Sys | |||
2001.08.20 00:35:49 |
Csiribingyó!
Mindenekelőtt...szállít az! És a Chips & Bits egy nagyon jó, pontos, és megbízható cég...miután megtettünk bizonyos intézkedéseket...! Kb. 20-30 emilt váltottam Velük, de - bár előfordultak hosszú késések is - többnyire már-már szinte "irreálisan" gyorsan válaszoltak...és mindig nagyon kedvesen és segítőkészen...! Na vágjunk bele! Nekem van tapasztalatom a Chips & Bits-el kapcsolatban - onnan van meg az összes rész a TR1-től (Platinum Collection) a TR2Gold-ig bezárólag! -, és akár még szemrehányást is tehetnék Neked, mert nem fogadtad meg a tanácsomat, hogy először kérdezz ki engem, mint a témában igencsak jártas "szakembert", a buktatókról, és mindenféle kellemetlenségekről, meg, hogy hogy is megy ez az egész dolog...de nem teszem, mert lehet, hogy nem tudtál az én és a Chips & Bits (mindenképpen gyümölcsöző) kapcsolatáról... :) Nos, elöljáróban... Chips & Bits rulez (megvan rá az okom, hogy ezt írjam!)!!! És jó Neked, hogy van hitelkártyád (egyébként melyik banknál? CIB? Citibank?)... :) Nah, rátérek a lényegre! Szal'... Menni fog az ügylet, ne aggódj...nincs "semmi" baj...de az egész dolog sajnos nem ilyen egyszerű... Az, hogy Te leadsz egy rendelést a Credit Card-od segítségével az USA-ba, annak rengeteg buktatója van...ezek miatt, mindenekelőtt...a cég csak úgy nem terheli le a számládat! Nagyon korrektek...de úgy látszik, még mindig rengeteget hibáznak (üdvözlöm Debbie-t és Joe-t (ha jól emléxem, így hívják az igazgatót)! ;D)... Velem ugyanezt csinálták, annak ellenére, hogy előtte teljesítettek egy megrendelést (ami sajnos Standard Mail-es volt, és nem érkezett meg...később viszont újraküldték, DHL-lel, és nekem egy fillér nem kellett fizetnem! na mondj egy céget Mo-on, amelyik ezt megcsinálja!)...amit Nekik nem szabadott volna! Na kinyögöm, miért nem megy most Neked ez a dolog... Te egy International Customer, vagyis Nemzetközi Vásárló Emberke vagy! A Chips & Bits pedig, minden ilyen embertől kéri a következőket: a Credit Card eleje és hátulja, valamint egy meghatalmazást Tőled, amelyben felruházod Őket azzal, hogy levehessenek a számládról... Az információkat vagy faxon, vagy emilben mielőbb juttasd el Hozzájuk! Amint a kezükben lesznek a szükséges infók, azonnal szállítanak, és a csomagod (TR2) max. 1(!) hét alatt Nálad lesz, a DHL World Wide Express-nek köszönhetően! Külön megjegyezném, hogy a DHL kitűnő (és igazából talán az egyetlen) megoldás volt: villámgyors, pontos, megbízható, vigyáz a csomagra, nyomkövetési lehetőség, és a többi, és a többi... Persze az már a Te dolgod, hogy megelőlegezel-é Nekik ekkora hatalmas bizalmat! Ismered a mondást: "Aki mer az nyer!" - én mertem... ;) Csiribingyó, kitartás! Ha bármi további kérdésed van (kell még lennie!), írj ide a Fórumra (az lenne a legjobb, mert Mindenki tanulna belőle, hátha később...) és/vagy írj nekem emilt! Mindenféle kérdésre válaszolok, nagyon szívesen és örömmel segítek, mert én már keresztül mentem ezeken a dolgokon (eddig 2x rendeltem a Chips & Bits-től), és tudom, hogy mik a "tendenciák"! Ha már egyszer Neked is sikerül, Te is elégedett leszel majd Velük...mert végülis a végeredmény a lényeg: lesz egy gyönyörű, vadiúj, USA-kiadású, trapézdobozos TR2-őd...hát ne tudd meg, milyen látvány az élőben! ;) Még egy fontos a legvégére: a rendelésed fejleményeit az Order Status-ban tudod nyomon követni! Ott láthatod, hogy elfogadták-e, meg, hogy szállítják-e, meg ilyenek! Ez nagyon fontos! Szal' keresd meg a főlapon az Order Status-t, add meg a hiányzó at, és látni fogod...látni fogod, hogy per pillanat Te nem is rendeltél semmit...egyelőre... Na de majd ezután! Ha bízol Bennük...amit én magam ajánlok! Bízz a Chips & Bits-ben, és nem fogod megbánni! ;) Bármi kérdés van, írj, 1000L! Sys "I make my own luck." |
||
csiribingyó | |||
2001.08.19 23:47:28 |
Hi!
Lehet, hogy egy kicsit off, de valahogy mégiscsak Laráról van szó. Lehet hogy egy kicsit hosszú lesz, de röviden valahogy nem bírom előhozni, tehát sorry:) : Pár hete adtam fel egy kétségbeesett hírdetést a TR II -vel kapcsolatban, ahol is többen ajánlották, hogy a Chips&Bits nevű cégnél meg lehet online rendelni a '97-es kiadást. Még aznap megrendeltem a fenti cuccot, az első résszel együtt (legyen már meg Lara első kalandja amerikai kiadásban is:), és mivel még a héten meg akartam kapni a csomagot, nem a postai hercehurcát választottam, hanem a futárszolgálatot, ami az oldal állítása szerint minimum 3, de legkésőbb öt munkanap alatt megérkezik. A rendelés után levelet küldött a Chips&Bits szervere, megköszönve a rendelést, pontosítva az adataimat, és türelmemet kérve a megérkezésig... A napok csak teltek, teltek, de a hitelkártyámat nem igazán akarta a fenti cég leterhelni. Az öt munkanapos szállítási határidő lejárt, ezért írtam nekik egy igen udvarias levelet, amiben udvariasan megkérdeztem, hogy mi a franc van már a csomagommal. Válasz persze nem volt.. Két nap múlva megnéztem megint a weboldalt, és ott látom, hogy ha egy napon nem válaszolnak a mailre, akkor küldjük el azt mégeccer, hiszen tudhatnánk, hogy "a hálón a levelek 20% a nem ér célba". Ok. , elküldtem nekik egy újabb levelet, ezúttal háromszor, ezzel is csökkentve annak esélyét, hogy netán nem ér célba:) Érdekes módon ezúttal kb. 20 perc múlva válszolni, elnézéshegyeket kérve tudatták velem, hogy a kért rendelést "nem fogadták el" (???), ezért küldjem el azt mégegyszer. Nosza, újabb megrendelés, szervertől újabb rendelésfelvétel - visszaigazoló mail... Ez volt hétfőn, hitelkártya terhelés persze megintcsak "elfelejtődött", drága Lara Croft I és II része szintúgy. Bocs, ha túl hosszúra sikerült a történetem, de ki kellett írnom magamból. Igazság szerint csak az dühít, hogy csak a két program elküldésére fordítottam majdne 65 dollárt, amiért azt igériik, hogy 3-5napon belül már játszhatok az őáltaluk elküldött progival Timbuktutól a Seychelle-szigetekig. Úgy láccik a szórásból csak kishazánk marad ki. ha van valakinek tapasztalata a Chips&Bits-el, az legyen kedves , és ossza meg a tapasztalatait. |
||