Kép, és videó galériák  

Tomb Raider Underworld: Demók, patchok.

Tomb Raider Underworld PC demo:

Tomb Raider Underworld XBOX demo:

AutoSaver 100%-os mentés Trainer 1 Trainer -11 Demo Trainer 1 Demo Trainer 2 Demo Trainer 3

A magyar verzió eleve 1,1-es, így ahhoz nem kell a Patch.

Eredeti NO DVD Patch Hungarian Edition Eredeti NO DVD Patch English Edition
  Underworld 1,1-es Patch (113 MB)
  Underworld 1,1-es Patch utáni NO DVD Patch English Edition

A Patch javítja a következõket:

- Az egér gombok is átállíthatóak az irányítás konfigurációban
- A kamera középre irányítására szolgáló gomb is átállítható az irányítás konfigurációban
- Néhány alkalmankénti fagyás, hiba kijavítva
- Videokártya: - A legújabb ATI driverekkel el lehet érni bizonyos ATI kártyákra jellemzõ dolgokat)
- A 6/7-es Nvidia sorozat kártyáinak gyakori hibái kijavítva
- Realtek hang driverek kompatibilitási hibáinak kijavítása, melyek fagyást okozhattak
- Az auto mentés mostmár fejezetenként van, és ennyivel növeli az üres mentéshelyek számát.
- Egy eddig nem látható rámpa kijavítása Xibalbában
- Kijavított „fekete-képernyõ” probléma a „doppelganger” kisfilm átlépése közben
- A Kraken terem ajtaját nyitó karral kapcsolatban javítás
- Adrenalin fejlövés esetében alkalmankénti hiba javítása
- Néha mentés-név megadása közbeni karakterhibák kijavítva
- Néhány PDA hiba kijavítva
- Néhány kisfilm felirat kijavítva


Tomb Raider Underworld Demo: Végigjátszás:

A demo végigjátszása videón: a tombraiderchronicles.com készítette. Javaslom a lejátszáshoz az MPlayer-t, szinte mindent lejátszik, és kedvedre állíthatod az egérrel a videó méretét menet közben is.

Demo walkies 1 (avi 145 MB) Demo walkies 2 (avi 242 MB)

 

Demo Cutscene 01. 1600* 1200 (avi-dvx 27 MB) Demo Cutscene 02. 1600* 1200 (avi-dvx 20 MB) Demo Cutscene 03. 1600* 1200 (avi-dvx 6 MB)

Kincs 1-11:

Fejenugrásos kill. 1600* 1200 (avi-dvx 35MB)

 

Demó végigjátszás:

Menteni nem lehet a demóban. Van automata csekkpontos mentés, elég sûrûn, viszont ha kilépsz a játékból, az egészet újra kell kezdened. De legalább gyakorolsz. :-)

Az elsõ cutscene szövege:

Lara: Semmi sem látszik a romokból innen lentrõl. És ha apa feltárta ezt a helyet, semmi jelét nem látom ennek.
Zip: Még mindig nem értem, hogy Thaiföld hogy kapcsolódhat a vikingekhez vagy a vízalatti romokhoz, a pokolhoz, ráadásul Avalonhoz, ami azt illeti.
Lara: Helheim, Zip. Sok mítosz más neveket használ, de mind ugyanazokra a maradványokra vonatkozik az õsi világnál.
Alister: Egy azok közül a romok közül fennmaradt. Utálnék Amanda helyében lenni, ha Natla valamikor elszabadulna.
Zip: És utálnék bármelyikünk helyében lenni. (Fordította: Matie)

Látod a filmbejátszásban, hogy hol kell partot érned. Ugorj hát a vízbe, ússz oda, és mássz ki. Illetve még ne is mássz ki, mert lent, a tengerfenéken a hínárok között megtalálod az 1.Kincs-et. Közben, ha akarod a vízben megkeresheted a három cápát, és pisztollyal, vagy gránáttal meg is ölheted őket, de felesleges.

Most már kimászhatsz a kis sziklára. Felugorva kapd el a növényeket a sziklán, és mássz fel. Jobbra tartva mássz először, majd elérve a peremet ugorj át a másik oldalra, jobbra és jobbra csimpizve, majd leesve, egy kis barlangban megtalálod az 2.Kincs-et, egy korsóba rejtve, amit vagy szétlősz, vagy szétrúgod. Lődd le a kis pókokat, majd ugrás vissza a szemközti falra, és most balra tartva kapaszkodj. Itt is hátra kell majd ugranod a másik sziklafalra, ott jobbra csimpizni, felugrani a peremre, és úgy átugrani a másik oldalra. Lődd le a pókokat, ugorj fel a szikára, majd a következő romnál balra egy medipackot vehetsz fel, majd lecsúszva jobbra a lejtőn, egy rudat kell elkapnod. Egy pörgés, majd ugrás, és a fali peremen vagy. Ugorj feljebb. Majd még egyszer, és felmehetsz a lépcsőkön a következő romnál. Amikor jobbra kanyarodik a lépcső, kapaszkodj le ott a kitört korlát helyén, és leesve, balra csimpizve egy fali beugróban megtalálod a 3.Kincs-et.

Juss vissza, fel a lépcsőkhöz, és menj tovább. Ismét pókgyilkolás következik. Balra ugorj át a fali peremre, majd feljebb ugorva, a következő peremre felállva feljutsz a magasba. Nézz vissza. Látod a sziklán a megszerzendő kincset? Ugorj oda, és meg is van a 4.Kincs.

Juss vissza ismét a magasba, és továbbmenve egy völgyön át visz az utad. Egy kis szakadéknál használhatod a csáklyát, majd guggolva kell átjutnod egy résen, így érsz el a következő romhoz.

Jobbra, szétrúgva az egyik korsót, meg is találtad az 5.Kincs-et.

Menj most balra, és egy új mozgás következik, a falugrás. Ezt úgy oldod meg, hogy ráugrasz a baloldali a falra, majd ugrás a jobb oldali oszlopra, és újabb ugrás, és el is kaptad a peremet. Most csimpizz át a bal oldalra, ott átugrás a másik oszlopra, a másik peremre. Mássz a jobboldalára. Csimpi jobbra, majd megint hátraugrás a másik oszlopra. Ott csimpi jobbra, majd felfelé ugorva, újabb csimpizés jön, de most balra. Ugrani is kell balra, ott tudsz feljebb ugrani a felső peremre, míg végül középen felmászhatsz a felső völgybe, és eléred a nagytemplomot. Ugrás az oszlopon levő peremre. Csimpi a jobb oldalára, majd hátraugrás a másik oszlopra. Ott balra csimpi, és ess le a rúdra. Ugrás a kis törött rúdra, majd a fali peremre. Csimpizz a jobb oldalára, majd hátraugrás az oszlopra. Ott a baloldaláról kall egyel lejjebb esned, majd a rúdra ugranod, és így lassan leérsz a völgybe.

Vedd fel a medipackot, és jegyezd meg a kis oszlopot. Menj tovább, és három tigris ront rád. Vagy felveszed a harcot, vagy visszarohansz a kis oszlopra, ahonnan kényelmesen végezhetsz velük. A völgyben, egy kis faldarab mögött, egy korsót szétrúgva megtalálod a 6.Kincs-et. Találsz még két medipackot is a hátsó romoknál.

A fejenugrásos gyilkolás így mûködik: Nyomd a lövést egyfolytában, a "H" gombot, az ugrálást pedig nyomkodd. (Space) Mindezt balkézzel, a jobbal pedig a kurzorokkal irányíthatsz. Nem nehéz, próbáld csak ki, és még bizony jól fog jönni.

Találsz ott egy elérhető keresztben levő kőoszlopot. Ugorj rá, majd fel a fali peremre. Onnan juss át a másik oszlopra, és most egy újabb falugrás következik. Négyszer kell ide-oda ugranod, amíg eléred a felső peremet. Onnan a kis törött sziklaoszlopon átsétálva, ráugorhatsz egy oszlop tetejére, onnan pedig eléred a rom peremét. Ha elveszti az egyensúlyt a hősnőnk, akkor állj meg, amíg visszanyeri. Még nem ugorj fel, hanem csimpizz el jobbra, mert ott találod meg egy korsóban a 7.Kincs-et. Ha balra csimpizel, akkor pedig medipackot vehetsz fel.

Most kicsit visszafelé megyünk a következő kincsért. Azért most, mert a lépcsőknél ment a játék, így könnyebb megoldani. Tehát menj vissza, ugrás az oszlop tetejére, onnan a gerendára, majd felugorva kapd el az oszlopon a peremet. Kapaszkodj a baloldalára, és még menet közben nyomd meg az ugrást is, így elkapja a baloldali oszlopot. Újra balra ugrás a harmadik oszlopra, majd annak baloldalán leeshetsz a gerendára. Kapaszkodj le róla, és csimpi balra. Ugrás a fali peremre, ott is kapaszkodj balra, így feljutsz a templomra. Menj körbe a kis karzaton, és vedd fel a 8.Kincs-et. Mielőtt továbbmennél, fegyvert elő, és lődd le a szép sorjában jövő rengeteg denevért. Ahol felvetted a kincset, ott ugorj rá az oszlopra. Csimpi át a túloldalára, és hátraugorva elkapod a kis kerek oszlopot. Mássz fel a tetejére, ugorj át a másikra, majd onnan már a gerenda következik, és visszatérhetsz a lépcsőkhöz.

Ha szerencséd van, akkor már innen levadászhatod a felső terület egyik tigrisét. Mindenesetre menj balra, bújj át a kidőlt fatörzs alatt, kapaszkodj le a peremre, és csimpizz el balra, mássz fel a másik területre. Fegyvert elő, és most végezz a tigrisekkel. Megint hárman vannak. Ha sikerült, menj fel a lépcsőn, de a lépcső tetején balra menj először. Ugrás a fali rúdra, majd át a túloldalra. Menj végig a párkányon, ess le, és elkapod a peremet. Pár leesés, és ráugorhatsz a rudakra, így eléred a fali beugrót, ahol megtalálod a 9.Kincs-et. Ugorj felé, kapd el a feletted levő peremet, és kapaszkodj fel a gerendára. Menj végig rajta, és ugorj át a szemköztire. A CTRL-t megnyomva kapaszkodj le a jobb oldalán, és csimpizve egy kicsit feljutsz ismét a területre.

Most már menj fel a lépcsőn, és mielőtt ráugranál az első gerendára, végezz itt is a denevérekkel. A gerendáról ugrás a baloldali falra, majd a perem végén hátra a másikra. Kapaszkodj balra, és eljutsz egy újabb gerendára. Menj ki a végére, és ugorj át a túloldalra. Kapaszkodj le a gerenda bal oldalán, és balra haladva eljutsz a kis réshez. Mássz fel, és gyorsan mássz át rajta, bukfenccel a legjobb átjutni. Hogy miért? Hát mert egy újabb pók akarja befonni a hajadat. :)

Menj előre a kis gödörig,m közben gyilkold a pókokat. Mássz le a gödörbe, és újra pókgyilok jön. Menj jobbra a kereszteződésnél, kapaszkodj fel a bal sarokban, majd a baloldali falra ugorva, és rögtön hátra, elkapod a gerendát. Menj át rajta, és egy korsóból felveheted a 10.Kincs-et.

Irány vissza a gerendára, majd a többin ugrálva eljutsz a túloldalra. Kimenve a templom elé, jön a következő filmbejátszás.

Bhogavati:

Több lehetséges út is van, sõt, egy kis csalafintasággal le lehet jutni a földszintre is, de ez most, a demóban nem hivatalos.

Menj előre, és húzd meg balra a kart. Menj végig a jobb karzaton, a végén le a lépcsőn, guggolva menj át a korlátnál, kapaszkodj le, és mássz is lejjebb egy emelettel. Öld le a denevéreket, majd menj a földön heverő rúdhoz, vedd fel, és tedd bele az oszlopon levő lyukba. Kapaszkodj fel rá, ugrás a másik oszlopra, majd jobbra a következőre, végül a fali peremet kell elkapnod. Mássz felfelé, majd teljesen a fal sarkáról ugorj hátra az oszlop tetejére. Ugrás a következőre, és el fogsz jutni az elakadt kötélhez. Ugorj fel, kapd el, majd húzd ki a rudat, majd tűzd vissza, amikor a kötél már kiszabadult. Nem muszály visszatûzni, használhatod másra is, ha akarod. :) Mássz le az alsóbb szintre, bújj át a korlátnál, és a csáklya segítségével eljutsz a túloldalra. Mássz fel a falon, és menj fel a lépcsőn. Azért nézz körül, rúgd szét a korsókat, mert itt találod a 11.Kincs-et.

Most a baloldali karzaton vagy. Mielőtt eléred a központi emelvényt, balra mássz át a korlátnál, és kapaszkodj le. Teljesen kapaszkodj jobbra, amíg csak lehet, majd ugorj fel a fali peremre. Onnan át tudsz ugrani a gerendára. Kapaszkodj le, és csmpi át a túloldali gerendára. Ugrás a következő oszlop tetejére, majd a túloldalra ugorva a csáklya segítségével kiszabadíthatod ezt a kötelet is. A medipackot vedd fel. Ismét mássz le az alsóbb szintre, ismét mássz fel a falon, és most húzd meg a kart. Most már elindul a kötél, és, és vége is a demónak.

OBig

 


Tomb Raider & Tomb Raider The Last Revelation & Tomb Raider Chronicles & Lara Croft © ™ Core Design Limited 2000. © & Kiadja az EIDOS Interactive Limited 2000. minden jog fenntartva. Az oldalon közölt fényképek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TombRaiders.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.