelmeskednie kell egy olyan sötét teremtmény felett, ami korábban már elég fájdalmat okozott neki.
Twitter response: "Could not authenticate you."