Igazad van Roli elszaladt velem a lóXD mindjárt korrigálom a topikot Kész!

---------
Idézet Stranger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
3 év alatt kellett megírniuk egy új játékmotort, teljesen új, összetett sztorit. Anniversaryhoz már megvolt a story, underworldhoz nem kellett új motor. És akkor még mindig több játékidővel rendelkezik az AoD. Ha nem lenne ez az új checkpoiontos rendszer, tehát tudnál bármikor menteni még addig sem tartana a játék.. Mert azért nem mindegy, hogy egy nehéz csapda után tudsz menteni vagy nem. És ha az oldgenest nézzük, ha könnyebb volt csinálni a játékot ha nem, milyen hosszú játékokat csináltak már évente. (Főleg TR4)
A Legendnek és a TR9-nek is kell/kellett 3-4 év, mert egy teljesen új játékot mindig nehéz csinálni...
3 év BŐVEN elég lett volna ráadásul lehet mondani hogy nem ismerték ki eléggé a PS2 de felesleges mivel AOD előtt 3 PS2 játékuk is megjelent, kerestem aod motort nem bukkantam rá de szerintem ez is inkább az előző 3 játékból felturbózott verzió lehet.
Mai szemmel egy játékfejlesztőnek nagyon egyszerű lehet felépíteni a régi játékokat de mai játékokat nehéz felépíteni texturákat készíteni zenekart szerezni és még sok sok minden, TRL motorja sem olyan volt mint az előző hisz úgy kelett felépíteniük hogy az következő generációs legyen (TRL az első CD nextgen játék) ráadásul 7 platformra kellett készíteniük!! míg aodot 2re.
Idézet Kacsa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
de minket csak a Tomb Raider érdekel, nem?felőlem a TRen kívül csinálhatnak bármilyen játékot.
Persze, csak fentebb volt téma hogy a CD nem kreatív hát itt komolyan elgondolkoztatott hogy halványlila fingotok sincs az egész mizériáról