TombRaider.hu topic 31-60

Tomb Raider2.

VonCroy
2001.12.06 20:58:18
TranSam:
Te, és továbbmentem... Nos, az a Vivaldi,... (lehet hogy nem az), ....fantasztikus volt!! Gondoltam hogy ehhez a Bartoli-s dologhoz valami durvát tesznek hozzá, mármint éreztem hogy valami durva feelinges zound lessz, de hogy ez,.... és nem is gondoltam volna. ZSENIÁLIS!
Nekem csak azért új, mert bár eddig legalább 4-5-ször végigjátszottam, mégis először most játszom eredetivel. Eddig csak rip-elt verzióm volt.. Itt a GDF-en törték fel, ..no de az olyan is lett..) Nem volt se hang, se "..a játék engine-jével készült.." kisfilmek, se semmi. Még az FMV-k is csak így-úgy jöttek be..
Clau
2001.12.06 20:49:21
VonCroy: Milyen hangszóród(számítógépes) van otthon? Mert ha lehet rajta egy s mást állítgatni(itt gondolok hangerőre, hangmélységre, stb.), akkor esetleg az is lehetne, hogy mindkét féle hang szóljon. Pölö apukám egy hónappal ezelőtt(mikor én a TR2 végét jártam) elkezdett szórakozni a hangszórók beállításával. Csak utána meg az volt a baj, hogy a háttérhang szólt, de a pisztolyt elnyomta. Aztán visszaállítottam, persze, mert inkább a lépteket halljam, mint a zenét...

Clau "I'm up for a little heresy."
^^Bogi^^
2001.12.06 19:16:56
Kelly: Hát ugyanarra amerre jöttél, csak ne oda ugorj ahonna beugrottál a járatba, hanem pont szembe a lecsúszós részhez, húzd fel magadat, majd egy fordulásos, vagy sima hátraszaltó, és fent vagy.
Kelly
2001.12.06 18:58:21
^^Bogi^^:
Köszi, sikerült a mutatványt kiviteleznem. De nem jutottam túl messzire, Légyszi segíts most is. Az volna a gondom, hogy nem tudok visszajutni a harmadik secret-től a kötélpályáig, ami a következő pályára vinne át. Most akkor merre a menet?
TranSam
2001.12.06 00:18:26
VonCroy:
Ebben a játékban még a "Delete" és "Page Down" gombokkal lehet oldalazni. Szerintem ez is egy jó megoldás, a tökéletes az lenne, ha mindkét megoldás működne.

Ez a "patkánycsicsergés" fantasztikus volt, sikerült néhány derült percet szerezned nekem :-)))).
VonCroy
2001.12.05 22:40:28
bodlac:
Pedig én úgy emlékeztem, mintha..
-na de mindegy. kössz.
^^Bogi^^
2001.12.05 20:43:29
Kelly: Ha ez ott van ahol alul egy kis lávás medence van karókkal és zöld falon kell felmászni, akkor a másodiknál oldalazz balra és addig mássz fel amíg egy helyen más színű (piros) lessz a fal és ott egy fordulásos hátraszaltó, a ctrl-t csak az utolsó pillanatban nyomd meg. Asszem 3 mászóka van csak ott. Igaz a végén még egy kis ugribugri lessz fent mielőtt a drótkötélpályához érsz. Azt tod, hogy ugribugri közben oldalra is tudsz haladni, csak amikor előre ugrasz nyomd a balra cursort is, vagy a jobbat? :-)
Kelly  
2001.12.05 19:52:24
Helló, Mindenki!

Túlzott optimizmus volt részermől a játék vasárnapi befejezésének lehetősége. Most a Lebegő Sziget vége felé bénázok, ott ahol azok az aranyszínű mászó-rácsozatok vannak. A másodikra még át tudtam ugrani egy fordulásos-hátraszaltóval, de innen a következő mintha túl messze lenne, úgyhogy a végén mindig felnyársalnak a karók. Légyszi, segítsetek, hogy a második mászófalról merre, és hogyan tovább.
Előre is Köszi!
bodlac
2001.12.05 19:50:28
VonCroy: Ezt a fajta iranyitast csak a TR3-ban hoztak be.
VonCroy  
2001.12.05 19:35:16
És még annyit valaki TR2 szakértő mondjon meg, hogy mit kell csinálni ahhoz, hogy a billentyűzeten a shift és a nyilak segítségével tudja jobbra, illetve balra sétálni. Ugyanis nekem az nem jön össze. Nem tudok két billentyűt egy funkcióhoz rendelni...
VonCroy  
2001.12.05 19:35:12
És még annyit valaki TR2 szakértő mondjon meg, hogy mit kell csinálni ahhoz, hogy a billentyűzeten a shift és a nyilak segítségével tudja jobbra, illetve balra sétálni. Ugyanis nekem az nem jön össze. Nem tudok két billentyűt egy funkcióhoz rendelni...
VonCroy  
2001.12.05 19:35:06
És még annyit valaki TR2 szakértő mondjon meg, hogy mit kell csinálni ahhoz, hogy a billentyűzeten a shift és a nyilak segítségével tudja jobbra, illetve balra sétálni. Ugyanis nekem az nem jön össze. Nem tudok két billentyűt egy funkcióhoz rendelni...
VonCroy  
2001.12.05 19:24:17
Légyszíves valaki mondja meg, hogy normális dolog e hogy a TR2-mnek Velencében nincs hangja. Vagyis csak azokat a hangokat hallom, amit a rippelt verzióban is hallottam. Normálisan Lara lépteit, pisztoly, meg ilyenek, de olyan háttérhang minnt a nagy falnál volt, nincs. Csak patkány csicsergés vagy mi a fene.
Ez csak azért érdekes, mert mióta megvan az oridzsi TR2, (1,5 hónap) először kezdem végigjátszani; ezért sem tudhatom, hogy milyen hangoknak kéne lenniük.
Ja, izéé. Voltak benne zenék, meg minden, és ez tök tetszett. Például az a volume is jó volt, ami a kötélpályánál volt..tudjátok, ahol a T-Rex-ek is vannak.
Ja, és a sok újdonság között van egy plussz jó is, az, hogy a nagy fal végén én még SOHA nem láttam azt a filmet. Az tök jó volt. Mondjuk ez egy elég kezdetleges ábrázolása volt a lap-top-nak,..))..de végülis mit várok én '97-től..??))
Na megyek jáccani.., mindjárt jövök, valaki mondja meg, kellene e háttérhangot hallani..a patkányokon kívül..)
^^Bogi^^
2001.12.05 18:11:01
Uriel: Küldtem az exe-t.
Uriel
2001.12.05 13:56:31
^^Bogi^^: phn@linuxmail.org
Köszönöm a segíccséget :-) Már két hete csak kvékezek ("különben jó az is", ahogy koszorús költőnk mondta volt)...
^^Bogi^^
2001.12.04 21:12:51
Uriel: Vagy eselleg ha írsz egy emilcímet elküldhetem az enyém exe-jét, hátha segít.
Nemtom mé, de újabban nem írja itt ki az emilcímeket, csak üzenetet lehet küldeni, ahhoz viszont nemtok fájlt csatolni.
Vagy a sok bacis levél miatt van ez?
^^Bogi^^
2001.12.04 21:10:25
Uriel: Szerintem nem yó a játék, a többit Emil megmondja.:-)
Uriel
2001.12.04 20:35:32
Már volt szó a TR2 crackelt verziójának beüzemeléséről, de vissza kéne térni rá, mer' nálam nem jön be az, hogy beteszek egy bármilyen CD-t. "Game CD not found" az üzenet mindig :-( Van valakinek valami ötlete, vagy attok kőccsön egy TR2-t? :-)))
~kacsa~
2001.12.03 21:54:54
OKN: a TR2 leírásában TÖBB hiba van, majdnem mindről említést teszek az egyéni végigjéátszásomban és arra gondoltam, hoigy összeszedve őket egy korrekciós filet küldök Hamnek.
Sokszor alaptalanul riadoztam előre :) Sokszor bonyolultabb megoldásokat kínál, mint amiket lehetne. Szal, mindenki, aki észrevesz hibákat küldjön nekem *.doc, *.htm, *.txt fileban PONTOS leírást a korrigálásáról! Thx.

<<csak javítsunk>>

Hozzászólás szerkesztve ~kacsa~ által - 2001.12.03 21:56
OKN  
2001.12.03 21:33:57
A Tr2 leirásában van egy probi. Amikor a (tizenkettedik palya : A Barkhang kolostor). Olyasmi van, hogya főkulcs után rád támadnak a tibetiek. Ez csak akkor van ha belelősz, az egyikbe!!!!!
Különben rád sem néznek.
~kacsa~  
2001.12.03 19:38:38
Huh!
A lebegő sziget elején vagyok. Az elmúlt pályák leírásait, a végigjátszásomat ma frissítem :) Egyre jobban tetszik a játék, mikor Bartoli magába bökte a tőrt! :) Reméltem meghal :) Dehát :( Ez van....

<<csak játszom>>
Kelly
2001.12.02 18:35:39
bizánc:
Ez sajna ma már nem fog összejönni, be kell fejeznem, holnap qrva korán kell kelnem (03:40 brrrrrrr).
bizánc
2001.12.02 17:33:54
Kelly!

Akkor hajrá! : )
Kelly
2001.12.02 17:27:45
Petúnia:
Van rá esély, lehet, hogy még ma a végére érek a TR II-nek!
Petúnia
2001.12.02 12:38:32
Kelly:

(((Ennél nagyobb sikerélményt...!?! :-))
Kelly
2001.12.02 10:15:06
(((Időközben magamtól rájöttem)))
Kelly  
2001.12.02 00:44:36
Szépyóestét Mindenkinek!

Egy kis segítségre volna szükségem.
A Xian Temploma pályán megszereztem a sárkány maszkot, a szobor mögött meghúztam a kart. Eljutattam ahhoz a platforhoz aminek fel kellene dobnia a felső szintre, de akárhogy ugrom rá, mindíg leesem.
Mi lenne a megoldás???
Clau
2001.11.22 20:58:07
Mpaul: Kösz, nem fogom, letörli Ő saját magát.
répi
2001.11.22 06:37:34
^^Bogi^^: Kösz Bogi!
Mpaul
2001.11.21 22:45:58
Clau: A " nél" törölni is lehet cakk-und-pakk az egész hozzászólást.
Clau
2001.11.21 21:06:22
Sys: Akkor legalább Te tudod, hogy forrhat a fejem.
De miért csinálja ezt?????

Clau "I'm up for a little heresy."
Sys
2001.11.20 22:11:25
Clau:

Clau, Te beszélsz?! ;D
Mellesleg én meg azt nem értem, hogy jópár újabb hozzászólásomnál miért nincs ott az emilcímem...

Sys "I make my own luck."
bodlac  
2001.11.20 21:11:25
Kacs:
Rakj fel valamilyen screen grabber programot (ilyen funkcioja van pl. az Irfanview-nak is), inditsd el a filmet, aztan grabbelj mikor eljon az ideje. Sajnos nem emlekszem, hogy az escapeplayerben lehet-e pausalni, de ha igen, akkor meg ugyeskedned sem kell.
Clau  
2001.11.20 20:53:42
Na, most aztán igazán nagyon ügyes vagyok. Már megint sikerült 2x leírnom.
Clau  
2001.11.20 20:51:47
MICSINÁL NÉHA EZ A FREEWEB?!?!?!? Tegnap írtam egy középhosszúúúú megfogalmazást, örültem, amikor a végére értem, hogy végre kész, és erre mit nem tesz?? Egyszerűen, csodálatos lazasággal KITÖRÖLTE AZ EGÉSZET, mikor az OK-ra kattintottam, mintha teljesen "elfelejtette" volna, hogy azért én írtam valamit, mégegyszer ugyanazt a képernyőt adta ki, mint az előbb, de írás nélkül. Nem tudok eleget bosszankodni rajta.

~kacsa~: Milyen honlapomra? Nekem nincs... Biztos elírtad. Egyébként kirakhatod, ahova óhajtod, nekem csak jó lehet :))))

Clau "I'm up for a little heresy."
Clau  
2001.11.20 20:50:29
MICSINÁL NÉHA EZ A FREEWEB?!?!?!? Tegnap írtam egy középhosszúúúú megfogalmazást, örültem, amikor a végére értem, hogy végre kész, és erre mit nem tesz?? Egyszerűen, csodálatos lazasággal KITÖRÖLTE AZ EGÉSZET, mikor az OK-ra kattintottam, mintha teljesen "elfelejtette" volna, hogy azért én írtam valamit, mégegyszer ugyanazt a képernyőt adta ki, mint az előbb, de írás nélkül. Nem tudok eleget bosszankodni rajta.

Kacs@: Milyen honlapomra? Nekem nincs... Biztos elírtad. Egyébként kirakhatod, ahova óhajtod, nekem csak jó lehet :))))

Clau "I'm up for a little heresy."
^^Bogi^^
2001.11.20 19:56:40
~kacsa~: Hát akkó nemtom, fmv-ből még nem szedtem ki képet. A játékból "S"-el kell az tuti.
~kacsa~
2001.11.20 19:50:26
Sys, Bogi: Már azelött próbáltam mindkét verziót, hogy megkérdeztem volna, de nem megy :(

<<csak játszom>>
Sys
2001.11.19 23:20:55
~kacsa~:

Hát, nem vagyok benne biztos...de, próbáld meg az EscapePlayer-t! Innen, az oldalról is letölthető. Ez a proggy az .rpl kiterjesztésű file-okat játsza le. Talán van rá mód, hogy közben screenshot-ot csinálj...esetleg próbáld meg a PRINT SCREEN-t...!

Sys "I make my own luck."
^^Bogi^^
2001.11.19 23:12:31
~kacsa~: Ha jól emléxek a játékból az "S"-el.
~kacsa~
2001.11.19 22:42:33
Hali! Help me!

A problémám a következő: hogy tudok screenshotokat csinálni az fmv-ből? A Tr2-ben természetesen...

<<csak játszom>>
~kacsa~
2001.11.18 19:56:36
OOPSZ! Elkattintottam pár sorral.. Mind1! Clau, a végigjátszás utáni hangulatjelentésedet kirakhatom a honlapodra?

<<csak játszom>>
^^Bogi^^
2001.11.18 19:29:20
répi: A jobb oldalin csúsztál le az előbb. A bal oldalihoz menj, középen az oszlopig,ott találsz egy létrát, mássz fel a pengéig, fordulásos hátraszaltó, megint létra a pengéig, újra fordulásos hátraszaltó, és az utolsó létrán is mássz fel.
répi
2001.11.18 19:17:44
^^Bogi^^: Jó tudom, de a padlólap a mögöttem nyílik fel amikor kinyitom, felmászok a létrán és fönt van két nagy sárkány szobor(amelyiken le lehet csúszni).Na ott fönn mit csináljak?

üdv:répi
^^Bogi^^
2001.11.18 19:11:45
répi: Hát lecsúszol a sárkányon, ahol használod a kulcsot, mögötted felnyílik egy padlólap, és arra felfelé menj, mindjárt vége a pályának.
répi  
2001.11.18 18:02:40
bogi!!!
Légyszi, segíts!Félévente 1x veszem elő a TR2-t.Elővettem, folytattam a végigjátszást de el vagyok akadva.Mit kell csinálni a Xian temploma c. résznél megszereztem a Főkapu kulcsát, utána vége.Segítség!!!
Petúnia  
2001.11.18 11:22:59
Sys, van motorcsónak Velencében! Nem tudom, látta-e valaki a "Széplány ajjándékba" c. nagyszerű, sőt zseniális filmet :-D, na abban vannak motorcsónakok! Ja, ugye Velencében játszódik a fele! Na és a motorcsónakok a taxik szerepét töltik be!

Clau, 3-4 hónap az egész egészséges! A hosszú hozzászólásod tök jó volt, sokat röhögtem, főleg az tetszett, hogy azt nézed, szegényt Larát ki hogy nyírja ki! :-)) Az a dárdás felnyársalás a TR2-ben nekem kikészítette az idegeimet, meg alig lehetett őket kinyírni!

Különben nekem a Velencés rész nagyon tetszett, tudjátok tág, nyitott tér, kék ég, és még madárcsicsergés is, ha jól emléxem! Viszont Clau, én is rosszul vagyok az olyan helyszínektől, mint mondjuk az "Area 51" vagy a "High Security Compound" a TR3-ban! Brrrrrrrrrrrrr!
Azon egyébként jót röhögtem, hogy nem mertél bemenni az UFO-s terembe! :-DDDD Be kell valljam, én is alig, de aztán jót röhögtem rajta, főleg azon a lábon! :-DDDD

"I am a big girl now"
Sys
2001.11.18 03:49:25
Clau:


Az "A.V.A.L.A.N.C.H.E." csak a TR2Gold-ban jelenik meg...tagjait a karjukra tetovált "A"-ról ismered meg. A "Nightmare In Vegas"-ban (TR2Gold) pedig keverednek a Fiama Nera-sok és az "A.V.A.L.A.N.C.H.E."-sok...akár egy igazi rémálomban...

Hát, kár, hogy az elhagyatott, ütött-kopott Operaház Neked nem jött be...nekem egyfelől éppen az összetettsége miatt tetszett, másfelől meg a hangulata miatt... Na de legközelebb meg lehet, hogy tetszeni fog majd! Például én elsőre utáltam a "Madubu Gorge"-t a TR3-ban...manapság viszont az egyik kedvenc "nyaralóhelyem"... :)

Egyébként Velencébe belefér még a motorcsónak: valahol már láttam ilyet...mármint motorcsónakot száguldozni Velencében...asszem egy doksifilmben volt...

A Yetik ordítozása pedig főleg fejhallgatóval izgi...fontos, hogy bármennyire is felmegy a pumpa, ne vegyük le a fülünkről! :) No és a Yetik is szörnyűek tudnak lenni, mikor végeztek Larával, bár biztos láttad már: vérfagyasztó üvöltésük betölti az évezredes hideg termeket...a falak mindenüvé továbbviszik mellkasuk döngését...az itt élő - ha egyáltalán van valami élet itt - föld alatti állatkák riadtan bújnak vissza a repedésekbe, lyukakba...közben a Yetik szinte "örömünnepet" ülnek áldozatuk felett...

A Xian-Őrökkel addig talán nem is volt különösebb gond, amíg még repkedtek...az M16-os a legkitűnőbb fegyver a felénk repülő szobor-őrökre...el lehet őket intézni, mielőtt még leszállnának. De amikor a földön vannak! Na az nagyon nehéz...még a gránátvetővel is sokszor alig-alig...

A trambulinokat igen nagyon nem komálom: elég magasra tud ugyanis repíteni, és magasról ugyebár igen nagyot lehet esni! :)


Sys "I make my own luck."
bizánc
2001.11.17 22:53:33
Clau!

Ez jó volt!
Clau
2001.11.17 22:39:23
Petúnia: 3-4 hónap(nincs annyi, csak nem akarok túl kevest mondani). Aztán a végösszesítésben 13 óra(szerintem ez nem lehet. Biztos csalt a játék:D).
Végig ám! A kíváncsiság hajtott!

Clau "I'm up for a little heresy."
Petúnia
2001.11.17 22:14:20
Clau:

Huhh, Clau, ezt nem lehet online végigolvasni! :-D Na sebaj, azért gratula a befejezéshez! Mennyi ideig tartott a játék?
Hopsz, most ugrott be, hogy Te nemrég még a TRGBC1-gyel játszottál! Azóta végigvitted a TR2-őt?!? (Úristen, itt mindenki ilyen gyors, hardcore-hegyek, nekem meg egy rész = fél év jó esetben! :-)

"I am a big girl now"
Clau  
2001.11.17 21:58:16
Nah, már Sys-méretekben tudok hozzászólást írni!:)))))))
Clau
2001.11.17 21:56:36
Sys: Na, arra gondoltam, az A.V.A.L.AN.C.H.E.-ra! Nem I-vel keződik, az igaz, de tényleg erre gondoltam. A TRGold-ban azok az "őrült dokik"(fehér ruha+sötét, szembe mélyedő szemüveg miatt:))) meg a sárgaruhások azok, ugye?
A motorcsónakos pöpec volt a maga nemében, csak éppen Velencébe nem illett. Amikor a 2. pályán megláttam a három gondolát, hihetetlen mértékben felderült a képem azon gondolaton, hogy esetleg át lehet szállni bele. Nem éppen egy gyorsaság, elismerem, de hangulatos(-abb, mint a motorcsónak). Aztán amikor ár kellett a Velencei remekmíveken hajtani a modern ipar egyik gyártmányával, hát hogyismondjam...majd' megszakadt a szívem.
Az Operaházat minél gyorsabban akartam magam mögött hagyni, nem sikerült. Vagy egy hétig kínlódtam vele, míg végül minden szabályosságot mellőzve bementem abba a bizonyos rakodótérbe, seperc alatt levadásztam a magasból az bosszantó ellent, felderítettem a gyatrán eldugott kapcsolót, majd egyből szálltam be a gépbe. Az áramkörkeresés-liftezés-függönyfelhúzatás-miegymás kimaradt, az aranysárkányt se volt türelmem megkeresni, pedig egy ínycsiklandó magaslatot kellett volna csak megmászni. Viszont az öltözőbeli propellerek közé bekeveredtem, megszakadozott néhány helyen a csini ruha, de kijöttem. Nem akarom sárba tiporni senki gyengéd érzelmeit az Operaházzal kapcsolatban, de én az egészet egy egész picit "műnek" éreztem, és ezen ezer Sys se tud változtatni(pedig a TR3-ban a Temple Ruins-nál egyszer az ő hatására változott meg a véleményem).
Egyébként tényleg nálam a misztikus, "varázslatos" helyszínek jobban meg vannak becsülve, mint mondjuk az Area51 és társai(de azért az se volt semmi. Pölö én a földönkívülis szobába be se mertem menni:-)) Eleve irtózom mindenfajta helyszíntől, ami olyan sötét, hogy magnéziumfáklyát kelljen gyújtani.
Az utolsó két tibeti pálya ilyen volt. Abba a palotaszerű házba be sem mertem menni, csak miután elolvastam a végigjátszást, hogy felkészüljek az esetleges "szörnyűségre". Jól tettem. Belehaltam volna a rémületbe a Jetik ordítozása közepette. A Lebegő Szigeteken az volt az első benyomásom, hogy "na, idáig és ne tovább". Nem is értettem, hogy Lara hogy tud ilyen hidegvérrel szembenézni a megelevenedő harcosokkal. Én az ő helyében-a világ a tét vagy sem-hazamentem volna. Jó volt ahogy megelevenedtek, de egyúttal majd besz*rtam tőlük. Szerintem a kardost volt a legegyszerűbb elintézni(lassú). Én egyébként egy roppant kíváncsi ember vagyok, és ebből kifolyólag mindig megnézem, hogy egyes ellenségek hogy ölik meg Larát(szadista Clau:DD). Nem tudom, észrevetted-e, de a "kétlándzsás" őr ugyanúgy öli meg, mint a TR3-ban a Temple Ruins-ban a szintén megelevenedő szobor/őr, nem tudom, minek nevezzem: fegyvereivel felemeli a holttestet, majd eldobja azokkal.
A Xian-templomban nekem az a lávás hely tetszett, ahol volt egy sárkányszobor(nagy), és rugós talajrészekkel kellett felmenni a Jade sárkányért.

A Talion-madártól még nem próbáltam lopkodni, de ha van onnan mentés, megcsinálom.
De sajnos nincs. Akkor majd a legközelebbi végigjátszásnál.

Clau "I'm up for a little heresy."
Sys
2001.11.17 18:57:53
Clau:


Az "Illuminati" nevű szervezet a Filmben volt látható...de lesz még a TR2Gold-ban is egy másik, az "A.V.A.L.A.N.C.H.E." (szép nevük van)... :)

A TR2-ben Xian Temploma valóban az egyik legjobb helyszín...általában nem tudom, vagy nagyon nehezen döntöm el, hogy Xian Temploma vagy éppen "Barkhang Monastery", de általában mégis az utóbbira dől a pálma, mostanában... A Lebegő Szigetek, örülök, hogy tetszett...azért mondom ezt, mert nekem is, de érdekes módon valahogy egy csomóan utálják azt a helyet. Pedig szerintem csodálatos! Más dolog, hogy nem mennék egy olyan helyre lakni... :)

Velencével én úgy vagyok, hogy a motorcsónakos rész szinte egyáltalán nem fog meg, Bartoli rejteke már inkább...de az igazi királyság az Operaházban van! A fúrótorony/álsziget viszont nagy kedvencem, meg a Maria Doria roncsa is (mármint a hajós helyszínek mind)...

A Talion őre tényleg nem egy nagy eresztés úgy, ahogy mondod: M16-ossal szoktam adni neki ólmot, míg el nem dobja a tollait. De...próbáltad már kiszedni a rejtekéből a pickup-okat? ;) Vagy éppen a TR2Gold "Nightmare In Vegas"-ában is elég izgi dolog őt a tetőn elintézni...Uzival... :)

Végülis ahogy én látom, Neked inkább a misztikus helyszínek jönnek be. Én meg úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy egyszer ilyen hangulatom, másszor meg olyan hangulatom szerint részesítem előnyben a civilizált/misztikus helyeket, de általában tetszik mindkét fajta! Viszont mostanság asszem inkább a civilizált helyek jönnek be (pl. a TRGBC2 is főleg ilyen helyeken játszódott). De igazából a civilizált helyekben is megbújik időnként némi misztikum...


Sys "I make my own luck."
Clau
2001.11.17 18:02:44
Sys: Kösz, értem. A legendát én is tudtam, csak azt nem, hogy az Operaházban végülis ki volt..de mostmár értem. De volt egy másik szervezet is, I-vel kezdődött a neve, nem tudom hol, de hallottam valahol. Lehet, hogy ezt is rosszul tudom?

Örömmel kijelenthetem, hogy VÉGIGVITTEM a TR2-t. Szerintem itt a legjobb helyszín Xian temploma volt. A lebegő szigetnek is volt egyfajta érdekes, kísérteties hangulata. Velence nekem valahogy nem tetszett, a tenger(talán a sok humanoid ellenféltől és a halaktól) és a fúrótorony pedig még annyira sem. Talion katakombájában az a madárka a végén elég abszurd volt, egy kisebbfajta magaslatra állva pedig szinte teljesen ártalmatlan.

Clau "I'm up for a little heresy."
Sys
2001.11.15 22:30:38
Clau:


:) Persze, hogy az ott nem Bartoli volt, csupán egy embere. Credo leírása ott tévedett...

Marco Bartoliról azt kell tudni, hogy egy okkultista szervezet, a "Fiama Nera" vezetője...ez a szervezet hisz az ókori legendában: "Ha magadba döföd Xian Tőrét, egy Sárkány erejére tehetsz szert. Szó szerint." Bartoli minden áron meg akarja szerezni a Tőrt. Csakhogy ez nem túl egyszerű: még a Nagy Falnál, ott van az hatalmas ajtó...Xian Templomának bejárata! De zárva...az ajtó a megfelelő emberre és időpontra vár. Kell hozzá egy kulcs, melyet Talion-nak neveznek, és egy ősi tibeti kolostorban található...pontosabban annak pincerendszerében. Ez a pincerendszer azonban szintén zárva...és a tibeti harcos szerzeteseknek ez a pincerendszer, illetve ami alatta van, nagy probléma: ők zárták a Tőrt örökre a Nagy Falba...a Taliont (az ajtó kulcsát) is jól elrejtették a külvilág szeme elől, ide, a kolostoruk alá. A Talionhoz vezető Seraph-ot - amely a pincerendszer ajtaját nyitja - azonban "féleszű csavargók" ellopták a kolostorból, még nagyon-nagyon régen. A szerzeteseknek azóta nincs nyugovásuk: tudják, hogy a legenda a Tőrről igaz... Később Gianni Bartoli, Marco apja, megszerezte a Seraph-ot! Azonban nem sokáig birtokolhatta, mert Cheng Barkhang - az egyik szerzetes, akivel Lara az "álszigeten" találkozik - apja elsüllyesztette az öreg Bartoli hajóját. Marco ezért kutatja a Maria Doriát: meg akarja találni a Seraph-ot, hogy aztán hozzáférhessen az ősi kincshez, a Talion-hoz, Tibetben, a Barkhang Kolostor alatt. Cheng Testvér mindezt elmondja Larának...de persze ezt Marco is tudja. Innentől már minden kettejükön múlik...vajon ki ér előbb célba?!


Sys "I make my own luck."


Hozzászólás szerkesztve Sys által - 2001.11.15 22:30

Hozzászólás szerkesztve Sys által - 2001.11.15 22:30
Clau  
2001.11.15 21:25:13
Kérem szépen magyarázzon el nekem valamit valaki: Ha én már egyszer az Operaházban megöltem Bartolit, akkor hogy lehet ott az utolsó pályán? Vagy az Operaházban nem Bartoli volt? Nem értem. Biztos én tudok valamit rosszul.

Clau "I'm up for a little heresy."
Sys
2001.11.15 19:09:38
Naughty:


Persze, ezt megértem, így van. De nekem fontos, hogy ne látszak annyira szűk látókörűnek. Több okból is:
-Vegyenek komolyan! Hiába tépem a billentyűzetem, ha nem veszik semmibe, amit írtam. Márpedig nem nagyon fognak adni a véleményemre, ha az elfogult. Mivel nemcsak a TR.hu-ra írogatok, hanem egy sor más Fórumra is - ahol időnként igen tájékozatlan arcok tűnnek fel a TR tekintetében -, nem árt, ha látják, nem csak a TR-t szajkózom, hanem tudok viszonyítani is...
-Másfelől meg be akarom bizonyítani, hogy attól, hogy valaki Fan, még nem kell szűk látókörűnek lennie. Mondjuk igazából a legjobb példa erre Credo...
-Szeretném látni a konkurrenciát azért, hogy lássam a trendeket! Mindig van ugyanis egy - hogy is mondjam - "áramlat", hullám, amit egy-egy játék felkap, aztán a többi követi. Magyarul megmondva: a konkurrencia egy mérce, és sokat lehet következtetni belőle, vissza a TR-re...

Összességében nekem azért fontos, hogy ne legyek elfogult, mert nem csak játszom a TR-rel, hanem írok is róla... És ha hiteles akarok lenni/maradni... Hajjaj! :)


Sys "I make my own luck."
Naughty
2001.11.15 09:24:50
Sys:

Nos, engem a legkevésbé sem zavar, hogy elfogultnak, vagy szűk látókörűnek nevez v.ki, mert csak TR-el játszom. Engem ez érdekel, teszek a többire. Én is kipróbáltam egy-két játékot, de a Jazz Jack Rabbiten és a TR-en kívül nem játszottm végig egyet sem. Nem érdekel. Már csak azért sem, mert maga a számítógép sem érdekel túlságosan. Használom, kezelem alapvető dolgokra, többre nem kell. Mindezek tudatában valóban enyhe függőségnek lehet nevezni a TR és a köztem fennálló viszonyt.
Sys
2001.11.14 21:33:27
Naughty:


Hajjaj, akkor még egy nálam is "elfogultabb" Fan-nel van itten dolgunk! :)
Természetesen én sem játszom mással, csak és kizárólag TR-ekkel. Igazából azért van ez így, mert egyrészt nem vagyok már "gámer" - még a C64-es időkben totál kijátszottam magam -, másrészt meg egyszerűen "nem visz rá a lélek" újabb virtuális világok és szereplők megismerésére...vagyis valahogy nem érdekelnek. Csak Lara...
Úgyhogy nekem sincs túl sok összehasonlítási alapom. De nem szeretem, ha azért, mert Fan vagyok, "elfogultnak" meg "szűk látókörűnek" neveznek - elsősorban "mindenevők" - így bizonyos fokig bele szoktam nézni más játékokba is, és olvasni más játékok Fórumait...mert ilyen belenézés szinten még érdekel, meg másfelől szeretnék képben maradni egy kicsit, objektívebb lenni, meg persze összehasonlítási alapok miatt... Persze ezeket a más játékokat is mindig a Legjobbnál és a Legjobbtól (elismerésként írom a "Legjobbat") kapott infókkal szoktam szemlélni: Ulukai szokta nekem mutogatni, hogy vannak más játékok is a TR-en kívül... Szebbek, jobbak, eredetibbek, tartalmasabbak, stb.
Persze nekem akkor is csak Lara marad...de mint mondottam, nem "rajongói elhivatottság" meg miegymás miatt - mintha meg sem akarnám nézni a más játékokat -, hanem azért, mert Lara bírt annyira megfogni, hogy... De ezt biztosan érted. Ugyanakkor viszont jó egy kicsit néha megnézni a konkurrenciát is...

A TR1 és TR2 alapján tévedsz: ezek grafikája anno még nagyon jónak számított! Abban az időben, 96-97-ben. A TR2 grafikájára még - ha jól emléxem - az 576-ban azt írták, hogy a Quake2-ével összehasonlítva a TR2-é nyerne! Na, ez egy jó ajánlólevél volt anno! És persze ottan van még a TR1: 1996 Ő volt a legelső "3rd Person Action-Adventure" (nem írok "TPS"-t, mert az igénytelen) típusú játék, és akkor bizony ez a játék egy valóságos csodának számított! Akkoriban mindenki...újságok, játékosok egyaránt el voltak ájulva a TR1-től...elsősorban éppen a grafika - melynek része volt a 3rd Person-nézet - és persze az újszerű gameplay miatt is. A TR1 1996-ban az év videojátéka lett!

Persze azóta sokat változott a Világ...így a TR1 és TR2 engineje már valóban nevetséges pl. a TR4-éhez képest... Ez igaz. De én azért írtam amit írtam, mert nem csak TR-eket tudok mérni a TR-ekhez, hanem valamennyire azért TR-t a másokhoz is. És ha így nézem...hááát...így a TR4 grafikája is elég siralmas pl. a fentebb felsorolt játékokhoz (Drakan, FAKK2) képest. Ha valaki látta a Drakant...hát, a TR4-et utána ugyanúgy gyengének érzi, mint Te a TR2-t a TR4-hez képest.

A TR1+TR2 még annak idején okay volt. Újszerűen szépnek számított még a megjelenéskor a TR3 enginje is...de nem túl sokáig: egyesek már a szintén akkor megjelenő Heretic II-t istenítették a TR3-mal szemben...grafika (és más szempontok) alapján is... Aztán a TR4 is szépnek számított, de ott már nem Ő volt a legszebb...az azonos időben megjelenő játékok mind-mind lekörözték... A TR5-ről meg már ne is beszéljünk: talán még butítottak is az engine-en a fejlesztők...

Mai, 2001-es szemmel nézve pedig már a TR-ek grafikailag ugyanúgy nincsenek sehol sem, mint teszem azt a TR4 idején a Doom... :)

De igazad van...lehetne szebb, és kéne is! Sokkal átérezhetőbb lenne az egész! A "Next Gen" PSX2-es videója nagyon bíztató...csak kár, hogy PC-n nem lesz ilyen...

Végezetül... "Egy játékot sosem a grafika ad el" - bár az is iszonyúan fontos (átérezhetőség, feeling, stb.) -, erre jó példák éppen a Drakan és a FAKK2 is: lehet, hogy sokkal szebbek, mint pl. a TR4, de annak idején feltűntek, mindenki végigjátszotta őket - és kikiáltották eme játékokat a TR "trónfosztóinak", bizonyos fokig érthetően, az újszerűbb gameplay miatt (bár a FAKK2...hááát) - majd aztán el is lettek feledve...én nem hiszem, hogy manapság pl. a Drakannak akár csak tizedakkora rajongótábora is lenne, mint a TR-nek már akár 1997-ben. Szal' hiába a szép grafika...eltűntek a süllyesztőben. A TR viszont a mai napig fennmaradt, elismert, és emberek ezrei szeretik Larát...nem véletlenül. És ennek oka nem a grafikában rejlik...

Azt t'om mondani, hogy bár a TR2 manapság már tényleg csúnyácska egy kissé, de biztos vagyok benne, hogy szeretni fogod, és a végén aszondod majd, mint én a ma befejezett TRGBC2-re: jó móka volt ez megint Larával! ;)


Sys "I make my own luck."
Jani2
2001.11.14 15:49:33
Naughty:
Arra Te is biztos rájöttél, hogy állni ott éppen nem jó, mert jön az igen fürge botos bács. A lelövése csak úgy történhet meg, ha a másik már hozzákezdett a lövöldözéshez. Úgy kell a talajgyakorlatokat intézni, hogy a botos csávó a lövös és Lara közé kerüljön közel 1 vonalba. Látható, hogy mikor éri találat a nagy behemótot. Elég húzós a dolog. Kár az időt tölteni vele, inkább az üvegfal kilövésére kell inspirálni a géppityus alakot. Utánna jöhet a kispisztollyal való újabb csörte.
Üdv.
Jani
Kacs@
2001.11.14 01:02:36
Naughty: A kiszolgáltatottság érzése nálam is megvolt. Nos egyszer próbáltam ki ezt a kilövöldözős dolgot, de nem jött össze. Azóta nyomatok egy mozgáskoordinációt (cheat szép kifejezése) és máris nyugodtabb a közérzet. Nem szép dolog, tom... ...de ez van!

<<csak játszom>>
Naughty
2001.11.13 21:41:26
Atus01:

Már láttam... ezért játszom a 2-vel.
Atus01
2001.11.13 20:48:56
Naughty: Egyből megváltozik a véleményed a 2-ről, ha megnézed az 1-et.
Naughty  
2001.11.13 19:34:20
Amúgy árulja el nekem valaki legyen szíves, hova álljak az Offshore Rig elején, hogy az egyik tag kilője a másikat? Kösz
Naughty
2001.11.13 18:59:55
Sys:

Nekem fontos a grafika, bármit mondasz. Én nem játszom mással, se Drakan, se Frakk v.mi, én csak TR-el nyomulok, így fikarcnyi összehasonlítási alapom sincs más játékokkal. Játszom a TR2-vel és látom, hogy mennyivel rondább a TLR-nél, tudom, hogy eléggé érdekesen festene, ha fordítva lenne, de attól még zavar. Feltételezem egyébként, hogy a TR2 graf-ja sem volt a legmodernebb '97-ben.
DE azt sem értem, hogy egy ilyen típusú kalandozós, titkokkal teli játéknak, ami ennyire sikeres, miért van (volt?) elmaradottabb grafikája az átlagnál? Olyan gyönyörűen mutatna a monitoron igényesebben. De majd mostantól figyelek, hogy meg tudjam állapítani jövő novemberben, milyen a NextGen graf-ja, mármint, hogy: jó, rossz, átlag...
Sys  
2001.11.13 00:08:22
Bogi, Uriel:


A TR2-vel kissé más a helyzet. Mármint a rippel. Az én tört verziómról tudom, hogy bizonyos "CD-check, reroute, stb."-védelmeket nem szedtek ki a kedves cracker-urak. Így a program állandóan keresi a TR2 CD-t, mert a lemezen található ambient-eket akarja játszogatni...vagy mégsem. Hehe...előző mondatom nem igaz: a programnak elég egy bármilyen CD az olvasóba. Enélkül viszont a játék iszonyúan lelassul, és teljesen játszhatatlanná válik! Gondolom Uriel ezért kérdezte a fake CD-t.

Uriel...azt tudom tanácsolni, hogy míg a TR2-vel játszol, tegyél be egy bármilyen CD lemezt az olvasóba! Ennyi, és megszűnt minden gond: a program immár játszható sebességgel fut...csak a CD-t kereste (ezért volt a "vagy mégsem" :D)...

Egyébként a rip-verzió elég nagy minőségvesztés a TR2-t illetően: 60 darab audio-track van ugyanis a full CD-n...ezek egy része ambient, aztán meg különféle hangulatzenék, és persze ott vannak még az ún. cut-scene-ek (nem teljesen előre renderelt kis közjátékok) és egyéb dumák hanganyagai is...


Sys "I make my own luck."
Sys
2001.11.13 00:00:02
Naughty:


A grafika sokadlagos dolog. Közhely, sokan mondták már, de egy jó játékot soha nem a grafika adja el. Bár a TR Trilógia elmarad gameplay területén is a TR4+TR5-től, mégis...mégiscsak Lara három régebbi kalandjáról van szó, amiket Ő átélt, és ha Te ezeket nem ismered, nem ismered Larát sem igazán. Szal', igenis tessék megerőltetni Magadat! :)
Én manapság fejezem be a TRGBC2-őt! Gondolhatod... ;)

Egyébként, ha már TR-ekről és grafikáról van szó: a TR4+TR5 grafikája is kezdetleges, sőt, igazából már akkor sem volt valami nagy durranás, amikor a TR4 megjelent. Már ha csak a Drakan-t vagy éppen a FAKK2-t vesszük ebből az időből...háááát...ezekhez képes a TR4 grafikája röhejesen középkori. Tehát összességében az egész TR-sorozatra igaz, hogy a grafika nem az erősségük... Nem hiába fut el az összes - játszhatóan! - egy P1-es gépen (mondjuk 133MHz), 32 megával, meg egy Voodoo1-essel... :)))


Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.11.12 23:44:45
Uriel: A RIP verzióhoz nem kell cd és fake cd progi sem. Vagy rossz verziód van, vagy nemtom. A többit Emil megmondja.
Uriel
2001.11.12 23:26:53
Sys: Nekem még most is Tseng Labs ET600-es kártyám van, igaz, ez négy megás. Tökéletes, míg Windowsom volt, a TR3 élvezhetően futott vele (viszonylag jó felbontás, teljes képernyőn, nem szaggatott, csak olyan helyeken, ahol sok tereptárgy volt, stb.). A Linux is szereti, pedig az hajlamos problémázni a grafikus vezérlőkkel...

Tudom, hogy húzzak a fenébe, mert ez nem etikus, stb, de. Pénzem az nincsen TR2-re, csak egy crackelt verziót tudtam szerezni. Tudnátok/akarnátok segíteni, mi a fenét kell a fakecd-vel vuduzni, hogy hajlandó legyen futni a program? Hétvégén már majdnem felidegesített ez az izé, pedig ez nálam mostanában (mióta újrakezdtem a harcművészetet :-)) ) nagy dolog...
Naughty
2001.11.12 23:01:13
Kacs@:

Én most kezdtem a tengeri pályát. Nem tudom, mi a neve, de be vagyok zárva, és nincs stukkerem... ez a védtelenség nyomaszt. Színvonal, nos az első pálya színvonal alatti, az a T-rexes dolog elég komolytalan, viszont a motorcsónakos rész piros pontot érdemel. A legfőbb problémám a grafikával van. Én ugyanis csak a TLR-t és a Chronicles-t játszottam végig, és nem véletlenül nem kezdtem bele a régebbiekbe. Az első 5 perc után azt hittem fölállok a gép elöl, mert nem bírom a grafika kezdetlegességét. Tudom, hogy négy évvel ezelőtti (lassan öt), de hát akkor is szörnyű. Azért megpróbálom megeröltetni magam...
Kacs@  
2001.11.12 20:27:06
Hali!
Túl vagyok Velencén és már a tengeri pályák első megpróbáltatásán is. Elég változóak a szinvonalak, nem?

<<csak merengek>>
Sys
2001.11.08 22:50:52
Jani2:

Igaz ami igaz... Nekem nagyon jó 2D-s videokártyám volt: egy Tseng ET 6000-es, két megával. Akkoriban ez kétszer annyiba került mint a Trio meg a Virge, meg a hasonló kommersz kártyák. Semmilyen 3D-s támogatás nem volt benne, de 2D-ben a sebességet tekintve ezeknél kb. 1,5-2-szer gyorsabb volt! Csak, hogy érzékeltessem: egy Tseng ET 6000-es 2D-ben hasonló, sőt, általában jobb eredményeket produkál, mint egy TNT1-es! Ez azért elég durva. Persze kinek kell manapság only 2D-s kártya?! ;) De akkoriban érezhetően megvolt ez az előnye...ja, és a kép is nagyon szép volt vele!

Sys "I make my own luck."
Jani2
2001.11.08 15:32:02
Sys:
Mivel csak Téged érdel, és Te nem vagy rászorulva :-))), a téma ejtve, mert a hideg levest nem szeretem én sem.
A TR1-et még 100-as Pentiummal bűvöltem nagyrészt, a TR2 az 1 megás vidi miatt volt nehezen élvezhető képileg. Bár nem vetten le a felbontást annyira, amit írtál. Szaggatott, meg Lara irányíthatósága is gyenge volt. Mostmár kb 1,5 éves a Voodoo Banshee kártyám, a TR-hez kiválló. Hát ezzel a TR2 csodálatos, ezt is teljesen újra fogom játszani.
Üdv.
Jani
Sys
2001.11.07 23:40:24
Kacs@:

Éljen!
Mondjuk nem is tudom, miért nem javallottam Neked korábban már a teljes Windows-reinstallt... Lehetséges, hogy betettél/kivettél valamilyen hardware-t - akár átmenetileg is, az tökmindegy! - és elállítódott egy-két IRQ... Sőt, lehetnek ennek egyéb software-es okai is... De egy derekas Windows-reinstall után azért a korrekt helyére szokott kerülni minden!

Sys "I make my own luck."
Kacs@
2001.11.07 23:31:33
Megbolondulok. Mióta újraraktam a gépemet (bár jobb lett volna ha nem omlik össze már megén) azóta újra frankósan megy tr2, mint az 5 olyan szépen csúszik :) Hát még a hangok, asszem egymásra talált a gép és a hangkártya végre, csak fél évbe telt :)

<<csak örvendezek>>
Sys
2001.11.07 22:43:21
Jani2:


"Enemy solutions"?! Biztos vagyok benne, hogy jól jönne egy ilyen topic. De akkor persze tényleg arról kell szólnia, és kell lennie benne anyagnak is bőven... :) Különben úgy járunk mint Pete... ;)

Különben nem értem, mi volt a gond a régi gépeddel. Azon a konfigon szerintem a TR1-TR2-nek simán kellett futnia. Nekem csak 133-as P1-es procim volt, igaz, két megás videokártyával és 16 mega RAM-mal, de ez a konfig még a TR3-at is bírta! Igaz, csak 512x384-ben, kis képernyőn és úgy is erősen szaggatva...de végigjátszottam. A TR2-t asszem szintén 512x384-ben játszottam végig, de teljes képernyőn. Bőven játszható volt...


Sys "I make my own luck."
Sys
2001.11.07 22:38:20
Mpaul:


A motoros szán ilyen fajta gyikálása nem igazán az én stílusom. Mint írtam korábban is, jobb'szeretem a "vadulást" ezzel a járművel... :)
Szal' a pixelezést nem komálom...mert igenis be kell lőni azt a szánt rendesen, és van, hogy még így sem sikerül. Viszont a harcot, és az olyan ugratásokat/száguldást szeretem, ahol ugye nem kell bepixelezni magunkat az ugratás előtt...

Szal' az ellenfél védjegyét viselő szánokat jobban komálom (habár azokkal nem is lehet olyan szép nagyokat ugratni)... :)


Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.11.07 20:52:27
Kelly: Azon a szakadékon nem átugratni kell. A bal oldalán végig tudsz motorozni simán, csak nyomd a gázt. :-)
Kelly  
2001.11.07 20:17:46
Hi!

Légyszi segítsetek, mert már megint elbénáztam valamit. Még mindíg a Tibeti fennsíkon totyorgok. Megszereztem a kunyhó kulcsát, de nem tudtam a szánt visszavinni, mert útközben van egy perem, amin a szán nem tud átjutni. A kar meghúzása után nyíló barlangban viszont szükség lenne rá, mert az arany szobor megszerzéséhez, és a továbbjutáshoz át kéne ugratni egy széles szakadékon. Megpróbáltam az agyonlőtt rosszfiú szánjával átjutni, de az sz*rt gyorsulni a CTRL-ra, helyette lőtt, mint állat.
Most akkor mit csináljak???
Mpaul
2001.11.07 19:25:51
Sys: Az uccsó egyenes? Nos, igen, az nehezebb. De az is csak annyi, hogy az elején jól be kell állítani egyenesbe, oszt mehet... :)
Jani2
2001.11.07 14:57:36
Sys:
Egyről beszéltek, de tényleg nem muszály elhúzni a jégtömböt, de ekkor is a CTRL kell. Ha sikerül az utolsó rámpán jól, kissé ferdén a szánt beállítani, akkor egyből megy. Igazából a rendes menet a tologatás. Régen gyengép sz.géppel bűvöltem a témakört, akkor nagyon nehezen ment (200 Pentium, 1Mb vidi, tiszta röhely).

(Már többször gondoltam arra, hogy nem kellene-e egy olyan topicot nyitni, ahol a nehezen leküzdhető helyzeteke, ellenfelek megoldásairól lenne szó, amit aztán rendszerezni is lehetne. Bár lehet, hogy már nincs már rá igény. No hadjuk.)
Üdv.
Jani
Sys
2001.11.07 00:03:47
Mpaul:

Na várjunk csak! Lehet, nem is egyről beszélünk?! :)
A jégtömböket természetesen félre kell húzni az útból, ez evidens. De az utolsó egyenes, a réssel szemben akkor is nehéz! Főleg ráérkezni! Legalábbis nekem az szokott lenni... :)
Nade...majd, ha megint odaérek, lehet, hogy átértékelem a véleményem!

Sys "I make my own luck."
Mpaul
2001.11.06 22:24:03
Sys: Nehéz beugratni?! Ha elhúzod a jégtömböket? Ezt nem mondod komolyan...
Én először úgy ugrattam át, hogy nem húztam el őket. Na, az nehéz. :)
Kelly
2001.11.05 23:25:34
Clau: KÖSZIKE!!!
Nagyon jó 5letet adtál, ezzel első nekifutásra sikerült megcsinálnom.

Mégegyszer, KÖSZI !
Sys
2001.11.05 22:57:27
Clau:

Ezzel nem mondasz újat. De beugratni elég nehéz oda...

Sys "I make my own luck."
Clau
2001.11.05 14:48:38
Sys: Úgy látszik, hogy én vagyok az első, aki rájött a megoldásra. Mert ugyebár a két jégtömböt profin el lehet húzni! Na miért van ott egyébként az a pár méternyi alagút?!

Clau "I'm up for a little heresy."
Sys
2001.11.05 01:05:53
Kelly:


Nos...pedig sajna nincs más módszer: valahogyan be kell ugratnod a résbe! Körbe kell szánkáznod, de a lényeg az utolsó egyenes a rés előtt...azt nem szabad elbénázni (már ha sikerül ráugranod)... Még annyit súgok, hogy a CTRL-lal lehet gyorsítani meg ugratni, de erre már biztosan Te is rájöttél...

Egyébként én sem szeretem azt a helyet: nem jó dolog egy motoros szánnal pixelezgetni. Jobb'szeretem inkább a "vadulást" ezzel a járművel: vagyis nem volt rossz, mikor harcolni kellett a szánnal, vagy el lehetett ütni az ellent...
Még annyit mondanék, hogy kitartás, mert ez a "Tibetan Foothills" és az utána következő - szintén hatalmas méretű és temérdek feladatot tartalmazó - "Barkhang Monastery" alaposan megfekteti az embert. Utána egyenesen felüdülésnek fogod majd érezni a Tálion katakombáit és a Jégpalotát is (a végén a kedves Őrrel)... ;)


Sys "I make my own luck."
Kelly  
2001.11.04 23:31:30
Hi!

A Tibeti fensíkon vagyok, és már kezdem unni a körbe-körbe szánkózást. Esetleg nincs valami bevált módszer a résbe való bejutásra?
Kelly
2001.11.02 14:39:52
Sys:

Igazad van, gondoltam, hogy ez csakis valami bug lehet.
Sys
2001.11.01 19:52:09
Kelly:

Igen, valóban le lehet jutni a csapóajtó nélkül is. Például, ha csak felé ugrasz, kicsit "cselesen", akkor a program letesz az alsóbb szintre. De ez bug...nem szabályos! Hogy van-e más szabályos lejutási mód is, azt nem is igazán vizslattam meg, mivel a csapóajtós módszert tartom "eleve elrendeltnek"...vagyis Larának rendeltetésszerűen ott kell lejutnia. Nomegazért...kihívás is ez, mert elég jól el lehet szórakozni vele, hogy az ember el is tudja érni azt a lenyíló platformot. Ugyanez igaz a feljutáshoz szükséges csapóajtója is...

Sys "I make my own luck."
Kelly
2001.11.01 17:17:31
bizánc:
Úgy emléxem, hogy a feljutásra egy másik csapóajtó szolgál, ami akkor nyílik le, amikor a kütyüt magunkhoz vesszük. Nekem elsőre nem sikerült odaérnem, de amikor visszamentem a fellelési helyre, a csapóajtó újra kinyílt, és másoccora már sikerült.
bizánc
2001.11.01 10:29:52
Kelly!
Nemtom' jól emléxem-é, de az alsóról vissza is kell menni a felsőre. Nna itt lép képbe ez az időrefutásosdi.
Kelly  
2001.10.30 21:59:32
A Maria Doria roncsánál abban a teremben, ahol a második áramkor megszakító leledzik, van egy időzített csapóajtó, csak azt nemt'om,hogy minek. Simán le lehet ugrani a felső szintről az alsóra?????????
Clau
2001.10.30 19:43:39
Kacs@: ?:-)


előző következő



TombRaider.hu topic 31-60