SYS | |||
2002.06.11 19:15:42 |
...a voice from the darkness.....
Persze, meglesz a maga sztorija, meg minden. És tökéletesen igazad van. Azonban ez sokaknak cseppet sem fog számítani, majd meglátod. És ennek meg is vannak az okai. Mi azon nem túl sokak közé tartozunk, akiknek számítani fog. De, majd mi is megszokjuk, meglásd. Meg aztán...Te sem akarsz lemaradni az emiatt adódó plusz adventúrákról, nemdebár? :) Most is POP3D-zel, ott a Herceg van. Az se Lara. De a kalandot Te is átéled, és majdnem teljesen mellékes, hogy épp kivel, ha az a kaland izgalmas és érdekes... Nekem egyébként az tetszene, ha csak bizonyos részeket kellene Kurtisszel teljesítenünk, szóval semmiképp sem szeretnék egyértelműen eldöntendő választási lehetőséggel találkozni a játék elején. A nagy többséget Larával szeretném végigélni, de érdekesnek találnám, ha 1-2 mellék - esetleg neadjIsten "Secret-epizódot" - mondjuk Kurtisszel lehetne, sőt kellene végigvinni. Miért ne? Új szempontok, új távlatok... Lara szemlélése még kívülebbről... :) Érdekes dolog lenne... Nem? De csak módjával, szerintem: más cél, más személyiség, de csak időlegesen... Aztán akkor értekezhetnek megint a szereptudathasadásról valamelyik ócska napilapban... ;) SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.06.11 19:16 |
||
Clau | |||
2002.06.11 11:52:51 |
SYS:
Kurtisnek is megvan a maga (nekem elég szimpatikus) története, de vele "nem olyan" TR lesz a TR, mint Larával. Más a cél, más a személyiség. |
||
SYS | |||
2002.06.10 20:36:48 |
...a voice from the darkness.....
:( De azért ne légy ennyire végletes! Csak lesz valahogy... Káböl, ADSL, valami? Új díjcsomagok? :) Nekem lehet, hogy lesz ADSL-em, de ha nem, akkor "senkinet" lesz a dolog vége nálam is. De azért még bizakodjunk... Én úgy vagyok vele, hogy most nem is igazán tudom elképzelni, hogy Larán kívül mást irányítsak. Azt hiszem, ezen a hozzáállásomon majd esetleg a karakter jelleme fog változtatni: ha szimpatikus lesz Kurtis, akkor el tudom képzelni, hogy elkísérjem Őt is a saját kalandjai során... Remélem, így lesz... De aquana, mondok még valamit. Chase Carver iszonyú jó fej, nem? ;) Nem az a mintaember, de nekem nagyon szimpatikus. Jót röhögtem, mit balhézott, mikor Lara - a "Vöröske" - "kilőtte" a nevét, asszem a #7-es füzetben. :))) Na, ha Kurtis is kb. ilyen lesz, akkor nekem nem lesz semmi bajom vele. :) Olvastad a #14-es képregényt? Lara elveszíti Chase-t... :( Nagyon sajnáltam ezt a fejleményt, mert SZVSZ Chase Carver, akármilyen egy csóró alak, tökéletesen illett Larához, és bármit megtett érte. Komolyan, nagyon elszomorodtam, mikor ezt a részt olvastam. Kár, hogy így végződött... :( SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
aquana | |||
2002.06.10 20:12:03 |
Na, mingyá itten a nyári szünet...
Én amiatt parázok egy kissé, hogy ez a Kurtis vagy hogy hívják :) gyerek mégis hogy, mien, mikor mennyit (lenni mágyáhr) lészen vala. ÉN személy szerint egy csöppet sem vágyom, hogy holmi borostás csávót irányítsak, ha arra támad kedvem, majd játszok valami mást.... na mindegy.... Mindenesetre én asszem megragadom az alkalmat hogy örökre elbúcsúzzak tőletek, mert bár az utóbbi időben is el voltam tiltva, júli 1-től, ismert (matávos) okok miatt nem lesz többé internetünk. Ez van... :( H'ayyaaa! |
||
bodlac | |||
2002.06.06 05:03:02 |
http://www.pcdome.hu/preview.php?id=1035
TRAD elozetes a PC Dome-n. |
||
VonCroy | |||
2002.06.04 19:01:04 |
Amúgy ha csak az előző TR-ek grafikájával hasonlítjuk össze, már így is több mint tökéletes. Szal' ha ezt kapnám amikor bemegyek a boltba, én már annak is örülnék. ;) | ||
SYS | |||
2002.06.03 19:33:47 |
...a voice from the darkness.....
Clau, most mondhatnám azt, hogy én már megmondtam előre. De azért mondjuk arra én sem számítottam, hogy CORE-ék csak csinálnak egy animált szekvenciát, vagy mi? :) Mivel Adrian azt mondta, még nincs is játszható verziójuk...noshát, akkor egyszerűen programoztak egy kis részletet, és ennyi. Látod, én mondtam, hogy csupán a mi kíváncsiságunkat akarják csillapítani, ill. az érdeklődést fenntartani. Abszolúte nem leptek meg Adrian szavai (egyedül csak az, hogy még nincs játszható verzió)... Úgyhogy továbbra is remélem és várom a legjobbakat! :) Dezső, tudtam, hogy ez a mozgás-dolog Téged is szíven üt! :) Tudtam, hogy Te is nagyon figyelsz erre, kényes vagy rá. Gondoltam is, hogy a Te topicodba írom bele, de aztán a többivel együtt mégiscsak ide láttam jobbnak beírni. Ahogy mondod, a mozgás tényleg gáz, de ha azt tekintjük, hogy ez csupán egy előre programozott félkész valami volt, nem igazi in-game részlet, akkor ezen a téren sem lesz gáz... SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.06.03 19:34 |
||
Clau | |||
2002.06.03 17:01:10 |
Hamster:
Jól esett hallani, hogy nem a bemutatókhoz hasonló lesz a végeredmény :-)) |
||
Petúnia | |||
2002.06.03 15:13:34 |
Hamster:
Na igen, jó kis cikk az, csak néhol van benne 1-2 érthetetlenség... De amúgy nem rossz télleg'! "The Screen behind The Mirror" |
||
Hamster | |||
2002.06.03 14:20:46 |
Olvassátok el a mai TR6-os cikket!
Itt pár kérdésre megkaptuk a választ. Hamster |
||
VonCroy | |||
2002.06.02 20:35:57 |
SYS: ...-ez a mozgás dolog, ez.. nos ez télleg "gááááz".. :) | ||
MetaZoid | |||
2002.06.02 00:14:28 |
SYS: És ha egyszerűen egy kissé egészségtelen paranoiáról van szó? Azaz nem akarják kijátszani a kártyáikat. Csak az utolsó pillanatban. Akkor viszont bombaként fog robbani. Viszont lehet, hogy nem. Lehet, hogy tényleg nem tud többet a játék. Akkor mi tartott ennyi ideig?! Brrrr! A fene se igazodik ki rajtuk.
M. ui.:Nektek írás közben milyen az oldal kódolása? Nekem mindig ny. európai. |
||
Clau | |||
2002.06.01 23:38:09 |
SYS:
Ámen O:-) |
||
SYS | |||
2002.06.01 20:22:21 |
...a voice from the darkness.....
Bizony Clau, az tényleg nem lenne rossz! ;) Nem tudom én sem, hogy miért csinálják ezt. Azért próbáltam kissé poénra venni a dolgot. Tényleg lehet, hogy még nincsenek kész, vagy mint mondottam "logikátlan marketingpolitikát" folytatnak. :D De írtam azt is, hogy MA egyszerűen még csak ennyi konkrétummal tudják a mi olthatatlan kíváncsiságunkat kielégíteni. Az érdeklődést/lelkesedést pedig valamivel fenn kell tartaniuk. Hát, túl sokminden egyelőre még nincs a konkrét tarsolyukban, úgy tűnik... DE...de van még fél évük a végleges verzióig... A TR4 esetében a demó és a full verzió között mindössze 2 hónap telt el, és a különbség elég nagy volt... Szal' van még idő... MA még nincsenek készen... Egyébként elég nehéz is lenne pl. a karakterfejlődést bemutatni egy-egy fél perces videó során. De mutathatnának új mozgásokat, azt, hogy Lara NPC-kkel kommunikál, új Inventory-szerkezetet, mutathatnák végre Kurtis Trent-et is, mutathatnának darkos - nem síri - hangulatú helyeket, ha már a játék annyira nagyon dark lesz... A fene sem igazodik ki rajtuk... Éppen ezért mondom megint, hogy várjuk meg az első demót. Addig persze meg lehet mondani, hogy nem tetszik, de ne keseredjünk el, mert rossz biztos nem lesz! :) SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
Clau | |||
2002.06.01 20:06:22 |
SYS:
Ez valóban lelkesítő, de a 6. bekezdés nem túl logikus. Miért akarnák ezzel a szokványosnak mondható játékrészlettel bemutatni a játékot? Miért akarják lelohasztani a lelkesedést? Hisz éppen a >nagy felhajtás< miatt... Na ilyenkor lenne jó ott lenni a fejlesztők között :-)) Clau "I'm up for a little heresy." |
||
SYS | |||
2002.06.01 18:24:39 |
...a voice from the darkness.....
Dehogy van harag, Kacs@. :))) Ezt a három pontot még offline agyazásaim közepette gondoltam át, úgyhogy valójában tudtam, hogy megint hosszúra fog sikeredni... :) Ja, de mostanában kezd elterjedni nálam az a káros szokás, hogy a legvégén összefoglalom az egészet: vagyis kihagyom az érveket, mert azokat fentebb már tálaltam, és csak gondolatjelekkel, címszavakban összefoglalom, hogy mit akartam mondani. Ez pedig csak 5-6 sor lett, és nagyjából úgyanúgy minden benne van... :) Igazad van, adjuk alább: ne várjuk a játéktól a "csillagos eget"! De én valószínűleg nem is fogok pofára esni, és ennek meg is van az oka, bár az előző hozzászólásból a végső konklúzióból ezt kifelejtettem. Egy másik topicban már írtam ugyanis, hogy nálam az engine és a gameplay vagy huszadlagos szempont: ha jól meggondolom, az eddigi TR-ek során is éppen ezek voltak a "legstatikusabb" elemek. :D S én mégis mellette maradtam. Miért? Elsősorban két dolog miatt: az egyik Maga Lara Croft és a kalandjai, a másik meg a hangulat/atmoszféra... Nálam az első helyen a történet van, és én tulajdonképpen nem is játszom, és a TR-t sem tartom játéknak. Inkább olyan ez, mint egy regény, csak itt nem olvasva haladsz tovább, hanem játszva, illetőleg ahogy megoldod a feladványokat. Szóval én nem végigjátszok egy aktuális részt, hanem végigélem. Ez lényeges különbség, és ezt Te is tudod, hiszen pl. a TR2-es "élménybeszámolódból" is egyértelműen kitűnik, hogy mennyire át tudtad élni a kalandokat Larával... Mit várok én egy újabb aktuális résztől elsősorban? Egy új történetet, és újabb ismeretek szerzését Larával kapcsolatban. Ezt eddig mindegyik rész tökéletesen teljesíteni tudta, és tudom, hogy a "Next Gen" sem lesz másképp. Szal' miattam aztán lehet nyugodtan akár TR6, és egy újabb "rókabőr" is, nem érdekel...nem fogok benne csalódni, mert az elvárásaim abszolút nem egyenlőek egy "gámerével"... :) (Ez most a "gámer-cikkíróknak" volt elsősorban fricska.) Rajongó vagyok és nem kritikus... Szal' idén Karácsonytól újabb felfedezések és újabb kalandok várnak Larával, újabb hangulatos helyszíneken. Minden más csak másodlagos tényező... Az, hogy a játék mégis jó legyen, és jó kritikákat kapjon, az viszont az én szempontomból azért fontos mégis, mert ugye a Készítők addig nem fognak felhagyni az újabb kalandok tálalásával, és így Lara Világa még egész sokáig szélesedhet... A Készítők infó nyújtására meg már válaszoltam az előzőben: "Nos, lehet, hogy egyelőre csak ezt a részt tárják fel, mi pedig ebben fogjuk a LEGKEVESEBB újdonságot látni. A többiről meg bőszen hallgatnak... Ez vagy azért van, mert a többi még ilyen sincs, vagy pedig azért, mert eszement "marketingpolitikát" folytatnak. :)" Nyilvánvaló, hogy a játék MÉG NINCS KÉSZ, messze van a VÉGLEGES formától. Mi, Rajongók azonban VÉGTELENÜL KÍVÁNCSIAK vagyunk, és ezt a kíváncsiságot ki kell valahogyan elégíteni. MA még csak így tudják, egy félkész valamivel. Jelenleg így áll a program, ezt tudták MOST mutatni. Ne feledjük az érdeklődést fenn kell tartani, és ezért van és lesz is a "nagy felhajtás". De nekünk meg tudnunk kell, hogy a VÉGSŐ VERZIÓ NEM ilyen lesz...ez csak egy betekintés, egy PREVIEW. Lelkesedjünk tehát, hiszen tudjuk, hogy ennél mindenképpen JOBB lesz! ;) SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.06.01 18:26 |
||
Kacs@ | |||
2002.06.01 00:45:21 |
SYS: Na végigolvastam :)
Szal, abban lehet igazságod, hogy még javulhat a grafika, meg, hogy egy régiesebb pályát mutatnak be, de én vhogy nagyon meglepődtem... Olyan felhajtást csaptak ennek a játéknak, mint még (emlékezetem szerint) egyik előző résznek sem, és erre, amikor itt csüngünk -infókat várva- kiábrándítóan ezt nyújtják... Én ezért vélem, hogy most adjuk lejjebb a várakozásban az igényeinket. Mi történhet?, legfeljebb nagyobbat örülünk! <<csak már játszanék>> |
||
Kacs@ | |||
2002.06.01 00:38:15 |
SYS: Még nem olvastam el Kedves Barátom, de azt már így megtudom állapítani, hogy Te pofátlan vagy :DDDD Ezt írod:
"Az alábbiakhoz már nem nagyon van mit hozzátennem, de azért néhány pont..." És ezek után írsz öt oldalt :D <<csak röhögök, de végigolvasom!>> ps: ez vicc, ugye nincs harag? |
||
SYS | |||
2002.05.31 21:26:59 |
...a voice from the darkness.....
Az alábbiakhoz már nem nagyon van mit hozzátennem, de azért néhány pont... 1. Mozgás. Rájöttem, mi a baj. Az, hogy nincs normális/finom átmenet kétfajta mozgás között. Lara mozgása ezért volt eddig annyira realisztikus, és teljesen mindegy, melyik újabb klón hány frammel ment, akkor is Lara maradt ebben a Királynő, és mind a mai napig... Mert nézzük csak meg: ha pl. ugrunk egyet, leérkezéskor Lara egy kissé guggolásba érkezik, majd felegyenesedik; ha sprintelünk, és a végén elengedjük az előrét, akkor Lara siklik egy kissé; ha sétálunk, majd futásba kezdünk, az is fokozatosan történik; ha futunk, és megállunk, akkor is van egy átmenet a futásból a teljes nyugalmi helyzetig. Ahogy mindez a mi mozgásunkban is teljesen természetes. Ha valahonnan leugrok, nem fogok kapásból álló helyzetbe és ugyanabba a testtartásba érkezni, mint mikor még fent voltam a pavilonsor legtetején... Tehát a kulcs az átmenet két mozgás között, mint említettem. Ezért volt annyira fura, mikor Lara átugrotta azt a szakadékot, és aztán teljesen álló helyzetbe, nyugalmi testtartásba érkezett. Ez gáz... 2. Nem hinném, hogy a játékhoz erőmű kéne majd. Ez ugyanis javarészt attól függ, hogyan írják meg az engine-t. Az én jelenlegi konfigurációm: Celeron2 1GHz, 100MHz FSB; ELSA TNT2 Pro 32 MB; 256 MB RAM. Úgy gondolom, ez elég lesz ahhoz, hogy a játék elfusson, ha nem is a legjobb grafikával és effektekkel, de mindenképpen játszható minőségben és sebességgel... Programozástechnikailag nem mindegy, hogy mennyi effektet bíznak a processzorra és mennyit a videokártyára. Remek példa erre már a TR3+Gold is, és a füst effektusok: 32 biten, ahol sok füst van és mindez kis terekre korlátozódik, képes igen rendesen beszaggatni, még az én konfigomon is. De ugyanez a helyzet a TR4-gyel is: pl. "Valley Of The Kings"-en, a sivatag kellős közepén, a sok por és a sok poligon, a sziklák miatt...nos, 800x600-ban, 32 biten érezhetően szaggat a játék...de ugyanez 16 biten már nem jelentkezik, ill. jóval kevésbé. Másutt természetesen teljesen mindegy, hogy 16 vagy 32 biten játszom, nem veszek észre semmi különbséget. Specilis esetekben azonban igen élesen. Ebből az a tanulság, hogy pl. a TR4-ben, a "Volumetric FX"-et bizony nagyobbrészt a processzorra bízták... A 633-as Celeron2-mmel még le kellett vennem ugyanitt a felbontást, 640x480-ra, ha a 32 bitet hagyni akartam. További példa még Karnak, ahol szintén be bír szaggatni rendesen a játék... És itt már hiába lenne akár egy GeForce3-asom, szinte biztos vagyok benne, hogy azzal is szaggatna valamennyire. Azért, mert bizonyos effekteket NEM a videokártya számol, hanem egyedül a szerencsétlen processzor... Nézzük meg a Max Payne-t! Gyönyörű és valóban, talán a legszebb 3D-s világot tárja elénk. Minden bizonnyal a legszebb grafika, amit eddig láthattunk, legalábbis a PC-s szekcióban. Gondolhatnánk, mekkora gép is kell ehhez. Nos...egy 333-as Celeronon, TNT2-vel, 160 MB RAM-mal már vígan elfutott... De ott van még a Return To Castle Volfenstein is, ami szintén gyönyörű, de mégis, elmegy egy ma már csak a legjobb jóindulattal is "középkategóriásnak" nevezhető gépen is... Mindezek egyrészt az engine ésszerű megírásának tudhatók be, de van itt még valami. Sok játékban nagyon finoman lehet vezérelni, hogy az engine mit produkáljon: lehet "butítani" vagy éppen szebbé tenni a grafikát, és rengeteg beállítási lehetőség van erre. Egyszóval: lehet finomhangolni... Ehhez képest pl. az eddigi TR-ekben ilyesmit nem igazán lehetett, sőt, egyáltalán nem... Tehát, akinek kisebb gépe van, az is futtathatja, legfeljebb nem a legszebb grafikával, és lehet, hogy nem fog majd túl messzebbre ellátni (mert igen, van, ahol még azt is lehet állítani, hogy mekkora teret rajzoljon ki: pl. Giants: Citizen Kabuto), de hát Istenem. Azonban még ez a "nem a legszebb" is nagyon szép lehet, és ha nem szaggat, az a készítők keze munkáját fogja dícsérni, nem pedig a számítógépünk teljesítményét... Iron', nem kell szurkolnod, biztos lehetsz benne, hogy futni fog itt legtöbbjünk gépén, problémamentesen a "Next Gen". Szerintem még a Prof. gépén - 500 MHz Celeron, TNT2 32 MB - is, és bőven játszhatóan. Hogy meg PS2-n milyen lesz? Na, azt meg majd megnézem az enyémmel, PS2-emulátorral! Merthogy már az is van, nem is egy. ;) Ergo, a PC már most jóval lehagyta a PS2-t... Így gyorsul majd a fejlődés a konzol-téren is, és nemsokára ott is beindulnak majd a dilemmázások, hogy pl. "mekkora processzort vegyek a PS XY-omba?!"... :D Szumma szummárum. Én a magam részéről a saját konfigurációmat bőven elegendőnek tartom, és úgy gondolom, ha nem bővítek rajta semmit, akkor sem lesz gond... 3. Sok negatívumot fedezhettünk fel az enginben, és a játékmenet sem volt túl meggyőző. Minderre most azt tudom mondani, hogy várjuk ki a végét! Egyre inkább Dauby (PC Guru) véleményén vagyok, mert én is azt gondolom, hogy amíg nem láttunk legalább egy demót, addig ne mondjunk, és főleg ne higgyünk semmit! Emlékezzünk csak a TR4 demójára, és a TR4-re. A demó 1999. szeptember közepén jött ki, míg a teljes verzió rá kb. 2, 2 és fél hónapra. És a különbség minden tekintetben érezhető volt: simábban ment a játék, pedig még szebb lett, eltűnt a grafikai bugok többsége, és még sorolhatnám... Ott két hónap volt a különbség. Itt pedig ennek még néhányszorosa... Ennyit az engine JELENLEGI bugjairól/hiányosságairól... A játékmenetről pedig annyit, hogy megint mondom, ez szerintem a "Next Gen" egyik "hagyományos TR-epizódjából" való. Ugyanis megmondták, hogy lesz majd egy olyan rész is, ami nagyon fog hasonlítani a régi TR-ekre, minden téren. Nos, lehet, hogy egyelőre csak ezt a részt tárják fel, mi pedig ebben fogjuk a LEGKEVESEBB újdonságot látni. A többiről meg bőszen hallgatnak... Ez vagy azért van, mert a többi még ilyen sincs, vagy pedig azért, mert eszement "marketingpolitikát" folytatnak. :) Itt tehát megint ne vonjunk le messzemenő következtetéseket, mert ez csak a teljes játék egy kis epizódja... Ergo, az egészből... -Nem hiszem, hogy alább kéne adnunk a dolgot, de azért tényleg ne éljük bele nagyon magunkat a dolgokba. A Készítők eddig is csak folyamatosan ígérgettek, sőt, megkockáztatom, hogy sokszor egyenesen "hazudtak" is... -Nem hiszem, hogy erőmű kell majd a játékhoz, csak legfeljebb nem árt majd hozzá, ha azt akarjuk, hogy tényleg nagyon szép legyen... -Ne higyjünk el semmit, amíg mi magunk meg nem tapasztaltuk! Ne néhány félperces videó alapján ítéljük meg a játékot! A végleges verzió BIZTOS, hogy NEM ilyen lesz! Vagyis...várjuk meg legalább a legelső demót...! SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
Ironman | |||
2002.05.30 12:24:26 |
Hihihi!
Én pár hónapja már befrissítettem a konfigemet ... gond nélkül röffen rajta a sötét angyal ! :-)))) Azért szurkolok Nektek ! :-DDD Itt parkolok ! Iron |
||
Clau | |||
2002.05.30 11:14:56 |
Kacs@:
Jaja! :-)) Előbb megnmézem, kinek van meg, addig nyúzom, míg le nem másolja, és így nem lesz semi baj, ha netán (amit erősen kétlek) nem lesz elég a gépem hozzá. De szerintem ehhez a játékhoz fölösleges volt ekkora gépigényt csinálni. Clau "I'm up for a little heresy." |
||
Kacs@ | |||
2002.05.29 22:23:56 |
Mpaul: Lassabban azzal a bizonyos testtel... Én elöbb megíratom, aztán meglátjuk a többit ;)
<<csak mondom>> |
||
Mpaul | |||
2002.05.29 22:14:34 |
Az lehet, hogy gyűjteni kell :) viszont én előbb megveszem A játékot, megnézem, hogy mennyire fut a gépemen, és azután gondolkozom. Az igaz, hogy most frissítettem konfigurációt, és talán ezért gondolkozok így... :) | ||
VonCroy | |||
2002.05.29 21:24:21 |
Igen.. -és el lehet kezdeni gyűjteni egy combosabb gépre, meg egy jó videókártyára is...
..-csak megjegyeztem.. :DD |
||
Kacs@ | |||
2002.05.29 17:13:53 |
Hamster: Elmondtatok mindent Von Croy-jal, amit a videókról el lehet. Nekem nagyon tetszettek :) Azt vettem csak észre, hogy e3_02 file végén, mikor az uccsó oszlopra érkezik itt is bizony fél lábbal áll csak az oszlopon :) Ez a hiba is maradt.
Egyébként látva a videókat azt kell, hogy mondjam jobb ha lehűtjük a lelkesedésünket. Egy tr-t fogunk kapni, akármit mondanak nem szakadtak ezek el a feelingtől, a környezettől. Sztm egy nagyon erős reklámkampányt csinálnak csak neki. Szal most adjuk lejjebb a mércét, hogy mikor majd betőltödik a játék, na akkor... akkor ne csalódjunk! <<csak játszom>> |
||
Hamster | |||
2002.05.28 17:00:13 |
Lássuk az én véleményemet is...
(Miközben írom, nézem is a videókat) - tr_aod_ingame.mov A környezet a klasszikus Rómát idézi. Lara klasszikus "sírrabló" ruhában. A víz realitása elég nulla. A vízből kinézve szépen hullámzik a háttér, de miután kimászunk a vízből, inkább ne csapjon ilyen háromszög hullámokat. És az a fránya 2 centi ugrás miután kimásztunk Árnyék nulla, mivel nincs is A futás nekem jobban tetszik, mint ami eddig volt. Szép a mozgása, és a végtagok animálása. Itt jegyzem meg, amin futtatták elég lassú volt, mert bizony pár helyen beszaggatott a demó. Az ugrással az a bajom, miután leérkezett Lara, mintha odavágná magát a talajhoz. Mintha trappolna egyet, hogy „Ne itt vagyok!” A lépcső… Szal’ igaza van VonCroy-nak ebből a szempontból. Nem fellép, hanem felpattan a lépcsőfokokra A helyszín, a megvilágítás, a folyosók felső boltozata, a fáklya mind rendben van. - tombraider_e3_01.mov Itt már inkább Lara mozgását, illetve a kameramozgást, a körbenézést figyelhetjük meg. 180 fokos megfordulás, most már máshogy történik, ez inkább emberközelibb. Ha jól megfigyeljük a padlót, akkor feltűnik, hogy tükröződik. Ez tetszik Lara mintha túl, hamar állna meg a futás után, szinte belemerevedik. - tombraider_e3_02.mov Itt tűnik fel legjobban az első részben említett trappolás, miután megérkezik a talajra. A környezet, a ködhatás, az oszlopok szépek. Az utolsó oszlopra Lara kicsit csálén érkezik meg, mert a bal lába lelóg az oszlopról, viszont ugyanazon a síkon van, mint a jobb. Hamster |
||
Hamster | |||
2002.05.28 13:17:24 |
Az igért 2 új videó már letölthető!
(Tesztelt, tehát a fájlok ott vannak!) Hamster |
||
Hamster | |||
2002.05.27 16:54:46 |
Megjelent további 2 ugyanolyan minőségü videó a TR6-ból.
Még nem láttam, de amint tudom kirakom a letöltések közé. Hamster |
||
VonCroy | |||
2002.05.26 19:21:32 |
SYS: de azért ugye leírod hogy mi a véleményed erről a TR6 bug dologról.. -mármint arra célzok, hogy a hibák.... Hozzászólást szerkesztette: VonCroy - 2002.05.26 19:22 |
||
SYS | |||
2002.05.26 18:00:06 |
...a voice from the darkness.....
Huh, akkor jó. :) Már féltem, hogy esetleg félre fogod érteni, de látom, tényleg ismersz... ;) SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
VonCroy | |||
2002.05.26 17:57:36 |
SYS: ..jófej vagy.. :DDDD | ||
VonCroy | |||
2002.05.26 17:56:00 |
Egyébként a TR6-ról a vékleményem a következő.. -amit a filmből le tudtam szűrni.
1. Larának nincs árnyéka. Ez a hiba annyira szemetszúró. Abban a környezetben ahol ez a kis film játszódik, minden teli van kisebb fényforrásokkal, árnyékokkal, vannak majdnem teljesen sötét, és teljesen világos részek is. 2. Lara úszik a levegőben. Lara mozgása nagyon szép. Gyönyörűen kidolgozott a mozgása, azonban.. Azonban úgy néz ki a helyzet, hogy a kép közepén egy szépen animált női alak, a pálya meg mozog körülötte, a talaj elcsúszik a lába alatt.. Ehhez hasonló a TR4-ben volt táltható, de itt még látványosabb ez a hiba. 3. Lara nem illeszkedik a pálya vonalaihoz. Nézzük csak lépésről lépésre. Amikor kimászik a vízből, nem a talajra kapaszkodik, hanem a talajBA. A keze és a lába először a talaj belselyébe fogóckodik, és utána "átpattan" a fogáspontra. Ez elég durva, látványos hiba, de a játékok terén igen elterjedt. Csupán néhány játékban tudták ezt a hibát kiküszöbölni, de úgy néz ki a helyzet, a TR6 nem tartozik ezek közé. Amikor Lara ugrik, szintén ez a hiba tűnik fel, leesik valahova, majd átpattan egy egész más helyre, ....-valahogy olyan, mintha egy szinttel lejjebb érkezne mint ahonnan indul tovább futni. Lara megy a lépcsőn.Ezt már a TR3-ra gyönyörűen megoldották, de most úgy látom, visszasüllyedtek valahova a TR2 elé. Lara ugyanúgy fut a lépcsőn, mint a lépcső előtt és után, csupán egy-egy szinttel feljebb "pattan".. valami olyasmi a helyzet, hogy Larának nem mozdul fölfele a lába mikor a lépcsőfokon lép. Ez csúnya, nagyon csúnya..!! ..-egyszóval... Next Generation? Én ezt a jelzőt megfontolnám használni erre a játékra. Ahogy legalábbis eddig kinéz a helyzet. Ha ez a legjobban kidolgozott rész a játékban, akkor.... -hmmm akkor nem is tudom milyen lehet a gagyi része.. -ugyanis feltételezem, egy ilyen nagyszabású bemutatón nem a legbénább részt fogják bemutatni teli bugokkal... Nos.. lehetne azt mondani, hogy túl nagyok az elvárásaim.. -de ha innen van olyan rajtam kívül aki nem csak TR-el játszik, tudhatja, ezek az elvárások nem is olyan nagyok és lehetetlenek. (..-ha egy játék nem tökéletes, nem is lessz tökéletes, legalább ne is próbáljuk tökéletesnek feltüntetni. Ez az üzenetem Core Design és Eidos felé..) Hozzászólást szerkesztette: VonCroy - 2002.05.26 17:58 |
||
SYS | |||
2002.05.26 17:25:48 |
...a voice from the darkness..... (első sor)
(Ezek itt "üres" sorok, ezt azér' én sem számolom bele, meg lejjeb sem; bár akár még számolhatnám is. De nem: 1-1 sor úgyis hosszabb lett, mint 1 egész sor, más meg túl rövid. No meg aztán az sem mindegy, ki milyen felbontást használ.) Nem hat meg Prof., hogy mennyit olvasol el, s mennyit nem. (második sor) Poén, hogy megmondod nekem, mennyit írjak. Na ne... De azért annak örülök, hogy őszinte vagy. (harmadik sor) Mindig annyit írok egy témáról egy hozzászólás keretében, amennyit akkor perpillanat el tudok mondani. (negyedik sor) Se többet, se kevesebbet: maximalista vagyok. :) (ötödik sor) Ha valakinek ez néha sok, hát Istenem...ne olvassa el, akár még a tizedik sorig se. (hatodik sor) Akit meg érdekel, az úgyis el fogja olvasni. (hetedik sor) Azért sem olyan fontos ez az egész dolog számomra, mert elsősorban úgyis mindig saját magamnak írok: tudod, ez amolyan naplózásféle nálam, egyszerűen csak jól esik kiírni magamból a dolgokat, amelyek éppen foglalkoztatnak... Fura, de alapvetően ez az igazság. (nyolcadik sor) "..-SYS, várom a reakciódat, de lécci ne többet 10 sornál, mert azt már nem olvasom el..." (kilencedik sor) Na, legyen még egy... (tizedik sor) Innetől meg már úgyis feleslegesen tépem a keyboardom, hiszen ezt Te már úgysem olvasod el... ;) :))) (tizenegyedik sor) Azért annyit ideírok még, bár tudom, hogy hiába(?), hogy a véleményünk nagyjából egyezik, és, hogy a témában már értekeztem az előző hozzászólásomban. Bár az több lett, mint tíz sor, addig nyugodtan elolvashatod. Minek ismételjem magam? A Tiéddel meg egyetértek, és az előzőmben én is ilyesmit írtam, csak más megfogalmazásban. Egyébként vannak már rendes képek: a legutóbbi 10 screenshot a PC-s verzióból származik, mint később kiderült. (tizenkettedik sor) De megszorítások ide vagy oda, akkor is megköszönöm, hogy kikérted a véleményem. :) Tényleg... (tizenharmadik sor) Have fun! :) (tizennegyedik sor) SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" (tizenötödik sor) Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.05.26 17:26 |
||
bodlac | |||
2002.05.26 17:08:19 |
SYS: Nemtom, szerintem az ugraserkezes eleg Lara-s, ra jellemzo az egyes mozgasfazisok vegen felvett "alapallas". Igaz futasbol ugras vegen megakadni eddig nem szokott. De ez Julie-sem igy csinalja (neki egyebkent ~ pont annyi mozgasfazisa van (7000), mint Laranak, csak uszas helyett egy csomo combot tud), Rynn-t nem tudom. | ||
VonCroy | |||
2002.05.26 17:01:13 |
Szeretnék látni végre egy rendes képet a játékból.
Nem gagyi múvikból jó kifényképezéseket, akár legyen szó ingémmúviról is... ..szóva talán ideje lenne már egy normális screenhost-ot kiadnijuk.. -no meg a bétatesztelésnek is lassan itt lehetne az ideje.. -amúgy észrevettem, hogy feltűnően kevés információt adnak ki erről a játékról.. -összehasonlítva a többi játékkal amiknél "végignéztem" ahogy az első sorokbót, röpke hírekből, a "lessz folytatása is" szerű megnyilvánulásokból kifejlődik egy komplett játékelőzetes és végül játék, rá kellett jönnöm, a TR esetében nagyon szükösre szabták a réseket amiken kiszivárogtatják a híreket. Talán indokolatlanul is nagyon "féltik" ezt a játékot, mármár megfeledkezve arról is hogy ez csak egy játék! Most is játékok egész sorának várom az elkészültét, többek között a TR6-nak is, van olyan is amit 99-ben kezdtek fejleszteni, és.. -és mondjuk ugyanúgy el van látva az "eidos" feliratú pecséttel... -de az a benyomásom, hogy valamiért a TR6-ra úgy tekintenek mint valami szent játékra, valami tökéletességre, amiből egyetlen bétaverziós példány sem tűnhet el, egyetlen screenhost sem másolódhat le... -szóval valahogy olyan furcsa nekem az egész.. ..-SYS, várom a reakciódat, de lécci ne többet 10 sornál, mert azt már nem olvasom el... |
||
SYS | |||
2002.05.26 16:42:52 |
...a voice from the darkness.....
Nos, akkor az új kis in-game videóról... Hát, fiúk...ha csak ennyi lenne, az bizony kevés lenne az üdvösséghez! Ez a kis bemutató sem ragadtatott el, valami nagyon. Nem is tudom, de most a mozgásba is két helyen bele tudok kötni, annak ellenére, hogy igen, ahogy Bodlac is mondta, tényleg finom fázisokból tevődik össze. Tehát, egyszer, mikor átugorja a szakadékot, az érkezés...hmm, mintha csak Julie-t, vagy Rynn-t látnám...Lara nem így szokta, legalábbis az eddigiek folyamán nem. A másik meg, amit megint csak Bodlac mondott...a lépcsőkön való felszökkenés, hát az elég mosolyfakasztó. Különben meg továbbra is semmi új, csak amit már eddig is tudtunk: nagyon szép lesz, nagyon jó lesz...de tényleg, még új mozgásokat sem láthattunk. Olyan az egész, mintha az "Old Gen" engine-t feltupírozták volna, azt kész. Megkockáztatom, hogy még a "corner bug"-ok is továbbra is benne vannak a játékban... :D Ez eddig tényleg CSAK A TR6, és NEM A "Next Gen"! Valahogy úgy érzem, a Készítők "játszadoznak velünk"...mert az igazi újdonságokból eddig még szinte semmit sem mutattak. Amit eddig láttunk, azt Lara eddig is tudta, csak most legfeljebb szebben csinálja. Lefogadom, hogy ez a kis részlet is, az első "Next Gen" epizód azon szegmenséből való, amire azt mondták korábban, hogy ez fog leginkább a régi TR-ekre hasonlítani. No de...milyen lesz vajon a többi? Egyszer talán azt is megtudjuk, ha korábban nem is, de a demo megjelenésekor remélhetőleg biztosan... Mindenesetre ez eddig még mindig nem egy nagy dolog... SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
bodlac | |||
2002.05.23 07:59:28 |
Most volt a Fox 11 hireiben egy kis beszamolo a frissen megnyitott E3-rol. Mutattak Lara nenit is, azaz Jillt. Pont ugy csinalt mint a korabbiak, a mostani Lara kosztumben kicsit berogyasztott, pisztolyt szegezett e kameraba, es vicsorgott. Aztan teljes meglepetesemre azt mondta: "khhhhh". No, talan ebbol nem nyilvanvalo mit is mondott, de azt a hangot, mint ami akkor jon ki, ha elszoritod a gegedet, es kipreseled a levegot. (Mint ha hanynal, de nincs mit - bocs, de pont az a hang volt.) Ezen igen meglepodtem, ezert is irtam ezt be ide, nem tudom mi lehetett a celja ezzel, talan felelmetes horgesnek szanta, tudja fene.
Kulonben emlekeztek ra, hogy regebben azt nyilatkoztak, hogy Lara megkomolyodik, lecsereli a ruhatarat is, es farmerban meg poloban fog szaladgalni. Aztan egy screenshoton/videon/modellen mas nincs, csak a regi kosztum uj szinekben. (Dark - kitalaltatok?) Aztan az is eszembe jutott, hogy azt is mondtak nem lesz Tomb Raider, megis az lett. Mintha beijedtek volna a maguk elhatarozta valtasbol, es szepen vennenek belole vissza folyamatosan. Lassan el tudom kepzelni, hogy mire kijon, pont olyanra szelidul, mint a korabbi TR-ek, es csak annyi lesz benne az adult kontent, hogy Eckhart dohanyzik majd, es neha azt mondja "shit". |
||
bodlac | |||
2002.05.22 04:34:44 |
Uj szkreenshocc:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/tombraider6/ |
||
SYS | |||
2002.05.21 19:13:32 |
...a voice from the darkness.....
Az új trailer láttán én is Bodlachoz csatlakozom. Egyetlenegyszer megnéztem, de aztán el is tettem az archívumba, és azóta sem néztem meg. Nem akarom ismételni Bodlacot: amit elmondott az sajna szerintem is igaz. Ez a trailer is, akárcsak az előző, meglehetősen hatásvadász volt: úgy tűnik, próbálják belénk súlykolni ezt az új dark feelinget...mert ugye aki nem halad, az lemarad, és nem kap Larát Karácsonyra. Biztos vagyok benne, hogy a TRAOD - hmm, kezdeném megszokni ezt a hülye rövidítést? az nem lehet! - alaposan meg fogja majd osztani a TR-Társadalmat: csak a fanatikusok lehetnek magukban biztosak, de talán még ők sem. Sokaknak nem fog bejönni...akiknek meg bejön, el fogják felejteni az "Old Gen"-t. Akiknek meg ez lesz az első, ismerni sem fogják az "Old Gen"-t. Na jó, nem lovallom ennyire ebbe bele magam... Tehát az én véleményem is az, hogy elég gusztustalan volt ez a trailer, tipikus "mainstream"-húzás a Készítőktől, és már nem is az első. Igen, pl. az a fecskendő engem is mellbevágott, és ez már valóban inkább a Resident Evil-hez kezd hasonlítani, és Larán kívül a TR-hez már semmi köze nincs (ez nem az én gondolatom, ma Ulukai jegyezte meg, mikor telón beszéltünk). Csak azt nem értem, hogy akkor miért még mindig "Tomb Raider" a címe, s nem mondjuk "Resident Raider", vagy mi a szösz. Mondjuk én már március 21-én is leszűrtem magamban a végkövetkeztetést: Lara most már akkor is "sírrabló" marad, ha tolókocsiba kerül és apáczának áll...ezt már úgy tűnik, soha senki nem fogja lemosni Róla... Továbbá ezen a "sötét oldali erőltetésen" kívül most már igazán jöhetne valami gameplay-infó is, trailer a JÁTÉKRÓL, és nem a "hűdenagyfílingről", meg az ökör sötétségről... Mert ha engem megkérdeznek, bizony nem sokat tudok mondani a "Next Gen"-ről - ne haragudjon meg ezért rám senki, de ez a TRAOD nekem túl debil -, hacsak nem ezt, Bodlacnak hála: "...jön az ivöl, akinek fő jellemvonása, hogy nagyon ivöl, emellett nagyon akarja a póvert, úgyhogy Larának meg kell feszelni őtet. :)". Yeah, that's exactly right! :))) Mindez persze (nem)csak az én személyes véleményem... ;) De mondok még valamit...legyen ívöl és legyen sötét: és ebben a szellemben én azt mondom most, hogy "vak is aszonta...maj' möglássuk"! SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!" |
||
Mpaul | |||
2002.05.19 16:49:19 |
Clau: Ok, persze, de ha valami nem biztos, akkor én rögtön gyanakszom :) (sok filmet nézek? :))
majd möglátjuk :) |
||
Clau | |||
2002.05.19 10:23:04 |
Mpaul:
Jaa! :-)) (De akkor is: mit csinál a "holttesttel"?) Én a halál mellett tippelek, de majd meglátjuk! :-) |
||
Mpaul | |||
2002.05.18 18:18:44 |
Clau: nem érted, hogy mire gondolok :)
Mi van akkor, ha Von Croy csak eljátsza a halálát... (szóval hiszem, ha látom :)), és esetleg nem is Larának akar rosszat...? Persze ez csak találgatás, fantáziálgatás :) |
||
Clau | |||
2002.05.18 18:00:20 |
Mpaul:
Ha élne Von Croy, akkor gyilkossági kísérlettel gyanúsítanák meg az illetőt. Vagy pedig, ha a Professzor eltűnt, akkor nem gyanúsítgatnának senkit :-) Clau "I'm up for a little heresy." |
||
Mpaul | |||
2002.05.18 17:52:35 |
Na de...
A hírekben az van, hogy meggyanúsítják Von Croy meggyilkolásával... Szerintem ebből még egyáltalán nem biztos, hogy Von Croy meghal... |
||
OBig | |||
2002.05.18 16:24:36 |
Mpaul: De ha mégse, én úgyis kinyírom eccer. :-) | ||
Petúnia | |||
2002.05.18 12:42:01 |
bodlac:
Nem tom', nekem nagyon-nagyon tetszett - a véres fecskendő is! :-)) Bejött a hangulata, olyan dark-feeling. Sztem jobb, mintha bármilyen előzetest adtak volna a játékból, ez úgy a hangulatot vezette be. De biztos lesznek még mások is. MPaul: Ejj-ejj Pali, Te nem óvasol' híreket???! :-D "The Screen behind The Mirror" |
||
bodlac | |||
2002.05.18 04:47:01 |
Hat gyerekek, vagy ti vagytok tul elfogultak, vagy en nem ertek a Teen besorolasbol Mature fokozat fele toro jatekok adekvalt reklamozasahoz, de en valami jatekbemutato felere szamitottam. Csopogo fecskendo meg kopott anatomiai atlasz - ennel azert osszedobhattak volna valami tartalmasabbat is. Nem csoda, hogy csodbe megy a ceg. :(
De azert a lenyeget megtudtuk: jon az ivol, akinek fo jellemvonasa, hogy nagyon ivol, emellett nagyon akarja a povert, ugyhogy Laranak meg kell feszelni otet. :) Mpaul: Meg nem halt meg, de a TRAD elejen majd bemutatjak azt a bizonyos beadando kulcsot az oregnek. |
||
Mpaul | |||
2002.05.17 20:55:13 |
Petúnia: VonCroy meghalt? Mikor? Vagy én vagyok hüle? :/ | ||
Clau | |||
2002.05.17 19:26:12 |
Petúnia:
Bezony, jó volt (már azon ábrándoztam, hátha ilyen lapokat kell majd megfejteni). A hangja olyan ismerősen csengett...azt hittem, Winston. De Ő honnan tudna ilyesmikről? |
||
Hamster | |||
2002.05.17 14:00:51 |
Jani2:
1, http://hamster01.ultraweb.hu/data/lctr_aod/tombraider_v7t1.zip [Link javítva TranSam] 2, http://www.eidosinteractive.com/video/tombraider/TombRaider_v7t1.wmv |
||
Petúnia | |||
2002.05.17 11:08:40 |
Én ippen' nemrég néztem még a videót, 3x!!! :-))) És nagyon-nagyon tetszett!! Azon agyaltam, hogy aki beszélt, az ki lehetett. Először arra gondoltam, hogy Von Croy, de mivel ő meghalt, racionálisan gondolkozva nem lehetett. Akkor talán valamelyik szereplő! Vagy a Gonosz maga?
Szal' nagyon jó kis trailer ez, minden tetszett benne, azok a jó kis középkori ábrák is, a zene is, a fíling... Ha ilyen lesz a játék, tutter KING lesz! "The Screen behind The Mirror" |
||
Jani2 | |||
2002.05.17 09:18:11 |
Hamster:
Hát én tényleg vak vagyok. Tudsz küldeni 1 linket? Köszi. Üdv. Jani |
||
Hamster | |||
2002.05.17 09:02:16 |
Jani2:
Már fent van a TR.hu-n a videó. Hamster |
||
Jani2 | |||
2002.05.17 08:18:36 |
Kedves mindenki!
A www.tombraider.com a következő levelet küldte nekem: ------------------------------------------------------------------------------ "LARA CROFT TOMB RAIDER: THE ANGEL OF DARKNESS EXCLUSIVE! What should you do when confronted by evil? Find out in the exclusive "Hand of Fate" video. Click here to see streaming video Be sure to check www.tombraider.com on May 22 for the latest game information, new screens, wallpaper, and the first gameplay trailer! Tomb Raider & Lara Croft Š Core Design 2002. Published by Eidos Interactive Ltd. Š 2002. All Rights Reserved. |
||
Petúnia | |||
2002.05.14 14:52:39 |
PeteCroft:
ÁÁÁÁ:-DDDD Nem tudod elmondani, de ezek alapján nagyjából sejtjük, mennyire várod...!!! Azé' csak nyugi! :-D "The Screen behind The Mirror" |
||
PeteCroft | |||
2002.05.13 21:02:43 |
Naon várom a Tömb Réider 6ot!!!
nem tom elmondani, hogy mennyire várom !! |
||
bodlac | |||
2002.05.05 07:00:44 |
Clau & akci:
Utolagos engedelmetekkel kiraktam a ferditeseteket ide: http://www.extra.hu/trad/hirek.html Ha engedetlenek lennetek, csak szoljatok. :) |
||