------------ topic 31-60

Szerkesztett szintek.

OBig
2002.03.16 07:55:47
barack1: Akkor köbö a 20%-a már megvan.hihiihihii
Nekem 3cd van tele velük.:-) Szóval rengeteg van, sajna nem mindeggyik műxik rendesen, de nagyon jók is vannak közöttük.
akci
2002.03.16 03:16:22
barack1:

ez aztán a nagyüzem :)
élménybeszámolókat majd kérünk
A
barack1
2002.03.14 20:03:21
akci:

Köszi a linkeket.
Találtam kb 450 muködo linket.
Eddig 300 Mbyte pályát töltöttem le.

Zsolt :)
akci
2002.03.14 01:28:28
barack1:

azért ez nem volt teljesen igaz, Hpisti pályályának itt a linkje vhol lejjebb,
nézd meg azt is
A
akci
2002.03.14 01:25:26
barack1:

a tr.hu főoldalon az egyebeknél van egy csomó link, ott érdemes szétnézned
azért itt van pár, mintegy hiánypótlásul, hiszen tény h a 'szerkesztett szintek' topicba eddig nem volt egy link se
www.traider.pl/technik/levele
www.editor23.co.uk
www.tombraider-customlevels.fsnet.co.uk
happy raiding
Akci
barack1  
2002.03.13 22:36:29
Sziasztok.

Megpróbáltam letölteni a szerkesztett pályákat, de 113 -ból csak 35 töltheto le.
A többi link már nem muködik. Ha valakinek megvannak a pályák, és fel tudna tenni néhányat a netre, akkor megköszönném.
Amik jelenleg megvannak, azoknak itt a listája.
triadofmemphis.zip, triadofthebes_DEMO.zip
oldhaunt.zip, GIZA.zip
settomb.zip, tut1b.zip
china.zip, gustav.zip
TR4.zip, ironhorse.zip
library.zip, Larasreturn.zip
LarasHome.zip, menouthis.zip
preview.zip, secretop.zip
tutmosis_1.zip, studentcrib.ZIP
emoo_cleopal.zip, desertdam.zip
emoo_catacomb.zip, freetheking.zip
emoo_tut1.zip, secretorg.zip
blue.zip, village.zip
bigchamber010223.zip, meganebridge.zip
circletomb.zip, preview(1).zip
Jazimiya.zip, TR-AL_level1.zip
TR-AL_level2.zip, traio.zip
tut1.zip, vcsl2ita.zip
Venice.zip
HPisti
2001.09.13 10:53:04
Sys: Köszönöm testvér, ilyen kritikák kellenek! :-)
A lényeget (mint mindig), most is megragadtad: elsőre ilyet tudtam és az ötletek mindig a készítés közben jönnek. A legnagyobb problémám viszont az, hogy már nagyon sok szoba van (135) és kezd átláthatatlan lenni... Ez az én hibám. A következő szint már jobb egy kicsit (remélem!!!).
Sys
2001.09.12 20:42:37
HPisti:


A végigjátszás során csináltam egy screenshot-ot egy helyről, ahol heveny vidámság fogott el: nagyon poén volt a "plakát", rajta HPistivel a sír egyik utolsó kijáratánál! :)))

Ahogy néztem, a struktúrán alapvetően semmit sem változtattál...asszem' tudom is, miért nem...gondolom nehézkes így a szobák újbóli egymáshoz igazítása, összekapcsolása, stb. Pedig a hosszú, végeláthatatlan folyosók, és a magas "mászókák" idegesítőek, és unalmasak...továbbra is... Az egész dolog alapvetően a TR3 szintjeire emlékeztet: a végén a kulcs, az elején az ajtó...és közben meg jól össze van kuszálva... A zenék jók...és a guruló köves megoldások is tetszettek!

Még valami a struktúrához... Nagyon jól megy az egész a gépemen...nem is akad...pedig a TR4, 1024x768-ban, 32 biten...azért már szokott akadni...szal' ez már kapásból furi volt, elsőre is... Persze a szerkesztőnek jobb is kicsit az enginje...gondoltam, s ez igaz is...de nemcsak ez az egyetlen ok...rájöttem...túlontúl üres az egész! Üres medencék, üres termek...nincsenek elhelyezve objektumok: pl. szökőkutak, szétlőhetetlen vázák, esetleg "bútorok", meg ilyesmik...a szobrok a leggyakoribbak... Szal' az egész sír olyan, mintha már Lara előtt 50-en végigmentek volna rajta, és amit csak lehetett, azt a korábbi sírrablók már magukkal vitték...

A vége még mindig "baró" kissé... :) Azt hittem, mikor kiértem a vízbe, s megpillantottam a "plakátot", hogy ott lesz a szint vége...lesz majd egy kivezető út... De nem...vissza a sírba, és egy kar meghúzása...nagyon fura vég! Vajon mi történt utána?

Úgy összességében azt gondolom, hogy ez egy amolyan "elsőre ilyet tudok"-jellegű szint...vagyis, alapvetően inkább kísérletezés, sok ötlet gondolom a közben jött meg, s akkor jöttél rá sok dologra...szal' nem tudtál még igazán előre tervezni! De...lesznek még sokkal jobbak is, de ahhoz még Neked is kísérletezgetned kell, tovább! Asszem elsőre én is ilyesmit alkotnék: a pálya inkább olyan kísérleti dolog féle... Ahhoz pedig jó...de lesz jobb is, és kell, hogy legyen jobb is! Azt köll mondani ilyenkor, hogy "ne hagyd abba"! ;)

A szint egyetlen secret-jét megtaláltam, s benne is volt, ha jól emléxem, a fél Eye Of Horus...de a secret nem volt túlontúl eldugva...

Ja, és remélem, hogy azokat a randa mummikat szét lehet majd lőni a fullban, mert nagyon viszketett a tenyerem már most is! ;)

Persze, természetes, hogy pengeéles és főleg őszinte kritikát vársz...és amikor mi ezeket leírjuk, Veled vagyunk...ill. persze "önző" módon saját magunknak akarunk jobbat! Szal', ahogy anno a sakkoktatóm szokta mondani, amikor egy-egy feladvány megfejtéseit, vagyis a lehetséges jó megoldáshoz vezető lépéseket találgattam..."Jobbat!"...jobbat, Pisti, jobbat! És még jobbat! ;)


Sys "I make my own luck."


Hozzászólás szerkesztve Sys által - 2001.09.12 20:42
HPisti
2001.09.12 10:05:26
bogi_: a végső verzióban (a jövő héten elérhető) 6 secret lesz, de ebben az egyben is kellett volna lennie tárgynak (hova lett???). Több lesz az ellenfél (most még nem tettem bele) és a csapda ÉS NEM CSAK 1 PÁLYA LESZ! Már a végén vagyok a másodiknak (ez a Catacombs WAD-ra épült).
A hosszú egyforma folyosók szándékosak (tessék memorizálni!), de a második pályára más meglepiket szántam.
A nyitási animok: egy bug a level editorban... Minden nyitáshoz tettem kamerát, de nem mindegyik akar működni.. :-( Jah, és néha a fáklya (Lara kezében) sem akar világítani...
Pont ilyen kritikára van szükségem! :-)) A finomkodó, hiányosságokat figyelmen kívűl hagyó megjegyzésekből nem tudok tanulni.
bogi_
2001.09.11 21:01:37
HPisti: Igen, az volt a baj, köszi.
Nna szóval: Szerintem túl könnyű a pálya, kevés az ellenség, sok a felvehető cucc, hiszen csak pisztollyal, és semmi életvesztéssel végig lehet menni rajta. Két beduin, és két mumi van benne nem? A hosszú egyforma folyosók okozhatnak egy kis memória zavart eselleg. :-)))
Jja, és még valami, nem mindeggyik kar meghúzása után van anim, hogy mit nyit.
És hány secret van benne? Van egy terem, ahova felmásztam, de semmi sincs ott.
De teccik alapban, csak túl könnyű szerintem.
Kritikát kértél, nesze. :-)))
HPisti
2001.09.10 23:17:08
bogi_: winrar-ral indíts egy "repair archive"-t! Vagy ooopsss....! Most látom, hogy 22:45-kor írtad... A teljes file 22:52-kor ért fel! Sajna én modems dial-up vagyok itthon...
Sajnos még1x le kell töltened...
bogi_
2001.09.10 22:45:45
HPisti: Nekem ezt írja ki:
Extracting tut1.tr4
CRC failed in tut1.tr4
Unexpected end of archive
HPisti
2001.09.10 22:20:01
Jani2: nah, kijavítottam egy-két bugot, kevesebb egy pindurkát a hosszú menetelés, több a csapda, új kameraállások, új külső helyszínek, ZENÉK!!! and much much more!!!

Mindenkinek: www.tar.hu/micropisti/tut1.exe
Ebben már csak a .tr4 fájl van, a korábban letöltött .dat meg egyéb fájlokat most is használni kell!!!
Figyelem! Ez a végleges kiadás előtti utolsó v0.99 béta! Ezért minden kedves letöltőt arra kérek, hogy pengeéles kritikát írjon! :-)

HAPPY TOMB RAIDING!
bogi_
2001.09.07 18:30:03
Jani2: Jó részét innen is le tudod tölteni, amit még nem, azt is nemsokára. :-)
Jani2
2001.09.07 11:44:20
HPisti:
Nem túl rég elővettem a pályádat. A hosszú menetelések kivételével jónak tartom az első verziót. Van benne rengeteg szép helyszín, a guruló kövek előbukkanása is frankó és van benne jópár fondorlat. Könnyen dumálok, mert még én nem próbálkoztam pálya sel.
Sajna a vége felé elakadtam, mert csak 1 Ba Cartouche-t találtam meg. A kinyílló ajtó után a teremben rendesen megcibáltam a kart, de nem találtam meg az eredményét. :-((
(A lustaság fél egészség. Ugye Sys :-))) )

Van egy terem, amelyben oszlopok vannak + 1 karos kapcs. és ki lehet látni a ferde perem felett a környező sziklavilágra. Simán, nekifutásos ugrással nem lehet a ferde peremen átugorni.
DE a terem bal és jobb oldalánál CTRL-t is nyomva, Lara könnyedén átsuhan a peremen és máris kint lehet szaladgálni a ferde kövekkel borított placccon. Visszamászni is csak ezen a két oldalon lehet.
Na Hpisti vald be a bevallanivalókat :-)))))

Várom én is az újabb verziót!
Hétfőn leszek sz. gép közelben.

Üdv.
Jani
Jani2
2001.09.07 10:43:49
bogi_:
Nagyon köszi a pályák felsorolását. Csak félve kérdezem, hogy ezek a TR.hu-n keresztül letölthetőek?
Üdv.
Jani
Sys
2001.09.06 20:46:06
Bogi, Pisti:


Tyűha, Bogi...gratula! De ez a lista úgy néz ki, mint valami vírusfelsorolás... :)))
Úgy tervezem, hogy kb. jövő tavasszal nekiállok én is a szerkesztett pályáknak...jó kis csemegézés lesz majdan a "Next Gen" előtt... ;)

Pisti, a Te pályádat is várjuk! ;)


Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.09.06 18:54:25
Sokan kérdezték már tőlem, hát most leírom. Ezeket a szerkesztett pályákat tuti végig lehet vinni, műxenek. Persze a teljesség igénye nélkül.
Hogy melyek a legjobbak? Döntse el ki-ki maga. Általában a zip fájl nevét írtam, nem a pálya nevét, hogy könnyebb legyen megtalálni.
52cleowad
7_tom_ufodemo
98fireicewad
Aburoach
agyptjump
akragas
anzio
area_56
babilon
bartoli
blezqizatsaz
burninglibrary
caesarpalace
Catacomb2
catacombsofp
catacombstowers
CBase
celticf
Cleopatra'sPalaces
Company"sComplex
Crashinthehiglands
Dark_fall_final
Desertdam
DiamanteElBuscaDelDiamantePerdido
Door
Ecuadorwad
End
Freetheking
Golden
Gustav
HouseParty
JungleFalls
Menkaure'sPyramidAtGiza
Menouthis
Palaceofanubis
Preview
SacredBeetle
Scozia
Secretop
Sttutisas
Tempelheller
TempleofAsh
Templeofharemhab
Templeofshabaka
Thegatesofishtah
Thewaterlybrary-Lara'sTombOldHaunts
Tr-res01v11eInTheBigPyramid
Tr-res02v1TheGreatHypostileHall
ValleyofAmilha
verschollen
HPisti  
2001.08.15 14:32:38
Hurrá! Műxik!!!! Nemsokára v0.9.9
HPisti
2001.08.13 09:47:55
Sys: hát éppen ez az... Eddig bármit írtam az OCB rubrikába, minden hatástalan volt... Ha jól emlékszem, a 20-as értékkel is próbálkoztam. Most újra kipróbálom.
Sys
2001.08.13 01:57:41
HPisti:


Sikerált már? Csak azér' kérdem, mert épp gőzerővel fordítom a TRLE rám kiszabott oldalait (pár hete végre nekiálltam :D), és éppen ma ferdítettem a "Spike Pit"-es részt, és benne ezt:

"...
3. A tüskék kiválasztása után nyomjunk “O”-t, hogy előhívjuk az “Object Code Bit” menüt, és gépeljük be a 20-as számot. Ez azt fogja eredményezni, hogy a tüskék felfelé mutatnak, és nem fognak visszahúzódni.
..."

TOMB RAIDER LEVEL EDITOR MANUAL - 51.


Sys "I make my own luck."
HPisti  
2001.08.09 11:19:43
Nem tudom "életre kelteni" azt a nyamvadt teeth spikes-ot... Segítség!!! (Mindig fejjel lefelé jelenik meg)
bogi_
2001.08.04 15:45:27
HPisti: Hajrá Pisti, hajrá Pisti, hajrá Pisti. :-)))
HPisti
2001.08.04 15:00:14
Sys: Köszi még1x. Minden tanácsod aranyat ér! Nem akarok védekezni, ezért csak egyetlen dolgot szeretnék "megmagyarázni". A pálya vége: egyrészt örültem, mint majom a farkának, hogy sikerült egy "finish trigger"-t készíteni (napokat küzdöttem ezért), másrészt elfogytak az ötleteim...

A tények: a folyosók rövidülni fognak, lesznek ellenfelek is, de viszont csapdák... Az Eidos programozói nagyon szűkmarkúan bánnak pályánként a csapdalehetőségekkel. Vannak megoldások, de ahhoz már-már főállású TR pályakészítőnek kell lenni :-)

Zene: gőzerővel dolgozok saját audio-n (nem könnyű hangmintákat szerezni). Ígérem, a végleges verzióban már lesz egy-két ütős effekt!

A különböző pályák közé elvileg lehet vmi animáció-félét készíteni (ehhez megvannak az objectek), csak még rá kell jönni az elkészítés módjára (a kézikönyv egyszerűen nem említi! Sőt: ezekhez az objectekhez nem ad leírást).

No, kb. két hét és jelentkezem az 1.0 verzióval.

Sys, még egyszer köszönöm a tanácsokat!

HAPPY TOMB RAIDING!
Sys
2001.08.03 23:16:23
HPisti:


Nos, Pisti... Jól megkeverted! De igazán... :)
Mint mondottam, ez volt az első pálya, amit kipróbáltam, természetesen nem az utolsó, de sok összehasonlítási alapom a többihez még egyelőre nincs... Azért mindenképpen mondom az első őszinte benyomásokat, szuggessziókat...

Természetesen minden ajtót kinyitottam, minden zugba belenéztem, szal' maximálisan felderítettem a terepet, amennyire csak tudtam...
Az egész úgy összességében biztos nem lesz rossz, eddig szerintem elég biztató, bevallom, rosszabbra számítottam, de azért érződik a pályán, hogy igazából még csak amolyan "első szárnypróbálgatás"... De nem rossz! Mindenképp biztató! Én egyelőre nem rendelkezem a megfelelő technikai tudással, de további ötleteket azért mondok!

A cím szerintem ölég pöpec: "Egyiptom szellemei" (vagy inkább Egyiptom Szellemei - így jobb, nagy kezdőbetűvel) számomra az ősi sírok mélyén rejtező láthatatlan, de időnként kínosan érzékelhető mítikus erőket juttatják eszembe, melyek vezérlik utunkat, láthatatlan folyosókat és ajtókat nyitnak meg, belső struktúrákat vezérelnek, és ha figyelünk rájuk és követjük őket, akkor kijuttatnak bennünket a sírból...

Jó nagy az egész: végeláthatatlan hosszú folyosók, szédítően magas mászható falak, stb. Ez nem annyira szerencsés, mivel meglehetősen fárasztó kivárni míg Lara a végére jár ezeknek (sprint azért segít a hosszú folyosókon)... Mindenképpen javaslom én is, amit Bogi: csapdákat a folyosóra! Emléxel még a TR4 "Underneath The Sphinx"-re, és a halálfejes teremre? No, olyasmi nem lenne rossz, persze azért csak csínján: az ember Larája nem akar minden sarkon "megpusztulni"! :) Egyébként a lepotyogó, guruló "kődurungok" igen jók voltak: sirály volt, ahogy ott puffantak az ember mellett! No és ha valaki rendesen odafigyelt, akkor nem "szívta meg" őket! Ez is jó pont!
Poén az ide-oda rohangászás, bevallom, kissé rámtört már a klausztrofóbia a "végén", amikor Hórusz szemével kinyitottam azt a nagy ajtót, s a kar meghúzása után hirtelen fogalmam sem volt, hogy most mi is történt (ebben a kinti teremben gondoltam először, hogy vége a pályának)... Aztán persze eszembe jutott a Ba Cartouche... Erről jut eszembe még valami: ha egyszer az egyik Ba, akkor a másik legyen már Ra, mint ahogy' a TR4-ben is volt! Ez így kerek. Jó poén a dzsip mellett (biz' ott hittem másodszor, hogy vége a pályának) a két darab, de későbbiekben pl. lehetne elhunyt tuaregek szolid mementója is (akik a dzsip mellett őrködtek), tekéntve, hogy ők sem tétlenkedtek, Larával nagyjából egy időben hatoltak be a sírba... Viszont a dzsipes helyen szerencsésebb a (csúszós) homokdűnék alkalmazása, mert ugye valahogy' azért odakerült anno az a francos dzsip!
Visszatérve az eleje-vége futkosáshoz: mondhatnám, hogy nem túl szerencsés, de az "Egyiptom szellemei" cím megvédi ezt a struktúrát: valóban, hagyatkozzunk csak a láthatatlan erőkre, nyissunk ki minden ajtót, húzzunk meg minden kart, győzzünk le minden akadályt, soha ne veszítsük el a reményt, és előbb-utóbb kijutunk(?) a sírból...

De a vége... Most akkor hogy' is van a vége? Beértünk egy terembe, amiről senki emberfia nem gondolná, hogy az a vége, s aztán tessék: alaposan meglepődtem, mikor egyszer csak elkezdte tölteni a következő pályát (csak úgy "in medias res"). Azt hittem már valami zűr van... Szal' az ott biztos nem jó befejezés, de gondolom még lesz ott egy kis folytatás: ki a szabad levegőre, vagy valami, csak lehessen érezni azért, hogy ez már tényleg a vége, felderítettük a sírt... Persze az is lehet, hogy az már a következő pálya lesz, csak még nem kész...

Hangok, zenék mint hangulatfokozó elemek... Na, ezeket hiányoltam a legjobban! Bevallom, kissé uncsi némely TR4-es Ambient Sound-ot sokáig hallgatni... Kellenek "hangulatzenék", amik megtörik egy kicsit a monotóniát, és "felébresztenek", mielőtt még rábuknánk a keyboard-ra! No és amikor kiérünk a szabad levegőre (pl. a dzsipnél), akkor inkább a szélzúgást kellene hallanunk, mintsem a belső, síron túli hangokat...

Még valami: tetszett az a vizes terem, aminek az alja meglehetősen sziklás volt; jóval átérezhetőbb ez, mint a sematikus, "üres kockás" megoldás...

Fene tudja, most több dolog nem jut az eszembe! Kíváncsi vagyok arra a verzióra, amiben már ellenfelek is lesznek! Aztán majd "savazok" még...! ;)))

Kíváncsian várom a folytatást!


Sys "I make my own luck."
HPisti
2001.08.03 16:38:54
Sys: ez igazán nagy megtiszteltetés... :-) KÖSZÖNÖM.
Buszkaland: kivételesen minden szó igaz a történetből. Nincs kiszínezve. :-(
HPisti
2001.08.03 16:37:21
bogi_: Köszi a javaslatokat, nekilátok! :-)
Zárva maradt ajtók? Tessék fáklyát használni a setét sarkokban és máris feltárulnak egyes kapcsolók! :-)
Btw, télleg teccett??? :-)
Sys
2001.08.03 06:39:42
HPisti:


"Húzom" le a pályát 1000L (vagyis inkább csak 2-3-mal :D)... A Te "fenkríéjtidleveled" lesz a legeslegelső, amit kipróbálok a TRLE-vel, szal' nagy ám a felelősség... ;)

Közben néztem a site-od is, bár még csak keveset, de ez a "buszkaland-oda"-dolog (még csak ezt olvastam) nagyon-nagyon durva! Ha ez télleg így megy, bakter, akkor ölég kegyetlen... Hajjaj... :)


Sys "I make my own luck."


Hozzászólás szerkesztve Sys által - 2001.08.03 06:39
bogi_
2001.08.02 20:49:48
HPisti: Nna megcsinálta, yó lessz nagyon, főleg ha megnehezíted a folyosókat egy kis csapdával, tűzzel, ellenséggel. Viszont egyetlen egy secretet sem találtam így első nekifutásra, igaz zárva maradt egy-két ajtó, pl. a második teremben is egy zöld szemben. Lehet hogy ott volt?
Szal teccik nekem naon, gratula, naon büszke vagyok hogy végre lessz egy magyar is.
Nna meg a bevezető kép. Lara a kalapáccsal. hihihihihihi
HPisti
2001.08.02 15:12:35
Hamster_: HAPPY TOMB RAIDING! :-)

De ne feledd: ez még csak 0.90 verzió!!! :-)
Hamster_  
2001.08.02 09:55:32
Már jön lefelé!

Kipróbáljuk biza!!
HPisti  
2001.08.02 09:12:58
Ahogy ígértem:

http://www.tar.hu/micropisti/micro_tomb.exe

Próbáljátok ki, véleményezzétek, javasoljatok megoldásokat stb.
Köszönöm.
Petúnia
2001.07.31 22:35:01
HPisti:

:-))) Le is tőccsük'!!! :-DD

"I am a big girl now"

Jani2
2001.07.31 16:51:31
bogi_: Darkjungle
Még rászántam 1 kis időt. Csak azt értem el, hogy a második Hórus szeme - ami az Orion foglalatok eléréséhez szükséges - megmaradt. Mielött használtam volna, gondoltam 1-et, és felrohantam az ominózus szürke ajtóig, mentettem, azután bementem az ajtófélfán -:)) , de bent semmi változás, mindkét rács zárva. Load az ajtótól, és vissz az Orion foglalathoz, de már nem kellett használni, táré-váré minden. Teljesen mentés nélkül kellene végigvinni. Még az a kapcsoló érdekes, ahol a 2szárnyú szürke ajtó van, ahonnan 2 fegyveres kijön. Be lehet menni anélkül, hogy használnánk, aztán meg lehet a kapcsolóval az ajtófeleket mozgatni. Talán ez is belezavarhat.
Na egy darabig abbahagytam.

Üdv.
Jani
bogi_
2001.07.31 13:59:01
Jani2: Darkjungle: Hát eddig jutottam én is. Az első a helyén,.........és nincs tovább a francba. :-)
Jani2
2001.07.31 10:31:35
Azt a 7 fán fütyülőjét!
Hogymán mennyi mezőgazdasági szakmunkás gyütt itt össze izibe :-)))))))
Ne félj HPisti kikenem a szájuk szélét, ha visszajöttem a szabimbúúúl.
Biztos ijjjeneket akarnak írnyi a Te kedves, szeretett pályádról.

Cak a vicc kedvéért szabad fordításban.
Ajándék lónak ne nézd a fogát.
Szuverínyu nyihaha nye kukucsku protku.

Várom a pályád letöltési lehetőségét.

bogi_:
Darkjungle.
Ha az első Orion a helyén van akkor kinyílik az a fránya rács. De utánna minden (?) variációt kiprószáltam, de a másik rács fix maradt (berozsdált a nyamvadék). Az első Orion után mentés nélkül is. Hát semmi. Pedig csak az lehet, hogy a viszaúthoz az ajtót bentről lehet kinyitni. Már arra is gondoltam, hogy az a második rács ki sem nyitható, a guruló kő ahol a likba beleesik, felette kicsi furcsa a plafon, de Lara ott sem tud megkapaszkodni. Hát ez van.
Üdv.
Jani
HPisti  
2001.07.31 10:17:52
Hát, a lenti beszólások miatt én csak suttogva jelzem, hogy csütörtök estétől letölthető a pályám... A mérete 6,8 MB.
Petúnia
2001.07.31 01:17:59
Blink:

Hájóhogy' gyűjjék má' kéd', ha eccer ollyan szípen beszél romájú'! (Csiba, néééé...!! Nem takarocc' hátra?!) Ami kedig Hámsö't illeti, érte én jótállok! Hámá' mér' ne örülne, amikor majd lássa hazagyűve, hogy mi vidéki levelező tagok millyen csudálatosssan őrizzük azt a régi szíp magyar világot! Hánem'? (Híííjjj, az anyjának azt a keserves úristenit...! Pesta bátyám! Há' húzzon má' rá arra a rohadt dögre egy jó nagyot, az összes gyesznyót kihajcsa a kukoricába! Csiba, teeeee...!!!!)

"I am a big(... a big... a big párászt') girl now" :-DDDDD
Blink
2001.07.30 07:56:41
Hijj, csak némé lémáráttám válámirűl gázsik? Há hunnít szálásztották izt á társáságot idé???
Námájd gyün á Hámsör, a vulkánok ura, oszt lész némulass!
Sys
2001.07.30 00:26:46
Petúnia:

Hínnye, "nem olyan családbú' származom én"! Héjába, a zalaiak tuggyák leginkább, mitű' virágzék a krumpifőd', bakter! ;)

Sys "I make my own luck."
Petúnia  
2001.07.30 00:20:03
Bogi, Sys:

Hinnye, a zanyátok úristenit! Hunnan tuttok ti ilyen szíp ízessen beszéni, he? Főleg Te, Sys! Háááá? Mer' itt nálunk idehaza messze nem beszínek ollyan szípen, mint arra felétek! :-)))

"I am a big girl now"
Sys
2001.07.29 21:36:32
bogi_:

Nömbaj, az Bogi... Legalább lapátojjuk majdan az hamut! Jobb is az mint a krupit kapányi! Oszt mög kaptyuk a fizetést lírábe', héjj... ;)

Sys "I make my own luck." ["ájméjkmájónlákk"]
bogi_
2001.07.29 21:33:49
Sys: Nna oszt várgyatok csak, möggyün Hamster, oszt néktök bakfitty, mehettek Etnába vulkánizálódnyi.
hihihihi
Sys
2001.07.29 21:29:13
Petúnia:

Hámmá' mé' kezdejnénk akkorán ezt a paraszkodást, he? Bakter! Nem vagyunk mi akkora párásztok, hogy gyűnne utánunk a krumpifőd! Mög oszt' a Fórum talá' nem-é moderána ki bennünket a paraszkodásír'?
Dehovvagyunk mink parasztok! Legfeljebb íííízessen beszélünk! ;)

Sys "I make my own luck."
Petúnia
2001.07.29 20:59:44
Sys:

Jóhogy COOL! Ippen ezért használjuk, és kösz Neked az importér'! (Mintha egy kissé kezdenénk elparasztosodni, nem? Mármint a fordulataink, heee...! :-DD)

"I am a big girl now"
Sys
2001.07.29 18:28:49
HPisti:


Pisti, a pályát csekkolni fogom, mindenképpen kíváncsi vagyok rá...

A "Happy tombraiding!" mondás viszont nem kopirájtos, tekéntve, hogy külföldi Fórumokon ez már elcsépelt közhely, szal' nem én találtam ki... Csak mondom, jól hangzik, oszt hadd legyen má' látható magyar Fórumokon is! Persze tessék csak használni, nálunk még nem elcsépelt, és persze mindenképp' cool! De kopirájt nem köll... :)


Sys "I make my own luck."
Petúnia
2001.07.29 18:28:02
HPisti:

Na erre én is kíváncsi vagyok! :-) Külön plusz pont azért már így előre, hogy nem lesz gyilkolászás, a humanizmus jegyében. :-))

"I am a big girl now"
HPisti  
2001.07.29 16:10:50
Aug.1-től a http://www.tar.hu/micropisti/micro_tomb.exe címen letölthető a 0.9 verzió. Ne lepődjön meg senki, ellenfelek még nem lesznek a pályán (csak csapdák és logikai fel ). Kérnék minden kedves letöltőt, hogy az .nfo fájlt alaposan olvassa el és aszerint telepítse a pályát. Továbbá: minden építő jellegű kritikát szívesen fogadok (és kell is, mert időnként elfogy az 5let!!!).

HAPPY TOMB RAIDING! (by Sys)
Sys
2001.07.27 01:37:38
HPisti:


Pisti! Még jó, hogy megszavazzuk, kíváncsian várjuk (még én is)! Bizonyára örömmel kitenné Ham' a site-ra!

Mi a címe? Hol játszódik? Van valami szinopszis?


Sys "I make my own luck."
bogi_
2001.07.26 21:23:17
Jani2: Azt a rácsos kaput, ami a lejtő alján van, ahol a kőcsillag rohan utánad sajna én sem tudtam kinyitni, pedig az lehet a probléma megoldása. Nna majd ha újrakezdem. Sajna van egypár amiben elakadtam, sokban a bugok miatt.

HPisti!!!!! Gratula. Megnézném én is az első magyar pályát. Felrakod valahova? Mekkora? Hama-hama. :-)))
Jani2
2001.07.25 16:51:16
bogi_:
Az átlátszó falhoz a krokkós tengerszem bal oldalán rögtön az elején mentem. Ahol Larácska (kis Lara) a kezdéskor áll, ott van egy kötél/inda. Annak segítségével a fán levő karhoz óvakodtam, majd 1000L spuri az átlátszó falhoz, mert úgy vettem észre (lehet, hogy nem így van), hogy időre kell odaérni. Volt olyan is, hogy a krokodilus medencéjén keresztül a barlang túrát elvégezte Larácska, de már utánna hiába kezeltem a fán a kart, már akkor az átlátszó fal zárva maradt (bug?).

A Darkjungleban, ha az ajtó jobb sarkához másztam, akkor néha átlátszott a túloldal, de a vaksi szememmel a mellette levő ferde tetejű sziklát nem vettem észre. OK. sekerült átmenni, ha elég gyors voltam, akkor az Orion csillag (Sys: olvastam affélét, hogy az Orion csillagkép öv csillagai és a nagy Sphinx iránya összefüggött kb 10 ezer évvel ezelött) megszerzése után a múmiák elhagyását követően a rácsos kapu kinyílt. De még a következőt nem tudtam feltárni. Bogi neked sikerült? Lehet, hogy direkt van az a bugféle benne, és bentről lehet kinyitni?

Üdv.
Jani
Jani2
2001.07.25 16:35:27
HPisti:
Gratulálok :-))
Én szívesen megvizslatnám, biztos más is.

Üdv.
Jani
HPisti  
2001.07.25 10:29:16
Elkészítettem első pályámat... Ha T. Társaság megszavazza, akkor publikálom.
bogi_
2001.07.24 22:21:03
Jani2: És azt a koponyát, ami az átlátszó fal mögött van fel tudtad venni? Mert én azt sem.
A Darkjungleban pedig a másik csillag a lejtőn levő ajtó mögött van, a baj csak az, hogy nemtom kinyitni. Balra mellette van egy szikla, ha arra felkapaszkodsz, és jobbra oldalazol, egy bug révén be tudsz menni az ajtó mögé, csak kifelé nem megy. Tele van buggal sajna az a pálya, pedig jó lenne az is.
Jani2
2001.07.24 16:01:30
bogi_:
Végig(?) kavartam a Surouths Five Skulls- a kis Lara (Larácska) kalandjait tartalmazó pályán. Nekem sem sikerült a két egymás mellett levő koponyák közül az egyiket megszereznem. Két helyen is találtam mentés bugot.
Az egyik a hosszúkás vizes teremben volt, ahol a kapcsoló a víz alatt van. A vízleeresztő-kőtömb elindító kapcsoló kezelése elött mentettem, és a csudának sem akart rendesen működni. Már fontolgattam egy kis hajtépést, vagy a kasszikus billentyűzet+monitor összepuhítását. Aztán mentés nélkül már frankó volt.
Lehet, hogy hasonló bug (szándékos lehet) az oka, hogy az utolsó koponyánál a tüskék elintéznek. Egyszerűen nem jöttem rá, hogy az a két egymás mellett levő kapcsoló közül a baloldali mire való. V.színű, hogy ennek a nem megfelelő kezelése okozza a bibit. A múmiás teremnél is voltak hasonló gubancok, de az ottani titkos megszerzése kárpótolt. Furcs a befelyezése is, mert mintha ott a kinyilt rácsos kapu után még lehetne valamit tenni-venni, biztos a hatodik kopit várja. Még nem adtam fel, de egy kicsit hanyagolom. Gyanús a pálya neve, van elképzelésem, de a fordításában egy kis segítség kellene (surouths).

Ettől függetlenül rendkívül eltalált pálya, nagyon szépen kivitelezett, tele rejtéllyel, meglepetéssel és óne pusku (GépPityu/Steve Machine).
MINDENKINEK AJÁNLOM.

Most a darkjungle pályát nyüstölöm, de az egyik Orion csillag el van tünve, pedig Lara már térdig koptatta a lábát (1/2 lábbal alacsonyabb lett). Egy homályos jelzés jól jönne. Ebben is van egy rafkós kapcsoló.

Üdv.
Jani

bogi_
2001.07.08 22:31:17
Nemtom miért, de érdekes, hogy tologatható kőtömb egyikben sem volt asszem, pedig vagy 30-40-et végigvittem már. Nehéz megoldani annak a ét?
bogi_
2001.07.07 21:05:04
Hamster: Nekem 2 cd van tele velük, igaz sok megvan TOM-ban, és Tr4-ben is.
Hamster  
2001.07.07 20:43:37
Úgy 400 mega korűl van, de ezeknek többsége 1 mega alatti. A csupán bemásolható pályák hossza 5-9 Mb. Igaz egyserübb kezelni őket, de a hosszuk a letöltés miatt nehézkesebb, mint az 1 mega alattiak. Az 1 mega alattiaknál meg csak át keel fordítani a forrásfájlt, ami 2 perc, és máris használhatóak. Csak ugyebár kell hozzá a Level Editor CD :-))
Sys
2001.07.07 20:39:44
Hamster:

Hát, lehet, nem ellenkeznék... :)
Egyébként összesen mennyi van? Van már több mint egy CD-re való is, nem?
Mostanában mondjuk már nem igazán kísérem figyelemmel (elvesztettem a fonalat), de talán mintha csillapodott volna a "pályadömping"... :)
Hát, az igaz, hogy ez is rengeteg ami eddig van! ;)

Sys "I make my own luck."
Hamster  
2001.07.07 20:37:43
Sys!

Egyszerübb, ha odaadom CD-n.
Sys
2001.07.07 20:36:29
Hamster:

Örülök neki, és becsüllek a kitartásodért: télleg nem semmi lehet ennyi pályát tesztelni és rendszerezni! Ha leszen majd nagyobb vinyóm, akkor egyébként szándékozom az összes "fan-kreált" pályát letölteni, ezzel is bővítve az archívumomat ("Tomb Raider - The Great Archive (by SYS)")! Egyelőre eleddig viszont még egyet sem próbáltam ki...
No, de majd...ami késik, nem múlik!

Sys "I make my own luck."
Hamster  
2001.07.07 12:07:58
A napokban nagy frissítést fogok elkövetni a "Fan-ok által készített pályák" oldalon.
A fájlok már megvannak, csak a molyolás van hátra :-( Ugyebár egyesével kell kipróbálni őket, és az bizony idő...
Petúnia
2001.06.01 00:59:51
HPisti:

Háááát... szerintem végülis miért ne? Bár Syshez hasonlóan én sem csípem őket kifejezetten, de engem érdekelne, hogy innen a Fórumról ki mit hozott össze. Sztán' kritizálunk 1000L, de akkor erre készüljetek fel! :-))) (Persze csak ha összejön.)

"I am a big girl now"
HPisti  
2001.05.31 16:12:23
Kérdés: indítsunk-e pályakészítő versenyt?
(csak 5let...)
Sys
2001.05.30 03:35:51
bodlac:

Ezen a problémán én is agyaltam már eleget... Végülis az "Elveszett Völgybe" Larson is bejutott valahogy, szal' kellett lennie kivezető útnak is... Persze még az is érdekes, hogy Qualopec sírjának egyik kamrájában, ahova a meghúzhatatlan kapcsolónál található "potyogó padlónak" köszönhetően juthattunk be, szal' egy olyan zárt helyen mit kerestek farkasok? Ugyanilyen érdekes a Nagy Fal mélyén leledző két dinó is. És egyáltalán hogy' kerülnek fegyverek és töltények egy állítólag még senki által nem háborgaott sírba?
Egyébként a csúszkák elég buta dolgok, ha belegondolunk. Elég debil, hogy Lara csak úgy lecsúszik mindenféle helyen, és hát, "mitismondjak", de az egyensúlyérzéke az valami tökéletes! ;) A TR3-ban, Antarktiszon, amikor "meglátogattuk" Willardot, a kunyhótól nem messze volt egy csúszka, ahol Lara lecsúszott, aztán irány a kunyhó. Amikor Willardot üldözte, Willard valahogy felevickélt ezen a csúszkán. Ez utóbbi inkább fedte a valóságot. Persze a csúszást könnyebb volt programozástechnikailag, ill. animszinten megoldani...

Sys "I make my own luck."
bodlac  
2001.05.29 21:10:17
Most nyomtam vegig a Crypt of Elahna palyat, es igazi meglepetes ert a vegen. A vegen kimasztam ugyanis a sirbol, es ott vart a dzsipp indulasra keszen. No, ennek igen megorultem, mindigis zavart, hogy Lara egy csomo esetben igaz, hogy az ereklyevel, de megis ottragad a sirban. (Igazabol mar az elso kalandja utan ehen kellett volna halnia emiatt, mikor ott maradt az elveszett volgyben 10 csukott ajto, 5 csuszka es egyeb a kijutast lehetetlenne tevo dolgok mogott.)
HPisti
2001.01.25 10:25:12
Hamster: már a 15. oldalon tartok, jöhet a következő 10 rész! Kezdek belejönni... :-)
Hamster  
2001.01.24 19:45:06
Akkor lehet olvasni az első 10 oldal Magyar fordítását!
bogi
2001.01.07 16:36:54
Ott volt fent a nyílpuska.
bogi
2001.01.07 16:26:47
Hamster: Asszem nem egy tüzes részről beszélünk, de közben rájöttem, előtte van egy koponyás padlólap, azt nem szabad még érinteni sem, akkor nem gyullad ki a tűz. Ott lehet felmenni a fákra, az első helyszínen. Több pályárol nem tudsz még? Pedig lessz sok bizti.
HPisti  
2001.01.07 16:23:30
HAM & BOGI: A szerkesztő leírásában nézzétek meg a troubleshooting részt és javítsátok ki a bugokat a pályában. Szerintem a bugok miatt nem megy. Nekem ennyi javaslatom van... :-(
Hamster  
2001.01.07 16:19:08
Bogi!

Az Ankor Wat nelem se megy
A tűzes résznél ugorj a tűz elé? és kapaszkodással kerüld ki
bogi
2001.01.07 15:27:35
Hamster: A Catacombs pályán az első részben, a vízesés mellett van egy járat, ahol egy tűz ég. Se átugrani, se kikapcsolni nem bírtam. És Te? Engem bosszant.
Letöltöttem egy Angkor_vad nevű pályát is, de nekem sehogy sem műxik. Te nem találkoztál még vele?
Hamster  
2001.01.07 09:30:29
Akkor itt lehet kibeszélni a szerkesztett pályákat.




------------ topic 31-60