------------ topic 31-60

Tomb Raider Chronicles - Pályaszerkesztő

bodlac  
2002.01.26 22:35:54
FELHÍVÁS

Kedves Mindenki!
Gondolom mint a főoldalon már észrevettétek, kis tanakodás után belevágtunk egy új prodzsektbe, melynek célja az, hogy a szerkesztett pályákhoz leírásokat/végigjátszásokat készítsünk, így elősegítve azok használatát és népszerűségét.
Egy ilyen pálya elég nagy is lehet (~7MB), amit modemmel letölteni elég időbe kerül. Ezért a leírások pont azt a célt szolgálják, hogy bemutassuk azokat a pályákat, melyek biztosan működnek; és hogy a leírás alapján el tudjátok dönteni, érdekelni fog-e benneteket az adott kaland. A végigjátszás pedig a végigjátszásban segítene, természetesen. :)
Rengeteg pálya vár letöltésre (n>400), a mi számosságunk viszont eléggé korlátozott, így ezt a munkát nem tudjuk egyedül elvégezni. (Persze nem is célunk minden pálya értékelése, de érdemes lenne legalább a jobbakat bemutatni.) Ezért szeretnék megkérni mindenkit, hogy amennyiben végigjátszik egy szerkesztett pályát, legyen szíves megírni ról a véleményét (lehetőleg a már elkészült leírásoknál használt szempontokat figyelembevéve), ezzel is segítve a többieket. Ez nem vesz sok időt igénybe, kb. fél óra alatt meg lehet írni egy értékelést. (Legalábbis végigjátszás nélkül, de az nem is annyira fontos, maradhat fakultatív.) Aztán az eredményt el lehet kuldeni Hamsternak, Obignak, vagy nekem; mi kirakjuk az oldalra, persze a szerző neve alatt.

bodlac - "előre is köszi - és várjuk a leírásokat"
Hamster  
2001.11.23 11:13:56
Kész a pályaszerkesztő magyar fordításának első 100 oldala. A további 19 oldal most is fordítás alatt van.
Amint elkészül felrakom azt is.
HPisti_
2001.11.08 09:59:03
Traider: szívesen :-)
Traider  
2001.11.08 06:45:00
bogi_ és HPisti_:
Köszi a segítséget! Az volt a baj, hogy bemásolás előtt konvertáltam, és nem találta a file-okat, most már műxik!!
HPisti_
2001.11.06 11:24:12
Traider: a fájlokat a TR pályakonverter elindítása előtt kell bemásolni. Ugyanis: a .tom fájlban csak hivatkozás van a WAD, WAS, english.dat és script.dat fájlokra.
bogi_
2001.11.05 23:08:28
Nna ma átléptem a 200. szerkesztett pálya végigjátszását. :-)

Traider: Nem biztos hogy az új pálya neve van kiírva a NewGame-nél. Mi volt a .tr4 fájl neve? Pl, ha tut1.tr4, akkor a tutorial levelt kell elindítanod.
Ha viszont nem .tr4 fájl volt hanem .Tom, akkor először a tom2pc.exe-t kell elindítani, ott "ADD" ott megkeresed azt a .Tom fájlt amit bemásoltál, és "Build All" Utána indíthatod a játékot a tomb4.exe-vel.
Traider  
2001.10.30 10:04:20
Sziasztok!
Leszedtem a www.tombraiderchronicles.com-ról a Lara's Coastal Home nevű szintet, de nem akar műxeni :(
Elindítottam vmi konverter-t (az editor része), ami csinált vmi scriptből tr4 file-t, bemásoltam logika alapján a file-okat (wav-ot a wav-okhoz, wad-ot a wadokhoz), de nem akar menni.
A New Game-et választva benne kell, hogy legyen az új szint neve a többi, alapból benn lévő szint között?
És mi az a Flyby? A szerkesztett szint leírása mellett a trc.com-on írták, hogy ez az installer, és vmi verzió is volt mellette, lehet, hogy azt kéne megszereznem, de akkor azt honnan lehet vajon?
bogi_
2001.10.19 20:52:46
bodlac: Jja, és fullban fent van már minden a http://cornerbug.zona.hu -n.
bogi_
2001.10.19 20:51:05
bodlac: Lehet, azt nem próbáltam, viszont ez amivel most játszok, piszok yó és nehéz is, és elvileg össze lehet hozni a Tr2-ből akkor egy új részt, csak a .tr2-es fájlokat kell lecserélni, és átnevezni az eredetiekre.
Asszem az a lényeg, hogy ne kelljen cd hozzá, így télleg lehet, hogy a demo is jó.
bodlac
2001.10.19 20:40:40
bogi_: Ezek a palyak a demokkal is mukodni szoktak, legalabbis en a TR1-es szerkesztetteket annak a demojaval vittem.
bogi_
2001.10.19 18:44:50
HPisti: Háháháááá, megvan. Kell hozzá a Tr2, de ripben, és abba kell bemásolni a Data könyvtárba, és átnevezni, pl Wall.tr2-re. Piszok jó. :-)))
bogi_
2001.10.19 18:39:35
HPisti: Hát sok helyről, van vagy 30-40 ilyen. Van egy ötletem, bár még nemtom műxik-e. Nem lehet, hogy valamelyik demo-ba lehet betenni?
HPisti
2001.10.19 09:46:22
Sys: Szeretném azért megindokolni, hogy miért készít(get)em az oldalt:
1. Ráakadtam a www.tombraiderchronicles.com oldalra és ott virít a figyelmeztetés, hogy a TRLE manual sok helyen hibás (és néha érthetetlen). Ezt valahol közzé kell tenni. Magyarul.
2. Itt a fórumon (vagy bármely más fórumon) közzétett észrevételek nagyon szétszórtan vannak, ezeket is össze kell foglalni valahol.
3. Ha Hamster úgy dönt, hogy vmikor újraszerkeszti a pályaszerkesztős oldalt és közzéteszi az összegyűjtött "tudáshalmazt", akkor lelövöm a tombraider.micropisti.hu-t. (Mert a m.o.-i TR mozgalom vezére/főnöke/apukája mégiscsak Hamster... Fejet hajtunk előtted, master! :-))
HPisti
2001.10.19 09:37:33
bogi_: Ebbe a falba én is beleütköztem :-( De láttam vmi "registration" részt is. Elképzelhető, hogy időnként csak regisztrált felhasználók léphetnek be egy-egy szekcióba. Vagy csak Theresa oldalának karbantartója bénázik/viccelődik/mittudomén mit csinál. :-(
HPisti
2001.10.19 09:35:12
bogi_: Honnan töltöttél le .tr2 fájlokat???
Egyébként Bodlac írt korábban egy nem hivatalos pályaszerkesztőről (ezzel készültek a TR2 & TR3 pályái), lehet, hogy az ezekkel készült pályákra bukkantál... De ez csak feltételezés. Szólj, ha megvan a megoldás! :-)
Sys
2001.10.18 23:25:35
HPisti:

Várjuk az oldalt 1000L! Jó látni, hogyan fejlődik, terjeszkedik a Hungarian Tomb Raider Community...avagy a hazai "Tomb Raider-kultúra"...asszem ezt a szót így még senki sem használta... :)

Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.10.18 23:02:20
Hamster! HPisti! Mijafrancot kell csinálni a .tr2 -es fájlokkal?
Sys
2001.10.18 22:48:28
bogi_:

Igen...régebben volt egy idő, amikor meg a TR5-ös részlegbe kért kódot... Aztán feloldották ezt. Nemt'om, Theresa néha mit babrál...az igazi baj az, hogy semmit...

Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.10.18 22:30:06
Nna ehhez mit szóltok? Elmentünk ma TranSam-mal együtt a http://www.tombraiders.com/ -ra, és ott felül klikk a Level editorra, és belépési kódot kért. Hát ilyent.....
HPisti
2001.10.18 13:57:23
bogi_: Jaja :-) Terveim szerint dec. 1-én nyit az oldal... bár amilyen pontatlan vagyok, lehet, hogy csak jan. 1. :-)
bogi_
2001.10.18 11:44:49
HPisti: Yó, de még 0 év, 1 hónap, és 13 nap van hátra? :-)))
HPisti
2001.10.18 10:17:50
bogi_: Ez teccik :-))

Mindenkinek:
Hamarosan nyitok egy pályaszerkesztős oldalt stuffokkal meg mindennel (Pályaszerkesztő kézikönyv fordítás továbbra is csak és kizárólag a TR.hu-n!!!).
Ez lesz a címe: http://tombraider.micropisti.hu
Nézegessétek (de csak a TR.hu után!!!)
Sys
2001.10.18 01:24:18
bogi_:

Bogi, szerintem tedd ki az oldaladra! Elég nagy poén ahhoz...egy kis buherálás! Szerintem ezt bármikor bárki megnézné! Mindenesetre én gyorsan lementem a képeket...biztos-biztos alapon... ;)))

Sys "I make my own luck."


Hozzászólás szerkesztve Sys által - 2001.10.18 01:24
bogi_
2001.10.17 22:40:29
Hihihihihi, beraktam a "rescue" nevű szerkesztett pályát, amiben a kicsi Lara szerepel, és nincs semmi fegyvere, de az angkor.tr4-et átneveztem tut1.tr4-re, és láss csudát, fegyverre kapott a kicsi lány. Lett két hátiputi pisztolya, és alsóneművel lövöldöz, de hatásosan, mert a vadcocákat is kinyírja vele.
Akit érdekel, ideiglenesen itt meglesheti:
www.tar.hu/corner-bugok/Hatiputi1.JPG
www.tar.hu/corner-bugok/Hatiputi2.JPG
www.tar.hu/corner-bugok/Hatiputi3.JPG
:-)))
Jani2
2001.08.29 15:28:51
bogi_: :-)))))
Igazad van. A comcédok löhettek mekkevésileg.
Kihalgattam a dumálásukat. Az 1ik motyogja: Hé comcéd csokis a szád.
A 2dik feleli: Le van sza*va.
Első: Én azt hittem, hogy csokis.

Még annyit az ALT-os bukfenc ugrásról, hogy igen tré lehet ez Larának, mert igen nyög közben szegényke.

Üdv.
Jani

Hozzászólás szerkesztve Jani2 által - 2001.08.29 15:28
bogi_
2001.08.28 23:21:59
Egyedül végtelen medipackot lehet elérni, olvasd el a "TR5 Kódok?? Merre van észak?? Thx " topicot.
bogi_
2001.08.28 23:17:51
pauló andrásné: Egyiket sem lehet a Tr 5-ben.
pauló andrásné  
2001.08.28 23:05:10
Szeretném megtudni végre, hogy hogyan lehet a TR5-ben pályát ugrani és minden fegyvert felvenni.
bogi_
2001.08.28 18:48:00
Jani2: Pedig én küldtem. Lehet szomszéd mekk ette? :-)))
HPisti
2001.08.28 17:26:07
bogi_: A "kötéltánc" és még néhány másik mozdulatsor WAD-függő. Én már találtam TRC WAD objecteket (Traianus piac). Ha vki kedved érez hozzá és a kellő ismeretei is megvannak, akkor elkészítheti az összes TRC objectet és hozzáprogramozhatja a mozgásokat... :-)) De lehet, hogy tévedek.
Jani2
2001.08.28 17:09:20
bogi_:
Mikor az első hírek megjelentek a TR5-ről, akkor írták külföldiában, hogy új mozgásokat tud (hála a csontkovácsoknak) Lara. Aztán ezt gyorasan elfelejtettem, kivéve ugye a kötéltáncot. Ez az ALT-os dologot (nem is kell az előre, ugrik rendesen a beállított szögben) most gyorsan kiprószáltam, méghozzá az utolsó részben, a liftet megelőző teremben, ahova kúszva érkezik Lara, egy őr van, meg riadó esetén egy plafonról lelógó géppityu. A kúszásban levő Larát ferdén beállítottam és kapcsiból átugrott az ALT-al a "dobozok" tetejére. Az őr mikor megállt, csak egy lövés és máris a kapcsoló és a nagy medipack. Hát így nagyon egyszerű volt, de korábban itt nagyon megszenvedtem. Ennyit a profizmusomról.
Megjegyzam, Hamster a billentyűzet kiosztást kiegészíthetné ezzel az ALT-al.

(bogi_ nem küldtél a dobostortából, hiába néztem, most szabi után az Emileket
-:))))))))))))

Üdv.
Jani
Mpaul
2001.08.27 22:48:12
bogi_: Nnnna, akkó mostmár minden rendben találtatik. :o)
bogi_
2001.08.27 22:41:46
Mpaul: Jóvanna, csak nálunk cö-cö hitetlenkedést jelent. :-)))
A fejest úgy gondoltam, ha pl, mászik és kiér a végére, alt+előre, és bukfenccel ugrik le.Ráadásul szembe, így ha ellen van nyerőbb a helyzet, nem kell megfordulni.
Mpaul
2001.08.27 22:29:30
bogi_: 'fejesben' leugrani? Azt az összes rész tudja, nem? :o)
Mpaul
2001.08.27 22:21:41
bogi_: Jaj!
Én csak azért cö-cö-cö-ztem, mert nem rakták bele az újabb mozgásokat...
Szóval az Eidos-nak szólt...
Félreérthető voltam, bocsi...

Azért már ismerhetnél, hogy csak úgy nem cö-cö-cö-zök le senkit! :o)
Meg bízom is a TR-rel kapcsolatos ismeretanyagodban... :)
bogi_
2001.08.27 19:52:21
Mpaul: Cö-cö-cö???? Miért? Szerinted benne vannak? Tud talán valamelyikben kötélen járni? Vagy kikutatni a szekrényeket? Vagy fejesben leugrani a magasból? Én kipóbáltam már vagy 50-et, de egyikben sincsenek benne.
Nem véletlenül Tr4 az exe-je. A Tr 4-en alapul.
Mpaul
2001.08.27 18:39:44
bogi_: A TR5-ös plusssz mozgások nincsenek benne?!
cö cö cö
bogi_
2001.08.26 16:23:17
SlyBoy: Nem a Tr5-höz, hanem a Tr4-hez. A Tr5-ös plussz mozgások nincsenek benne.
SlyBoy
2001.08.26 14:09:51
jut eszem be még egy kérdés:
Ugye az a level editor ami trc mellé adnak azzal tr5-höz lehet pályát szerkeszteni?
SlyBoy
2001.08.26 13:28:16
hello
nem tud valaki olcsón eredeti tr5-öt(a level editor miatt)vagy csak simán level editor-t
nagyon kellene
SAS-SANYI  
2001.08.11 17:48:20
Téves!
SAS-SANYI  
2001.08.10 20:58:31
bogi_:
Asszem neked és még sok sok emberkének örömet fogok okozni(ha minden igaz)
Megtaláltam a Level Editor-t TR5-höz és van még ott ahonnan ez jött a többi epizódhoz is. Akit érdekel az e-mailben vagy ide írjon!
bogi_
2001.08.10 18:59:56
SAS-SANYI: A pályákat hivatalosan le lehet tölteni, a szerkesztőt viszont nem.
Ha találok valahol, azért megírom emilben, de eddig nem láttam sehol.
Warez linket sem találsz itt, azért emilben.
SAS-SANYI  
2001.08.10 18:32:46
Tényleg nem warez oldal, viszont ha pályákat le lehet tölteni akkor a szerkesztőt miért ne? De legalább egy működő link lenne...
bogi_
2001.08.09 21:09:10
SAS-SANYI: Nem láttam még sehol a Net-en.
Igen, érdemes volna felrakni, csakhogy ez nem warez oldal. :-)
SAS-SANYI  
2001.08.09 21:01:44
Hi mindenki!
Megnéztem a fórum 1. felét, de nem találtam választ a kérdésemre, ezért most írok. Nagyon örülnék, ha valaki adna egy fülest arról, honnan lehet letölteni a TR5-höz való Level Editort-t, mert nakem csak az a CD van meg amit lemásoltam a haverom másolt másolatáról szal nekem nincs Editorom, de kéne!
Kössz a helpet!
Ja és ha nem lehet letölteni akkor érdemes lenne felrakni a -------------ra, sok emberke nagy nagy örömére.
Addig is: Bye!
bogi_
2001.06.22 22:59:42
Mpaul: Háát biztos lehet mással is, de azt nemtom. :-)
Mpaul
2001.06.22 22:49:03
bogi_: Na de... Amíg nem volt Adobe Acrobat 5, addig mivel szerkesztett az ember? Vagy eddig nem is lehetett magunknak ilyet csinálni?
bogi_
2001.06.22 22:34:08
Mpaul: Megnézni elég az Adobe Acrobat Reader, ez ingyenes, de szerkeszteni az Adobe Acrobat 5 kell.
Mpaul  
2001.06.22 21:30:18
Csak 1 megjegyzés: :)
Ez a feltett pdf file remélem tényleg csak előzetes! :o) A 4. oldalon a képekre tett feliratok nemigen olvashatóak...

Egyébként hogy lehet pdf file-t csinálni?
bogi_  
2001.06.20 20:09:07
Hamster!!! Nagyon sok szerkesztett pálya linkje nem műxik, nem lehet letölteni őket.
András.hu
2001.06.15 21:04:37
Szia Bogi!
Köszönöm a segitséget,mindig te hozol ki a bajból! Megkapaszkodtam az akna tetején,s mielött csontjaim szétt törtek volna eü.csomagot magamhoz véve tuléltem a zuhanás megrázkodtatását.
bogi_
2001.06.14 23:45:05
András.hu: Pedig abba az aknába kell lezuhanni, töltsd fel magadat medipackkal, hátraugorva+ctrl kapaszkodj meg a peremben, és zuhanás. Túl fogod élni. :-)))
András.hu  
2001.06.14 22:01:40
Sziasztok!
Elakadtam,TOMB RAIDER-Resurrection Level 1-In The Big Pyramid nevü pályán.Hosszas úszkálás után elérkeztem egy terembe,ahol két kötél logott,négy irányban négy platform. Merre menjek,mit csináljak? Jobb oldalt a kart aktiválva kinyilt a szembeni oldalon egy rács de nem tudok lemászni az aknába,lezuhanok,meghalok! SEGITSETEK!!!
Petúnia  
2001.06.02 16:09:13
Ham'! Legkésőbb keddre kész a 71-80. ódal!
Bogika! Végülis felhasználtam a régi király formátumodat, vagyis elloptam, és abba gépeltem, így sokkal egyszerűbb volt fordítani, MobiMouse-zal ugye. :-))) De azért köszönök mindent!

"I am a big girl now"
Holló József  
2001.05.12 15:26:41
Hali mindenkinek!!!

Megvan, hogy hogyan kell MÁSZHATÓ FALAKat csinálni! Tehát ott a képernyő bal oldalán van négy zöld négyzet és közéjük írva, hogy Climb. Amelyik falat mászhatóvá akarjuk tenni az az előtti padlót be kell jelölni ezzel a climb-bel, úgy hogy a 2D-s térképen a fel felé legyen a zöld csík. Remélem sikerálni fog nektek is. ( Én kipróbáltam és nekem bejött)
Joe
HPisti
2001.05.12 11:14:54
Petúnia: megkaptam és hamarosan küldöm.
Petúnia
2001.05.12 01:54:30
Hamster:
Megkaptam az oldalakat! Neki is ugrok! Sys, Hpisti, Ti is kaptatok?

Bogi! Még nem tom', írásban csinálom-e vagy gépen, kiprószálom gépen, és ha nem megy, vagy idegel, maradok a kézírásnál.

"I am a big girl now"
Hamster  
2001.05.11 18:09:56
HPisti!

Ha gondolod nyugodtan add át Petúniának :-))
HPisti  
2001.05.11 14:04:41
http://www.tombraider-customlevels.fsnet.co.uk/
Pályák, stuffok. Kewl!
Petúnia
2001.05.10 01:45:18
HPisti:
Persze, küldheted! És Bogi, köszönöm!

"I am a big girl now"
HPisti  
2001.05.09 15:03:51
Hamster: áldásod adod rá?
Petúnia: átvennéd tőlem a 71-80 oldalig? (az általad fordított szakaszhoz jobban kapcsolódik, én meg úgyis kapok más adagot)
Sys: welcome to the translators' team :-)
HPisti
2001.05.09 09:58:15
Petúnia: hát persze, hogy benne vagyok! :-)
bogi_
2001.05.09 06:43:58
Petúnia: Persze, szívesen. :-)
Petúnia  
2001.05.09 01:19:26
Kedves Sys!
Nagy örömmel láttam, hogy Te is részt vennél a fordításban, jóhogy gyere! Amúgy télleg' nem nehéz fordítani, csak az elején, de úgy mindenképpen könnyebb, ha megállapodunk egymással a szakszókat tekintve, meg megdumáljuk, ha valakinek valami nem sikerül egészen pöpecre.
Pisti, akkor Te is benne lennél, ugye?
Szerintem így hárman elegek is lennénk. Vagyis négyen, mert valszeg' megint lusta lennék begépelni, és küldeném Bogikának, aki a szokott király formátumban begépelné nekem! Ugye, Bogi?
Szal' Ham', ha sikerül ezt obszerválnod, véleményezzed, de lehet, hogy küldök egy mélt a közeljövőben!

"I am a big girl now"
HPisti  
2001.05.08 10:28:07
Újabb kewl features a TRLE-ben:
Title screen felirat változtatás: a trle\logo könyvtárban van egy uklogo.bmp fájl. Ezt módosítsd úgy, ahogy akarod. Majd mentsd el uklogo.raw formátumban (overwrite a meglévőt). Majd DOS módban ugyanebben a könyvtárban gépeld be a következő parancsot: packer uklogo.raw
Most létrejött egy uklogo.pak fájl. Ezt másold át a \data könyvtárba (overwrite a meglévőt). Start the game és láss csodát! Az aáltalad készített felirat van a TOMB RAIDER LEVEL EDITOR helyett.
Ezt az uklogo.pak fájlt használhatod a Last Relevation-nél is.

Title screen level: ha sötétnek találod a title screen pályát, akkor a szerkesztőben nyisd meg a title.prj-t és változtasd meg a fénybeállításokat. Az output wad a title.wad legyen. Majd a level convertorral title.tr4 készítés.
Start the game és láss csodát!
Elkészítheted ugyanazt a title screen levelt is mint a Last Revelation-ben úgy, hogy a title.prj-ben megadod a path-ot Lara mozgására.
HPisti
2001.05.08 10:09:37
Petúnia: Jó 5let!
Hamster: mit szólsz hozzá? Nem akarjuk a többieket -akik szintén bevállaltak fordítást- megbántani, de őszre már jó lenne elkészülni...
Sys
2001.05.08 01:25:12
Petúnia:

Petúnia, szerintem sirály az ötlet, jó, hogy felvetetted!
Szerintem, mivel nekem nemrég sikerült az angol-szigorlatom, és nagyképűen kijelethetem, hogy kenem-vágom, szal' ezér' lehet, hogy én is vállalnék valamennyit. Csak nem lehet nehéz olyant fordítani, ami még érdekel is, nem?

Sys "I make my own luck."
Petúnia
2001.05.08 00:37:11
HPisti:
Valami nekem azt sugdossa a fülembe, hogyha így haladunk, sosem készül el a teljes változat. Mivel nekem lesz elég időm mostmár, Ham', ha gondolod, bevállalok a kintlevőkből. Pisti, Te vállalnál? Szerintem azért lenne jó kevesen csinálni, mert sirályul össze tudnánk egyeztetni.
Persze ez csak 1 ajánlat.

"I am a big girl now"
HPisti
2001.05.07 19:41:08
bogi_: Ha egyszer elkészül a teljes Level Editor fordítás, akkor amúgy is "össze kell fésülni". Majd akkor kiegészítjük.
Btw, többiek: hogy álltok???
bogi_
2001.05.07 18:16:53
HPisti: Jó lenne ezeket, akár megjegyzésként hozzáfűzni a magyar leíráshoz nem?
Ha már megszenvedtél vele :-)
HPisti  
2001.05.07 15:14:57
Petúnia: íme, megosztom:
Vizes szoba készítése: pofonegyszerű (így utólag). A plan view grid alatt van egy "w" betűvel ellátott kapcsoló. Azt kell aktiválni. Ami viszont még mindig rejtély: animation range a víz felszínét adó textúrához.

Mászható falak: nemésnemésnemésnem megy... Mindent úgy csinálok, ahogy a manual írja és mégsem jó!

Ellenfelek: bele kell piszkálni a scriptbe. Csak haladóknak!

Kerítés (fence): vmelyik textúra-fájlban benne van a kerítés-elem. De csak falra (wall) lehet alkalmazni! Tehát két szoba közé és default falvastagsággal.

Ajtókapcsoló (level switch): egy kicsit átverés szaga van... Ugyanis nem a kapcsolóval végzett action hatására nyílnak az ajtók (vagy csapdák), hanem a padlókockára alkalmazott triggering miatt. (Az animált action-ök esetében Lara MINDIG rálép a triggerelt padlókockára!)

Tüskék: az editorban való megjelenésével ellentétben FEJJEL LEFELÉ kell fordítani őket! A játékban már helyesen jelennek meg. Triggerelni is kell, ellenkező esetben nem látszik semmi.

Egyelőre ennyi.
Holló József  
2001.05.06 19:39:31
Változott a segítség!
Hogy kell ellenfeleket betenni úgy a pályákba hogy azok látszódjanak? Nekem nem akar menni. Léci segítsetek. Írjatok e-mailt ha tudjátok a választ. Köszi.

Joe

Holló József  
2001.05.06 16:30:07
Hali!!
SEGÍTSEN VALAKI!!!! Nem tok vizet csinálni a TRLE-ben, meg nem működnek a hangok, meg az ellenfelek helyett Lara feneke megy a játékban és a mászható falak? Ha bárki tud valamilyen módon segíteni az segítsen. Az e-maiol címem ott van de a matáv kavar, szóval ha még nem megy a axelero akkor matavnet. A segítségeteket előre is köszönöm!
Joe
Petúnia
2001.05.06 00:46:02
HPisti:
Azért remélem, ha elkészülsz, közzéteszed az elmemívedet nekünk is! Jó szórakozást addig is!

"I am a big girl now"
HPisti
2001.05.05 15:25:27
Sys: időközben a "vizes" problémát megoldottam (érdekes, a making water metódus nem úgy van, ahogy a kézikönyv írja..), de a mászható falak elkészítése továbbra is rejtély. A manual leírása alapján nem műxik...
Megpróbálom akkor külföldi fórumon.
Sys
2001.05.04 21:15:05
HPisti:


:)

Hát, nemtok' mit hozzászólni. Max. külföldi Fórumokon tudnak szerintem segíteni. Mert ezek szerint honi hazánkban senki nem merült bele túlságosan a témába, persze engem is beleértve...
Egyik haverom próbálgatta a pályaszerkesztőt, és azt mondta, hogy minden terem (na nem úgy, mint a Pink Panther). Tehát, ha van egy nagy terem, és benne egy medence, akkor a medence is egy újabb terem, aminek az a sajátossága, hogy vízzel van tele (tiszta OOP)...
Hát, a mászható falakhoz meg még ennyit sem bírok hozzászólni. Csak van valami opció, ami erre vonatkozik, valami lehetőség, nem?


Sys "I make my own luck."
HPisti  
2001.05.04 16:14:52
Hát senki sem segít nekem???
HPisti  
2001.04.23 15:40:32
Képtelen vagyok a következőket megcsinálni a TRLE-ben:
1. Víz létrehozása
2. Mászható falak

Pontról pontra követem az utasításokat, de vmi nem stimmel. 5letek?
Sys
2001.04.12 01:11:05
bodlac:


Okay, bodlac... Felfogtam... Már utánagondoltam ezeknek a dolgoknak, és igazad van, tényleg...
De azért a Gold-okban még mindig több fantázia van, mint a pályaszerkesztővel kreált pályáknak...
Mellesleg én igazából úgy értettem a dolgot, hogy a Gold-okhoz volt keretsztori, amelyet nem kell igazi történetnek érteni, csak mégis pár szó arról, hogy hogyan került Lara oda... Aztán mi fantáziálhattunk a részleteken...
Viszon az eddigi fan-ek által készített pályáknál még ennyi sincs! Most őszintén: szerintem tök más feeling játszani pl. a TR1Gold-dal, mint sok (nem aszondom, hogy mindenik!) szerkesztett pályakotyvalékkal...
És Theresa akkor is rulez! ;)

Lényeg: "Annak is volt némi bevezetője, meg lehetett fantáziálgatni! A TR1Gold-ra & TR2Gold-ra ugyanez igaz!" - Nézd meg ugyanezt az eddig kreált pályákra (már van vagy 150!)...

"Szoval ha a hivatalos fejlesztok cselekmenytelen palyaihoz hajlando vagy kitalalni tortenetet (ami nem ugyan az, mintha lenne is nekik) akkor ezt miert nem teszed meg a masok altal keszitett palyakkal?" - Tök igazad van! Valóban! Amelyiknél lehetséges, ott ígérem, agyalok majd! (Meg szerintem más is!)

Egyébként azér' nem vagyok már annyira ellene a pályaszerkinek, nah! Szerintem egyre jobban belejön majd mindenki, és akkor több olyan fog születni, mint a Theresáé, aki vette a fáradtságot, ugyebár...
Bevallom Neked, hogy én nem érzek magamban annyi kreativitást és ötletességet, hogy "nekiálljak" megkreálni mondjuk egy több pályából álló kisebb kalandot... Ezért Nekem max. mások pályáinak kipróbálására és a "betekintésre" (hogy anno hogy' is csinálták) korlátozódik a "pálya "...
De alapvetően igazad van, hiszen ez a dolog öléggé meghosszabbítja a játék szavatosságát, és ölég szomorú az, hogy pl. a PC-s újságok TR5-leírásainak többsége még csak meg sem említette a Level Editor-t! Pedig...


Sys "I make my own luck."
HPisti  
2001.04.10 11:46:58
Hamster: a load.jpg nem töltődik be... Rajta van a szerveren?
Petúnia
2001.04.09 23:18:21
HPisti: Én már régen befejeztem, el is küldtem Ham'nek. Ja de én a 80-90 oldal környékén vagyok.
HPisti  
2001.04.09 16:17:54
Ham: a képen én csak a Level Editor feliratot cseréltem ki. Egyébként az én pályaszerkesztőmhöz ezt a képet mellékelték.

Többiek: hogyan álltok a fordítással? Át kellene olvasnom a 21-69 oldalakat, hogy hozzá tudjak kezdeni a következő etapomhoz.
bodlac
2001.03.26 18:18:08
Sys: Akkor megegyszer a palyaszerkesztok vedelmeben. Nem ertem, miert mondod azt hogy:
"Egyetlen igazi helyszín eddig a Theresáé! Miért nem tud minden IGAZI rajongó történetet is elképzelni a pályájához, hogy az megteljen spiritusszal, és az ilyen debil kritikusok mint én rámondják, hogy "helyszín"?!"

Mikozben:
"Annak is volt némi bevezetője, meg lehetett fantáziálgatni! A TR1Gold-ra & TR2Gold-ra ugyanez igaz!"

Szoval ha a hivatalos fejlesztok cselekmenytelen palyaihoz hajlando vagy kitalalni tortenetet (ami nem ugyan az, mintha lenne is nekik) akkor ezt miert nem teszed meg a masok altal keszitett palyakkal?
A goldokhoz valo tortenetkitalalashoz pedig csak analogiakanet : ha en az oldalamon leirom, hogy szerintem a Gladiatorban Maximust Jupiter jo embernek talalta, ezert feltamasztotta a csaladjaval egyutt es boldogan eltek mig..., attol a film meg nem lesz happy end, az en agyszulemenyem pedig sosem lesz resze a forgatokonyveknek. Pont igy a TR1G-nek sincs semmi tortenete attol, hogy egy lelkes webmester megprobal mindenfele cselekmenyeket mellefabrikalni a sajat kis honlapjan. Ezt ugyanis a keszitoknek kellett volna megtenniuk, es raadasul altalaban ugy illik, hogy ne a kiserofuzetbe legyen leirva egy kis magyarazkodas, hanem a JATEK MAGA tartalmazzon tortenetet.
Andrew  
2001.03.26 16:58:29
Köszi HPisti! Kipróbálom. Hello!
HPisti
2001.03.26 15:29:26
Andrew: az egyszerűbb megoldás: copy vmelyik projektből a kültéri szobát, majd paste a sajátodba. A bonyolultabbik a kézikönyvben.
Andrew  
2001.03.26 14:45:58
Sziasztok, Andrew vagyok. Lenne egy problémám a pályaszerkesztővel. Nem tudok kültéri pályát csinálni (ahol Lara a szabad ég alatt van). Legyetek szívesek segítsetek, mert nagyon fontos lenne! Előre is köszi!
HPisti
2001.03.19 15:38:43
Sys: Írjunk egy rövid sztorit és készítsünk hozzá pályákat... A videókról sajna le kell mondanunk, de így is nagy flash lenne!
Sys  
2001.03.12 02:01:44
Hy there!


Huh, mi van itt?! :)


Petúnia, Hamster, Bodlac:


Ham':
Először is, kissé megkésve: ezer köszönet Hamsternek, hogy letölthetővé teszi egy helyen az összes pályát, plusz útmutatót szolgáltat a használatukra, én személy szerint biztos, hogy mindet letöltöm egytől-egyig, akkor is, ha erről az egész pályaszerkesztős dologról öléggé rossz véleménnyel is vagyok... Szal' igenis jár a nagy RESPECT Ham'-nek, megérdemli! Nemsemmi ennyi pályát átlátni!

Petúnia:
Viszont Veled is egyetértek, igenis a TR pályák elcseszik a TR varázsát, hisz eddig éppen azért játszottunk, hogy megérthessük a történetet! De azért tényleg javasolt kipróbálni őket, nomeg egy fan archívumából nem hiányozhatnak a fan-ek által kreált pályák sem... Javaslom Neked a Theresa (Tombraiders) helyszínét (Sacred Beatle), ehhez a Tombraiders-en találsz keretsztorit is! Hiába, Theresa már igazi profi és elhivatott! Jó nagy RESPECT Neki is!

Bodlac:
Szerintem is érdemes a pályákkal bajlódni, jómagam is fogok... Csak hogy' fogok velük elférni! ;)
Az eddigi TR-eknek mind volt története, különösen, ha az eddigi fan-kreált pályákkal hasonlítjuk össze őket... Nézd csak meg a Times-t! Annak is volt némi bevezetője, meg lehetett fantáziálgatni! A TR1Gold-ra & TR2Gold-ra ugyanez igaz! Ráadásul a TR2Gold Nightmare In Vegas-ában ott volt az az iszonyú többlettartalom ("igazi rémálom"), ami akár szándékos is lehetett! Philip Campbell nagy kópé ám! Csekkold meg a Traveller's Guide-ot! Hiszen ismered ezt az oldalt! Nem számít, hogy nagyrészt fanfic, a fankreált pályákhoz miért nem fanfic-elnek a kreálók?? Én ezen akadok ki! Egyetlen igazi helyszín eddig a Theresáé! Miért nem tud minden IGAZI rajongó történetet is elképzelni a pályájához, hogy az megteljen spiritusszal, és az ilyen debil kritikusok mint én rámondják, hogy "helyszín"?!
A pályaszerkesztővel a készítők befejezték a TR Old Gen-t, mert a készített pályák esetleges eddig nem túl nagy számban előforduló sztorijai megbonthatták a TR fősztoriját, azt a történetet, amely Lara Croft élete egy részletét mesélte el... Azért hagyták eme "csemegét" a végére, és ezért is félek én attól, hogy nem lesz több Old Gen-es TR... A sztori nélküli pályák pedig igenis elcseszik a TR-feelinget, elrontják az atmoszférát, többé nem fogjuk izgatottan várni egy-egy helyszín végét, hogy aztán megláthassuk, hogy mégis mi történt Larával aztán - egy videó keretében... Ez fáj... Ne feledd, hogy a TR-eket azért játszottuk eddig, hogy a történetet megértsük! Olyan volt, mintha néztünk volna egy filmet, csakhogy ennek a filmnek mi aktív részesei is voltunk egyszerre! Ez csodálatos, fantasztikus dolog, és ezt a TR tudta először igazán profi módon bemutatni! A szerkesztett pályáknak ehhez már közük sincs!

Végszóként még annyit: persze, ha a tisztelt pályakreáló emberkék lusták és igénytelenek voltak történetet fabrikálni a realizált pályáikhoz (nem is értem, hogy hogy' merték így kiadni a kezükből, tisztelet a kivétel(ek)nek (Theresa)), akkor mi magunk is fantáziálgathatunk. Bodlacnak igaza van a TRGold-okat illetően annyiban, hogy azért ott enyhén szólva nem volt minden részlet a szánkba rágva... Ez biztos... De mi elképzelhettük a körülményeket, azt, hogy mi játszódott le azután, hogy került oda Lara, stb. A Traveller's Guide-ot (www.trinity.westhost.com/tomb) javaslom minden rajtam kívüli "sztoriéhes" rajongónak, aki történeteket is szeretne olvasni, nem csak játszani... A pályákról pedig eldönthetjük, hogy csak pályák-e, vagy pedig elfogadhatók-e Lara egy-egy kalandjának, és ha igen miért, ha pedig nem, akkor miért nem... Ez a dolog valójában ilyen egyszerű...


Sys "I make my own luck."
Petúnia
2001.03.11 13:07:45
bodlac: Nem azt mondom, hogy hülye bunkó az, aki pályácskákat fabrikál x ideig. Csak ezek szerintem abszolut nem versenyezhetnek az eredetiekkel és annak, akinek a háttér is számít, nem nyújthat túl nagy élvezetet a velük való "játék". Illetve ez az áradat azt eredményezi a szememben, hogy összefolynak az eredetiekkel, és elveszik a varázs, egy ilyen full-TR gomolyagban.
Ezért van egyébként igaza Boginak, hogy ha már hasonlókra vetemedünk, ne pályákat csináljunk, hanem egy egész játékot, vagy legalábbis pár összefüggő részt (bár én erre sem érezném megfelelően kompetensnek magam...).
bodlac  
2001.03.10 22:32:10
Ahhoz szolnek hozza, erdemes-e ezekkel a palyakkal bajlodni.
Szerintem igen (bar technikai okokbol en egy ideig nem fogom kiprobalni oket). Hamsternek mindenki koszonheti szepen hogy lehozza oket lokalba, sot en a helyeben most kerdeznem meg ujra, hogy ki ker tr.hu CD-t. (Mert (frissulo) html tartalmat nem tulzottan erdemes cd-re egetni, 90 palyat igen.) Aki nem akarja, az persze nem tolti le, ebben nincs hiba.
A tortenetek persze hianyozhatnak (maganyos palyaknak nem is lehet sok), de ne felejtsuk, hogy a TR1G-nak egy szemernyi tortenete sem volt, a TR2G-nak volt ugyan bevezetoje, de az is csak kb. 10 sor formajaban a tombraider.com-on. Szoval nem lognak ki annyira a sorbol. Aki mar veszi a faradsagot, hogy egy hetet kuszkodjon egy palya kialakitasan, az inkabb egy kis hatbaveregetest erdemel mint fikazast.
Petúnia  
2001.03.08 23:41:27
Bogi, megkaptam az e-mailt, köszi a visszajelzést!
Ham'! Van még valami fordítanivaló?
Petúnia
2001.03.08 21:21:45
bogi: Ez igaz, szerintem is úgy lenne a király, ha valaki összehozna egy teljes játékot. Csak szerintem hogy megközelítse az eredetit, nem lenne elég hozzá ennek meg annak elhelyezése, kicsit bele kéne mászni olyan dolgokba is, mint mitológia, kultúrtörténet, régészet és egyéb hasonló nyalánkságok. Szal' egy team kéne hozzá, kb. úgy, mint a Core-nál.
Még annyit, hogy odaért a paksaméta?
bogi
2001.03.08 19:58:23
Össze lehetne az eddigiekből is hozni egy önálló részt, kerettörténettel együtt. Ki kell próbi, utána vélemény. Most ugyanazt mondjátok, mint a TR5 előtt a többiek. Rókabőr, stb.
Petúnia
2001.03.08 18:32:00
Hamster: Jól van, köszi, majd megnézem, én sem vagyok azért annyira elvakult. Nem mondom, hogy nem lehet jó pályákat csinálni, de mégsem eredeti... Bár ez nyilván magának a Core-nak a hibája, szerintem tényleg rókabőr egy ilyesminek a kiadása. Vajon mostmár mindig ez fog menni?


következő



------------ topic 31-60