Kép, és videó galériák  

Tomb Raider Anniversary: Végigjátszás

01 - Peru – Mountain Caves 05 - Greece - St. Francis' Folly 09 - Egypt - Temple of Khamoon 12 - Lost Island - Natla's Mines
02 - Peru – City of Vilcabamba 06 - Greece - Coliseum 10 - Egypt - Obelisk of Khamoon 13 - Lost Island - The Great Pyramid
03 - Peru – The Lost Valley 07 - Greece - Palace Midas 11 - Egypt - Sanctuary of the Scion 14 - Lost Island - The Final Conflict
04 - Peru – Tomb of Qualopec 08 - Greece - Tomb of Tihocan    
Mozgáskombinációk Cut Scenes England - The Croft Manor  

A nyitó mozi helyszíne Los Alamos, New Mexico 1945. Egy robbanás történik, házak semmisülnek meg. Egy kráterből (amit úgy tűnik a robbanás nyitott meg) egy lény szökik ki, és elrepül.

Bejátszás: Calcutta, India 1996. Egy gyönyörű szobában, Lara könyvet olvas, mikor egy férfi lép oda hozzá. Az asztalra dob egy könyvet és Lara figyelmét kéri. Válasza szerint ehhez jó úton halad, de Larson csak azért jött hogy bemutassa valakinek. Bekapcsol valamilyen computert, amin egy szőke nő látható, és bemutatja Jacqueline Natlát, a Natla Technologies-től. Natla üdvözli Larát, majd rögtön a tárgyra tér. A kutató részlege ősi ereklyéket tanulmányoz és Lara pont az a nő, aki ezeket felkutathatja számára. Lara csak szórakozásból űzi ezt a sportot, és ezt Natla is tudja, mert Lara korábban az apjával is játszotta. Éveket töltöttek az Atlantisi Scion kutatásával, és már csak Qualopec Sírjának helyszínére volt szükségük. Lara meglepettnek tűnik hogy Natla megtalálta Vilcabambát, így Natla megkérdi milyen gyorsan tudna Peruba érni.

1. pálya: Peru - Mountain Caves Végigjátszás videón (Wmv 30 MB) (by eScenCe)

 

Az elsõ 4 pályán látható Cut Scene (Wmv 64 MB by CroftGeneration.com)

Mentések--Savegames(original):

Mentések--Savegames Time Trial (original):

Statisztika: Time Trial:

Artifacts 1-2-3: Relic:

Kills: 14
Supplies: 5
Artifacts: 3
Relics: 1
Additional Secrets: 0

A következő bejátszás a Perui Hegységet mutatja. Hideg van és havazik. Lara vezetője felmászik egy sziklára egy létra segítségével, de az eltörik. Elnézést kér Larától amiért nem hozott elég kötelet, de Lara nem aggódik; talál ő másik felvezető utat.

[Checkpoint] Havas sziklákon kezded a pályát. A kezdő pozícióból indulj előre és ugorj a sziklákra. Ugorj fel, kapd el a peremet, oldalazz jobbra és körbe a sarkon. Mikor elérsz a a végéig ugorj fel a következő peremre és oldalazz tovább amíg egy nagy sziklát látsz Lara mögött. Ugorj és kapd el, mássz fel rá. Balra egy peremet látsz amire át tudsz ugrani. Tedd ezt és mássz a következő kő párkányig. Ugorj és kapd el balra a peremet, megint ugorj fel a következőre, és mássz fel.

Vedd észre balra fent az arany gyűrűt. Ugorj el a peremről és a csáklyával kapd el a gyűrűt. Leng át a túloldalra, nyomd meg az ugrást, hogy elengedd a csáklyát, és a kőhídon landolsz. Menj fel jobbra a lépcsőn.

A rövid bejátszás egy nagy zárt ajtót mutat (amint láthatod a Hegyi Barlangokba vezet) és ráfókuszál a peremre felette.

[Checkpoint] Arra a peremre kell feljutnod, tehát menj fel balra a sziklákon, ugorj és kapd el szemben a peremet. Mássz fel, megint használnod a csáklyát, hogy elkapd az arany gyűrűt fenn jobbra. Ehhez ugorj el a peremről, és a levegőben használd a csáklyát. Lengj és ugorj át a túloldalra (kapaszkodj meg a peremben ha szükséges és mássz fel). Ugorj és kapd el balra a peremet, irány balra, majd ugorj fentebbi peremre. Oldalazz balra, a végén ugorj és megérkezel a peremre az ajtó felett. Használd a gombot.

A bejátszásban láthatod az ajtót kinyílni. Mögötte sötétség honol, de Lara társa mintha látna valamit. Hirtelen négy farkas ront elő a barlangból, és megtámadja. Lara leugrik, de közben már lő. Miután sikerült megölnie a farkasokat, rájön hogy a barátja már halott. Belép a barlangba, közben az ajtó bezáródik mögötte. Már nincs szüksége a szemüvegre, ezért leveszi.

[Checkpoint] A barlangban: Kövesd a barlangot amíg Lara egy nagy tányérra lép, ami beindítja a nyílcsapdákat. Óvatosan áthaladhatsz köztük, megállva mindegyik előtt, és átfutva mikor szünetel. Ha ez nem megy, és vesztesz életet, ki is kapcsolhatod. Ehhez fordulj meg, amerről jöttél, és vedd észre fenn a két kapcsolót, egyiket a jobb, másikat a bal oldalon. Hogy elérd őket, ugorj fel jobbra és kapd el a peremet, majd ugorj fel a következőre, oldalazz balra, körbe a sarkon, ugorj a felső peremre, és végül ugorj és ragadd meg az első kapcsolót. Mikor meghúzod ugorj és kapd el a peremet mögötted, oldalazz balra, körbe a sarkon, nyomd meg a guggolás gombot hogy elengedd a peremet és elkapd a második kapcsolót. A kettő kikapcsolta a nyílcsapdát, tehát ess le a földre és simán menj végig a járaton.

[Checkpoint] A következő helyszínen menj fel jobbra a lépcsőn, menj át a fa peremen és ugorj hogy elkapd a másikat. Mássz fel, menj körbe balra és ugorj a következő fa peremre.

Az 1.Ereklye: Mielőtt továbbmennél, balra fordulj meg amerről jöttél és vedd észre a peremet fenn. Ugorj fel hogy elkapd és mássz fel. Menj a végéig és ugorj a következőre. Menj körbe jobbra, ugorj és kapd el a kis járat bejáratát. Mássz fel és menj át a másik oldalra. Ugorj a következő peremre, de vigyázz nehogy véletlenül lecsússz a földre. A rámpán csússz egy kicsit, de ugorj el mielőtt a végére érnél, hogy elkapd a peremet szemben. Mássz fel és vedd fel az 1.Ereklyét. Menj a perem másik oldalára és ugorj, kapd el kis peremet. Oldalazz balra, körbe a sarkon és ess le a földre.

[Checkpoint] Belépsz a második barlangba, ami kicsit magasabb mint az előző. Mikor a kereszteződéshez érsz három denevér támad hátulról. Miután megölted őket menj balra. Vedd észre a beugrót jobbra. Hogy elérd mássz fel a közeli sziklán, és ugorj, hogy elkapd a barlang peremét. Mássz fel, ugorj a következő peremre és vedd fel a nagymedit. Térj vissza az elágazáshoz és menj a másik irányba. Ránts fegyvert és intézd el az újabb három denevért.

[Checkpoint] Terület nagy sziklával a közepén: A csúszós természetesen levisz, de előtte menjünk el a secret-ért. Ha véletlenül lecsúsznál, vissza tudsz jönni, ehhez használd a peremeket a lenti terület jobb hátsó sarkában.

A 2.Ereklye - Ugorj el a csúszós tetejétől (vagy csússz egy picit és aztán ugorj) és a levegőben használd a csáklyát, hogy elkapd a fenti arany gyűrűt. Vigyázz, ne nagyon csússz le, mert denevérek támadnak akkor rád. Állítsd meg a lengést és tartsd lenyomva az akció gombot. Miközben lenyomva tartod a fel nyíllal felmászhatsz a csáklya kötelén, mikor meglátod a keskeny peremet előtted kezdj lengeni és ugorj át. Oldalazz balra és ugorj a fentebbi peremre. Ugorj a mögötted levő peremre, ess le az alatta levőre, oldalazz jobbra a végéig, és ugorj a beugró peremére mögötted. Mássz fel és vedd fel a 2.Ereklyét a sziklák mögül.

Hogy lejuss lógj le a beugró pereméről, oldalazz balra, ha szükséges, és ess a lentebbi peremre. Ess a földre és ránts fegyvert. Két denevér támad, intézd el őket. Juss a terület alacsonyabb részére, ami egy kapcsolóhoz vezet. Használd, hogy kinyisd a közeli ajtót.

Terület két fahíddal: Menj át az ajtón és le a lépcsőn. Kövesd a járatot míg elérsz egy területre két fahíddal. [Checkpoint] Menj jobbra, ahogy megközelíted a kőtömböt morgást hallasz. Odalenn a gödörben van egy barlang ahonnan két farkas támad, tehát légy résen. Ha átmész a hídon leszakad. De ezt kell tenned, jó kis csapda ez ha a farkasok még élnek, hiszen támadnak amint földet érsz. Amint elintézted őket, keresd meg a másik barlangot a túloldalon (még lejjeb) ahol egy kismedit találsz. A farkasokat még a magasból is elintézheted, ha lekapaszkodsz, majd amikor megjelennek, felmászol, és célzott lövésekkel elintézed õkat. Utána menj csak át az elésõ hídon.

Ahogy kijössz a barlangból észreveheted a 3.Ereklyét balra egy beugróban, de túl magasan van hogy innen elérd. Ne vesztegesd rá az időd, később szerzed meg. Használd a híd leszakadt részét létraként, mássz fel a terület másik oldalára. [Checkpoint] Menj jobbra, ugorj és kapd el a peremet a falon. Majd ugorj a felette levőre, mássz fel. Mielőtt átmennél a második hídon fordulj meg és vedd észre a beugrót kismedivel. Hogy elérd használd a keskeny peremeket balra a két oszlopon. Miután megvan a nagy medipack, gyere vissza a második hídhoz.

Gödör medvével: Kelj át a második hídon és menj balra. Mássz fel a peremen, hogy elérd a területetet az oszlopokkal, egy gödörrel és egy kötéllel. [Checkpoint] Mielőtt köteleznél, használd a keskeny peremeket jobbra, hogy eljuss egy tömbre a gödör hátsó sarkában. A beugróból egy medve jön elő, tehát maradj itt és lődd le. Ha nem jönne ki, ugorj le hogy kicsalogasd.

A 3.Ereklye: Miután elintézted menj be a beugróban ahonnan kijött és használd a kapcsolót hogy kinyisd a közeli ajtót. Lassúra időzített, nem fog gondot okozni hogy időben átjuss rajta. Ess a lentebbi peremre és vedd fel a 3.Ereklyét. Ráismerhetsz a lenti helyszínre, itt volt korábban a két farkas. Juss fel újra a kötélhez, ahogy korábban tetted. Nálam sajnos ez az ereklye nem jelent meg a második végigjátszás után, viszont a statisztika már a pálya legelejérõl számolta. Érdekes. :)

Ugorj, kapd el a kötelet és fordulj balra. Elég lendületet kell szerezned hogy elérd és elkapd a beugró peremét ahol egy nagymedi van. Amint megszerezted ess le, a sarokban a kőtömb segítségével juss vissza fel, ugorj ismét a kötélre, ezúttal lengj és ugorj át szembe. Menj a bal hátsó sarokba egy újabb nagymediért az oszlop mögött. Menj le a rámpán és kövesd a járatot. A következő lépések egy növényzettel benőtt gödörhöz vezetnek. Ha beleesnél könnyen visszamászhatsz. Ugorj balra a vízszintes póznára, lengj és ugorj tovább szembe a lépcsőre. Juss át a következő két peremen és kövesd a járatot.

Terület zárt ajtóval, két csúszdával és nyílcsapdával: Óvatosan juss át a nyílcsapdán és elérsz a túloldalra. Itt a kijárat ajtaja, de még ki kell nyitni. Ha rálépsz a tányérra, egy kamera megmutatja az ajtó reteszét mozogni, és ráfókuszál a zárakra felette. Hogy kinyisd az ajtót, először ki kell nyitni a zárakat, kezdjünk hozzá.

Balra a keskeny peremeken juss fel a legfelsőig. Ha balra nézel, láthatsz egy járatot, de még ne menj oda. Inkább irány a jobbra levő szerkezet. Hogy elérd ugorj és kapd el a másik peremet, ugorj a felette levőre, haladj jobbra, át a sarkon, és mikor elérsz a végére, ugorj és elkapod a szerkezetet. Lara súlyától lenyílik, így kinyitva az első zárat.

Most menj át a járaton, de fegyvert elő mert egy farkas támad szemben a nyílásból. Jobb ha megtanulod, hogy lövés közben ugorj is, így nem sérülsz, és később nagy szükséged lesz rá. :) Miután kinyírtad menj át a nyíláson, és haladj végig rajta. Fordulj balra a három vízszintes pózna felé, juss át rajtuk a túloldalra. Újabb farkas jön elő a következő nyílásból, de nincs egyedül, hamarosan még egy csatlakozik hozzá, szóval légy készen.

A járat végén megleled a második szerkezetet, ami kinyitja a második zárat. Hogy elérd ugrálj fel a sziklán jobbra, két peremen át. Ugorj a rúdra mögötted és várj amíg elfordul. Ezután lengj, ugorj a szerkezetre, ez is lenyílik Lara súlyától, így kinyitva a második zárat is. Ess a földre és állj a tányérra hogy kinyíljon az ajtó. [Checkpoint] Ha mégsem nyílt ki, akkor az elsõ reteszre újra rá kell ugranod, mert nincs nyitva rendesen.

Műtárgy: Mielőtt távoznál menj vissza a második szerkezethez (sajnos a hosszabb utat kell használnod). Juss fel a sziklán, peremeken ahogy korábban is. A következő rész trükkös, gyorsnak kell lenned. Ugorj a rúdra mögötted és azonnal ugorj tovább (mikor a rúd kábé 45 fokot fordult) és kapd el a keskeny peremet szemben levő falon. Haladj balra és mikor elérsz a végéig ugorj és kapd el a lentebbi rudat. (Muszály volt rálépni a tányérra és kinyitni az ajtót ez előtt, mert korábban a rudak nem voltak itt. Így Lara nem tudta volna elérni az alsót.) Most át kell ugranod szembe a kis peremre, tehát menj kicsit jobbra a rúdon és lendülj át. Ugorj a fentebbi peremre, innen a második rúdra, mögötted. Lendülj, ugorj a peremre a másik falon levő peremre, és végül mássz fel. Vedd fel a Műtárgyat.

Juss vissza ahogy feljöttél, az alsó rúdról ess a földre, és menj át a kinyílt nagykapun a következő pályára.

2. pálya: Peru - City of Vilcabamba:


Tomb Raider & Tomb Raider The Last Revelation & Tomb Raider Chronicles & Lara Croft © ™ Core Design Limited 2000. © & Kiadja az EIDOS Interactive Limited 2000. minden jog fenntartva. Az oldalon közölt fényképek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TombRaiders.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.