1-30

Corner bugok

VonCroy
2002.05.26 15:32:07
PeteCroft:

..:)
OBig
2002.05.25 12:16:38
Sajna két napja nem műxik a zona, így addig is akit érdekel itt elérhető a corner oldal. Magyarul: http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/corner-bugok/
És angolul: http://tombbugs.freeweb.hu/
SYS
2002.05.21 18:56:52
...a voice from the darkness.....

De OBig...tényleg kimehetne ez mindig minimum hírlevélben is... :) Mert végül is, ha a Bugszegkciót - amelyet ugye Te szerkesztesz - a TR.hu részének tekintjük, akkor, ha a Bugszekció frissül, a TR.hu is frissül...

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.05.20 09:56:11
Megint frissültünk ám. :-)
PeteCroft  
2002.05.13 21:04:27
Tomb Raider 6 ban lesz corner bug? höhöhhö, én nem tom:P
OBig
2002.05.12 09:17:26
Frissítve az oldal. http://cornerbug.zona.hu/
vagy: http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/corner-bugok/
Ha esetleg angolul akarod, akkor: http://tombbugs.ultraweb.hu/
vagy: http://tombbugs.freeweb.hu/
:-)))
Jani2
2002.05.02 16:35:13
SYS, OBig:

Jónak tartom a szerkesztett mentések külön nyílvántartásának ötletét, csak szegény OBignek okozunk 1 kis + munkát. De úgy kell Neki, mert minek kell Neki (mármint a C. B.)
:-))
Az anyag elment, remélem víruskíséretet nem kaptok. :-))

Üdv.
Jani
SYS
2002.04.30 19:54:12
Jani2:

És természetesen én is igényt tartok továbbra is az emilek másolatára... ;)

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
SYS
2002.04.30 19:52:53
OBig:

Javallatom: van már pl. "Egyéb bugok" is...há' miért nem lehetne egy külön "Szerkesztett mentések" szekció is? ;) És akkor oda kiteheted... S lőn a megoldás rém egyszerű, nem igaz? :)

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.04.30 19:39:06
Jani2: Küldd hát. Nanáááááá. A szerkesztett mentéseiddel vagyok kicsit gondban, nemtom kitegyem e vagy se?
Jani2
2002.04.30 15:52:28
OBig:

A TR3G első pályáján találtam 2 C. B-ot, elküldjam a héten, v. altassuk a témát?

Üdv.
Jani
Jani2
2002.04.22 09:45:38
Utolsó frissítés:

2002-04-22: Egyébbugok Tomb Raider 4, Desert Railroad. (thx totyo)
akci
2002.04.19 21:38:36
boldog szülinapot a cornernek és a készitőknek

A
Jani2
2002.04.19 14:48:52
SYS:

Valamiféle szimatolós URH-s kutyát alkalmaztál? :-DD

Addig én is eljutottam, hogy a topic elejét elővegyem. Az Emailokhoz meg nem volt időm eljutni.

Tényleg nagyon örülök, hogy a cornet oldal létrejött, hihetetlen mennyiségű információ van benne. Szerintem világszenzáció, csak az a kár, hogy későn kezdtünk hozzá.

OBig, SYS és Bodlac mestereknek nagyon kijár a dícséret és gratula mindenkinek aki segítette a munkát.
A születésének április 1-re való datálása meg igen passzol a témához. :-DD

Tehát azt javaslom, hogy a hét végén igyunk 1 kupicával az egészségünkre, ha mást nem akkor lájtkólát. :-DDD

Boldog Szülinapot C. B.

Jani

Hozzászólást szerkesztette: Jani2 - 2002.04.19 15:17
Petúnia  
2002.04.19 14:36:37
Hát akkor bizony-bizony, boldog szülinapot a "korner-oldalnak"!!! Készítőinek pedig Gratula!!!! :-)))

"My face is my own luck"
SYS  
2002.04.19 00:35:47
OBig, Jani:


Nos...a pontos szülinapi dátumot a TR.hu-Bugszekcióra vonatkozólag, jómagam nem tudom pontosan megadni. Csak néhány támpont:

-Az én bevezetőm 2001.04.10-re van dátumozva...

-Jani már 2001. februárjában említette a TR1-es topicban a mídászi cornert: "Sok ilyen van a Tr sorozatban, gyárilag direkt tették bele. Az oszlop sarkátol egy testszélességgel odaállok Larával, 45 fokos szögben kifordulok, majd egyet -egyet ugrok helyben." - 2001.02.20.

-OBig bugos oldaláról a legkorábbi archívált mentésem 2001.04.12-éről való...

-Janitól a legelső emilt 2001.04.06-os dátummal kaptam...néhány TR4-es bug volt benne (bádogvitézek, nomeg a pompás vasparipás, például)...

-E topic legelső hozzászólásának dátuma: 2001.04.12.

-És legvégül akkor következzen a "perdöntő bizonyíték": OBig - akkor még Bogi volt a DÖG! ;) - egy hozzám írott levelében a véleményemet kérte ki az oldaláról. Én akkor láttam ELŐSZÖR. A levél dátuma: 2001.04.06. - az első "hivatalos" publikálás! :) OBig az oldalt valószínűleg egy-két nappal azelőtt már szerkesztette...

Nos, mindezekből akkor leszűrhetjük, hogy az OBig által szerkesztett TR.hu-Bugszekció bizony már túl is van az EGY éven! :) Ha "hivatalos" dátumot szeretnénk megadni, szerintem lehetne az április 1-je, azaz "bolondok napja"... :D

Vitzet félretéve tehát, gratula OBignek az egy éves TR.hu-Bugszekcióval kapcsolatos munkájáért, és gratula Janinak is, az indulás végett...továbbá Mindenkinek gratula, aki csiszolgatta és hozzáadott valamit az oldalhoz, illetve az angol fordításokban részt vett... Szép volt! S még mindig az! :)

Na, most már akkor lehet koccintani... ;)


SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"


Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.04.19 00:38

Hozzászólást szerkesztette: SYS - 2002.04.19 00:40
Petúnia  
2002.04.18 22:38:17
Jóhogy Jani, gyere mán’ a köv. 3 naposra mindenképpen, basszus!!!! Ki ne hagyd! :-)

Amúgy való igaz, meg kell ünnepelni az ilyen évfordulókat! Nekem pölö pont ma jutott eszembe (Sysnek való mélírás közben, igaz-e, Sysem? :-D), hogy azt is meg kell ünnepelni, amikor szerénységem először lépett fel a Fórum berkeiben. Ez egész pontosan datálható: a „Hogyan kell játékállást menteni?” című, módfelett magvas és mélyenszántó problémának helyt adó topic alapítását kell megnézni. Holnap vissza is keresem! :-)

„My face is my own luck”
SYS
2002.04.18 18:53:01
Jani2:

Jani, ennek még máma utánanyomozok...meg kiszedem az OBig-DÖGből... :D

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.04.18 14:18:18
Legközelebbi talit ne hagyd ki. :-)
OBig
2002.04.18 14:17:43
Jani2: Oks, igyunk rá. hihihihihii
Jani2
2002.04.18 14:12:11
OBig:

Most jutott az eszembe, hogy már több mint 1 éve üzemel a corner oldal.
Elmaradt a jubileumi megemlékezés :-((

Üdv.
Jani
SYS  
2002.04.07 16:34:43
Hy there!



Azok kedvéért, akiket az emilből esetleg kifelejtettem volna, és a rendszeres, ill. nem rendszeres Fórum-látogatók kedvéért is...


"
Nos, akkor egy kis történelem! OBig, ezt angolul és magyarul is ki KELL tenned az Oldalra (pl. a Bevezető alá, fölé, vagy akár egy teljesen új menüpontba), mert itt kezdődött minden... :) A két kiemelt "Bug-Expert"-en kívül Ti pedig azért kaptok másolatot, mert ezt minden Rajongónak illik tudnia! Mindenesetre a "Corner bugok" topicba is kiteszem az írást, így ott azok is megtalálhatják, akiket innen kifelejtettem volna...

A "corner bug" a teljes "Old Gen"-sorozat egyik igencsak meghatározó eleme volt, jelentősége pedig jócskán túlnőtt azon, hogy egy sima programhibának tekintsük. Tulajdonképpen csak egy része hiba, de azok a tényezők, amelyek speciális esetekben előidézik (pl. "block bug"), már sokkal inkább sajátosságoknak tekinthetők, és már a programozástechnika témakörébe tartoznak. A "corner bug"-gal többek között, a normális játékmenet által elérhetetlen helyek válnak hozzáférhetővé, és ezt a Fejlesztők bizony egy idő után tudatosan ki is használták...
Az alábbi szöveg Stiletto egyik hozzám írt leveléből származik. Az Ő oldalát itt találjátok: www.ststs.com - érdemes megnézni a trükk-szekciót...bár magától az oldaltól azért túl sokat ne várjunk, mert még nincs teljesen kész!
Természetesen az OBig által fejlesztett TR.hu-Bugszekciót is ajánlom, itt: cornerbug.zona.hu - bővebb információk és példák érdekében...


A "corner bug" rövid története, Stiletto Daggar, egy Hollandiából származó, komoly TR-Rajongó elbeszélése alapján...
"Egy kis információ a cornerbug történetéhez. A bugot elsőként Jason McAllister fedezte fel, a TR2-ben, röviddel azután, hogy a játék megjelent. A bugot a gyakorlópályán fedezte fel ("Lara's Home" - SYS). Akkoriban egy ideig tartotta magát az az elmélet, hogy Lara ezt a trükköt csak egy szirt tetejéről tudja előadni. Nemsokkal ezután, én rájöttem, hogy a trükk a földről is kivitelezhető, de nem gondoltam, hogy én voltam az első. Úgy tűnik, a Core Design tudott a bugról, de azt gondolták, soha senki nem fogja megtalálni. Mekkorát tévedtek! :)
Mikor a Core a TR3-at fejlesztette, azt mondták, kijavították a cornerbugot, ebben a játékban. Megint nem mondtak igazat. Azon a napon, mikor a TR3 demó megjelent (tehát, még azelőtt, hogy a Core befejezte volna a játékot), több játékos is jelezte, hogy a bug igenis működik, és az egyik közülük, aki éppen a Stiletto nevet bírta :), felfedezte, hogy a bug az új kúszó-mászó mozgással is működik (itthon OBig volt az első, és a TR5-ben találta meg - SYS).
Aztán a TR3 megjelenése után nem sokkal, Robert De Pape felfedezte, hogy a saroktrükk a vízből is működik (mikor a "Temple Ruins" szinttel játszott), és így még egy újabb variánssal gazdagította ezt a trükköt."

The short story of the "corner bug", by Stiletto Daggar, who is a serious TR-Fan from Holland...
"A little info about the history of the cornerbug. The bug was 1st discovered by Jason McAllister in TR2 shortly after the game came out. He discovered the bug in the assauld course. At that time it was thought that Lara had to be on a ledge to perform the trick. Shortly after that I found out that the trick could also be performed on the ground, but I don't think I was the 1st to find this. It seems that Core design did know about the bug but they thought noone would ever find it. How wrong they were! :)
When Core was devellopping TR3, they said that they had fixed the cornerbug in that game. They were wrong again. The day that the TR3 demo was released (so even before Core finished the game), several players found that the bug still worked and one player by the name of Stiletto :) found a new way to do the trick, using the new crouch and crawl function.
Shortly after the release of TR3, Robert De Pape discovered that the cornertrick also worked in the water (while playing through the Temple Ruins level), adding yet another variation to the trick."
"



SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
SYS
2002.04.05 20:52:22
Jani2:

Jani, bizony úgy van, ahogy gondoltam, a tippem bejött: Neked is a US-verzió van meg! Ezért működött is Neked a porzó kajakos mentés, mert azt még én is az én US-verziómmal csináltam. A legújabbakat meg ugye a patchelt UK-essel... S nagy poén, hogy ebből miféle galibák kerekedhetnek! Nagyon jó pl. a levegőben úszás! :) De nekem is voltak ilyesmi tapasztalataim: innen, az Oldalról letöltöttem a "Thames Wharf"-os mentést, és kipróbáltam az én US-verziómmal. Namost Jani, képzeld el azt, hogy Lara mindenütt "block bug"-olt: ha alámentél valaminek, rögtön a tetejére is tett a program! :) Ugyanez a mentés viszont tökéletesen működött a UK-verzióval...naná, hiszen Hamsternek is éppen az van meg, eredetiben! Szal' végülis tényleg a verzió-különbség miatt volt a baj...

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.04.05 13:40:14
Frissült a TRGBC oldal. :-)
Jani2
2002.04.05 13:04:25
SYS, OBig:

Biztos verzió különbségről lehet szó. E.mail ment.
Köszi
SYS  
2002.04.04 22:02:18
Jani, OBig:


A TR3-hoz tényleg volt anno egy 1.1-es patch, ami többek között javította a "Temple Ruins" ajtó-bugjait - ha visszamentünk a játék során a legelső (még fel nem éledő) Shíva-szoborhoz, akkor utána a kinyílt ajtókon nem lehetett áthaladni -, ill. lehetővé tette a nagy audio-file merevlemezre másolását, és így a CD-hez fordulások csökkentését is... Persze a save-eknél számít ez is, de általában nem mindenhol: ami biztos, az a "Temple Ruins", és a "Crash Site"...ha több helyen is eltérés van, az viszont már lehet, hogy a különböző verzióknak (is) köszönhető...

Tehát a legújabb bugokat ezzel UK-patch verzióval csináltam, ami ráadásul a UK-verzióhoz volt mellékelve... Érdekes még, hogy a UK-verzió CD-jén, a gyökérben található EXE file az tulajdonképpen éppen ez a patch, mivel mindkettő tartalomra azonos! Azonban...hogy installáláskor mit tesz fel a játék, az már megint egy másik kérdés...

Jani, tehát lehetett ez is a baj, de nem biztos, hogy (csak) emiatt volt... Lehetett az eltérő verziók következtében is. Én ezúttal is a US-verzióval játszottam, de azóta már beszereztem a UK-t is...s a kettő nem teljesen azonos: egymás save-jeit pl. általában nem szeretik! Jani, adok rá egy esélyt, hogy Neked is a US-verzió van meg (nem biztos, de lehet): ugyanis régen a "porzó kajakot" még az én US-verzióm szerint küldtem...az is "Madubu Gorge"-ről van, és arra nem panaszkodtál... Ezek meg már UK-verziósok mind, mert arra gondoltam, hogy a legtöbb hazai Játékosnak az van meg...bár így utólag belegondolva ez korántsem biztos!

Jani, javallom, hogy emilben küldd el nekem a TR3 CD-d "Pix" könyvtárában található "Titleuk.bmp" file-t (előtte azért plíz, konvertáld már át JPG-re), és én az alapján már meg tudom mondani, hogy Neked melyik verzió van meg, és, hogy valószínűleg mi volt a hiba oka...

Egyébként igen, a TR4-et is mindig patch-csel játszom: egyrészt több save-slot lesz, másrészt pedig pl. nem fog elszállni az F5-F6 a végére, és a többi...ha már kiadnak végre ezek a csóró EIDOS-ék egy javítást, akkor ki is használom... :) A TR2-t is patch-eltem anno... Sajnos ilyenre nem tudok nagyon "garanciát vállalni": a TR4-es küldéseim is csak a patch-elt verzióval működnek... Esetleg érdekes eljátszadozni a gondolattal, hogy egy-egy bugot egy ZIP-ben a különböző verziókhoz tartozó save-ekkel is mellékeljünk...


SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
Jani2
2002.04.04 10:32:01
OBig:

Fákja! Csörömp. A tantusz lezuhant. Tisztára úgy viselkedek, mintha nem töltöttem volna el 1 pár meghitt órát Larával :DDDDDDD
De azért figyelek. Ugye? :)))

Elbizonytalanodtam. A 4-ben egyértelmű a patch-os dolog. Ott nekem egyszerűen elszáll a progi és pont SYS-től kapott mentéssel jártam így. Ebből gondoltam a erre.
Na majd ha SYS előkerül jól kivallatjuk és kiderül a tényálladék. :DD
OBig
2002.04.03 17:12:13
Jani2: Azért emelte a kezét, mert ott sötét volt, így fáklyát gyújtattam Larával és pont akkor dobta el. :-)
Hát igen sajna nem mindeggy patch-os vagy se a mentés, főleg a Tr4-ben. Az enyémek is mind anélküliek.
A 4-ben soxor láthatatlan lessz vagy Lara, vagy a motor, vagy éppen valami felvehető tárgy is ettől.
Az igazság az, én ki se póbáltam most SYS mentését, csak felpakoltam, de majd megkérdezem, és akkor odaírom hopgy patch-os mentés. Bár a Tr3-ban nem is tudtam hogy ez is számít.
Jani2
2002.04.03 16:49:54
SYS:

Azóta az én mentésemmel megcsináltam a leugrást a száraz medencébe, rendben működött.
Valószínű az lehet az én bajom a Te mentéseiddel, hogy én nem pach-elt változattal játszom. Abból is gondolom, mert a Madubu Gorge mentéseiddel rögtön kilép a progi.

Üdv.
jani
Jani2
2002.04.03 15:09:54
OBig, SYS és TI idelátogatók:

OBig a mellékelt kis képeket már te készítetted. Hagy kérdezzem már meg, biztos jobban látod, mint én. A középsőnél mit csinál Lara a bal kezével? Mert én úgy látom, hogy felemelte.

Persze rengeteget frissült az oldal. Van mit nézegetni.

Most a SYS által készített Thames Wharf leeresztet medencéjébe jutáson rágódok. Így leeresztve egészen furcsa a helyszín és zagyválódnak a mozgások. Pl. ahol bejutunk oda, van egy négyzet alakú méllyedés. Ha oda alábukunk, akkor onnan felfelé úszva Lara felemelkedik a levegőbe, közben fogy az oxigén kék csíkja. Szegény meg is fulladhat a magasban. De ezt csak a négyzet felett produkálja, ezen kívül leugrik. Olyan, mintha akkor venné észre, hogy nincs is víz körülötte. :))))

Itt legalább a közlekedő edények elve teljesül. Nem úgy, mint a Jungle részben, mikor is a corner buggal el lehet érni, hogy nem kell feltölteni a medencét és mégis ki lehet úszni a létra melletti tigrishez.

Lessétek már meg Ti is.

Üdv.
Jani

u.i.
Miután ezt írtam, nézegettem SYS a mentéseidet. Hát ha azt írom, hogy furcsán működik Lara mozgása, akkor még kevés is. Az egyes mentések nem passzolnak nekem a következőkhöz. Ami elérhetetlen az egyikben, a másikban már ott van Lara. Pl az első száraz medencében a továbbjutáshoz szolgáló négyzetes vizes aknából nem tud kimászni a medence aljára, a másikban már kint van. Vagy az utolsó vizes medencében elösször csak gázolni tud, a másik mentésben már vidáman ugrál a vízben. ????

Hozzászólást szerkesztette: Jani2 - 2002.04.03 15:58
OBig
2002.04.02 20:06:38
Felraktam Jani editoros mentését, a Tr3 Lost City of Tinnos pályáról.
Jani2
2002.02.21 12:23:27
OBig:Leírtam amit leírtam, de legyen az amit Te mondasz.
OBig
2002.02.20 16:55:07
jani2: Bugnak azért bug az, ha nem is corner,fence. Csak nem gondolod hogy a készítők így tervezték?
jani2
2002.02.20 15:51:39
Sziasztok!

Lesegetem azokat a bugokat, amelyeket nem ismertem eddig. A következő nagyon tetszett mélyenszántó gondolatai miatt:

"2002-02-13: Egyéb bugok: Tomb Raider 4: Alexandria. (thx Korpi)
Alexandria: A puskával a kezében kell felmenni Larának a lépcsőn, és a videó után a puska Lara kezében van, de nem úgy, mint kellene... Lőni nem lehet vele, de ha megnyomod a space-t, akkor elrakja a puskát."

Bővebben. Ha Lara bármelyik fegyverrel a kezében felmegy a lépcsőn Jean-Yveshez, akkor a videó után a fegyvert nem tartja harci helyzetben, hanem lefelé lógatja. Bár tárgyat tud felvenni (Hogy a francba fogja mekk? :))) ), de ugye lövöldözés one.

Ez teljesen jogos. Milyen viselkedés az már, hogy a baráthoz fegyverrel a kézben megyünk be! Lara jó nevelésben részesült, mi meg rossz cselekedetre kényszerítettük szegénykét. Biztos helyettünk is pirult az arcocskája (ugye, Petúnia :DD).

Szóval ez nem bug (de mindenképpen szerepeltetni kell fontossága miatt), hanem tanítanak Minket viselkedni. :)))

Üdv.
Jani
OBig
2002.02.11 20:30:47
Frissült kicsit a corner oldal, miután mossmá erre is concentrálhatok egy kicsit.:-)))
SeSam
2002.02.05 18:22:13
Jani2:

Természetes, hiszen ez volt az oldal célja: minél több TR link egy helyen :) Ha van más fanpage, leírás, bármi ami minőségi és TR témájú, nyugodtan emailezzen nekem bárki! :) és nem kell a www, csak http://tombraider.lap.hu :) Persze lehet, hogy www-vel is műxik, még nem néztem... :)

További jó sitefejlesztést! :)
SeSam
2002.02.05 18:19:26
Én egyike vagyok azon keveseknek, akik ismerik az Omikront... valóban az eddigi legjobban megvalósított virtuális világ, amit valaha láttam... csak MMORPGk versenyezhetnek vele (az Anarchy Online is egy kissé erre hajaz). Az intellektualitás sem vitatható, bár nálam ez bejött... más kérdés hogy játékpiaci szempontból nem biztos, hogy előnyös húzás volt. Viszont aki játszott az Omikronnal, és nem sajnálja a havidíjra a pénzt, az játsszon egy kis Anarchy Online-t, nem fog csalódni :)
Jani2
2002.02.05 14:35:01
OBig:

Hidd el, hogy örülök, hogy örülsz. :-)
Azért ez etty elismerésféle, mert nem a közvetlen hozzánktartozó fórumlakó mondja azt, hogy kiemelendő ez a lap a tömegből.
Elösszöre nem jött össze, mert nem látta a zónabelit, de megírtam Neki, hogy próbálkozzon újra, meg a tarbéli címet is.

Üdv.
Jani
OBig
2002.02.05 12:38:37
Jani2:Vooooooooaaaaaaahhh. Köszi. :-))) Mekksassintottam.
Jani2
2002.02.05 08:36:05
OBig:

Tessék megsasolni:
http://www.tombraider.lap.hu/

Írtam Emailt az oldal szerkesztőjének, "SeSam"-nak és volt olyan kedves, és szerepelteti a corner lapot a "Magyar TR-oldalak" linkjei közöt.

Üdv.
Jani
SYS  
2002.02.04 00:05:46
Bodlac, TranSam:


Egyébként viszonylag befutott a játék: itthon is sokat cikkeztek róla - meg hát a "trónfosztás" -, sok ember végigvitte...no és persze egy már meglévő Világra alapoztak a szerzők...

Viszont az Omikron volt az a - szintén EIDOS - játék, ami nemhogy nem futott be, hanem egyenesen megbukott. Pedig...a mai napig, "virtuális világ/"virtuális valóság" tekintetében ezt a játékot tartom etalonnak...bár sokat nem láttam belőle, de Ulukai mesélt róla eleget anno... A véleményem az, hogy az a játék túlontúl intellektuális volt, és sajna ez okozta a vesztét... Gyanítom, hogy innen is vajmi kevesen ismerik, ha egyáltalán ismeri valaki...pedig nagyon is érdemes kipróbálni és végigjátszani!


SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
SYS
2002.02.04 00:01:12
bodlac:


Anno persze ezt a játékot is a TR és Lara "trónfosztójaként" emlegették..."of course". ;)

A Heavy Metal FAKK2-vel kapcsolatban igazándiból nem is a játék az érdekes. A Heavy Metal egy külön Világ, melynek főszereplője a Julie Strain. Már évekkel ezelőtt ment képregény formában. Szal' mondhatjuk, hogy egy Világ, mint pl. a TR, csak míg a TR a konzolokon meg a PC-ken kezdte és csak aztán folytatta a képregényekben, filmvásznon, stb., addig a Heavy Metal a képregényekben kezdte és most lett egy PC-s adaptációja is... Amúgy eléggé ismert, elimert, híres sorozat...


SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
TranSam
2002.02.03 23:11:04
bodlac:
Itt nálunk nem annyira befutott, mint a TR, de már hallottam róla, hogy van ilyen. Ha egyszer nagyon sok időm lesz, megnézem azt is.
bodlac
2002.02.03 00:08:49
Na, talaltam meg egyet.
Kulonben ez a FAKK2 marha jo jatek, hogyhogy nem futott be? Vagy befutott, csa en nem tudom?
OBig
2002.02.02 06:49:00
bodlac: Csináljunk annak is egy oldalt? hihiiiihihihhii
bodlac
2002.02.02 03:01:24
Hehe. Talaltam egy corner szeru bugot a Heavy Metal FAKK2-ben. Ugy repult vele Julie, mint a helikopter. :)
Jani2
2002.02.01 14:08:42
OBig, Bodlac, HPisti:

Hatalmas munkát végeztetek, tényleg csak gratulálni lehet Nektek.
Persze a többi szöveget sem lehettet egyszerű lefordítani, mert aztán voltak rendesen elferdített részek benne. Én is írtam Boginak sok marhaságot, aztán meg leközölte:)))
Egyébként nagy, sárga, édes és világraszóló a mű szerintem is.

Bogi mindegyik aloldalak legtetején rossz helyen van 1 v. 2 képecske, meg takarja is a szöveget.

Mégegyszer gratula Nektek.

Üdv.
Jani
HPisti
2002.02.01 11:57:09
SYS: Én voltam a szerencsés (???) kiválasztott, aki a bevezetődet ferdítette... :)
SYS
2002.02.01 06:51:38
OBig:

"Kicsi, sárga, savanyú, de magyar. :-)))" - ugyan OBig! Szerintem nyugodtan ráírhatjuk az angol verzió kezdőlapjára, hogy "The largest TR-bug-collection in the World!" Mert lassan ott tartasz már, hogy ami bug Nálad nincs meg, az nem is létezik! ;)

SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.01.31 12:18:48
SYS: Nnnahhhh, köszi, úgyis meg akartalak kérni erre. Én úccse tudom ezt megcsinálni, úgyhogy lécci reklámozd minenhol kicsi Magyar bugos oldalt. :-))))
Tod? Kicsi, sárga, savanyú, de magyar. :-)))
SYS
2002.01.31 07:30:44
OBig:


"Well, great!" ;) Külön elismerésem (és együttérzésem) annak, aki a szószátyár bevezetőmmel szenvedett! :)))))

OBig, most már akkor jöhet a külföldi "promóció"! Asszem én azzal kezdem, hogy a következő OceanSirius-nak küldött levelemben "szerényen" megemlítem az oldaladat... ;) "What do You think?" :)))


SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
OBig
2002.01.29 19:46:50
Nna, a frissítéseket kivéve, késsz az angol változat is, Bodlac-nak és HPistinek hála.
http://cornerbug.zona.hu/Angol/Fooldal.htm
Jani2
2002.01.28 15:40:13
Kedves Mindenki!

Többszörösen frissült OBig corner bug oldala.

OBig:

Szerintem ide is megírhatnád, ha frissítel.
Jani2
2002.01.04 08:12:23
^^Bogi^^:

A zona féle oldalad nekem IE 6.nullással ( :)) ) jön rendesen, természetesen azóta sok idő eltelt.

1 kérés, a TR3 bugos oldalt lesd már meg, mert a Jungle részből a fatetőn Lara c. képe előre osont és rámászott a lószobrosra, ill. van mellette elől etty link nélküli.
Üdv.
Jani
2002.01.04 03:43:04
^^Bogi^^:

nem tudom segit-e
nekem se jött be explorerrel, de netscapevel igen
Akci
Jani2
2002.01.03 16:17:22
IceTea:

Csak most kerültem sz.gép. közelbe, ez az oka késésnek.
A TR.Hu Csalások és Trükkök.részében ez áll:
"Húsvéti tojások a készítőktől. (Egg) Csak PC!." Én sem tudok többet. Tehát díszítés, kedveskedés a felhasználóknak. Hasonló a fejes ugrás a vízbe.

Lara játsza az eszét, hát csak enyi :DDD

Üdv.
Jani

Ezt meg kétszer írtam le, a francba, muszálllly szerkesztenem
Üdv.
Jani.


Hozzászólás szerkesztve Jani2 által - 2002.01.03 16:18
^^Bogi^^
2001.12.25 22:41:05
Nemtom mi van a zona-val, már napok óta halott, így addig is itt érheti el aki akarja a corner oldalt:
http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/corner-bugok/
IceTea
2001.12.21 21:30:14
Jani2: Lara kézenállását, majd onnan az átfordulást mivel magyarázod? Egyik kézikönyvben sincs benne:(
VonCroy
2001.12.19 18:56:37
Jani2:
Háát, megyek és felkeresem azt a piros autót..)))
Jani2
2001.12.19 12:29:22
VonCroy:
Mint látható, a C.B. szakzsargon. Tessék frissíteni a szótáradat. :)))))))

Valójában igazad van, nem mindig jó az egyszerűsítés.

A TR-ben bugnak számtalan variációja létezik. Az egyszerübbeket (pl. Lara lába belelóg a sziklába) figyelembe sem veszem, Lara világának részeként értelmezem.
Viszont azok érdekelnek igazán, amelyekkel a hagyományos játékmenet jelentősen módosítható, új terepszakaszok lesznek elérhetőek, az ellenfél kicselezhető, v. Lara nem a megszokott módon viselkedik. Nos ezekre nincs igazi egyszerű szókombináció. Ez nálam a C.B.
Pl. az a bug a TR3 "Gold"-ban, amikor ha Larát nekivezetjük a piros kocsi elejének és bekövetkezik egy bizonyos eseménysor, ezt végképpen nem lehet besorolni egyik fő bug fajtába sem. Ha ezt nem láttad még, akkor javaslom, hogy nézd meg (Bogi lapján az egyéb bugok között van mentés). Mikor beleakadtam, a döbbenet miatt fel kellett drótoznom az alsó protkótartómat.

Na még 1 kis hülyéskedés. Az én billentyűzetemen a c és a b betűk elég közel vannak egymáshoz, a SHIFT meg a pont bill. a Larázás miatt no gond. :)))
Meg magában a bug szó olyan balsejtelmű.
Sajna csak napközben tudok netezni, ezért nem írtam rögvest választ, meg nem is érek rá mindig, de ugyi ^^Bogi^^ LEGÉNY A GÁTON. (HiHi).

Üdv.
Jani



Hozzászólás szerkesztve Jani2 által - 2001.12.19 12:34
bizánc
2001.12.18 22:59:22
^^Bogi^^!

Hát ugyanezt a progit, mer' az volt a baj, hogy amikor...csinálni akartam vele /tök nem értek hozzá, azért is fogalmazok ilyen h*lyén : D/...vmi 4.30-as hibakódot dobott ki : )

Ez a mostani ilyent nem csinál..: )

Megyek is bűvölni : ))
^^Bogi^^
2001.12.18 22:42:27
bizánc: Milyen másik progit? Hát pont a progi itt a lényeg. Mit ír ki a géped?
bizánc
2001.12.18 22:39:43
^^Bogi^^!

Nemtom' futtatni, mert valami hibát ír ki a gépem : ( v. Én cseszek el vmit. ? valszeg. ez utóbbi : )
Sebaj...most töltök le egy másik progit....talán azzal : )
VonCroy
2001.12.18 22:20:34
^^Bogi^^:
óóó!!! csappp! /a fejemhez/
Télleg, tök egyértelmű. De asszem... nem kötözködés Janinak, de szerintem sokkal kitekertebb leírni azt hogy C.B., mint hogy bug. hisz a b-u-g kombináció még közel is van egymáshoz, így gyorsabb is, no meg érthetőbb..) csak a gyengébbek kedvéért... ezen esetben én vagyok a gyengébb..)))


következő