------------ topic 1-30

Érdekességek, poénok a TR sorozattal kapcsolatban

Petúnia  
2001.01.11 18:08:23
Hát köszike, bodlac, sajnálom, hogy én erről lemaradtam. Ugyanis oktondi módon kilövöldöztem a tigriseket meg a varjakat is lelőttem...
Kacs@! Nem semmi lehetett az a szitu...
Kacs@ és a fejhallgató különös esete :)  
2001.01.10 22:30:00
Szal kipróbáltam a Sys által javallott fülhallgatós játékot és annyira megijedtem, mert persze fullmaxon volt a hang és Anya megkopogtatta a vállam, hogy menjek ebédelni. Kishija volt a szívinfarktusnak... :))) De téyleg jobb így játszani, azért csinálok vmi táblát:

KACSA ELMÉLYÜLTEN JÁTSZIK! ÓVATOSAN KÖZELÍTS FELÉ! :)))

<<csak játszom>>
bodlac
2001.01.09 19:59:58
Persze ugy kell mozogni, hogy a varjak kovessenek, aztan lebuksz a viz ala, ok meg szepen beleszallingoznak.
bodlac
2001.01.09 19:58:02
Petúnia: A legelso palya elejen, mikor lecsuszol a nagy falrol a medencebe.
Petúnia
2001.01.09 19:19:00
bodlac: Nahát! Ez tök jó lehetett! És ez csak a demón van vagy a komplett játékban is? Mert én ilyenre nem emlékszem. Melyik helyszínnél volt?
bodlac  
2001.01.09 06:34:59
Most jatszottam kicsit a TR2 demojaval, es eszembe jutott, hogy ebben volt az egyetlen igazi poen, marmint amin meg rohogtem is anno. Ez akkor kovetkezett be, mikor ugy mentem le a tigrises medencehez, hogy eletben hagytam a varjakat, azok meg sorra belefulladtak a medencebe.
Sys
2000.12.23 00:40:41
bodlac:

Hmm... Én szeretem feszegetni a nem látott eseményeket, és bizony akkor is történik valami, ha éppen nem tudósítanak bennünket egy FMV-ben...
Mégegyszer mondom, linkek közé:

TOMB RAIDERS TRAVELLER'S GUIDE - WWW.TRINITY.WESTHOST.COM/TOMB/INDEX.HTML

Itt a komplett csel./szövkönyv megvan, azok a részek is, amelyek nem voltak egy FMV-ben sem... És az igazi poén az, hogy egy csomó ezek közül nem is fikció, hanem Vicky Arnold (a sztoriíró) kezei közül került ki... Pl. a hobóvezér neve Bob, és ezt bizony nem én találtam ki, és nem is egy másik "storyéhes fan"...
Szal' engedjük csak szabadjára a fantáziánkat, Lara biztosan nem úgy úszta át az óceánt... Na, és honnan is tudhatnánk, hogy Lara hogyan került a Londoni háztetőkre? De oda került, és ennek oka van, bár az eket nem ismerjük, de csak azért, mert nem mutatták meg egy FMV-ben... Mégegyszer nyomatékosítom, hogy TOMB RAIDERS TRAVELLER'S GUIDE...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
bodlac  
2000.12.20 09:13:25
Az eleg poen, hogy Lara a TR3-ban uszva erkezik meg a szigethez.
Ez a kis aprosag alatamasztana, hogy ide Nevada utan kell jonni. Megis nagyobb a valoszinusege, hogy csak a Csendes oceant uszta at, minthogy a Csendest es az Atlantit is. :)
Mondjuk a Londoni haztetos kezdes is furcsa, de azt magyarazhatjuk holdkorossaggal.
Strong
2000.12.08 15:49:44
Sys: Köszi!
Bejött!
Sys
2000.12.07 05:49:54
Strong:

Megpróbálom leírni, talán menni fog, de hidd el, fejből nem könnyű...:

Szal', ahogy átérsz a Katedrálishoz, és végzel a lézeressel, menj be (3-felől is be lehet jutni), és told el a kőtömböt a helyéről (hogy pontosan hova kell, az most /pill. fejből nem megy)... Némelyik háztetőféleségre fel lehet mászni/ugrani, és onnan egy nekifutásos ugrással a szemben lévőhöz is át lehet jutni... Ott a Cathedral Key, amint felveszed, csilingel, hogy megvan a secret... Fontos, hogy a nekifutásos ugrásd úgy csináld, hogy ugrás közben végig nyomva tartod az "előrét", mert így biztosabb lesz a kivitelezés sikere...
Szal' a megoldás a katedrális legtetején van, majdnem ott ahol be kell fejezni a helyszínt, csak ne fejezd be, hanem menj be... A kőtömböt csak egy irányba lehet asszem tolni, onnan fel a "tetőre", és próbálgasd csak az ugrást kitartóan, egyszer biztosan sikerülni fog...
Szal' tömören: nekifutásos ugrás, de a levegőben is tartsd lenyomva az "előrét", meg akár az "ugrást" is...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Strong  
2000.12.06 10:06:51
Hi faces!
Na,újra itt, bár lehet, hogy a héten utoljára (azért igyexem pénteken is bekukkantani, de a hétvége biztosan kiesik).Szóval segítségért fordulnék mindenkihez, aki ezeket asorokat olvassa.Londonban az első pályán a negyedik secret a Katedrális Kulcsa. Hogyan , és honnan kell ugrani, és mekkorát? Bárhogyan is próbálkozom mindig lecsúszom.(ugye ez nem egy bug???!!!)
Oops, lehet, hogy ezt a TR3-mas fórumra kellett vona küldeni?Na, mindegy.
Strong
2000.12.05 16:18:18
Petúnia: Köszike! Ha ezt az üzenetet elovastad, nézz át az új fórumra, és rálelhetsz legújabb agyszüleményemre.
p
2000.12.05 01:23:15
bodlac-nak!

Még egy kis adalékkal szolgálnék a 73,152 méterhez:

A szabadmerülés (értsd: palack nélkül, egy levegővétellel) hivatalos világrekordja 100 méter fölött van. A precíz fiziológiai, biológiai, fizikémiai hátterét itt most nem fejteném ki, de röviden és érthetően az a lényege, hogy ha nem palackból lélegzel akkor az egy levegővételből származó gázkeverékből, nem tud a véredben (pl.: nitrogén) túl sok felhalmozódni, oldott állapotban. Ezért, a nagy nyomásból való feljövetelkor, nem tud a véredben gázbuborék keletkezni. Persze, azért azt a szabályt itt is illik betartani, hogy ne előzd meg a saját kiengedett légbuborékodat, tehát annál lassaban illik emelkedni. Ez a magyarázat, egy kicsit elnagyolt, DE jóközelítéssel fedi a valóságot.

Éljen Lara! Csak kár, hogy egyre romlik a minősége és ezzel fordítossan arányosan egyre drágább lesz, és egyre több bőrt húz le rólunk az EIDOS!!!!!
De, azért reménykedjünk, hogy a következő majd ............

Üdv.: p
Petúnia
2000.12.04 21:38:56
Sys: Azt gondolom, kissé beszűkülten nézi a TR-t az, aki hülyeségnek gondolja, hogy mi a valóságalapról és különböző interpretálási módokról elmélkedünk. Különben is, szerintem sokkal jobb ezeket megvitatni, még ha el is térnek a véleményeink, mert a játékot is jobban megnézzük, megértjük. És egymást is persze, ami szerintem van olyan fontos...
Meg kell valljam, a komparosok lehetséges ellenvéleménye szintén csak negatív előítélet a részemről, nem beszéltem eggyel se erről a témáról. Csak mivel olyan elvakult irodalmárok, azért gondoltam...
bodlac
2000.12.04 21:11:04
Strong: A tengerfenek melysegerol kialakult akademikus vitat konnyen rovidre zarhatnank, ha figyelembe venned, hogy szamitasaid rosszak. Egyreszt annak a szerencsetlen palyanak 40 Fatoms a cime, nem 400; masreszt 1 Fathom = 182.88 cm. Az ezekbol eloallo szorzat eredmenye : 73,152 meter.
Petúnia
2000.12.04 19:42:16
Strong: Na végre, hogy felbukkantál, kedves Strong! Amint láthattad, nagy vitákat váltottak ki megjegyzéseid, de vagyunk legalább ketten, akik úgy gondoljuk, hogy tök jó ötlet volt Tőled. Szóval a közeljövőben létesül egy ilyen kukacoskodós topic, oda nyugodtan írhatsz ilyesmiket! És minél többet! Szia!
Strong  
2000.12.04 17:22:50
Hi faces!
Örömmel tölti el lelkem, hogy hozzászólásaim ennyi TR rajongó érdeklődését felkeltették!Legelőször szeretnék elnézést kérni mindazoktól akiket ezekkel feldühítettem, vagy megbántottam.Évek óta nagy rajongója vagyok Ms Lara Crofnak, és minden bizonnyal még sokáig az is leszek, pont ezért örültem meg annyira ennek a magyar nyelvű oldalnak.Itt megtaláltam mindet-tényleg mindent!!!-ami a játékkal és Laraval kapcsolatos.Az a tény, hogy a fórumok címszó alatt az én véleményemre is kiváncsi valaki, arra motivált, hogy éljek ezzel a sors adta lehetőséggel.Számításaim szerint 400 öl kb.350m (bocsi a tévedésért, bizonyára elnéztem valamit).Nem kritizálni akartam a TR2-t (ha nem tetszene,nem játszanék vele évek óta), hanem pár, a fórum címében említett érdekességre akartam felhívni a figyelmet.Új fórum indítása?-jól hangzik!!!!!
Bocsi hogy ritkán jelentkezem, de csak hét elején jutok a Net közelébe.
Remélem akad, aki ezt a hozzászólást elolvassa,aki pedig privát e-mailt küldene nekem,annak a: pstrong@freemail.hu -t javaslom.
Tisztelettel : STRONG
Sys
2000.12.03 18:04:42
Petúnia:

Ha jó lenne a cím, akkor szerintem Te is prezentálhatod...
Szerény véleményem szerint mi is elég sokak szerint "ellszállt fejek" vagyunk, ha belegondolsz... :) Valaki annak idején engem is lehurrogott (persze hátam mögött), amikor létrehoztam az "Érdekességek..." topicot, és említést mertem benne tenni a TR valóságalapjairól...
A komparosok pedig ne röhöggyenek, hanem írjanak ellenvéleményt a mi fejtegetéseinkre, aztán mi meg majd jól elküldjük őket az ellenválaszainkkal... Legalábbis megpróbáljuk... :) Mert amíg csak röhögnek, de írnak semmi konkrét ellent, addig én is csak röhögök rajtuk, hogy mekkora szájuk van... Nem?!
Szal' lényeg, hogy mi is "ellszálltunk" a magunk módján a TR-rel kapcsolatban, de hát mindenkinek van valami bogara, és úgy érzem a miénk egy cseppet sem káros...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Petúnia
2000.12.03 13:20:14
Sys: Jól van, várjunk Strongra, bár azóta már sikerült egy használható címet előbányásznom mentális struktúrám mélyrétegeiből.
Azt valójában nem tudom, hogy a komparosok hogy vélekednek a cyberkultúráról, főleg a játékokról. Én nem vagyok ugyanis komparos, csak eléggé elszállt fejek általában, és azért gondolom, hogy kiröhögnének minket a fejtegetéseinkkel...
Sys
2000.12.03 11:15:04
Petúnia:

A topic-kal várjunk még egy kicsit, amíg Strong újra jelentkezik, ha nem, akkor majd meglátjuk...
Szerintem a "Kacs@-s vita" nagyon tanulságos, és velős volt, ha valaki végig bírja olvasni... Az Internet (Fórum) megtanítja értelmesen vitázni az embert...
Hát, irodalomtanároknak, meg hasonlóknak - akik meg vannak győződve róla, hogy a számtek, az Internet, sőt, egyáltalán az egész Cyberkultúra rombolja az Ő kultúrájukat, amelyet a köz kultúrájának kiáltanak ki -, én is mutatnék egy-két komolyabb elemzést, aztán megnézném a reakciót... Lehet, lehurrognának érte, attól függ, mennyire fogékonyak az újra...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Petúnia
2000.12.03 00:30:25
Sys: Ahogy figyelgetem, sirályul terelődnek a gondolataink esztétikai dimenziók felé. Nem mintha ez baj lenne, sőt! Teljesen igazad van abban, amit a játék világáról, jelentéséről írtál. (Egyébként az a vita is nagyon érdekes volt, amit Kacs@ékkal folytattatok!) Ahogy azóta gondolkodtam ezen az irodalommal való összevetés-dolgon, szerintem is teljesen kielemezhető egy TR-féle játék olyan szempontok alapján, mint egy irodalmi, sőt egy művészi alkotás. (Persze könnyen lehet, hogy ezen a ponton komparatisztikás kollegáim megsebzett vadkanként horkannának fel, és kiüldöznének engem a szakmai berkekből...)
Még annyit, hogy tényleg meg kéne csinálni azt a cikizős topicot. Nekem a címre nézve jelenleg semmi használható öteletem nincs, csak nagy kérdőjelek a fejemben. Meg lehet, hogy várhatnénk még néhány napot, hátha Strong felbukkan. Persze, ha Neked vagy bárkinek van egy jó ötlete, kíváncsian várom!
Sys
2000.12.02 16:04:01
Strong: Hallod, Strong?! Nosza! :)

Petúnia: Bizony, így van, sok a valóságalap a TR-ekben, ez kétségkívűl igaz... Éjszaka itt Zalaegerszegen meg időnként megüt a London-feeling (est, szemerkélő eső, városi zajok, stb.)...
Másfelől, végre, úgy látom, hogy egyre többen vannak, akiket velem együtt érdekel a játék történeti háttere, nemcsak maga a játék. Szerintem így szavatosabb is az egész, és az ember nem un rá... A számítógépes játékirodalom kultúra, a cyberkultúra része, ezért igenis lehet úgy kezelni egy ilyen játékot, mint egy irodalmi művet. Ki lehet elemezni, tanulságokat lehet levonni, és igaz rá, hogy lehet "fogyasztó" és "ínyenc" szinten is játszani. Bár én, ha "tombolok", akkor inkább azt szoktam mondani, hogy kalandozok, egy absztrakt virtuális világban. Azért mondom, hogy absztrakt, mert valójában a TR világa a mi világunk egyfajta absztrakciója, leképezése (ahol mások a szabályok), és éppen emiatt nem szeretem pl. azt, ha valaki a TR világának helyszíneit "pályázza". Ezek nem pályák, hanem virtuális helyszínek, amiket bejárhatunk, történetek kapcsolódnak hozzájuk, ráadásul hasonlítanak a mi világunkra is. Egyébként hogyan is nevezhetném pl. a karnaki templomot pályának?! Hasonlítsuk csak pl. össze a TR-t egy Mario-val... Ég és föld... A Mario-nak pályái vannak, míg a TR-nek már helyszínei!
A háttér-topic jó ötlet, csak még valami frappáns címet kéne kitalálni hozzá... Ha van ötleted, Te is létrehozhatod, az tutti, hogy lesz írás rá bőven...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Petúnia  
2000.12.02 15:29:10
Szasztok gyerekek! Tovább boncolgatva a témát, és Sys korábbi javaslatáról kiindulva,akkor tényleg kéne csinálni egy olyan témát itt a fórumon, ami kifejezetten az ilyen kukacoskodások feletti vitának adna helyet. (Nekem is van egy-két észrevételem.) Bár szerintem ezt Strongnak kéne létrehoznia, hiszen ő indította el. Hallod, Strong? Kár, hogy időről-időre eltűnsz, mint szárazjég a riói strandon...

Sys! Tegnap óta sokat agyaltam a témán, és a legutolsó hozzászólásod alapján arra jutottam, hogy talán tényleg azért szeretjük annyira ezt a játékot, mert olyan, mint a mi világunk, vagyis kicsit úgy érezzük magunkat, mintha mindaz, ami Larával történik, velünk történne.

Még annyit, hogy szerintem is tényleg jó közösen elmélkedni a játék hátteréről is, nemcsak olyanokról, hogy innen hogyan lehet kimászni, azt hogy tudod megtalálni stb. Azt gondolom, talán a számítógépes játékvilágra is érvényes az az irodalomelméleti megközelítés, hogy egy könyvet lehet "fogyasztó" és "ínyenc" szinten is olvasni. Szerintem ez erre a játékra is igaz, nem?

Sys  
2000.12.02 12:10:55
Hy there!

Strong hozzászólása kapcsán: bodlac-nak igaza van, 40 öl az kb. 73 m, annyira azért biztosabban le lehet merülni, bár valóban, ez sem kevés...
Strong "kukacoskodásai" viszont semmiképp sem hiábavalóak, mert - nem tudom, hogy tudatosan-e -, de rávezetnek, kényszerítenek minket, hogy beszélgessünk a játékról, és annak olyan részleteiről, amelyekről csak rajongók beszélgetnek... Tehát beszélgetünk a jéték sztorijáról, háttértörténetekről is, hiszen éppen ezek miatt játszunk! Azért játszunk, hogy megismerhessük és megérthessük a történetet! A történet jó része pedig FMV-k formájában elevenedik meg. Strong pedig ezekhez az FMV-khez fűzött véleményt, ami tökjó a fentebb írtak miatt...
Számomra fontos, hogy minél valósághűbben tűnjenek fel a helyszínek (nem pályák!) a TR-ekben, és szerintem ez nagy vonalakban sikerült is eddig, bármelyik részt is vesszük alapul. Pl. Egyiptom, London, vagy akár a Maria Doria ábrázolása nagyon is átérezhetőre, "valóságosra", hangulatosra sikeredett, legalábbis számomra...
Szóval szerintem az egyik legfontosabb dolog az életszerűség is, persze sok más dolog mellett/mögött, és egyre inkább trend lesz a jövő játékai során a minél életszerűbb ábrázolás. Oks, ez most kűlcsínyi megközelítés volt, egyébként meg azt tudom mondani, hogy igazából a TR világa egy virtális valóság, más mint a mi "való(nak hitt) világunk", egyszerűen mások a szabályok; ja, és persze Lara szuperhős(nő), ahogy erre Kacs@ már korábban rámutatott...
Egyébként szerény véleményem szerint a TR egy olyan játék, amelyik a leginkább a valóságot tükrözi (persze egy bizonyos szintig), és ha összehasonlítjuk napjaink kvékszaránájával, vagy szarmageddonjánval, akkor ez a meglátás bizony hatványozottan igaz...
A TR-ekből lehet tanulni, van némi többlettartalom bennük, ösztönöznek bizonyos dolgokra (pl. olvassunk csak utána ennek a Mídásznak, stb.), stb.
Abban pedig egyetértek Petúniával, hogy Ő azt szeretné megnézni, hogy az emberek megnyilvánulásaiban mi a jó, még ha az egésszel globálisan nem is ért egyet... Ezzel így vagyok én is, úgy hívom, hogy "közös nevező", és az a lényege, hogy a saját és a másik fél véleményében, még ha azok ellentétesek is, a közös dolgokat próbálom keresni, és nem az ellentéteket... És a végén azt mondjuk, hogy "jé, mennyi mindenben egyetértünk", nem pedig azt, hogy "mennyi mindenben nem értünk egyet"... Mennyire más ez a két mondat, ugye?

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
bodlac
2000.12.02 01:57:10
bogi: Ha minden igaz, az csak 40 ol, azaz kb 73m. Bar ez sem keves.
Petúnia
2000.12.01 23:24:48
bogi! Természetesen abban teljesen igazad van, hogy alig van olyan játék, amelynek az lenne a lényege, hogy minden olyan legyen benne, mint a valóságban. Sőt, éppen az a varázsuk, hogy más világot tárnak elénk, mint a miénk. Ebből a szemszögből tényleg feleslegesnek és hülyeségnek látszanak Strong észrevételei. De nekem az tetszik az ő hozzáállásában, hogy észreveszi és fel is vállalja azt, amit képtelennek tart. (Bevallom, nekem ezek a dolgok fel sem tűntek eddig.) És ez érdekessé teszi a dolgokat, nem?

Ami a vita témáját illeti, nem tudom, Te hogy definiálod a fogalmat, de amit mi itt csinálunk, az az. Mi több, amikor válaszoltál Strong írására, az is az volt.

Biztosan vannak a TR-nek más gyöngéi is, mivel kezdő "harcos" vagyok, ehhez nem tudok szólni. Persze, itt is az a kiindulópont, hogy az említett dolgokat valóban hibának fogadjuk-e el, ha abból indulunk ki, hogy ennek a játéknak is az a lényege, hogy nem a valóságot tükrözi. Bár úgy gondolom, ez a játék talán közelebb áll a mai valósághoz, mint mondjuk egy szörnyes vagy mittudomén milyen játék, és talán ezért tűnnek fel egyeseknek a reálissal nem megegyező dolgok.

Zárásnak annyit, hogy én szeretem megnézni, hogy az emberek megnyilvánulásaiban mi a jó, még ha az egésszel globálisan nem is értek egyet...

Petúnia
2000.12.01 23:11:24
Szia Sys! Komolyan, Strong érdekes észrevétele után én is azon agyalgattam, hogy akkor mitől robbant fel a gép. Dehát kellő kompetencia hiányában sajnos nemigen jutottam megfelelő megoldásra. Szerintem tényleg jó ötlet lenne az ilyen és hasonló dolgokról fórumot nyitni.
Valóban, én is azért szeretem Larát nagyon, mert kedvenc nőtípusomat testesíti meg. Vagyis: okos, kőkemény, jól verekszik (ezt ugyan csak a TR1-ben láttam eddig, sajnos, de az a mozdulat nagyon profi volt), sportos és nem utolsósorban BOMBÁZÓ!!!
Szerintem is tök jó lenne Egyiptomban szétnézni, illetve egy TR-túra név alatt aposztrofált fakultatív programon megnézni a helyszíneket a valóságban. Bár valószínű, hogy egy kívülálló ezt már tényleg emeletes baromságnak tartaná, de az meg kit érdekel?
Sajnos már végigjátszottam a TR4-et, de a javaslatod alapján, amit köszönök, meg fogom nézni a kérdéses pályákat úgy, ahogy leírtad. (Ha sikerül, nem vagyok egy PC-agy, tudásom szinte csak az alapdolgokra vonatkozik. De van segítségem!)
Okszi, akkor további érdekességekért még végignyálazom a korábbiakat!
bogi
2000.12.01 20:27:26
Petúnia: Hmmm Hát nemtom ebben mi a vita. Főleg egészséges vita. Vagy Te vitatod hogy 400 ölre nem lehet lemerülni? Vagy a keszonbetegséget vitatod? Ha csak ezek a gyengéi a játéknak akkor jó. Én tudok mást is, de ahogy mondtad, azzal együtt elfogadom.
Azt írod, hogy: EBBEN ajátékban nem az életszerűség a legelső szempont. Ezért kérdeztem: Melyikben az?
Petúnia  
2000.12.01 20:07:02
Én úgy gondolom, Strong hozzászólásai egészséges vitahelyzetet teremtenek, több dologban is igaza van. Bár igaz az is, hogy ebben a játékban nem az életszerűség a legelső szempont, de még egy kedvenc dolgot is akkor szeretsz meg igazán, ha a gyengéit is ismered és elfogadod.
bogi
2000.12.01 19:40:49
Strong: Neked mi a kedvenc játékod? Abban ugye semmi valószerűtlen nincs. Ismersz egyébbként olyan játékot, amiben minden a valóságnak megfelelően történik?
Gabeboy
2000.12.01 19:26:52
Strong:

Valószínüleg az ilyen megjegyzések miatt öltöztették Larát az 5 részben mélytengeri búvárruhába :-)
Strong  
2000.12.01 12:57:18
Hi faces!
Na, újra itt vagyok, hogy tovább cikizzem Ms Croft történetének képtelen momentumait.A TR2-ben a közkedvelt "cápás pálya" címe magyarra fordítva:
400 ölre a víz alatt.Bár nem vagyok fizikus,azért ilyen mélyen már nem elhanyagolható a nyomásváltozás, az előtte látható videó pedig enyhénszólva nevetséges.Ilyen tüdeje még a gyöngyhalászoknak sincs.Na, és mi van a keszonbetegséggel??????!!!!
Sys  
2000.12.01 02:21:05
Hy there!

Petúnia, Strong:

Nos, én sem tudom, hogy mitől döglött be az a gép, de valahogyan egyszerűen leállt a motor. Hogy mitől, arról nem szól a fáma, de én imádok TR-ekről fantáziálgatni, mármint olyan dolgokról amik nem voltak bent egyértelműen a játékban, sztoriban. Hogy értsetek: napszakok, időjárás, konkrétan mitől meddig tarthatott idő szerint, és mikor egy-egy küldetés, stb. Ha esetleg valakinek eszébe jut valami lehetséges ok, a repülőgéppel kapcsolatban, akkor az nyugodtan nyithat egy "fantáziáló" fórumot, vagy lehet, nyitok én egyet, és oda be lehet írni...
Bizony, Lara gépet is, sőt motorosszánt is bír vezetni. Ez a "polihisztorság" már a TR1-ben is kiütközött (motorozik, hieroglifákat olvas, könyvet ír, stb.), és ez az egyik fő "tápanyaga" Lara iránti szerelmemnek... :)
A karnaki templomról láttam egy fényképet a "Régen volt, hogy is volt?"-ban, de, hát nem mutatott valami túl sokat... Nagy tervem, hogy egyszer elutazok Egyiptomba... Sőt, Egyiptomban kéne egyszer végigjátszani a TR4-et! :)
Egyébként, Petúnia a kairói helyszínek a személyes kedvenceim a TR4-ből. Ha túl sötét, akkor próbáld meg, ha lehet, állíts a GAMMA-n, a 3D-s kártyák ezt engedni szokták, mert különben szerintem játszhatatlanul sötét lenne az egész, és Ulukai barátom éppen emiatt (is) akadt el valahol itt... Ha felnyomod a GAMMA-t, akkor minden világos lesz, nem kell többé "vakoskodni"... :)
Ha még esetleg érdekelnek további érdekességek a TR-ekkel kapcsolatban, akkor böngészd végig lejjebb is eme öreg topic-ot, mert akad még pár... :)
Kedvcsinálónak: valóságalapok minden mennyiségben, történeti bug, véletlen egybeesések (Jean Yves, mint létező archeológus), Richard Flower rejtett üzenete a Tomb4.exe-ben, stb., stb., ezen a topicon, alább...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Petúnia
2000.11.27 20:00:51
Sys! Nagyon érdekes, amit leírtál, köszi a többiek nevében is! Most végre sikerült megértenem, hogy miért olyan a játékban a CITY OF THE DEAD pálya, amilyen. Nekem egyébként eszméletlenül tetszett, csak azt sajnáltam, hogy sötét van végig, mert világosban még királyabban jött volna elő. Én még annyit tudok a témához hozzátenni, hogy a karnaki templom valójában egy Ámon-templom, híres kultuszhely, és azt hiszem, a luxorival együtt ma is megvan és látogatható. Tök érdekes lenne megnézni!
Petúnia
2000.11.27 19:50:31
Strong: Ugyan nem vagyok műszaki téren nagy fej, de biztos jogos a meglátásod. Viszont nekem már ott leszakadt a pofám, hogy Lara ezek szerint repülőt, pontosabban hidroplánt is tud vezetni. Mindig is sejtettem ugyan, hogy kissé polihisztor a csajszi, de ennyire... Persze ezzel csak tovább nőtt a szememben.
Strong  
2000.11.27 18:32:51
Hi faces!
Én is, mit sok más "fan" baromi sokszor végignéztem a TR2 vieóit. Belegondolt már valaki abb, hogy Lara gépe mi fütyköstől robban fel, amikor KIFOGYOTT AZ ÜZEMANYAG!!!!??????!!!!!!!
Sys  
2000.11.27 07:58:37
Hy there!

Ma néztem az RTL-KLUB-on egy műsort (Clive James - Képeslapok), amelyben Kairót mutatták. Voltak piramisok, a Halottak Városa, és egy olyan építmény (egy mecsetben), amely a TR4 elején is látható a bejelentkező képernyőn, rögtön az elején...
Végre megértettem azt is, hogy a Halottak Városában (City Of The Dead), ill. környékén miért vannak sírok, és miért volt olyan nyomornegyedszerű az egész a TR4-ben: nos azért, mert City Of The Dead Kairó nyomornegyede, ahol az emberek sírok között élnek... Ezt most rühellem, de eddig nem tudtam...

Sys "I'm sorry. I only play for sport."
Kacs@  
2000.11.11 19:39:29
Halihó!
Nem tudom, hogy ez érdekességnek számít-e, vagy programhiba (először csinálom a TR4-et) szóval a 13. pályán, a Tomb of Semerkhet nevűn nekem más a látószögem. Nem kívülről nézem Larát, hanem az ő szemével látok. Iszonyúan zavaró :((

Pá!
Kacs@
Sys
2000.10.02 02:36:19
bogi:
Háát... Sajnos ez télleg müxik, de van egy debilebb módja is a bejutásnak, ahogy én csináltam (sajnos!) anno:
Én az első TR2 végigjátszásomnál nem jöttem rá arra, hogy az egyik csónakkal szabaddá kell tenni az utat... Az időlimitet kihasználva egyszerűen beúsztam az éles aknák mellett! Beúsztam, mert ugye a csónak aktivizálta volna az aknákat, de Lara teste nem... Hmm...
Sajnos így, ilyen szabálytalan módon csináltam meg "Venice"-t, a legelső alkalommal... :(
De azóta már mindig jól csinálom... :)

Sys
-------------------------------------------
"I'm sorry. I only play for sport."
bogi  
2000.09.30 20:57:16
Tr2 Velence: Sok szó esett már, hogy a Velencei részben hogy kell a csónakkal odaérni időre a nyitott kapuhoz. De azt tudjátok-e hogy, hogy lehet kijátszani az idő limitet, hogy a harang meg se szólaljon? Nos, nem kell a csónakkal bemenni az őrhöz, csak le kell lőni, gombot megnyomni, ami a kaput nyitja, és a zárt ajtó alatt kiúszva, visszaszállni a csónakba. Így nem szólal meg a harang, tehát nincs is időlimit. (sajna egy barátom jött rá, nem én)
Sys  
2000.09.18 23:51:41
Mellesleg:
Ha valakinek megvan a Croft Times féle képernyővédők harmadik darabja (TR4 téma), akkor a regisztrálós jelszó: "revelationlastthe"...
Jó nagy átverés, mert semmi pluszt nem nyújt ezáltal sem, pedig elvileg ígéri...
Igaz a kódot is marha könnyen meg lehetett találni... :)
Sys  
2000.09.10 02:33:13
Még csak most írom ide, bár már jóval régebben felfedeztem: a Tomb4.exe-ben a 000B3BA0-ás címtől kezdve található Richard Flower, a főprogramozó egyik üzenete:
"Tomb Raider IV - The Last Revelation -- Dedicated to my fiance Jay for putting up with this game taking over our lifes,my step sons Craig,Jamie & Aiden (Show this to your mates at school, they'll believe you now!!),also for my daughters Sophie and Jody - See you in another hex dump - Richard Flower 11/11/1999"
Sys
2000.09.03 02:59:48
Hamster:
Én is megkaptam, választ küldtem, úgyhogy nézd meg a mail-ed, aztán majd meglátjuk, hogy hogyan alakul...
:)
Hamster  
2000.09.02 08:16:25
Szia Sys! Megkaptam, válasz megy :-))
sys
2000.09.02 01:36:33
Hamster:

Már küldtem emilt tegnap hajnalban (elsején)...!
Remélem megkaptad, mert nagyon örültem az emilednek (mindkettőnek) és elfogadom az ajánlatodat, csak írd meg bővebben, hogy miről is lenne egész pontosan szó!
Mégegyszer köszi a lehetőséget (meg a linkeket is)!
Hamster  
2000.09.01 22:54:55
Ulukai! A hét elején megkerestem Sys-t, de még nem kaptam választ tőle :-(
Ulukai  
2000.09.01 00:51:02
Hi all!

Én is szeretném megköszönni a kapocsos kollégák nevében is a lap és a TR5 preview-m belinkelését, bár nem éreztem igazságosnak sys cikkének mellékes említését a hírben, az enyém elveszik az ővének nagysága mellett. Tökéletesen szerkesztett átgondolt, átfogó és apró részletekbe menőleg elemző leírás egy gondolkodó játékos billenytyűzetéből (a tollából most nem illett volna ide valahogy :)) Sys igazi profi és hozzáértő. Hamster szerintem nem vagy norma, ha nem ajálasz fel neki egy társszerkesztői állást :) ja mielőtt még bárki félreértené, nem ő diktálta nekem ezeket, hanem egyszerüen megérdemli, csak növelné a lap fényét. Ja ql az uj design. Bye all!

Ulukai - The most popular messiah of Adelpha :)
Hamster  
2000.08.29 23:52:43
Hát nemsemmi a cikk terjedelme, de viszont így aki nem az eleje óta figyeli Lara kalandjait, azok képet kapnak az ekről.
Kintvan a harmadik is :-)
Sys  
2000.08.29 04:32:55
Éppen most akarom beírni a címet a cikkemhez, erre mit látok? :)
Köszi Ham' a linket! A cikk amúgy is szörnyű terjedelmes (pedig még így is jó pár dolog kimaradt belőle), úgyhogy szerintem szinte biztos, hogy csak TR fan-ek fogják olvasni (nekik viszont alapmű :) )!
Hálából mondok még egy címet egy régebbi cikkemhez, amely a főoldalról is elérhető ("további cikkek", "egyéb cikkek")! A cikk címe: "Kíberszerelem avagy Miért Éppen Lara Croft?":
http://kapocs.trefort.net/egyeb/lara.htm

Remélem érdekesnek találjátok őket, és tetszenek majd! :)
Sys  
2000.08.29 04:24:34
TR3 Gold történeti bug:
Ez mehetne a bugokhoz is, de igazából inkább történeti ellentmondás... A Shakespeare Cliff-hez tartozó képen látható egy újságcikk, amely a Chunnel alagútban történt robbanásról tudósít. Az ehhez tartozó dátum (2000. január 31.) azonban nem stimmel... Miért? A válasz egyszerű: a TR3 Gold Lara harmadik kalandjának egyenes folytatása, és a fősztori után játszódik, míg a TR4 a milleniumkor játszódik; így képtelenség, hogy amíg mi nem tudjuk, hogy Lara él-e vagy hal-e (mert bennrekedt a piramisban), addig ő szépen a Shakepeare Cliff-hez látogat...
Kínunkban max. azzal magyarázhatjuk a dátumot, hogy az újság valamelyik régi archív hírét közölte le, valamilyen jelenbeli eseménnyel kapcsolatban (hát, nem túl meggyőző)... Egyébként fel lehet fedezni Philip Campbell (az egyik fő felelős a Gold kiadványokért) nevét is a képen...
Sys
2000.08.23 01:59:48
Üdv!
A www.trww.com-on olvastam a minap 2000.08.16-os dátummal, hogy az ottani hírszerző is látta azt a bizonyos feltárást, amely Alexandria partjainál történt... A cikk címe: "Jean Yves?", és megdöbbenve olvashatjuk, hogy egy Jean Yves nevű archeológus feltárásokat végzett Alexandria partjainál, és arra kereste a választ, hogy Pharos városa, és persze Kleopátra elveszett palotái valóban léteznek-e? Amit én láttam a Háló Világ-ban az ugyanerről szólt, csak ott nem nevezték meg ezt a Jean Yves nevű archeológust, viszont mutatták, hogy találtak valamit (cserépedényeket, szobrokat, stb.)... A cikkíró eme eseményeket egyébként a National Geographic nevű TV-csatornán látta.
Azért ez elég poén mert azt már tudhattuk (pl. a Háló Világ-ból), hogy Pharos városa és Kleopátra elveszett palotái valóban léteznek és itt vannak Alexandria partjainál, na de, hogy maga Jean Yves is létezik a mi világunkban?! Félelmetes... A cikk fel is teszi a kérdést: "Vajon Pierre és Werner is léteznek a mi világunkban?"...
Tehát leszűrhetjük (ebből is), hogy a Core sztoriírói ismét felhasználtak valóságos elemeket a mi világunkból, mint ahogy ezt már korábban is annyiszor megtették...
Sys
2000.08.17 00:19:11
Gladiator:
Hey, guy! Te talán nem szeretsz naphosszat csak arról a dologról beszélni, amit szeretsz?? :-) Peace!
Hamster  
2000.08.08 23:56:41
Innen még nem közelítettem meg a játékot, de ha jobban belegondolunk...
Gladiator
2000.08.08 23:46:57

Hogy tudtál ennyit írni?? sóhajt
Sys  
2000.08.08 21:31:41
A minap értem a végére a The Golden Mask-nek, és a Nightmare In Vegas című helyszínhez írnék egy fura megállapítást...
Nightmare In Vegas... Nightmare... Kalandozás közben fura érzés fogott el. Olyan fura ez a helyszín... Hogy' került ide Jeeves (a komornyik), hogy kerültek ide a dinók és az a nagy szárnyatlan madárfejű lény...? Az egész olyan elvont... meseszerű... zagyva... ÁLOMKÉP!! Ez az! Álomkép! A Nightmare In Vegas című helyszín nagy valószínűséggel Lara egy rémálma lehet, amelyet Xian tőrének és az Aranymaszknak a megszerzése ihletett, és amelyet valószínűleg a királyságból (Kingdom) való hazatérte után, vagy közben álmodott meg...! Tehát a "nightmare" szót itt szó szerint kell érteni, és ezúttal Lara az álmában kalandozik!
Miért lehet ez álom? Mondok pár erre utaló jelet:
-Jeeves... A legszembetűnőbb, hogy kiváló komornyikunk már megint itt hümmög a nyakunkban. Lara biztosan nem vinné magával Jeeves-et semelyik kalandjára sem, merthogy életveszélyes és különben is nem hinném, hogy akció közben időt szakítana némi teára... :-)
-Verőlegények, dinók, madárszerű lény... Együtt keverednek az álomban...
-Sasszeműek észrevehetik, hogy a Fiama Nera (a szervezet amelyik a tőrt akarta megszerezni) tagjai keverednek az A.V.A.L.A.N.C.H.E. fedőnevű szervezet tagjaival... A Fiama Nera-sokat a karjukra tetovált jelről (az ajtó), az A.V.A.L.A.N.C.H.E.-sokat pedig a rájuk festett "A" jelről ismerhetjük fel! Bár lehet, hogy a két szervezet tagjai ismerték egymást, nem hiszem, hogy szövetkeztek volna a valóságban, mivelhogy most abból indulunk ki, hogy Lara álmodik!
-Még egy nagyon szembetűnő dolog: lent a dinóknál fel lehet fedezni azt a Bartoli képet, amelyet Velencében is több ízben megcsodálhattunk!
-Szembetűnő még az elvontság: fura mintájú falak, padlók és szőnyegek, fehér zongora (Larának is van egy), és az a fura szobor is, amin nem szabadna mászni... :-)
Mi lehet az álom oka? Erre is egyszerű a válasz:
Ez az álom Lara rémálma, vagyis félelme attól, ami minden TR játék alap-mondanivalója. Nevezetesen, hogy az ember kapzsiságból megszerez egy nagy hatalmú varázstárgyat, amely aztán úrrá lesz rajta, és ezek után képtelen a hatása alól szabadulni. Ezzel aztán bajt hozhat a többi emberre is. De eddig még mindig ott volt Lara, aki megmentette az emberiséget ezektől az őrültektől, illetve az ősök bosszújától és pusztításától... De mi lesz, ha egyszer nem sikerül...? Vagy Larának egyszerűen ez a sorsa? Lara átéli álmában azt is, amivel ébren foglalkozik és fogalkozott: a kalandokat, az akciókat, a küzdelmet a tőrért és az Aranymaszkért, és persze otthonának történéseit is (Jeeves)... És ezek mind összekeverednek és együttesen jelentkeznek az álmában...!
Ha ez egy álom, akkor valószínűleg van jelentése, illetve jelzése a jövő felé... Mint tudjuk, Lara álmában megtisztítja a várost a gonoszoktól, dinóktól, és a végén az egyik tetőn elintézi a madárszerű lényt is... Ha így nézzük ez azt jelentheti, hogy eddig minden sikerült neki, amibe belefogott... De mi lesz ezután? Ezután is sikerülni fog? Jelenlegi tudásunk szerint (TR4 vége) erre nincs biztos válasz... Ha viszont pozitív oldalról nézzük a vegas-i borzalmak végét azt is gondolhatjuk, hogy Lara egy teljesen ismeretlen világban (álom) is megállja a helyét, ura a helyzetnek, és sikerül neki amibe belefogott... Ez egy pozitív megközelítés, és szerintem közelebb is áll Lara gondolkodásához. Így valószínűsíthetjük, hogy Lara miután izzadtan, és riadtan felébredt rémálmából az utóbbi lehetőségre gondolt, és miután megnyugodott, békésen aludt tovább reggelig...
Mint írásomból kitűnik, engem nagyon megfogott ez a helyszín, illetve a hangulata, és megerősödött a hitem abban, hogy a TR sorozat kalandjainak, szereplőinek és helyszíneinek van mondanivalójuk, többlettartalmuk, amelyeken ha mást nem is, de egy kicsit el lehet elmélkedni, gondolkodni, esetleg találgatni a részleteket, sőt még ilyen magasröptű gondolatokat is le lehet vonni...
Ezért is több nekem ez a játék a puszta játéknál...
Sys  
2000.08.01 20:49:17
Le kell írnom egy játéktapasztalatomat... Most fejeztem be újfent a TR2-t. Xian templomában történt egy érdekes dolog: volt egy vizes terem, ahol meg kellett húzni egy kart, hogy lenyíljon egy továbbvezető ajtó (szóval a szokásos... :) ). Ugyanitt volt egy kis medpakk is... Na ez okozta a dilemmámat, ugyanis nem tudom, hogy felvettem-e vagy sem... Úgy emléxem, hogy nem vettem fel, hanem meghúztam a kart, és továbbúsztam levegőért. Utána persze volt mentés is de asszem, hogy visszatöltés nem... Mire visszatértem, arra azonban már nem találtam meg a kis medpakkot... Hmm, különös... Nem tudom, hogy mielőtt beúsztam ebbe a terembe, akkor hány kis medpakkom volt, így nem tudom bebizonyítani, hogy felvettem-e... De azt sem tudom bebizonyítani, hogy nem vettem fel, mert visszaúszáskor nem találtam meg... Magától mégsem tűnhetett el! Vagy elnyelte az iszap? Esetleg mégiscsak felvettem volna? Szóval legközelebb majd jobban odafigyelek, mert jelenlegi tudásom szerint az összes felvehető tárgyat felvettem a TR2-ben, csak ezt nem (meg még egy kis medpakkot nem, de azt nem is igen lehetne csalás nélkül)... Hát ez van... Szenilis vagyok és maximalista... De ezt mindenképpen le kellett írnom, mert elég fura egy helyzet...
aquana  
2000.07.25 13:49:08
Eegen, a Trollbarlangban is van asszem 3 vagy 4 féle TR póló, csak NAGYON drágák! Asszem 5000-nél kezdődik, de azért jók... szép álom... mellesleg Sys! ÖRÜLÖK? HOGy VégrE nem én vagyok az egyetlen, akinek ilyen szűkös Internet-hozzáférése van! Mondjuk most van idő, mert 30 fok van, és senki nincs olyan hülye, hogy könyvtárba menjen (persze rajtam kívül) :-)

Jaj, mellesleg CoVboy elment az 576-tól... a SzJVC van helyette, ha valaki tudja, kiről van szó...

Ja, poénok. SZerintem azok bugok a legjobbak, amikor Lara belesüllyed a falba, belemélyeszti a fejét meg ilyenek. Ja, meg egyszer az Angkor Wat-on voltam, és vonCroy ott hadonászott a levegőben Lara előtt, és hát a kameraállás miatt nem lehetett látni a kezét, és... hm... vonCroy bácsi úgy nézett ki, mint aki igen érdekes helyekre nyúlkál... tudom, ez kortünet, de akkor is, a barátnőmmel egy óráig ezen röhögtünk...
Hamster  
2000.07.21 20:16:24
Igen én is láttam !!!
badguy  
2000.07.21 06:52:11
Nyugati pu. aluljáró, a Westend bejárattal szemben vhol a tömegben lehet kapni TombRaider - Last Revelation pólót....
Sys
2000.07.18 10:04:59
Sőt, a demoban az archoz is fel lehet jutni, csak a helikoptertől a másik oldalon is végig kell ugrálni a hídig...
Az arc egyébként az egyik készítő képmása, és azért tették oda, hogy próbára tegyék a fickót: vajon megtalálja-e saját magát...?
Hamster  
2000.07.16 06:00:50
Mág a TR3Gold Demójával játszottam, és rájöttem, hogy nagy nehézségek árán fel lehet jutni ahoz a Helikopterhez, ami idehozott bennünket, ill. onnan a vizes rész fölötti hid tetejére.
Tényleg nehéz, de nem lehetetlen :-))
Ha vlkit érdekel irjon, és elküldöm róla a képet.
Sys  
2000.07.14 15:04:51
A TR3 Gold tele volt poénokkal...
Emlékeztek a feliratra: SLINC?
Nem nehéz kitalálni, hogy ez minek a rövidítése, ugye?
Sophia Leigh (vagy Lee) Incorporated
No meg lehet Lara képeket találni a Sleeping With The Fishes helyszínen rögtön induláskor, és a Willard's Lair-en fel lehet fedezni valamelyik (asszem TR2 Gold) TR játék dobozát Willard laboratóriumában...
Természetesen a TR3 Gold végén a Montgolfier testvérek hőlégballonjával maga Verne Gyula érkezik meg... Talán valami alternatív dimenziót nyitott meg az ötödik kő...?
Némi Net-Site (Vernéről és a hőlégballonról):
http://w2.amiens.com/tourisme/map/julesverne.html
http://www.sciam.com/0497issue/0497evans.html
http://www.bris.ac.uk/Depts/Union/BUHABS/history.htm
http://www.nmsi.ac.uk/on-line/flight/flight/mont.htm
Nna, ezeket emésszétek meg... :=)
Sys  
2000.07.14 14:44:59
Bodlac!

Első két hozzászólásoddal nagy negatívumokra világítottál rá...Sajnos szomorú, de igaz amit a dobermannokról és farkasokról írtál.
A TR3 véganimján pedig a húgom mélységesen felháborodott, hogy mi az, hogy Lara végre egy emberi, üdvözlő mosollyal találkozik, és akkor csak úgy leppuffantja szegény "sofőrt"... Ezért "ribancnak" titulálta Larát. De szerintem ha nem teszi megteszi ő...
A Vilcabamba-s hozzászólásod tényleg nagy poén, nem is tudtam róla... Még több ilyen poént (is) várok ide...
Egyébként most volt egy doksifilm az Angkor Wat-ról a Duna TV-n... Aquanának üzenem, hogy azért vannak olyan tombok Kambodzsában... :)
bodlac  
2000.07.13 15:40:59
A Tr1-es Vilcabambáról is feltételezik, hogy létezett; állítólag ez a város volt az inkák utólsó menedéke a spanyolok elől. Persze megtalálni nem találták meg soha; bár akkor is ezt keresték, amikor Machu Pichut fedezték fel. És arrafelé tényleg divat volt a zsugorban mumifikálás, igaz nem dísznek rakták ki a tetemeket a vakablakba, mint a TR-ben.
bodlac
2000.07.13 15:36:00
A TR3-ban Lara brutalitása is hihetetlen méreteket ölt. A helikopterpilótáknak még a T1000-es is csak azt szokta mondani, hogy kiszállás; hősnőnk viszont teketória nélkül kivégezte szegényt.
bodlac
2000.07.13 15:33:30
Nos, az is erdekes, hogy a TR3-ban a farkas (aki bántja a matrózokat, aztán karóba húzódik) ugat. De hogy a hangja ugyan az, mint a TR2 dobbermanoké, az már egyenesen bámulatos
Hamster  
2000.06.25 01:06:23
Nem poén, csak érdekesség.
Amikor a TR1-et játszottam, nemsokkal hagytam el azt a részt, amikor a kőtömböket kellett arannyá változtatni Midas Király kezében. Nos éppen az akkori Walt Disney sorozatban, az Aladdin-ban Midas Király arannyáváltoztatós kezével voltak elfoglalva. Épp jól jött ki.
Sys  
2000.06.24 11:45:52
Ez a fórum azért is van, hogy rávilágítson a TR és a valóság közti időnként megdöbbentő hasonlóságokra...
Itt van két megdöbbentő eset:
1. A minap láttam a Háló-Világban, hogy megtalálták Kleopátra elveszett palotáit Alexandria partjainál a víz alatt!!! Voltak képek, meg, hogy miket emeltek ki... Háááát.... Azér' erről remélem mindenkinek beugrottak a "Pharos, Temple Of Isis" és a "Cleopatra's Palaces" nevű helyszínek a TR4-ből. Látszik, hogy egy igazi egyiptomi archeológus is segédkezett a játék történetének és helyszíneinek formálásában... Szóval poén, hogy a TR hasonlít a valóságra, de, hogy ez fordítva is igaz lehet(!).... Kiráz a hideg... Főleg annak tudatában, hogy eme hírt akkor hallottam amikor már rég végigjátszottam a TR4-et.... Persze lehet, hogy már a játék előtt felfedezték eme helyszínek valós megjelenését, de hát ki tudja.... :)
2. A TR3 GOLD Shakespeare Cliff nevű helyszínén az alagútrendszer a valóságban is létezik!!! A következő helyeken képeket láthattok, és olvashattok is róla:
Képek: http://www.qaphotos.com/tunnels.htm
Szöveg, történelem, stb.: http://www.cornwallis.kent.sch.uk/intranet/subjects/science/eurotunn/museum1.htm
Egyéb: http://multimedia2.freac.fsu.edu/fga/academy/eurchun.htm

Na, szóval valami ilyesmi poénokra gondoltam, ha tudtok ilyeneket írjatok csak nyugodtan, nekem is van még egy csokorravaló, de a net-hozzáférésem szűkös, úgyhogy nemtom mikor írok utoljára... De azért fogok még...!
Sys  
2000.06.24 11:10:43
A TR4 CD-jén van egy extra helyszín!!
Ha rendelkeztek a Times helyszínnel akkor meg tudjátok nézni:
A CD-ről másoljátok fel a "joby1b.tr4" nevű file-t oda ahol a Times helyszinei találhatók, tehát írjátok felül a megfelelő .tr4 file-t. Ezután, ha elindítjátok a Times-t, akkor a bevezető cut-out után az extra helyszín jelenik meg...
Ez a helyszín teljesen üres, nincs mit felvenni, nincsenek ellenfelek sem, és ha jól emlékszem (már régen néztem) 2 helyen van vége.... Egyébként valahol a Szfinx és Mastabas környékén lehet ez a helyszín...
Hogy ez mér' van a CD-n? Talán a készítők szerepeltetni akarták a játékban, de aztán valamiért elvetették ezt az ötletet... Azért elég érdekes, nem??
Sys  
2000.06.24 11:01:16
Hi All!
QL az oldal és örülök, hogy egyre több újdonságot látok rajta...
Erre a fórumra a bármilyen TR-rel kapcsolatos meglepő poént várok (valóságalapok, sztori, stb.)...
Hogy jobban értsétek most írok ide egy-kettőt.


előző



------------ topic 1-30