Kép, és videó galériák |
Tomb Raider Anniversary: Végigjátszás
07 - Greece - Palace Midas: Végigjátszás videón (Wmv 44 MB) (by eScenCe)
A Greece 4 pályáján látható Cut Scene (Wmv 45 MB by CroftGeneration.com)
Mentések--Savegames(original):
Mentések--Savegames Time Trial (original):
Statisztika:
Time Trial:
Artifact :
Relic 1-2:
Kills: 16
Supplies: 9
Artifacts: 1
Relics: 2
Additional Secrets: 0
[Checkpoint] Midas terme: Menj végig a folyosókon, fel a lépcsőkön, és elérsz Midas király szobrához. Ugye tudod a történetét a híres királynak? Amihez hozzáért, arannyá változott, így vigyázz a kezéhez ne érj, mert te is aranyba leszel foglalva. Öld le a két megjelenő gorillát, a legkönyebb úgy, hogy gyorsan felmászol a szoborhoz, oda nem tudnak követni. Ha végeztél velük, a szobor jobb oldalán kapaszkodj fel a résbe, ugrás a magasabbra, végül fel a szobor tetejére. Vedd fel a Shotgun Lőszer-t, és húzd meg a akrt, amivel lent, kinyitottad az egyik ajtót. Menj be hát rajta [Checkpoint]
A pálya nem lineáris, így többfelé is elindulhatsz, én így oldottam meg:
A jobb oldali ajtó: Menj lefelé a lépcsőkön, de figyeld meg egy helyen, felfelé is mehetnél, de ez később. Elérsz egy oszlopos terembe. Ott már látod hogy mit kéne megszerezni, de itt nem lehet, folytasd az utadat a hátsó lépcsőkön lefelé. [Checkpoint] A következő teremben gyorsan ugorj fel a kitámasztott oszlophoz, onnan kényelmesen levadászhatod a gorillát, és az oroszlánt, bár néha kaphatsz egy pofont a gorillától. :) Rántsd le a csáklyával a három gerendát, és az oszlop lezuhan, és felveheted az 1. Lead Bar-t. Menj most visszafelé, át az összedőlt termen, és most menj fel az említett lépcsőkön, és felérsz a romos terem tetejére. [Checkpoint]
A romos terem: Vedd fel balra a Shotgun Lőszer-t. Öld le a négy denevért, és indulj el jobbra. Ugorj a sziklára, majd a következőre, kapaszkodj fel a fali peremre, ugrás jobbra, és felmászva felveheted a Nagy Medipack-ot. Itt most kétfelé is mehetsz. Elmondom a hivatalos utat: Kapaszkodj le, ugrás jobbra, a másik peremre, majd a jobb oldali falon levőre. Kapaszkodj teljesen jobbra, majd ugrás, csáklya elő, és falonfutás következik. El kell kapnod a túloldali falon levő peremet. Ha sikerült, csimpi jobbra, ugrás a másik peremre, majd hátrafelé a kötélre. Ereszkedj le teljesen, majd a törött oszlopot célozd be, de az alacsonyabb, a jobb oldali részére kell hogy ugorj. Lecsúszol az oszlopon, a mellette levő platformra. Ugorj fel a homokos, ferde részre, és rögtön ugorva kapd el az oszlopon a rést.
Van ennek azonban egy egyszerűbb módja is: Onnan, ahol felvetted a Nagy medipack-ot, nos onnan egy futásos ugrással is lejutsz az oszlop melletti platformra, így szerintem könnyebb. Lehet hogy kificamodik a bokád, de akkor is megéri. :)
Kapaszkodj az oszlop résében jobbra, majd hátraugorva egy sziklapárkányra érkezel. Kapaszkodj fel a falra, majd feljebb, ugorj jobbra, ott is feljebb, és felmászhatsz egy párkányra. Ugrás, elő a csáklyát, és falonfutás következik. Amikor a legtávolabb, és legmagasabban van Lara, és egy pillanatra megáll, hogy megforduljon, nos akkor kell jobbra ugranod a kötélről, sziklapárkányra. Onnan már eléred a fali beugróban levő Kis Medipack-ot. Juss vissza a sziklára, és a fal felé ugorj a lecsúszós részre, és bent is vagy az emeleti átjáróban. [Checkpoint]
Menj végig a folyosón, öld meg a két gorillát, vedd fel az 50-es lőszereket, és húzd meg a kart a falon. Ez nyitotta ki a főteremben, az emeleten, a szobor mögötti ajtót. [Checkpoint] Irány hát vissza a főterembe.
A bejárattól jobbra, a szökőkút előtt mássz fel a köre, onnan pedig fel a szökőkút tetejére. A fali peremeken át feljutsz a magasba. Vedd fel a Nagy Medipack-ot, és húzd meg a kart. [Checkpoint]
A baloldali ajtó: Kinyílt a baloldali ajtó, menj hát rajta be. [Checkpoint] menj végig a folyosón, és elérsz egy nagyterembe. Keresd meg, és vedd fel a Shotgun Lőszer-t, és a terem túloldalán menj be a másik folyosóra. A lépcső mellett húzd ki a ládát, és húzd meg a kart, ezzel kinyitva a lépcső tetején az ajtót. Menj fel, vedd fel a Kis Medipack-ot, és elérsz a karzatra, egy karhoz. [Checkpoint]
Itt több feladatot kell megoldanod. A karral az oszlopokat emeled fel, platformokat engedsz ki a falból. A feladatok sorrendje is mindegy.
Relic 1: Húzd meg a kart, ugrás le a felemelkedő fehér oszlopra, de várd meg, amíg felemelkedik, mert rálépve elkezd visszasüllyedni. Megállás nélkül ugorj balra, de csak a peremet kapd el, mert az oszlop tetején, ha teljesen felemelkedett, tüskék nyílnak ki. Csimpizz át a túloldalára, ugorj hátra a lejtőre, majd ugorva kapd el a párkányt. Mássz fel rá teljesen a jobb oldalán, és a fal felé ugorva kapd el a párkányt. Csimpizz jobbra, majd felfelé, végül felugorva a fali beugróba felveheted az Athenian Owl Figure-t. [Checkpoint] Mássz le, ess le a terembe, és újra menj fel a karhoz, jöhet a második feladat.
Minden feladatot, illetve a Relikvia, és az Artifact megszerzését, megoldhatsz másképp is, talán könnyebben, ha lent a teremben, a mozgatható ládát az utolsó oszlop elé tolod, és fent, a kart meghúzva, leugrasz a földszintre, fel a ládára, és amikor kellő magasságba emelkedett az oszlop, felugorva rá, gyorsan a kívánt helyre ugrasz. Fontos megvárni, amíg kellő magasságba emelkedik az oszlop, mert felmászva rá, nem emelkedik tovább, hanem visszasüllyed. Hát válassz kedvedre a megoldások közül. :)
Artifact: Húzd meg a kart ismét. Juss el arra a platformra, ahol a fal felé ugrottál az előbb. Most jobbra indulj, ugorj a magas oszlop peremére, majd feljebb. Csimpizz át jobbra a túloldalára, hátraugrás a másik oszlopra, onnan a lecsúszósra, végül ugrás, és elkapod a másik falból kijött platformot. Ezt jegyezd meg, ide kell jönni legközelebb is. Most jobbra indulj, és az oszlopokon át eljutsz egy fali beugróba, ahol felveheted az Artifact-ot. Ess le a terembe, és irány újra vissza a karhoz.
Lead Bar 2: Húzd meg a kart, és juss el az előbb említett platformra. Most balra ugorj át a másikra, onnan balra az oszlopra. Csimpizz a másik oldalára, ugrás hátra az oszlopra, végül itt is eljutsz egy fali beugróba, ahol megtalálod a 2. Lead Bar-t. [Checkpoint] Ess le a terembe, és indulj vissza a főterembe. [Checkpoint]
Az emeleti ajtó: A főteremben öld meg az újabb két gorillát, és juss fel az emeletre, menj be a kinyitott ajtón. [Checkpoint] Eljutsz egy vizes terembe. [Checkpoint]
A tűzfújós terem: Először is ugorj a vízbe, és gyorsan kimászva öld le a krokodilt, így ha később véletlenül belepottyansz, nem fog zaklatni. Ismét ugorj a vízbe, és a középső platform túloldalán húzd meg a vízben a kart, ezzel felemeled az első oszlopot.. Menj ki a kiugró párkányra, és lépj rá az arany padlólapra, ezzel meggyújtod a tüzeket. Nem kell annyira félni ezektől a tüzektől, nem égetnek annyira, nem gyulladsz ki, sőt, a kerek oszlopokon a szélénél meg sem sérülsz. Ugorj át az előtted levő kerek platformra, onnan jobbra a másikra, elkapva a peremét. Várd meg amíg elmegy a tűz, mássz fel, futás a tűz után, és az oszlop tüloldalán ugorj fel az első peremre. Ugorj tovább felfelé, csimpizz balra teljesen, és hátraugorva az erkélyre, húzd meg a kart. [Checkpoint] Felemelted a következő oszlopot a teremben.
Ugorj le a mozgó tűzhöz, futás a túloldalára, onnan át a másik kerek platformra, majd a következő oszlopra. Csimpizz balra, és hátra kell ugranod a kis kőre, a víz tetején. Onnan ugrás a létrára, és felmászva a másik erkélyre, egy újabb karral felemeled a következő oszlopot is. [Checkpoint] Menj ki az erkély bal széléra, és a csáklyáddal forgasd el az oszlopot, hogy fel tudj majd mászni a tetejére. Ugrás hát oda, ugrás feljebb, és feljebb, és feljutsz az oszlopra. Ugrás balra a másikra elkapva a rést rajta. Csimpizz jobbra, majd feljebb ugorva megint jobbra, végül hátraugorva elérsz az erkélyre, ahol egy Nagy Medipack társaságában, a kis emelvényről leemelheted a 3. Lead Bar-t. [Checkpoint]
Ugrás a vízbe, irány vissza a kijárathoz. [Checkpoint] Ha nemakarod megszerezni a következő Relic-et, akkor akár vissza is mehetsz a főterembe. Ha viszont kell, folytassuk tovább itt a feladatot.
Relic 2: Juss el ismét a jobb oldali erkélyre, ahol az első kart meghúztad. Most a túloldali peremről ugorj, és csáklyázd meg a karikát a falon. Falonfutással ugorj, és kapd el lent a falon a peremet. Csimpizz jobbra, majd feljebb ugorj, végül hátra a csúszdára Ugorj, kapd el a rudat, de a közepén forogva ugorj tovább a másikra, majd a kis faoszlopra a vízben. Ugorj jobbra a fali peremet elkapva, csimpizz a csúszda fölé, és leesve elkapod az oszlopot, majd felmászva egy kart húzhatsz meg. [Checkpoint] Ez egy időkapcsoló is egyben, nincs egy perced sem, hogy a felemelt oszlopnál, feletted, felvegyed a Relic-et. Ugorj hát a vízbe, és gyorsan ússz a jobb oldali lépcsőhöz. Közben nyomkodd gyorsan a feladat gombot, ezzel gyorsítva az úszást. Mássz ki a vízből, futás, ugrás felfelé a lépcsőn, ugrás az első kerek platformra, onnan a jobb oldalira, majd balra megint a következőre, végül az elforgatott oszlopra. Innen ne akarj továbbmenni a baloldali erkélyre, hanem a túloldalára csimpizve gyorsan felugrálva juss fel a tetejére, és gyorsan ugorj tovább a felemelt oszlopra. Menj balra egy kicsit, és ha időben érkeztél, felveheted a Griffin-Head Protone-t.
Na most már visszamehetsz a főterembe, [Checkpoint] Közben persze gyilkold le a két utolsó gorillát. [Checkpoint]
Menj Midas kinyitott tenyeréhez, és tedd bele a három szerzeményedet egyenként, és amikor arannyá változott, vedd el. Menj a három üres foglalathoz, kettő a földszinten van, és tedd a helyükre, ezzel kinyitva a vízben a rácsokat. Ugorj a vízbe, ússz át a járatokon, egy helyen jobbra felúszva levegőt is vehetsz, és átúszol a következő pályára. [Checkpoint]
Tomb Raider & Tomb Raider The Last Revelation & Tomb Raider Chronicles & Lara Croft © Core Design Limited 2000. © & Kiadja az EIDOS Interactive Limited 2000. minden jog fenntartva. Az oldalon közölt fényképek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TombRaiders.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.