Milyennek szeretnéd a játékot? :)
Nyomtatási nézet
Milyennek szeretnéd a játékot? :)
Jó hosszúnak:D
ez a cicám:
sztem egy játéknak hosszúnak kell lennie. milyen hosszúnak? amennyire csak lehet. komolyan modnom, a 10 órás játék semmi. (mert annyit akarnak) LEGALÁBB 15, de én a 20-nak jobban örlünék.
A podcastban hallottak alapján minimum 10 óra játékidőre számíthatunk. A Guardian of Light-ot kb. 7-8 órára tippelték, ha jól rémlik - én kivégeztem több, mint 12+ óra alatt, és az is csak a multiplayer része volt.
Bár én szeretek felfedezni minden zugot, valószínű azért tartott ilyen sokáig. :)
A TR-nél bőven meglesz a 15+ óra is, reméljük.
Én sokat várok a játéktól, az eddigi információk szerint izgalmasnak, egyedinek, véresnek, és nem utolsó sorban félelmetesnek ígérkezik, ami már erősen kellett a szériának.
LOL én a GoL-t max. 7 óra alatt fejeztem be:offtopic:
ja, és sztem is itt volt az ideje a nyomatékosításnak - a ValóVilágbeli (most nem a fosfoylamra gondolok) durvaságnak. :)
Szerintem a CD-nél is érzik ennek a résznek a súlyát ha ez bukás nincs TR legalábbis egy jópár évig
DE én már most elkönyvelem hogy ez lesz a legjobb next gen TR főleg az új csapat társaknak köszönhetően. :)
Én még mindig azt mondom hogy még egy Underworld utáni story befejezést elviseltem volna ha nem játék akkor egy animációs film vagy egy regényben:rolleyes:
(Amire azt mondják hogy 10 óra minimum nálam tuti 16 óra minimum kivéve ha lennének mellék küldetések mert azok nálam kimaradnának..:) )
bár igen.... a jó játékos sztem az, aki a középpontban marad. én nem vagyok jó játékos. hacsak nem ragad el a sztori, mert akkor gyorsan továbbmegyek. én hardcore típus vagyok. mindent ezerszer végigvisezk a legapróbb részletekre figyelve.:)
Izgalmas törénetet akarok és a játék hosszú legyen:jumper:
én is:)
bár énnekem nem is kell az izgalmas töri csak a hosszúsága. mert azért a hossz biztos hoz magával izgi történetet. vagy nem.:cool:
na, most hogy megjelent a Trailer ÉS a Gameplay, már mindenkinek megfogalmazódott ugye az, hogy mit szeretne látni a teljes játékban. na ki vele.:D
egyre jobban úgy érzem, hogy meglett a vágyam, és hosszú lesz a játék.:jumper:
Legyen jóval hosszabb, mint az előzőek.
Tartalmazzon kihívást.
Érje el, hogy megkedveljem a főszereplőnket.
Alternatív útvonalak sem jönnének rosszul. Több megoldás - ezt ígérték is azt hiszem.
A lehető legkevesebb moziélmény; mert hát jó nézni, de a nézés az nem játszás.
Ne legyenek segítő szimbólumok mindenütt. (Tehát ne legyen kinyalva nekünk ott...) A tűznél még megértem, mutatja, hogy meddig kell ott tartanod a fáklyát; de egyéb helyen nem kéne. Az előzőekben is elég bosszantó volt a csáklyánál az a kör, amit már akkor megmutatott, amikor te még szét sem néztél, vagy a kamerát arra sem forgattad.
Nem tudom, hogy itt mi veszi át a titkos helyek vagy relikviák szerepét, de remélem érdemes lesz küzdeni értük. Értelmes legyen a jutalmazás.
Remélem tényleg minden megmászható lesz. Tehát ha én kiválasztok egy szimpatikus falrészt, fel tudjak rá menni. Már persze ha egészséges a kisasszony...
Normális harcrendszerre már rég vágyom. De hát ezen a téren is beígértek valami újat. Sok sikert ehhez.
Az animációk ne legyenek összecsapottak.
Egyelőre ennyi jutott eszembe. Majd jelentkezek még, ha van valami.
Engem már tényleg csak az érdekel, milyen a játékmenet.