Rafinált kiskapu.
Az a baj, hogy a sok idiótának az nem büntetés
Én is gondolkoztam ezen, de szerintem jobb, ha élesben jönnek a pontok. Ott tapasztalsz, ráérzel és látod, hogy a többiek hogyan csinálják. Ha felhúzod magad gyorsan akkor ugyanúgy szétszednek az első pályán. Csak ciki lesz, hogy 10-20 szinttel alacsonyabbak teszik
Én - hacsak nem durva túlerőből fakad - elvagyok azzal, ha kikapunk. Volt, hogy 10 másodpercen múlt hogy nem nyertünk, volt, hogy az utolsó leheletemmel dobtam be az eü. csomagot a körbe, mielőtt összeestem, és ezzel nyertünk.
20 percig róni a köröket unalmas.
Ami viszont jó egyedül: begyakorolni a pályákat. Honnan hova lehet feljutni, a mászható falak teteje hol függőleges, hogy fel lehessen kapaszkodni, hol mi robbantható és begyakorolni, hogy hol vannak a rejtett fegyverek, és a bázisról mennyi idő odaérni, mi az optimális bejárási sorrend.
Utoljára módosítva: zsolt által : 2013-04-05 21:53
Igen, néha elég érdekes, egyszer hallottam, ahogy egy külföldi kisgyerek bedühödött rám.És nálam is volt olyan, hogy hallottam valaki(ke)t mikrofonon keresztül, amikor elkezdtek káromkodni, na akkor esett le, hogy magyarok.
Erről a scoreboardos hangletiltásról még nem tudtam, jól fog jönni ez is!
Megyek/vagyok/leszek!Mondjuk holt fáradtan, szóval sok szerencsétlenkedést lehet várni a részemről. xD Ha ma még lesz játék.
Na ez az, amit nagyon utálok, van pár olyan map (Underground, Chasm), ahol a spawn helyéről lehetetlenség kimozdulni, mert azonnal lelőnek. De ez akármelyik pályán simán megtörténhet, csak néhányon legalább lehet taktikázni, aztán csak 30mp múlva lőnek le, nem pedig 10... Az ilyennek tényleg semmi értelme, akik ennyire jól nyomják, hogy azonnal elbarikádozzák a spawn-t és legyilkolnak mindenkit, menjenek Ranked meccsekre.
Be kéne rakni egy gránátvetőt (ha lesz végre) az egyik loadoutba, repülnének.
Az elosztásban gyakran tényleg semmi logika. Legalább ki lenne valahogy kalkulálva... De amikor pont jó lenne, mert mindkét csapatra jut egy-egy erősebb játékos, a kb. 10-20 alatti szintűek mind átállnak a legerősebbhez, hogy aztán a magas lvl-es is kénytelen legyen váltani, a végére meg naná, hogy a 2 erős egy csapatba kerül, engem meg ellenük oszt be. Aztán meg mehet a mészárlás.
Éés igen, ahogy Thak is mondja, velem is volt olyan, hogy egy alacsony szintűtől kellett, hogy féljek, nem egyszer. Szóval jobb fegyverek, skillek ide vagy oda, tényleg rengeteget számít a tapasztalat.
Húú, emiatt is szenvedtem már, de ez meg fogja oldani, köszi a tippet!! Volt már párszor olyan, hogy nem lehetett leszedni a fent lévőket, mert észrevettek, mászás közben lelőni valakit meg sima ügy.
A Chasm pályán oldalra le lehet ugrani mindkét irányba (jó fedezékekből lehet lőni), illetve mindkét kötélpályán el lehet lódulni. Ott - szerintem - nincs gond.
Az Underground pályán is van két kijárat. Persze lehet őrizni mindkettőt, de csak ideig-óráig tudják megakadályozni, hogy kijusson valaki. Utána meg mindenki ráspawnol az illetőre, ha az illetőnek van annyi esze, hogy megvárja valahol míg felgyógyul, hogy rá lehessen ugrani.
Erre is jó lehetne az élőbeszédes játék.
Tényleg, az élő beszédet nem csak a saját csoport hallja, jól sejtem?
Trophy Guide-ban azt írják, hogy ezzel a megoldással kb 15 óra alatt meg lehet a 60. szint. Szóval 45 óra alatt beeadja azt a bizonyos trophy-t is.
Nekem is jó lenne már minél előbb a platina, de ez így tényleg unalmas. Szóval nyomok 1-2 ilyet, aztán Cry For Help-ezek, hogy élvezzem is.
Eleinte nekem sem jött be a multi, de minél többet játszottam, annál jobban megkedveltem. Talán a platina után is még elő fogom venni.
Roli: amúgy a Beach pályán garantált a 30.000 xp. Ott ahol jár a "lift", ha leugrasz a csomaggal, akkor ad +500 xp valami long drop-ra, vagy mire. Szóval 1.500 csomagonként, összejön a 30k negyed óra alatt. 1,771,100 xp kell a 60. szinthez, szóval közel 120x kell megcsinálni, hogy beadja a Shopaholic trófeát.![]()